zooplus Polska Sp. z o.o.

3 Dodaj opinię
zooplus Polska Sp. z o.o.
3 72 93 5 1

Opinie o zooplus Polska Sp. z o.o.

KR Nowy wpis

Pracowałem wcześniej w dwóch dużych firmach (Capita, Lufthansa) oraz kilku mniejszych hotelarskich i mogę zupełnie szczerze powiedzieć, że nigdzie nie czułem się tak profesjonalnie i serdecznie traktowany przez dział HR jak w zooplus. Każda z dziewczyn jest bardzo pomocna i zawsze bardzo profesjonalna. Wszystko jest na czas, dokumenty które podpisuję są bez zarzuty, zawsze jestem traktowany jak partner, a jeśli mam pytanie to zawsze dostawałem odpowiedź. Piszę to, bo dotychczas spotykałem się z działami HR którą są po prostu poprawnie wykonywaną pracą administracyjną, a tu naprawdę jest coś o wiele więcej, widać że istnieje dobrze działający wewnętrzny employer branding, przez co zwyczajnie człowiek dobrze się czuje będąc częścią firmy.

Pomocna?
Tak10Nie2
Zgłoś2
Edward Nowy wpis
@KR

Cieszy mnie wiadomość, że dział HR w firmie zooplus Polska jest tak profesjonalny. Mógłbyś dodać, jak w ogóle trafiłeś do tej firmy?

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Nick

Zacznę od plusów: benefity na dobrym poziomie. Dodatkowe dni urlopu: 2 na zwykłych zasadach z kodeksu pracy, wolna wigilia i sylwester - czyli mamy w sumie 4. Dostawy z Tesco 2 razy w tygodniu: owoce, soki owocowe i warzywne, różne rodzaje mleka, naprawdę nieźle, Multisport płatny jakieś groszowe sprawy, od jakiegoś czasu całkiem korzystne ubiezpieczenie grupowe na życie. Biuro w centrum, dobrze skomunikowane, w nowym budynku z ogólnodostępnym tarasem na dachu z widokiem na panoramę Krakowa, bilard, piłkarzyki, stół do pingponga, biblioteczka, planszówki. Dużo przestrzeni w biurze, nowoczesne wnętrza, telefon służbowy z rozmowami bez limitu po okresie próbnym, zniżka pracownicza na zakupy w sklepie 20% (zostaje częsciowo nawet po odejsciu - 10%), roczna premia, zarobki powyżej rynku (w logistyce), przy czym później podwyżki, jeśli są, to kosmetyczne, więc z czasem się to wyrównuje. Minusy: na minus i ku przestrodze moja 2letnia historia w tej firmie. Fakt - skrajna, ale wiele elementów z niej powtarza się w innych przypadkach. A szkoda, bo potencjał na fajne miejsce jest. Oczywiście na rozmowie wszystko pięknie ładnie. Po przyjsciu do firmy dość szybko się okazało, że zostałam zatrudniona na stanowisku grubo poniżej moich kwalifikacji. W 2 miesiącu zostałam poproszona o przygotowanie analizy, która została wysłana do C-level managementu pod nazwiskiem mojej manager, jak zostało mi wytłumaczone, C-level w Niemczech nie chce abym ja była zaangażowana w "poważne sprawy", ale oni tu w PL wiedzą, że dam radę i mam doświadczenie to mi pozwolą to zrobić. Po 6 miesiącach proszenia o zadania bardziej ambitne niż sklejanie 12 exceli w jeden i spięć z managerką, zespół zlikwidowano, a ja zyskałam nowego managera. Kolejne pół roku wpychania łokci i kolan między drzwi, aby pokazać, że jednak ogarniam, średnio skuteczne. W międzyczasie zaczęłam z pomocą kolegów z firmy zmieniać profil zadań i z operacji transportowych na bardziej analityczne, jednak w dalszym ciągu niewiele z tego wynikało i zasadniczo robiłam tyle, ile sama sobie wykombinowałam. Z dostarczanymi analizami i tak nic dalej się nie działo. Po roku z hakiem wprost zapytałam szefa o to, co mogę zrobić aby pokazać, że mam sporo wartościowego doświadczenia. Dostałam jeden task, który zrobiłam, został pozytywnie zaopiniowany, ale dalej nie poszło za tym nic, w dalszym ciągu miałam pozycję w typie, które w innych firmach są obstawiane przez stażystów. Prawie cały drugi rok w firmie co dwa miesiące słyszałam, że są wobec mnie plany, ale muszę być bardziej cierpliwa. Próbowałam także zmienić dział, jednak również, pomimo początkowego pozytywnej opinii ze strony managementu, po 4 miesiącach odwlekania ("poczekaj jeszcze miesiąc, bo wizja się dopiero krystalizuje" powtarzanego co miesiąc) w końcu powiedziane wprost, że nic z tego nie będzie. Jednocześnie, pomimo moich kolejnych próśb, rozmów, kolejnych odmów bądź wymijających odpowiedzi, nie usłyszałam ani razu żadnej wskazówki, co mogłabym robić i w którym kierunku rozwoju pójść, skoro ewidentnie te proponowane przeze mnie nie były dobre. Mnóstwo sytuacji typu "fajnie, że chcesz jechać na tę konferencję, ale tam nikt nie będzie chciał z tobą gadać, bo jesteś na zbyt niskim stanowisku, znajdz sobie cos innego" i żadnej, najmniejszej wskazówki, tylko festiwal ściem. Nawet przy składaniu wypowiedzenia usłyszałam, że przecież za miesiąc-dwa będzie reorganizacja w teamie i dostanę inną rolę. Odeszłam 2,5 miesiąca temu i z tego, co wiem, w dalszym ciągu nie było żadnej reorganizacji. Generalnie rekrutacja jak do NASA, a potem dostajesz excele do wypełniania albo inne obowiązki jak dla praktykanta (wiem, są działy, gdzie tak nie ma, gdzie są ciekawe zadania i jest ich sporo, ale nie jest to logistyka). Kolejna kwestia to pozycja działów operacyjnych i IT w firmie. Generalnie połowa firmy to IT i tabuny developerów piszących rozwiązania i aplikacje szyte na miarę. I to całkiem ciekawe popracować w takim środowisku, gdyby nie to, że to operacje są dla IT, a nie IT dla operacji. To IT decyduje które narzędzie i kiedy będzie robione, jakie ma mieć funkcjonalnosci, czy jak wygląda dany raport. Kończy się to w wielu przypadkach niestety tak, że z jakiegoś raportu korzysta jedna osoba, bo nikt inny nie chce, albo że jakiś raport funkcjonuje, ale, żeby z niego cokolwiek wyciągnąć trzeba go przepuścić przez excela i przedstawić w zjadliwej formie. Co więcej czasem czeka się na coś rok lub dwa, a dokładnie takie samo rozwiązanie istnieje na rynku i mogłoby być w tym czasie dawno kupione i zaimplementowane. Kolejna kwestia - sposób zwalniania pracowników. Przy mnie zaledwie dwa przypadki, ale jednak - każą się spakować w środku dnia, blokują kompa i delikwent wychodzi na oczach wszystkich - no słabe to strasznie. Ostatnie już - niejasne zasady home office. Jeden dostaje reprymendę za 3 dni w ciągu pol roku, ktoś inny w ciągu 3 dni zgodę na pol roku homeoffice ;) Idziecie tam na własne ryzyko ;)

