Opinie o MILA w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy MILA. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w MILA na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o MILA w Kraków

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 46 dni.
 Pytanie

Jak w MILA wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

Klient Nowy wpis
Inne

Jakiś czas temu napisałam negatywną opinię na temat obsługi na stoisku mięsnym w sklepie MILA na os. Centrum B w Krakowie. Z przyjemnością muszę dzisiaj napisać ,że Pana z w/w stoiska ku uciesze wielu klientów już nie ma . Dzisiaj byłam obsługiwana przez p. Anię . Przemiła osoba . Równie sympatyczna jest p. Paulina. Ze swojej strony powiem koleżankom , które przestały kupować w tym sklepie, że nastąpiła zmiana i tego Pana już nie ma . Z pewnością wrócą , gdyż sklep sam w sobie jest ok - fajne promocje z delikartą . Nie wiem czy ten Pan sam się zwolnił czy został zwolniony , ale BRAWO DLA WŁAŚCICIELA że go już nie ma .

Paweł Nowy wpis
Inne

Ile sklepów ma ta firma ?

Klient
Inne

Chciałem pochwalić sklep na Bohaterów Września w Krakowie jestem bardzo zadowolony z obsługi . Byłem w piątek rano na zakupach pani na kasie bardzo miła. Pan który wykładał jogurty pomógł mi znaleźć mój ulubiony serek i doradził ze inny jest w promocji. Wszyscy na sklepie pozytywnie nastawieni do klienta.Fakt kolejki były ale widać ze obsługi też mało jest na sklepie więc może to dlatego.Pozdrawiam całą sympatyczną załogę tego sklepu. Trzymajcie się w tym trudnym covidowym czasie.

staly klient
Inne
 Rekomendacja
@Klient

To pisał jakiś nawiedzony klient .chodze tam co dziennie prawie .Widze co jest na miesie .Słysze jak odnoszą sie do siebie pracownicy .Jak kierowniczki traktuja pracownikow

Ktos
Kandydat
 Pytanie
@staly klient

Co pan ma na myśli pisząc o zachowaniu personelu na mięsie ? Miłe panie o nikt z nikim się nie kloci

staly klient Nowy wpis
Pracownik
@Ktos

pisząc miałem na myśli jak odnosicie sie do siebie na stoisku miesnym .Słyszalem co mówicie jedna do drugiej i widziałem jak placzecie jadna na drugą.szczególnie ta wysoka do niczego.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie MILA, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MAG / TIG / ELEKTRODA
Kraków
INDMONT sp. z o.o. sp. komandytowa
(207 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy MILA narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?

były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Tak, narzuca.

Klient

Sklep przy Jerzmanowskiego w Krakowie. Ponieważ najbliższy mojego zamieszkania, zakupy robię w nim regularnie. I regularnie też jest zwracanie uwagi na różnice cen między gablotą a ceną w kasie. Wielokrotne zwracanie uwagi na te rozbieżności, kończą się wrzaskami pań z obsługi, oczywiście w myśl powiedzenia, siła złego na jednego, schodzą się wszystkie panie obecne na zmianie, w tempie błyskawicznym i wszystkie mówią jednocześnie. Dzisiaj dowiedziałam się, że nie muszę kupować towaru, jak mi cena nie pasuje, oczywiście w kasie drożej niż w gablocie o 4 zł. Komputer tak nalicza i nie obchodzi to kasjerki. Kierowniczka obecna przy całej sytuacji, potwierdziła rację kasjerki a mnie kazała,wręcz wykrzyczała, że mam zwrócić towar, w dzisiejszym przypadku mięso, kilka dni przed świętami cukierki, jeszcze wcześniej kiełbasa,. Jest to nagminne w tym sklepie. Czy w ten sposób wyrównują powstałe braki? Na czym polega ten proceder? Jak zgadzają się dzienne raporty? Oczywiście nadal będę tam kupować, ale i dokładnie sprawdzać paragony. Nie pozdrawiam tych sprzedawców i nie życzę im dobrego dnia. Nagrałam całą rozmowę .Sprawę kieruje do PIP, najwyższy czas ukrócić ten proceder.

