Opinie o MILA w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy MILA. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w MILA na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o MILA w Kraków

Zbulwersowana

Witam, sklep Mila przy ul. Spytka z Melsztyna to katastrofa. Wieczne kolejki do kas, bałagan i (usunięte przez administratora) pracowników którzy wydają się tam pracować za karę. Szczególne "pozdrowienia" dla młodej kasjerki z czarnymi włosami która w dniu 7.05.2019 sprzedawała w pierwszej kasie przy dziale z ciastami w godzinach przedpoludniowych. Okropna, bezczelna i chamska baba która ostatecznie zniechęcila mnie do wizyt w tym przybytku. Każdemu odradze ten sklep i ta sieć. Wieczny (usunięte przez administratora)

Anna

Sklep na GERTRUDY5 - wchodzisz na własne ryzyko , tam ludzie wchodzą i kradną personel nie reaguje .Wiele razy widziałam kilku zlodzieji zgarniających kosmetyki konserwy rybne czy kawy .Jedyna osoba która próbuje ogarnąć ten bajzel jest...... Magazynier p. Grzegorz jestem pelna podziwu ze stara się lapac tych złodziei i mimo wulgaryzmów i gróźb o życie to jeszcze ten człowiek cos z tym robi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Anna

Witam P. Annę, czy Pani nie widzi,że większość złodziei to gonią dziewczyny z kas, bo ja tam bywam często i jakoś Pan Grzegorz nie bardzo rzuca się w oczy jako osoba interweniująca, może czasami. Ale ja wyrażam bardzo duży podziw dla Pań, bo to ich odwaga liczy się bardzo, one są narażone na utarczki słowne i siłowe, facet da sobie radę. Panie górą, trzymam z Wami, dzięki Wam ten sklep funkcjonuje, pozdrowienia dla Pani Kierowniczki. Wasza Klientka Ola

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
@Anna

Od złodzieji jest ochrona a nie kasjerki biedne. Ona maja dość swojej pracy i odpowiadają za cały utarg w kasie to dlaczego jeszcze mają gonić za złodziejami???

sabol

witam panie pracujace na podwawelskim mila sa nie mile (usunięte przez administratora) maja focha jak sie o nie o cos pyta pracuja tam chyba za kare a stare panie powinny dawno siedziec w domu a nie blokowc miejsce mlodym ludziom udajace panie ze pracuja jest jeden wielki (usunięte przez administratora) wieczny problem z kasami stoisz do 30 minut masakra ten sklep na podwawelskim wymienic caly sort na nowy moze bedzie lepiej

aa55

dopuki była Mila na azorach to tam była bardzo kompetentna i miła obsługa. Na Gertrudy lepiej nie ruszać. A szcxzegulnie zle baby na stoisku z mięsem!!!!

Bibi
@aa55

Ps... dopóki.. A tak poważnie to się zgadzam!! A Azorach obsługa była na medal (nie mylić z Kierownikem Panią Bożena..bo od czasu przejęcia przez nią sklepu było coraz gorzej..) Pozdrawiam wszystkich co tam pracowali łącznie i zarządzali (przed Panią Bożeną..)

Bella
@aa55

Ehhh...kiedyś pracowałam na Gertrudy i było raz lepiej raz gorzej, ale dało się pracować (pozdrawiam (usunięte przez administratora) choć była krótko..) A teraz z tego co widzę jak wejdę czasem to racja- masakra wielka!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie MILA, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy E-learning Content Creator
Kraków
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kania

Bardzo miło usłyszeć , że wielka dyrektorka straciła ciepłą posadkę w Krakowie.Życzę jej wszystkiego dobrego na nowej drodze kariery zawodowej, może kiedyś zrozumie , że pracownik niższego szczebla to człowiek , który ciężko pracuje i należy mu się szacunek .

