Opinie o zooplus Polska Sp. z o.o.
Od kilku lat zamawiałam karmę dla kotow, psa, żwirek dla kota i wiele innych rzeczy. Nigdy nie miałam z tym sklepem problemu. Natomiast ostatni czas to kpina.... czas wysyłki bardzo wydłużony, obsługa klienta na fatalnym poziomie. Strasznie długi czas wysyłki....nie polecam
Od kilku lat zamawiam co miesiąc karmę w tym sklepie dla mojego psa, paczka jest zawsze dobrze zapakowana w solidny karton (a nie owinięta samą folią jak to niektórzy sprzedawcy allegro wysyłają...). Wysyłka zwykle do 24 godzin. Jak dotąd nie mam żadnych zarzutów dla firmy, jesteśmy zadowoleni. Nie musiałam jeszcze reklamować nic, nie zdarzyło się, by przyszła uszkodzona karma.
Trzymajcie się z daleka od tej firmy! Obsługa klienta w tej firmie to absolutna katastrofa. Kontaktowałam się na infolinii pięć razy i za każdym razem konsultanci byli niemili, niechętni do pomocy, a ich odpowiedzi były monotonnym powtarzaniem tego samego, jakbym rozmawiała z robotem. Kupiłam produkt, który na stronie widniał jako dostępny. Przelałam za niego pieniądze, a gdy po czterech dniach sama zadzwoniłam na infolinię, dowiedziałam się, że produktu rzekomo nie ma. Nie dostałam żadnej informacji o problemie ani aktualizacji statusu zamówienia – gdybym sama nie podjęła kontaktu, nadal żyłabym w nieświadomości. W dodatku zaoferowano mi absurdalne opcje: albo czekanie półtorej miesiąca na dostawę, albo zwrot pieniędzy, który miałby zostać zrealizowany w ciągu 14 dni! Jestem oburzona ignorancją i lekceważeniem, jakie przejawia firma. Wielokrotnie prosiłam o priorytetowe potraktowanie sprawy i szybki zwrot środków, ale spotkałam się jedynie z blokowaniem jakiejkolwiek pomocy. To, jak firma ZOPLUS traktuje swoich klientów, jest niedopuszczalne. Nie kupujcie tutaj produktów – brak rzetelności, brak profesjonalizmu, a podejście do klienta to totalna porażka. Stanowczo odradzam!
Jako stały klient polecam ten sklep. Zamawiam co miesiąc karmę dla mojego psa, zawsze jest dobrze zapakowana, zabezpieczona w karton, dobre ceny. Wysyłka zawsze w 24 godziny. Jest program zniżkowy i zbiera się punkty za zakupy, które można później wymienić na produkty (np. woreczki na odchody, zabawki, przysmaki). Inne sklepy powinny patrzeć na Was i się uczyć.
Niestety w firmie pracowało się od jakiegoś czasu coraz gorzej, atmofera była coraz gorsza. Przeciętne szanse na rozwój, bardziej to praca na 1-2 lata, dla podłapania doświadczenia. Możliwość pracy zdalnej przez dwa dni w tygodniu. Biuro w Krakowie bardzo ładne i super zlokalizowane w nowoczesnym biurowcu w samym centrum. Benefity bardzo przeciętne na tle tego, co oferują inne krakowskie korporacje.
Zdecydowanie nie polecam, praca pod duża presją, nierealne oczekiwania, zero wsparcia od kierownictwa. Managerowie o dłuższym stażu pracy stworzyli sobie środowisko w którym nie ponoszą odpowiedzialności za nic a w kryzysowej sytuacji obarczają wina podwładnych.
Z ilu etapów składa się proces rekrutacyjny w zooplus i ile średnio wynosi czas pomiędzy pierwszą rozmową a decyzją o zatrudnieniu?
Czy w zooplus Polska Sp. z o.o. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku specjalista e-commerce?
Dzien dobry :) pierwsza umowe podpisujemy na 3 miesieczny okres probny, aby obie strony mialy okazje lepiej sie poznac :) Po tym okresie, w zdecydowanej wiekszosci przypadkow, podpisujemy umowe na czas nieokreslony. Pozdrawiamy HR Team
Niestety na stanowisko specjalisty zatrudniają przez zewnętrzną firme. W realu nie ma opcji przejścia do zooplus, nie korzysta się z benefitow oferowanych przez zooplus. Podwyżek brak
"zooplus and Infosys have entered into a strategic eight-year collaboration to set up an AI-led product and technology hub in Hyderabad, India." Czy to oznacza że zatrudnienie będzie przechodzić z europy do Indii?