Pomocna?
Tak13Nie3
Zgłoś
Ex pracownik
@Nick

Oj jak batdzo sie pod tym podpisuję. Rekrutacja jak do NASA a potem obowiązki poniżej kwalifikacji -tak jakby mowili „stać nas na dobrych kandydatów to na wszelki wypadek ich zatrudniamy”. Tez odeszłam po wielu miesiącach prób, frustracji obietnic bez pokrycia i w atmosferze kompletnego niezrozumienia czemu odchodzę bo przeciez miałam szanse pracować w zooplusie .. a to ze sie tam cofałam to moj problem. Jesli ktos jest w stanie kopiować z excela do excela bez dyskusji to swietnie sie wpasuje w dział w ktorym pracowałam. I tez widziałam sytuacje zwolnień z wręczeniem pudła -był człowiek ,nje ma człowieka. Bardzo słabe to było. Inny przykład żenady to np przydzielenie miejsc parkingowych-bez jasnych zasad -managerka dała tym których lubiła ? Nie wiadomo. Po cichu nagle pare osób miało miejsca . Moze to jest dobra firma tuż po studiach ale dla osób z doświadczeniem nie polecam.

Pomocna?
Tak6Nie4
Zgłoś
Agata Nowy wpis
@Ex pracownik

Dzięki Tobie dowiedziałam się całkiem sporo o specyfice pracy w zooplusie. Zaciekawiła mnie kwestia rekrutacji, o której nadmieniłaś na samym początku. Możesz napisać o niej coś więcej, podać jakieś szczegóły? Chodzi mi o to z ilu etapów się składa, jak wygląda poszczególny z nich, itp.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 42 dni.
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy zooplus Polska Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
DeceptiveBearLady