2
klientka

ja mam złą opinię o Mili w Krakowie przy ul L. Wenedy 1 kierownictwo nieudolne, nie interesuje się pracownikami robią co chcą, przeważnie czynna tylko jedna kasa są kolejki a zwłaszcza na zmianie p. Anety (blondynka przy kości) na stoisku cukierniczym ale zawsze zamknięta bramka a ona gdzieś znika jak człowiek pyta o drugą kasę to obraża się na klientów i twierdzi że nie pracuje na akord, robi łaskę że w ogóle przychodzi do pracy. Na miejscu Pracodawcy zrobiłabym umowy na akord i niech pracują jak tak chcą, nic dziwnego że większość asortymentu nie świeża skoro nie ma komu pracować a panie wystają na polu z tyłu sklepu i czas im leci, podstawowych artykułów brak nikt się nie interesuje wcale się nie dziwię że młodzi pracownicy jak przychodzą to od razu odchodzą bo są wykorzystywane przez te które są cwane. Należałoby przeprowadzać kontrole by wyeliminować takie sytuacje dlaczego w innych placówkach nie ma takiego problemu w końcu sklep jest dla klientów, a klienci dla sklepu a nie obrażać się że trzeba w ogóle przyjść do pracy. Myślę że zostanie zrobiony porządek w tym sklepie i pouczycie tak personel jak i kierownictwo co należy do ich obowiązków lub zostaną zrobione roszady na inne sklepy by ukrócić samowolę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@klientka

Nie pomyślała pani dlaczego jedna kasa czynna?Odpowiem nikt nie chce pracować nie ma ludzi do pracy za marne grosze jakie płacą w Milli A opisując kierowniczke jesteś złośliwą bobą albo nie zadowoloną pracownicą tego sklepu.Dobrze się ustawia do pionu kogoś a samemu jest się do tylu. pozdrawiam cie oszus ---.

Ja
@pracownik

Akurat panią Anetę znam osobiscie i nie ze sklepu a prywatnie mieszkała niedaleko mnie...Typowa baba ze wsi-tylko złośliwe plotki,chamskie odzywki i kretyńskie komentarze pod adresem innych.Wiecznie "na papierosku" przez co kasa wiecznie zamknięta.Ma zwrócenie uwagi potrafi do klienta odpalic tekstem takim,że aż dziw iż paragrafu nie dostała.

Administrator

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w MILA? Podzielcie się informacjami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Kulka
@Administrator

Ja pracuję w Mili w Krzeszowicach i dotąd nie znalazłam miejsca pracy,gdzie załoga i szefostwo są za sobą i się szanuja-obowiazki każdy ma przecież to praca.Tylko klienci są bardzo hamscy,niecierpliwi i niesprawiedliwi, oczekują uwagi a sami ubliżają, głównie kasjerkom...

aa55
@Kulka

hamska to może jesteś ty nieuku 2 z ortografii. Gratuluję pracodawcy takich uczonych pracowników

1
Jola
@aa55

Pracowałam w kilku sklepach w tym w biedronka i wiem jedno Kulture wynosi się z domu.

Aneta
Inne
@Kulka

Forum dotyczy MILA w Krakowie. Zachęcam Ciebie do założenia oddzielnego wątku dotyczącego wspomnianego przez Ciebie oddziału. Dzięki temu nie będzie wprowadzany chaos na tym forum, a pozostałym ułatwisz poszukiwania informacji odnośnie aktualnej sytuacji w Krzeszowicach. Mogę na Ciebie liczyć?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Porażka obsługa niemiła. A co mnie uderzyło ? Najpierw obsługa klientka a potem sprzątanie i wykladanie towaru .a tu odwrotnie, lekcewaga klienta można stać i stać a one chodzą jak bym była niewidzialna

1
klient
@anonymous

To nie tak .Z czystości zostaną rozliczone i z tego czy towar jest na sklepie a z tego czy pani obsłużona czy zlekceważona to już nie .Prosze zrozumieć dziewczyny jest ich mało a muszą to zrobić.To nie lekceważenie .Tylko odrywanie się od pracy to wkurza.Jak ta obsługa ma być miła jak to zagonione urąbane a czasami jeszcze upokorzone bo są kierownicy złośliwi.Wiem bo kiedyś pracowałam w sklepie.

anonymous
@klient

Dokladnie tak! Robota musi byc skonczona a klienci potrafia odrywac od roboty bo im sie zachce 5 dag szyneczki i przychodza po kilka razy z nudow chyba