ktośtam
@Klient

jestem kasjerem. co prawda w mili tylko na innym osiedlu. wiesz z czego to wynika, ze zmiennosci kodów ktore nam dają, co chwile promocja na cos, to kod się zmienia. nie ma organizacji, nie ma kierownictwa a na koncu obywa zwykly kasjer, ktory w ogole nie ma na nic wplywu. Rozumiem Pani rozsterkę, sam bym tak zareagował. ale pretensje nalezy kierować do kiero. ale nawet nie kierowniczki zmiany. Ona też (usunięte przez administratora) może, do kierowniczki regionalnej. Pracuje tam kilka dni i jak najszybciej sie stamtąd ulotnie jak znajdę coś innego. Niesttety koronawirus pozbawił mnie pracy jako koordynator zespołu w Orange także niestety jest to dla mnie spadek jeśli chodzi o poziom wykonywanej prayc i zarobki, ale cóż. Dopóki syt się nie zmieni trzeba się brać za co mozna. Ale powtarzam, błędy kasjera się zdarzają, jasne. Ale w większoosci by ich nie bylo, gdyby kierownictwo, menadżerka i magazyn działaby inaczej. Do lidla czy auchana to są lata świetlne. Ja Panią mimo wszystko pozdrowię i pożyczę Pani miłęgo dnia....

Nowy
Pracownik
@ktośtam

Witam Rozumiem Panią, też jestem zmuszony przez głupi Covid podjąć pracę w mili, choć nigdy bym nie pomyślał że będę kasjerem za najniższa krajowa. Trzeba przeżyć ten okres, bo jeśli ludzie się nie ogarną, i nie zaczną konkretnie pokazywać swoje nie zadowolonie, nic się nie zmieni

Wnerwiony
Inne

Wasz sklep prowadzą ludzie niepełnosprawni.Pan Tomasz dolicza do mojego rachunku produkty które nie brałam zachowuje się jak główny kierownik A tymczasem jest tylko głupim laserem.Kolejki przy kasie Pana Tomasza są aż do chłodni ale nie wezwie na pomoc drugiego kasjera bo mysli że pozjadal wszystkie rozumy.

1
Duśka

Polecam pracę w Mili. Świetne kierownictwo, wspaniali współpracownicy. Stali, uśmiechnięci, grzeczni klienci.

Marzena
Były pracownik
@Duśka

Ciekawa jestem gdzie w mili jest taka dobra atmosfera i świetne kierownictwo bo mam inne zdanie i wiele osób co tam pracowało uciekać z stamtąd jak najdalej

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie
@Duśka

A wiecie co z (usunięte przez administratora)- kierowniczka regionalną? Czemu jej nie ma?

Krzeszowice

Niestety pracownice w Krzeszowicach są niemiłe. Jedna osoba na stoisku mięsnym czy dużej kolejce jeszcze której się spieszy. Jedna kasa a kolejka na pol sklepu. A i porażka jeśli chodzi o kwestie butelek na piwo. Nie wiem czy takurat w każdym sklepie jest ale w Krzeszowicach najpierw oddana kasę za butelki a potem doliczaja. Albo co gorsza niby odliczaja a potem i tak trzeBay zapłacić za butelki które się miało. I jakaś dziwna zasada odcinania końcówki paragonu niby z odliczenie butelek.

Nico
@Krzeszowice

Będzie jeszcze gorzej bo zarząd Delikatesów Centrum tyczy się też Mila ze będzie oszczędzała na personelu i wypłatach. Co w moim przekonanie jest krzywdzące i szybko obróci się na spadku jakości obsługi itp.

Aurelia

Sklep Kraków od. Na stoku nie ma rękawiczek jednorazowych dla klientów. Was nie obowiązują przepisy????. To jedno. Drugie. Wędliny.mięso w tym sklepie to prawdziwy dramat. Ludzie to jest XXI wiek. Zdecydowanie tego sklepu nie polecam.