Ta opinia jest skierowana głównie jako ostrzeżenie dla wartościowych osób zamierzających kandydować obecnie do tej firmy oraz równie cennych niedowartościowanych obecnych pracowników z uwagi na obecną kadrę managerską. Firma ciągle szuka profesjonalistów IT... Jednak czy na nich naprawdę zasługuje? Niestety, firma obecnie stanowi przykry przykład jak może firma z fajnym zagranicznym kapitałem być psuta przez polską mentalność, pazerność, zaborczość, zawziętość (usunięte przez administratora)począwszy od etapów rekrutacji aż do procesów zarządzania firmą i kierowanie tzw. „zasobami ludzkimi”. Przecież teraz ludzie się nie liczą – teraz są tak zwane „zasoby ludzkie”. Podążanie za ideałem, nowoczesne strategie zarządzania, współczesne procedury rekrutacyjne wysłuchane z jakiś durnych szkoleń czy kursów pomieszały wam w głowach. Cześć z tych państwa managerów przez swoje ambitne procedury rekrutacyjne by po prostu nie przeszła, a teraz śmie wielce wymagać i wybrzydzać wśród kandydatów. Zaczynaliście sami w łatwych czasach – po prostu była dawniej bardziej ludzka, przyjazna człowiekowi rekrutacja. Rynek był jeszcze ludzki, liczył się człowiek. Szczególnie prosto dla kobiet, jeszcze dawniej były po prostu naturalne a nie jak tutaj obecnie po prostu są już męskie i niezależne. Natomiast teraz na rekrutacji ciśniecie kandydatów do oporu, notujecie sobie skrzętnie wady kandydata oraz uchybienia podczas procesu rekrutacji. Oczywiście jednak o negatywną odpowiedź po procesie rekrutacji trzeba się upomnieć. Nawet po tej rekrutacji, relacja między wymaganiami dla kandydatów a warunkami i korzyściami z tej pracy jest nieproporcjonalna. Managerowie szukają kogoś kto „biegnie szybciej” od nich jak i innych pracowników, zna więcej rzeczy, szybciej się uczy, rozwiązuje ich problemy bez dopytywania o szczegóły. Kandydat musi być oczywiście błyskotliwy, bystry, posiadać perfekcyjną komunikację werbalną i niewerbalną. W cenie jest także miła osobowość przepleciona ze szczyptą poczucia humoru. Nie może zabraknąć także takich cech jak solidność, obowiązkowość, wierność, przewidywalność i wydajność pracy u kandydata. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak17Nie4
Zgłoś
Szacunek
@DeceptiveBearLady

Oj w samo sedno. Perfekcyjna wypowiedź i podsumowanie firmy Zooplus w pigułce. Omijać z daleka

Pomocna?
Tak10Nie4
Zgłoś
Betty
@DeceptiveBearLady

Czyli dobrze zrobilam ze nie przyjelam ich oferty do IT :)

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Ksawery

Ja dołączyłem ponad 3 lata temu i sądzę że firma jest super, daje możliwość rozwoju, ludzie są naprawdę fajni. Mamy małe zespoły, nikt nie ciśnie jak w korpo i to naprawdę się ceni. Pewnie że czasem są jakieś problemy ale gdzie ich nie ma? No życie normalne. Ja tam gorąco polecam.

Pomocna?
Tak6Nie8
Zgłoś
Serio Ksawery?
@Ksawery

Post sponsorowany.

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś7
JustM

pracuję w zoopusie od dłuższego czasu i naprawdę dziwie się większości z negatywnych opinii tutaj. Jak w każdej firmie są zadania ciekawe i mniej ciekawsze, ale zawsze idzie się dogadać, coś zmienić cz przedyskutować. Niestety część osób zamiast spróbować wziąć sprawy w swoje ręcę woli pogadać sobie tutaj. Ja jestem bardzo zadowolony zarówno z pracy jak i samych warunków. Myślę, że mało która firma IT oferuje taką różnorodność zadań w połączeniu z dość nowymi techonlogiami i ludzkim podejściem.

Pomocna?
Tak23Nie7
Zgłoś3

Pracodawca

@JustM

Witam, bardzo dziękuję za opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolony ze współpracy i warunków panujących w firmie. Pozdrawiamy, zespół HR

Pomocna?
Tak6Nie4
Pracownik
@zooplus Polska Sp. z o.o.