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@anonymous

Może jesteś niewidzialna. Najlepiej stać i narzekać te parę minut nikogo nie zbawi. Postaw się na tej osobie miejscu. Klient myśli że towar w lądzie sam się układa.. wiadomo że musi być tam poukładane żeby ktoś chciał coś wgl kupić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@klient

Gdyby klient wiedział jak personel dba o niego i co o nim myśli i to nie tylko w mili to pewnie nie wszedł by do żadnego sklepu.Trudno sobie wyobrazić jak ludzie potrafią być wredni jak potrafią obrzydzić życie

Agga
@anonymous

A mi się wydawało do tej pory, że sklep jest właśnie po to,aby klient do niego przychodził kiedy chce i kiedy coś potrzebuje (...)!! A tu czytam, że jednak nie.... Bo od pracy odrywam personel kiedy przychodzę do sklepu na zakupy (...) Ehhh...

Kulka
@anonymous

Bzdura laluniu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aa55
@anonymous

a kim byłbyś matle bez klientów. Oni są dla ciebie czy ty dla nich - JAK (usunięte przez administratora) OD (usunięte przez administratora). Idź do lopty jak ci klienci przeszkadzają

1
Kulka

Super market i sympatyczne kasjerki,tylko ludzie masakra!Nie ustoja 5 minut do kasy,hamscy i wiecznie niezadowoleni z życia-to tacy z kompleksami????p.s -niwznam sklepu gdzie niema kolejek,a tu świeży towar i schludnie na sklepie.Organizacja personel+kierownik pozazdrościć-obustronny szacun.Komu nie pasuje,po cholerę tam przychodzi.????

Beata
@Kulka

Popieram! Musza wysluchiwac gderania klientow i robic na glanz a pensja pewnie marnizna .

Szczera
@Kulka

podejrzewam,że pisała to pracownica tego sklepu.. tak wyrozumiałych "klientów" raczej rzadko się spotyka :)

Szczera

Najgorszy sklep jaki istnieje na rynku krakowskim. Rzadko robiłam tam zakupy- bo wieczne kolejki i jakość obsługi przypominającej czasy komuny to nie mój Świat. Może się mylę - sklep ten oceniam na podstawie tego który mam na osiedlu ( os.Boh.Września Kraków),być może w innych jest inaczej.Ale tu tragedia- nie polecam!!!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wymiana kierownictwa- sklep os.Boh.Września Kraków ( anonimowa ankieta wśród pracowników- dużo można się doswiedzieć)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Obsługa w mili Piastów 21 porażka. Dziś przed chwilą kolejka po lodówki jedna kasa na monopolu otwarta kasjerka kodu nie zna na nic kasuje towar później sprawdza 3 razy bo nie wie co skasowała. Kasjer na kasie numer 2 niemiły wydarł się na waszą kliantke kiedy ta zapytała czy idzie otworzyć kasę. Pytanie gdzie kierownictwo aby dbać o wizerunek Swojego sklepu. Jednym słowem pozazdrościć personelu który jest tak arogancki jak nie wyżywa się na klientach tak wysyła sms spod lady na monopolu między klientami (ostatnio zauważone) bądź gubi się w skasowany towarze.

Klient
@Klient

Było to dokładnie na osiedlu Piastów 21 w Krakowie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KlientWolbrom

Jestem klientem w Mili w Wolbromiu, obsluga bardzo miła, ładny sklep, z tego co wiem od kasjerek najniższa średnia krajowa plus premia uznaniowa, na 2 tygodniowym urlopie byli pracownicy. Kierowniczka sklepu bardzo miła nieraz rozmawiam z nia, oby wiecej takich Mili

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucyfer

Pracowałam w Krzeszowicach to wiem... Masakra!! Stare i po terminie towary!! I to pod okiem szefostwa, które ma tam siedzibę!! Pozdrawiam ekipę z otwarcia sklepu z Naszą Panią Kierownik na czele!! PS.. Na szczęście już tam nie pracuje dawno dawno dawno..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abcdefg

Mila Krzeszowice- dramat z nominacją do oscara

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ela
@abcdefg

W Krzeszowicach w Mili to może pierwszy miesiąc po otwarciu było normalnie a potem z każdym dniem coraz większe dno!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alojzy