Czesc, W zooplus rozszerzamy nasza dzialalnosc o nowy hub w Indiach, równocześnie aktywnie rekrutujemy we wszystkich naszych europejskich lokalizacjach. Jesli jestes zainteresowany rolami w Krakowie, zapraszamy na nasza strone: https://careers.zooplus.com/ ???? Pozdrawiamy HR Team
Na jednej stronce widzę że szukają Delivery Experience Manager Hungary, no i praca ogólnie odbywa się w krk. Widzę że oni ogólnie szukają kogoś kto ma możliwości do podróżowania, jak często są w takim razie delegacje na tym stanowisku? Zanim złożę cv wolę dopytać
Cześć Sabina, dziekujemy za zainteresowanie nasza rolą. W przypadku stanowiska Delivery Experience Manager, delegacje pojawiają się raz lub dwa razy w ciągu kwartału. Czekamy na Twoją aplikacje :) Pozdrawiamy HR Team
Rekrutacja na DevOps’a - w całym zawodowym życiu nie miałem tak absurdalnej sytuacji jak u Was. Otrzymane zadanie zrobione na 105%, znalazłem błędy, o których Wy sami nie wiedzieliście. Absolutnie pozytywne wrażenia, zarówno moje jak i Wasze. Kulturowo super. Po drodze TRZYKROTNIE potwierdzona stawka. Później cisza. Gdyby nie moje naciski o status nie wiedziałbym, że pozycja była wydmuszką i wstrzymaliście procesy. Wiemy wszyscy jak wygląda obecny rynek i cały ten wywód nie jest obrażaniem się na odmowę - ale nie zgodzę się na ciche przytakiwanie (usunięte przez administratora), bez względu na poziom kandydata i stanowisko, na które aplikuje. Zmarnowaliście 4h DARMOWEJ pracy. Nie daliście ŻADNEGO feedbacku - rozmawiałem po drodze z sześcioma osobami (dwóch leadów, dyrektor, osoby z HR). Absolutnie nie polecam.
Witaj Jakubie, Dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi uwagami. Przykro nam z powodu zaistnialej sytuacji. Nasz zespół skontaktuje sie z Tobą, aby wyjaśnić wszystkie szczegóły Twojego procesu. W razie dodatkowych pytan, zachecamy do kontaktu z nami pod adresem: recruiting@zooplus.pl Pozdrawiamy HR Team
Jak myśle ze ta firma pokazała już całą swoją szkaradną twarz ciagle pojawiają się jej nowe odsłony. Jak ja się cieszę że odeszłam …
W sieci pojawiła się oferta pracy na stanowisko CSR Coordinator. Widzę, że pracuje się tutaj w trybie hybrydowym. Ile w takim razie razy w tygodniu trzeba być w firmie? Jak to jest? W ogłoszeniu można wyczytać, że możliwy jest elastyczny czas pracy. Na czym on polega? Dajcie znać, jeśli możecie, bo zastanawiam się nad aplikacją. :)
Dzien dobry, obecnie pracujemy w trybie hybrydowym: w skali miesiąca 60% czasu to praca w biurze, 40% to mozliwosc pracy z domu. Godziny pracy są elastyczne, mamy mozliwość rozpoczęcia pracy miedzy 8, a 10 :) Jeśli masz jakies dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu na recruiting@zooplus.pl lub aplikacji na to stanowisko - nasi rekruterzy chętnie przekaza Ci wiecej szczegółów :) Pozdrawiamy HR Team
Czesc, dni pracy w biurze nie sa narzucone z gory, mozesz je wybrac wedlug swoich preferencji lub zobowiazan prywatnych :) Pozdrawiamy HR Team
Czy w Zooplus praktykuje się on-calle w nielegalnej w Polsce formie jak to bywa w wielu innych firmach? Mam na myśli, czy pracownicy muszą brać dyżury po 24 i więcej godzin? Zgodnie z polskim prawem czas dyżuru nie wlicza się do ustawowego czasu odpoczynku między zmianami, który wynosi minimum 11h, ale wiele firm niestety tego nie przestrzega…
Czy stawki 27-30k miesięcznie na UOP są do osiągnięcia w tej firmie na senior dewelopera?
Zapraszam do złożenia CV: (usunięte przez administratora) Myślę, że jak umiesz programować java, sprawnie w SQL + otwartość na różne problemy to jest osiągalne :)
Jak wyglądają stawki za oncalla i rozliczanie się z godzin?
Dzień dobry, oncall najczesciej dotyczy wybranych zespolów IT, rozliczamy go w ujęciu miesięcznym :) Pozdrawiamy HR Team
@Pracodawca Czy na stanowisko Customer Care Sales Manager wymagana jest duża znajomość języka angielskiego?