Boże jaki fake... Ten wpis i odpowiedz pokazują jak w tej firmie jest. Sprawia sie wrażenie cudowne na początku, po prostu niebo na ziemi itd. Niestety po niedługim czasie okazuje się, że tak wcale nie jest. Jedyne co sprawia wrażenie "funkcjonowania" w tej firmie to PR zewnętrzny. Piękne spoty i wpisy. Zarządzanie leży, ciężka i sztuczna atmosfera, komunikacja. Pani dyrektor mówi, że wszystko w zooplusie jest możliwe - tak to prawda - wszystkiego możesz się po niej i po tej firmie spodziewać. Zwalnia pracowników bez żadnych ostrzeżeń czy rozmów. Pracujesz koło człowieka, gadasz, śmiejesz się i nagle odwracasz się i już go nie ma - zwolniony. A w firmie panika. Tak się ludzi zastrasza. Niczego nie możesz być pewny. @JustM, pracujesz w zooplusie od dłuższego czasu to doskonale wiesz, jak było i jak jest. A i na pewno jak będzie... Jest wiele innych, fajniejszych miejsc do pracy w Krakowie - nie dajcie się zwieść. Reszta opinii to tylko potwierdza.

Pomocna?
Tak17Nie2
Zgłoś
zawiedziony
@Pracownik

Potwierdzam. Ładne filmiki tego nie zmienią jak się traktuje ludzi w tej firmie. Zwalniają (lub nie przedłużają umowy) niewygodnych ludzi, którzy potrafili głośno powiedzieć jak jest, albo chcieli działać. Brak jakiejkolwiek komunikacji, nie wiesz czego się spodziewać. Można nabawić się choroby pracując w takiej atmosferze. Ludzie udają, że im się podoba, żeby przetrwać i nie podpaść. Przykre, ale prawdziwe...

Pomocna?
Tak17Nie1
Zgłoś
Pracownik
@JustM

Popieram, naprawdę z przyjemnością się tutaj pracuje. Można dużo zrobić i nauczyć się nowych rzeczy. Ludzie do tego super fajni. Narzekają zawyczaj Ci którzy nie dają rady albo nie chce im się po prostu.

Pomocna?
Tak15Nie5
Zgłoś
Smutno
@zawiedziony

Niestety ale tak właśnie jest jak wyżej opisane

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
JulA

W Zooplus pracuje stosunkowo krótko jednakże niemal od razu można zauważyć przyjazną atmosferę oraz indywidualne podejście do każdego człowieka - coś czego korpo nie uświadczysz. Dziwią mnie bardzo negatywne komentarze dotyczące procesu rekrutacji który jak dla mnie był przeprowadzony profesjonalnie i rzeczowo, muszę w tym miejscu podkreślić wręcz WZOROWĄ komunikację, byłam na bieżąco informowana o kolejnych etapach jak również wszelkie moje prośby spotkały się z całkowitym zrozumieniem i potraktowane poważnie i profesjonalnie. Poza tym: - świetna lokalizacja - nowoczesne biuro - wyposażenie kuchni :) - parking - szatnie i prysznice dla rowerzystów - bogaty pakiet benefitów - rodzinna atmosfera

Pomocna?
Tak21Nie4
Zgłoś

Pracodawca

@JulA

Cieszymy się, że doceniasz nasze starania. Nieustannie pracujemy nad tym, żeby rekrutacja do zooplus przebiegała coraz sprawniej. Dbamy też o dobrą atmosferę w pracy m.in. poprzez indywidualne podejście do pracownika, wewnętrzne wydarzenia oraz pakiet benefitów. Życzymy wielu sukcesów i zadowolenia z pracy w zooplus! Pozdrawiamy, HR Team

Pomocna?
Tak4Nie2
Vad

Hej! Podzieli się ktoś swoją opinią dot. stanowisk związanych z marketingiem/e-commerce? Jakie zarobki? atmosfera? możliwości rozwoju? Ogłoszenia są bardzo mało precyzyjne ;/

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Vad

Dziękujemy za Twoje zainteresowanie pracą w zooplus. Zakończyliśmy już rekrutację do działu e-commerce. Zachęcamy do sprawdzania naszych ofert na stronie: http://www.jobs.zooplus.pl. Pozdrawiamy, HR Team

Pomocna?
Tak3Nie
Zenek123

W zooplus mozliwosci jest bardzo dużo ale głową trzeba ruszyć a nie czekać tylko ze ktoś ścieżkę kariery zaproponuje bo to miejsce dla raczej ogarniętych ludzi. Widać że MD się bardzo stara żeby wszystko działało jak najlepiej więc rezultaty widać. Ja jestem tu już trochę i na razie się nigdzie nie ruszam.