Witam Prezesa Mili. Wyszedłem właśnie ze sklepu na Jerzmanowskiego. Panie bardzo miłe, jednak jedna osoba na stoisku mięsnym na 8 godzin to chyba za mało? Pani biega od mięs do serów, stałem w kolejce ok 7 minut. Kolejka pod.kawy. Pracowników na sklepie troje. Szkoda wam pieniędzy na większą kadrę? Wiadomo, że ludzie chorują. A pani z kasy,czy stoiska przepraszam kiedy ma.skorzystac z wc? Fundujecie pampersy? Już nie pierwszy raz jest taka sytuacja. Jestem oburzony jak traktujecie pracowników, łącznie z kierowniczka, która się wyzywa na pracownicach. Wulgaryzmy i niepichlebne komentarze. Szkoda mi tych dziewczyn. Zarabiają na was, a traktowane jak szmaty.

anonymous
@Alojzy

Dokladnie to samo zauwazylem w sklepie mila ale na gertrudy. Identyczna sytuacja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Alojzy

Praca jest ciężka i to wszyscy wiedzą wynagrodzenia najniższe jakie są w sieciówkach Miła płaci najmniejsze pensje nie szanuje pracowników a kierowników ma za białych murzynow robią po 10 godzin 6 dni w tygodniu a wynagrodzenie....... Gdyby kasjerka miała tyle nadgodzin to pensje miała by dwa razy tyle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@anonymous

Na Boh .września też jest żle .Kierowniczka to leń nie samowity.wszystkie wyjdą na sklep ale główna nie.potrafi siedzieć przed monitorem cały czas.ludzi nie ma do pracy .Ci co pracują nie mają już siły .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mirek
@pracownik

Byłem w Biedronce koło urzedu skarbowego .Pracownicy (a naliczyłem 6 osób)na psychicznym luzie.Spokojnie rozmawiają.Spokojnie odpowiadają klientowi podprowadzą do towaru a w mili nie dość że niema kto (nie widać pracownika na sklepie)to wydaje się że nie potrzebnie się weszło .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

Praca w Mila to (usunięte przez administratora)... Wynagrodzenie: minimalna, zakres obowiązków: zapomnij, robisz tam wszystko co Ci karzą, nielimitowany czas pracy (czyli wyjdziesz jak skończysz), ciągła presja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lucyna

brak szacunku do pracownika darcie mordy mobing wymogi kultutry 0 sklep przyjazny ludziom g prawda pracownik sam sięczuje jak (usunięte przez administratora) o cwanymddyrektorze nie wspomne tymm sklepem zachowaniem ludzi nspekcja pacy popowina sie przyjerzec 1 dzien1 h pracowałem i wykopali bo nie mieli wyszkolonych osób a to co mówia to chyba wkodowane mają jakkataryna pretensje niezadowolenie nie idżcie tam pracować przesłuchania szkoda waszych nerwów sklep wrogi ludziom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartek
Inne

MILA ma opinię dobrego pracodawcy. Takie opinie nie spadają z nieba !!!

Nico
@Bartek

Ciekawe gdzie te dobre opinie. Brak szacunku, wyzysk, szkoda słów. Nawet na święta talonow za 50 zł

emerytka

ja generalnie zostawie opinie o klientach,ONI NIE ROZUMIEJA ze w tych marketach pracuja ich matki ,zony siostry kochanki,kobiety sa przeciazone nadmiarem obowiazkow,a klienci nie pomagaja,wrecz odwrotnie.bo gdziez spiesza sie starsze panie ktore juz dawno przebywaja oa emeryturach a w domu nikt nie czeka???tez jestem emerytka i jak ide na zakupy to pomalutku sobie robie przeglad sklepu najpierw jeden ciag potem i tak dalej,dochadzac do kasy stoje spokojnie bo wiem NIE MA PRACOWNIKOW A ROBOTE TRZEBA ZROBIC!!no i te paniusie znaczy tzw paniusie zreszta szkoda slow.PRACOWNICY MARKETOW po prostu nie dajcie sie i tyle,gdzie lezy mowi sie tam gdzie powinno!!pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mateusz

Klienci swoje zale wylewaja na forum..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o MILA - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
MILA
Przejdź do nowych opinii