Dzien dobry! Poziom znajomości języka angielskiego, jaki jest przez nas wymagany, to B2/C1. W skali europejskiej, zooplus skupia pracowników o ponad 52 narodowościach, stąd język angielski jest codziennie używany w naszej pracy. Bardzo ważne jest dla nas, aby każda osoba w naszej organizacji mogła się swobodnie komunikować z innymi, zarówno w kwestiach związanych z codzienną pracą, jak i podczas mniej formalnych okazji :) Chętnie przedstawimy Ci więcej informacji, jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu na recruiting@zooplus.pl Pozdrawiamy HR Team
Niestety nie mogę polecić tej firmy, wyniszcza psychicznie - szczególnie jeśli masz do czynienia z wyższa kadra zarządzająca, niestety wiem że jest kilka takich przypadków jak mój
Potwierdzam! Praca po godzinach za free, a jak sie odezwiesz ze nie pasuje to podwyzki brak i below expectations. Zatem jak lubicie prace po godzinach, w weekendy i w Swięta aplikujcie do zoo :)
Dziwne co piszesz, bo pracuję tutaj długo i to jakiś wyjątkowy przypadek. W takiej sytuacji warto porozmawiać z HR lub MD i nie ma szans żeby ktoś był traktowany nie fair bo oni tego bardzo pilnują. Jak ja mam jakieś nadgodziny, co bardzo rzadko się zdarza, zawsze odbieram wolne. Więc trochę odwagi i warto rozmawiać :)
w zooplus jest duża grupa ludzi z wyższej kadry zarządzającej i nie wszyscy są tacy źli, nie wiem kogo masz na myśli. Teraz była duża zmiana, bo zooplus został kupiony przez fundusze, dlatego niektórym ciężko jest się dostosować, z drugiej strony inni się cieszą bo pojawiły się nowe ciekawe możliwości, więc nigdy nie będzie idealnie dla wszystkich. To już nie jest taka mała firma i wymagania też są inne.
Pracowałem w Zooplusie jako programista ponad 4 lata, zdobyłem tam mnóstwo doświadczenia i mogę szczerze polecić. Praca w większości zdalna (super biuro) a technologie różnorodne -- zarówno nowoczesne (AWS, mikroserwisy, Kotlin/Java) jak i starsze rozwiązania. Projekty to też różnie, w moim zespole były ciekawe i połowa to greenfield, ale kilka systemów było tylko utrzymywanych i nierozwijanych (np. starsze chronos joby). Można się bardzo dużo nauczyć. Ludzie i firma są fajni. Agile. W moim zespole raczej nie było przesadnej presji żeby dowozić funkcjonalności i stresu, ale słyszałem że w niektórych zespołach się zdarzało. Wcześniej pracowałem w kilku innych dużych firmach i akurat Zooplusa świetnie wspominam.
Potwierdzam, bardzo fajna firma. Pracowałem ponad 5 lat i teraz jestem w innym miejscu, jednak z dużym sentymentem wspominam zooplus. Nie docenia się tego czasem jak człowiek pracuje w swojej firmie, ale dużo było możliwości nauki, warunki bardzo dobre i atmosfera. Teraz też jest OK, ale w większej firmie gdzie są tysiące ludzi to inaczej wygląda.
Tak, do tej pory były wymagane 2 dni w biurze, ostatnio wprowadzili minimum 3. Ale to jest też raczej do dogadania i nikt nie robi problemu jeśli potrzebujesz tydzień posiedzieć w domu. Godziny pracy są głównie ustalone przez spotkania jakie masz w ciągu dnia. Teoretycznie trzeba być dostępnym 10-16 (możesz zacząć od 10 albo od 8 rano), ale to też jest do uzgodnienia. Jeśli wywiązujesz się z zaplanowanych zadań i jesteś na callach, to zazwyczaj nie ma problemu żeby gdzieś wyjść w ciągu dnia i dokończyć wieczorem.
Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie pracy zdalnej. Czy taka możliwość istnieje, jeżeli tak ile razy w tygodniu można pracować poza biurem? Serdecznie pozdrawiam, Łukasz
Dzien dobry! Pracujemy w modelu hybrydowym 60/40: przez 2 dni w tygodniu (lub 8 w miesiacu) pracujemy w biurze, w pozostałe mamy mozliwosc pracy zdalnej. Pozdrawiamy :) HR Team
Dzien dobry! Większość naszych procesów rekrutacji prowadzimy zdalnie - ostateczny wygląd procesu zalezy jednak od stanowiska, na które chciałby Pan aplikować. Podczas pierwszego etapu - rozmowy telefonicznej, nasz Talent Acquisition team poinformuje Pana, jak dokładnie wyglądają następne kroki i czy mozemy zorganizowac je zdalnie :) Pozdrawiamy HR Team
Czy oferta pracy w Wojkowicach (Senior quality assurance specialist (all genders)) także zakłada pracę hybrydową? @zooplus Polska Sp. z o.o.
Dzień dobry, Czy firma gwarantuje cos takiego jak "wczasy pod gruszą" albo inne bonusy? Pozdrawiam, Ewa
Dzień dobry :) W skład naszego pakietu benefitów, wchodzą: - system MyBenefit, - prywatna opieka medyczna - 20% zniżka na zakupy w naszym sklepie - 2 dodatkowe dni urlopowe - dni wolne 24.12 oraz 31.12 - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne - kursy j.angielskiego i niemieckiego Gdyby pojawiały się dodatkowe pytania - zachęcamy do kontaktu na recruiting@zooplus.pl Pozdrawiamy HR Team
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w zooplus Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy zooplus Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w zooplus Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 10 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!