Pomocna?
Tak30Nie4
Zgłoś

Pracodawca

@Zenek123

Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy w zooplus i wiążesz z nami dalsze plany. Pozdrawiamy serdecznie, HR Team

Pomocna?
Tak2Nie1
Maciej

Czy ktoś może wie, jakiej stawki brutto można spodziewać się na tym stanowisku: Junior Shop Manager - Analyst E-Commerce ? Pojawiło się takie ogłoszenie kilka dni temu na pracuj.pl i chciałbym aplikować

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Maciej

Dziękujemy za Twoją wiadomość. Zakończyliśmy już rekrutację na stanowisko Junior Shop Manager. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w zooplus, zachęcamy do sprawdzania aktualnych ofert na stronie: http://www.jobs.zooplus.pl lub do bezpośredniego kontaktu pod adresem: recruiting@zooplus.com. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania. Pozdrawiamy serdecznie, HR Team

Pomocna?
Tak2Nie
Ania

Uwazam to za plus, ze firma zooplus prowadzi z ludzmi rozmowe...na platformach jak ta.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Ania

Witamy, bardzo dziękujemy za opinię. Rzeczywiście staramy się prowadzić aktywny dialog z naszymi pracownikami i osobami, które są zainteresowane pracą w naszej firmie. Zawsze jesteśmy otwarci na wszelkie pytania i sugestie – zarówno te dotyczące zatrudnienia, jak i te związane z rekrutacją – nie tylko na tej platformie, ale również za pośrednictwem maila, telefonicznie i w bezpośrednim kontakcie. Każda uwaga jest dla nas cenna i każdą bierzemy pod uwagę, usprawniając nasze procesy. Cieszę się, że te starania zostały docenione. Pozdrawiamy serdecznie, HR Team

Pomocna?
Tak4Nie1
anonymous

Znajomi, którzy byli na rozmowie, ostrzegali, że nie dają w tej firmie feedbacku zwrotnego. Nie uwierzyłem. Ale uzbrojony w wiedzę o takich praktykach, poszedłem na rozmowę i mówię na koniec, że (coś stylu) "krążą pogłoski, że Państwo nie dają feedbacku, proszę o jakikolwiek, nawet mailem, nawet najkrótszy, jeśli negatywny". Dostałem stos obietnic, że (ogólnie) pogłoski to oczywiście nieprawda, że dają i dadzą na pewno (X dni później). Jest X miesięcy później i chyba nie muszę wyjaśniać, dlaczego piszę tę opinię? :) Nie wiem, mnie wychowano, że jak się do mnie ktoś fatyguje, to minimum szacunku nakazywało się odwdzięczyć, choćby strzępem informacji. Dziwni moi rodzice...

Pomocna?
Tak18Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@anonymous

Witamy, Dziękujemy za komentarz. W związku z tym, że cały czas pracujemy nad usprawnieniem procesu, zależy nam aby takie kwestie wyjaśniać. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli udzielić informacji zwrotnej. Podajemy adres mailowy bezpośrednio do działu rekrutacji: recruiting@zooplus.pl. Pozdrawiamy, zespół HR

Pomocna?
Tak3Nie3
af
@zooplus Polska Sp. z o.o.

@zooplus Polska Sp. z o.o. Jakby ktoś Wam nie dał odpowiedzi i na przykład nie przyszedł w pierwszym dniu swojej pracy to byłby zapewne na czarnej liście. Dlatego nie dziwcie się ludziom, że im też nie chce się 'wyjaśniać'.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JuzNieChceTuPracowac

Nagle firma odkryła, że sama kasa to za mało, zeby ludzie przychodzili i dba o PR? ;] Za późno trochę, ludzie są pamiętliwi :)

Pomocna?
Tak18Nie2
Zgłoś
Były pracownik
@JuzNieChceTuPracowac

Dokładnie tak!!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Pracodawca

@JuzNieChceTuPracowac

Witam, dziękuję za przesłaną opinię. Staramy się, aby warunki pracy w naszej firmie – nie tylko te finansowe – były zadowalające dla naszych pracowników. Zależy nam też na tym, aby każdy czuł się tutaj komfortowo i wiedział, że może dzielić się pomysłami, które mogłyby ten komfort poprawić. Przykro mi, jeżeli w Twoim przypadku tak nie było. Pozdrawiam serdecznie, Marta Niedźwiedź – HR Manager

Pomocna?
Tak5Nie2
zawiedziony pracownik
@JuzNieChceTuPracowac

zgadzam się, słaba firma dla mało ambitnych i posłusznych jak to w korpo...a tyle obiecują

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@zawiedziony pracownik

Witam, w naszej firmie pracują ambitni, pracowici i utalentowani ludzie. Najlepiej świadczy o tym tempo, w jakim się rozwijamy – bez naszych pracowników, ich pomysłów i ich zaangażowania tak dynamiczny rozwój nie byłby możliwy. To właśnie dzięki nim możemy stawiać czoła nowym wyzwaniom i świętować kolejne sukcesy. Przykro nam, że Twoje wrażenia są odmienne. Pozdrawiam serdecznie, Marta Niedźwiedź – HR Manager

Pomocna?
Tak9Nie2
Ex- pracownik
@zooplus Polska Sp. z o.o.