Renata 098

Robie zakupy w jednym miejscu już kilka lat. Na poczatku sklep na os. Kazimierzowskim w N. Hucie pod szyldem ABC potem Polo teraz Mila. Jakość obsługi drastycznie spadła od około miesiąca do około -10 chociaż personel ze zmianami, jednak znajomy. Nie wiem o co chodzi ale widać GOŁYM OKIEM ze coś nie tak brak kierownika lub osoby nadzorujacej jakość obsługi .Odzywki personelu poniżej krytyki. Na mojej pytanie dlaczego dana rzecz jest droższa na rachunku uslyszalam, że nie dalam karty a Pani nie będzie o nią pytać każdego bo.... uwaga bo dobre- będzie ja buzia bolala..... Litości. ... gdybym u siebie w pracy coś takiego powiedziała do klienta wywalono by mnie na pysk. Ogolne zniesmaczenie i brak kultury.

Aneta
Inne
@Renata 098

Szukają teraz do sieci Mila kasjerów w Krakowie. Ale nie znam dokładniej lokalizacji. Więc może coś się zmieni z obsługą. Nie zauważyła może Pani na os. Kazimierzowskim ogłoszeń, że szukają sprzedawców?

Pracownik
 Pytanie

Czy do was na sklepy też przyjeżdża towar w mniejszej ilości niż zamawiany albo wogole nie dają?

Skrzat

Co wy wiecie wszyscy pierdoly piszą a szczególnie klienci .To bestie a szczególnie na B. W. Tu trochę kultury brak klijeci .

Patryk
Inne

@czarna a weekendy są pracujące ?

Czarna
@Patryk

Soboty tak pracująca do 22 ej a niedzielę wolne no chyba że wypada robocza to się pracuje ????

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w MILA?

Czarna
@Pytanie

Zawsze były 2 zmiany i tak cały czas????

Klient

Pani Małgorzata na stoisku mięsnym sklep ulica Kruszwicka bardzo nie kulturalna dla klientów, opryskliwa. Za każdym razem

Marko

Sklep Mila przy ul Kruszwickiej w Krakowie . Rekordowe kolejki przez ktore odeszlo wiele klientow . 1 gora 2 kasy czynne kiedy kolejka roznosi sie na caly sklep.

Byla klientka
@Marko

Najgorszy pracownik sklepu os. Piastów ( przy ulicy kruszwickiej) w Krakowie to Pani Elżbieta L. ze stoiska z miesem/ wedlinami. Wredna, chamska, bezczelna baba, m.in dzieki niej staram sie omijac ten sklep wielkim lukiem, jednak ilekroc zmuszona sytuacja jestem aby wstapic do tego sklepu praktycznie za kazdym razem jestem swiadkiem jej klotni z klientem, zero szacunku do drugiego człowieka od tej pani. Na miejscu pracodawcy już dawno pozbylabym się takiego pracownika który tylko klientów bezszczelnym zachowaniem odstrasza

2
klient
@Marko

Ja chciałem opisać co dzieje się w sklepie na Boh. Września.Teraz kiedy zmieniono kierowniczkę jest dobrze .Przynajmniej pracownicy wiedzą że żyją ..Wiedzą co mają robić .Kierowniczka nie pracuje w biurze tylko na sali .A kie. małgoska to leń .Tylu pracowników dobrych pracowników zwolniło się przez tego nieroba.Nic nie robiła tylko siedziała jak kupa .Na piastów też jej mają dosyć.

klient
@klient

Kierowniczka małgośka poszła na Kombatantów..Pomyliłem osiedla .Przepraszam w Was Panie i Panowie z mili na Piastów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bbb
@Byla klientka

Popieram wiele razy juz slyszalam teksty typu o tej godz juz niema

Aneta
Inne

Korzystając z tego ,że jest to forum pracownicze a nie dla klientów sklepu, to chciałabym zapytać, czy sklep poszukuje w tym momencie nowych pracowników? Podpowie ktoś?

Zwykł Kliient

Mila os. Piastów 21 nie kupujcie tam mięsa stare i smierdzace. Latające mole na stoisku z mąką i kaszami. Sanepid powinien zainteresować się tym sklepem...

Jacek
Inne

To nie jest forum dla klientów lecz dla pracowników firmy!!!

Zostaw merytoryczną opinię o MILA - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
MILA
Przejdź do nowych opinii