Zgadza się- w zooplusie pracują utalentowani ludzie. Ale krótko. Chwilę zajmuje, żeby aię zorientować, że mimo długiej rekrutacji, dostaje się obowiązki, które mógłby wykonywać student. Niepotrzebnie tyle obiecujecie, bo kończy się to rozczarowaniem.

Pomocna?
Tak18Nie3
Zgłoś
anonymous

Czy jest możliwość pracy zdalnej

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@anonymous

Witam, istnieje możliwość pracy z domu - jednak w sytuacjach, które nie pozwalają na pojawienie się w biurze. Bardzo zależy nam, aby były one wcześniej uzgodnione z bezpośrednim przełożonym. W razie dodatkowych pytań, proszę o wiadomość na recruiting@zooplus.pl. Pozdrawiamy - HR Team

Pomocna?
Tak2Nie
anonymous
@zooplus Polska Sp. z o.o.

trochę szkoda, w dzisiejszych czasach to już zaczyna być standardem :) no nic, może kiedyś firma zmieni podejście

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Pracodawca

@anonymous

Witam, nasza firma cały czas się rozwija, a co za tym idzie również nasze procesy. Dlatego rozważamy wprowadzenie takiego rozwiązania w przyszłosci. Pozdrawiamy, HR Team

Pomocna?
Tak2Nie
Lola

Proces rekrutacyjny bardzo zawiły, kiepski kontakt z HR.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Lola

Witam, bardzo dziękujemy za opinię. Długość i ilość etapów procesu rekrutacyjnego zależy od stanowiska. Dane kontaktowe działu HR widnieją na stronie http://www.zoopluspoland.recruitee.com. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących rekrutacji, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu. Pozdrawiamy - HR Team

Pomocna?
Tak2Nie
Były pracownik

Myślę, że to dobra firma na pierwszą pracę i zyskanie doświadczenia w e-commerce. Co do nie-juniorskich stanowisk, -firma ze względu na słaby management ma problem z wykorzystaniem umiejętności doświadczonych pracowników. W kuchni częstym tematem jest „po co było to sito rekrutacyjne, skoro na co dzień robię takie pierdoły”. Oczywiście w różnych działach jest różnie, ale moim zdaniem jest to firemka, która nie wiedzieć czemu nieudolnie próbuje być korporacją i dla pracowników nie wychodzi z tego wiele dobrego.

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś

Pracodawca

Witam, Dziękuję za Twoją opinię. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań względem pracy w naszej firmie. Jeśli chciałbyś/chciałabyś podzielić się szczegółami zapraszam na priv. Pozdrawiam, Marta Niedźwiedź HR Manager

Pomocna?
Tak4Nie
Administrator

W czasach korzystnej dla kandydatów sytuacji na rynku, atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz istotniejszą rolę. Czy tak samo jest w zooplus Polska Sp. z o.o.? Podzielcie się swoimi wrażeniami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marek
@Administrator

Mozna u nich z domu pracowac? Np dzien/dwa w tygodniu? Dostep do jakisch szkolen jest? Np. safaribooks albo skillport czy te zlinkedin? Co znaczy u nich flexible hours? Ze np. do 11 mozna przyjsc czy do 9?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@marek

Witam, Poniżej odpowiedzi na Twoje pytania: • mamy możliwość pracy z domu w sytuacjach, które nie pozwalają na pojawienie się w biurze. Zależy nam na tym, aby były one wcześniej uzgodnione z bezpośrednim przełożonym. • mamy przewidziany budżet szkoleniowy, który daje możliwość uczestniczenia w różnego rodzaju konferencjach lub szkoleniach (nie koniecznie w Polsce). Dodatkowo gwarantujemy darmowy dostęp do bibliotek Safari. • elastyczne godziny pracy pozwalają na przyjście do pracy miedzy 8.00 a 10.00. W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: recruiting@zooplus.pl.

Pomocna?
Tak2Nie

Pracodawca

@marek

Witam, Poniżej odpowiedzi na Twoje pytania: • mamy możliwość pracy z domu w sytuacjach, które nie pozwalają na pojawienie się w biurze. Zależy nam na tym, aby były one wcześniej uzgodnione z bezpośrednim przełożonym. • mamy przewidziany budżet szkoleniowy, który daje możliwość uczestniczenia w różnego rodzaju konferencjach lub szkoleniach (niekoniecznie w Polsce). Dodatkowo gwarantujemy darmowy dostęp do bibliotek Safari. • elastyczne godziny pracy pozwalają na przyjście do pracy miedzy 8.00 a 10.00. W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: recruiting@zooplus.pl.

Pomocna?
Tak3Nie
Henry

Interesuje mnie praca w firmie i może dowiem się jaka umowę dostają ludzie na początek?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Henry

Witam, Pierwsza umowa jest podpisywana na 3-miesięczny okres próbny. W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: recruiting@zooplus.pl.

Pomocna?
Tak2Nie

Pracodawca

@Henry

Witam, Pierwsza umowa jest podpisywana na 3-miesięczny okres próbny. W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: recruiting@zooplus.pl.

Pomocna?
Tak2Nie
Ping

Nie pracuję tam, ale po rozmowie kwalifikacyjnej w siedzibie, mam pozytywne wrażanie odnośnie samej firmy i warunków pracy - bardzo fajne biuro. Szkoda tylko, że potwierdza się to o czym piszą inne osoby tzn. że mimo obietnicy nikt nie oddzwania, albo chociaż nie odpisuje krótkiego maila z wynikiem po rozmowie. Można sobie czekać i czekać licząc na jakikolwiek feedback...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Ping

Dzień dobry, bardzo dziękuje za komentarz! W związku z tym, że cały czas pracujemy nad usprawnieniem procesu, zależy nam aby takie kwestie wyjaśniać. Proszę o bezpośredni kontakt z: recruiting@zooplus.pl.

Pomocna?
Tak4Nie
Tom

Mógłbyś przedstawić więcej szczegółów ? Rozmowa kwalifikacyjna na mrozie ? :O

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Tom

Dziękuję za Twój wpis. Bardzo nam przykro, że wrażenia z rozmowy w naszej firmie są negatywne. Staramy się, aby ludzie w naszej firmie czuli się swobodnie, a panująca tutaj atmosfera była naszym atutem. Jednocześnie cenimy sobie i wymagamy od siebie profesjonalizmu. Chętnie poznamy szczegóły, które pozwoliłyby nam zweryfikować opisaną sytuacje, dlatego bardzo prosimy o kontakt na recruiting@zooplus.pl

Pomocna?
Tak2Nie
Ping
@zooplus Polska Sp. z o.o.

Anonymous nie wiem gdzie była przeprowadzana Twoja rozmowa, ale ja do swojej nie mogę mieć zastrzeżeń. Niestety do słabego kontaktu i braku zwrotki tak długo po rozmowie zastrzeżenia już mam. @zooplus ciężko się kontaktować i skazywać na wypadnięcie z bazy przez negatywny komentarz na forum. Po prostu poprawcie komunikację z kandydatami i będzie naprawdę dobrze... ;)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

@No1, w jakich działach zooplus Polska Sp. z o.o., Twoim zdaniem atmosfera może nie być aż tak satysfakcjonująca? Jak uważasz, co jest tego bezpośrednim powodem? Twoja wypowiedź będzie ważna dla osób, które planują staranie się o zatrudnienie w tej firmie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Agnieszka

To ja tez sie wypowiem. Co prawda nie jestem pracownikiem, ale bylem tam na rozmowie. Ludzie (pracownicy) przewijajacy sie przez recepcje jacys tacy wystraszeni. Klimat na recepcji, ale tez na poszczegolnych open space'ach grobowy - zwiedzilem wieksza czesc biura. Dziwna atmosfera. Rozmowe mialem z kilkoma osobami. Ten sam klimat utrzymywal sie na rozmowie. Jakby ludzie bali sie powiedziec jedno slowo za duzo. Tez nie widzialem jakies serdecznosci miedzy nimi. Takiej zwyklej, kolezenskiej. Byc moze to tylko takie nic nie znaczace wrazenie po pierwszej wizycie, ale bazujac na tym co widzialem/slyszalem, nie chcialbym tam pracowac.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
newjoiner
@anonymous

To może dodam też coś od siebie z perspektywy nowego pracownika w zooplus. Zmieniłam pracę w ogromnej korporacji na pracę w małej firmie. Muszę przyznać, że był to ogromny przeskok, głównie przeskok światopoglądowy. Dlaczego? Pierwsze wrażenie: wow, tu się wszyscy znają, dużo się rozmawia i analizuje, oraz panuje tu „domowa” atmosfera. Na razie widzę na pewno dużo możliwości, okazji i szans do rozwoju. Teraz działanie leży po mojej stronie jak to wykorzystać. Firma wydaje się być dla mnie dobrym „fitem”, choć wiadomo, że nie wszyscy zostają tu na lata. Atmosfera? Założenie, że panuje tutaj „grobowa” atmosfera jest nie do końca sprawiedliwe. Czasem śmiechom i żartom nie ma końca, ale czasem trzeba po prostu trzeba siąść, skupić się i popracować. Mysle, ze po paru miesiącach w zooplus prace oceniam na plus. Na razie jestem mile zaskoczona: ludźmi (przede wszystkim ludźmi), pracą, atmosferą, ale też dodatkowymi akcjami: szefowa wita wszystkich new joinersów, hulajnoga, która krąży gdzieś na piętrze, że z ludźmi w pracy i po pracy można mieć „fun” i nie jest trudno znaleźć partnerów do ping-ponga czy piłkarzyków.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Agnieszka

@anonymous, widzę, że dużą wagę przywiązujesz do atmosfery w miejscu, w którym pracujesz lub będziesz pracował. Jest to czynnik, który w Twojej ocenie sprawia, że nie przewidujesz współpracy z zooplus Polska. Odbyłeś jednak w tej firmie rozmowę kwalifikacyjną. Czy mógłbyś na tym forum streścić jej przebieg? Na pewno są osoby, które chciałyby pracować u tego pracodawcy i które chętnie zapoznają się z Twoją wypowiedzi w tej kwestii.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Noname123

Witam, ktoś mógłby podzielić się opinią odnośnie samej pracy, atmosfery i wynagrodzenia w zooplus ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
No1
@Noname123

Fajna atmosfera, wynagrodzenia też OK. Ludzie naprawdę super. Jak to jednak w każdej firmie, zależy od działu i managera. W jednym lepiej w drugim gorzej.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Administrator

Znaczenie atmosfery w miejscu zatrudnienia jest coraz większe. Czy tak samo jest w zooplus Polska Sp. z o.o.? Napisz, co o tym myślisz, ułatwiając tym samym innym osobom podjęcie decyzji związanej z pracą w przedsiębiorstwie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

Witam, Pana opinia nie dotyczy firmy Zooplus jako pracodawcy, niemniej jednak pozwolę sobie skomentować Pana wpis. Ponieważ zawsze dbamy o naszych klientów, każde zgłoszenie reklamacyjne jest przez nas dokładnie rozpatrywane. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamówienia zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem obsługi klienta, który dołoży wszelkich starań, by jak najszybciej zająć się zgłoszeniem. Reklamacja, która została przez Pana złożona w naszym dziale Obsługi Klienta, została rozpatrzona pozytywnie i otrzymał Pan nowy artykuł, niemniej jednak bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Serdeczne pozdrowienia, Zespół zooplus

Pomocna?
TakNie
Józek

Dwie rozmowy: pierwszy etap i drugi etap. Na drugi trzeba było przygotować prezentację na 5 tematów, w tym pomysły na rozwój. Pomysły zostały spisane, kandydatura odrzucona. Brak feedbacku, mimo próśb. Ogłoszenie pojawia się dalej. Wniosek: rekrutacja prawdopodobnie ma na celu zbieranie pomysłów.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Józek

Witam, Dziękuje za komentarz. W związku z tym, że cały czas pracujemy nad usprawnieniem procesu, zależy nam aby takie kwestie wyjaśniać. Proszę o kontakt z: marta.niedzwiedz@zooplus.com

Pomocna?
Tak2Nie
mirabelka

Jak wygląda proces rekrutacji w Zooplusie? Czy są testy analityczne lub testy umiejętności na stanowiska związane z logistyką?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@mirabelka

Proces rekrutacyjny zależy od roli, na którą kandydat aplikuje.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MARIA55

KAŻDA SZANUJĄCA SIĘ FIRMA PODAJE W INTERNECIE DANE DO KONTAKTU A TUTAJ TEGO NIE MA...

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@MARIA55

Witam, Zapraszam do kontaktu z zespołem HRowym. recruiting@zooplus.pl

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

Znalazłam kilka ofert pracy w Zooplus Polska Sp. z o.o. Zauważyłam, że pracodawca wymaga znajomości angielskiego i niemieckiego. Czy j. niemiecki jest koniecznością na każdym stanowisku w tej firmie? Czy osoby, które go nie znają mogą próbować aplikować do firmy, czy raczej mogą spotkać się z brakiem zainteresowania? Podzielicie się wiedzą na ten temat?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonymous
@Agnieszka

Witam, język niemiecki nie jest wymagany na każdej roli. Zapraszam do podesłania swojego CV na adres recruiting@zooplus.pl

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maggie

Gdzie mieści się krakowska siedziba firmy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bcbc
@Maggie

Nowy budynek biurowy na Prądnickiej 20 a.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
smcb

Rekrutacja dość długa i mozolna, ale fajna atmosfera, sensowni ludzie i ciekawe możliwości. Z mojej strony jestem bardzo zadowolony i mogę tylko polecić, zwłaszcza porównując do moich wcześniejszych doświadczeń z innych firm.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Zostaw opinię o zooplus Polska Sp. z o.o. - Kraków

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

zooplus Polska Sp. z o.o.