Opinie o Campanile Hotel w Warszawa Towarowa 2

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Campanile Hotel. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Campanile Hotel na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Campanile Hotel w Warszawa Towarowa 2

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Campanile Hotel zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

Jarosław Niedźwiedzki Nowy wpis
Inne

Bardzo miły hotel ,pomocny zawsze pomoże i polecam ten hotel

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Campanile Hotel?

Karolina Nowy wpis
Inne

Nie nie i jeszcze raz nie!!!! Byłam w tym hotelu 21 lipca i przeżyłam szok jaki BRUD SMRUD gdzie jest sanepid lub inne instytucje odpowiedzialne za przyznawanie gwiazdek Pokój śmierdzący i brudny na dywanie walające się czyjeś paznokcie wykładzina w Pokój gorsza od mojej wycieraczki łazienka cala we włosach WC brudne!!! Obrzydzenie Ludzie zdaleka od tego pseudo hotelu!!!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Campanile Hotel? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bezmian
Pracownik

W akcję desperacji dają podwyżki byle ludzie zostali ale tam nie ma żadnego klimatu. Nie ma dla kogo pracować. Nowe zmiany na górze tylko na gorsze

Anonimowy
Kandydat

Jak podczas pierwszych dni pracy kelnerzy już mówią jak kombinować żeby zarobić to ja muszę podziękować za taką pracę. To nie mój styl pracy. Chcę przychodzić do pracy i wykonywać wszystko uczciwie. Poza tym ładny wystrój restauracji. Wystawiam opinię neutralną.

Bezodzewu
Pracownik

Po cichu można zarobić wiadome Trzeba tylko cicho siedzieć a zmiany wieczorne i weekendowe są owocne Na górze raczej nie ma zbyt kumatychstarzaja pozory więc trzeba głupa palić i jakoś da się żyć i ustawić po kowidzie

KP
Pracownik
 Pytanie

Drogi kandydacie - jeśli to czytasz gdy hotel został już otwarty przekazuję Ci parę słów: - unikaj to miejsce szerokim łukiem, - nie licz na te obiecywane dodatki socjalne i podwyżki pensji podczas rozmów i mydlenie oczu awansami. Awans mają tylko Ci, którzy wchodzą głęboko ,,w (usunięte przez administratora) 2 osobom na górze. Serio chcesz się tak poniżyć? - nie ma tu już osób od których możesz się czegoś nauczyć, Ci ludzie stąd już uciekli, nowych lepszych nie będzie ale zwalniają aktualnie bo myślą, że tych super ludzi będzie wielu po kryzysie, a może być zdziwienie i zatrudnianie pierwszego lepszego, byle zapchać etat, - po obiadach, które w teorii są za darmo rozerwie Ci brzuch mniej więcej po miesiącu, bo jeden ze składników zupy to proszek z żółtego wiaderka lub będziesz zapychany makaronem z marchewką tj. daniem popisowym kierownika kucharzy, - gdy znowu nastąpi pandemia dostaniesz 60% pensji, a najbardziej prawdopodobne zostaniesz zwolniony, - otrzymasz dostęp do grupy prywatnej sieci. Po miesiącu wyciszysz powiadomienia, bo nie będziesz chciał czytać tego festiwalu żenady, - będziesz pracować z Dyrektorami, którzy będą opowiadali historie o nowym hotelu, który ma być hotelem nie 4*, a jak mówią 5* nieformalnie, a sami nigdy nie pracowali w takim standardzie i przez kilka lat nie mogli Nam naprawić na recepcji wózka na bagaże, traktując to jako tzw. pierdółkę, - będą Ci opowiadać o jakimś super projekcie nowego hotelu do znudzenia jakby ludzi to interesowało. Fajnie super ale ile można o tym słuchać... Jeśli jednak się zdecydowałeś, bo miałeś np. gorszy dzień - pracuj i w międzyczasie szukaj czegoś lepszego. Życzę Ci powodzenia.

Stoperan
Pracownik

Dyrektor zastępca i sprzedawcy to jedyni beneficjenci sytuacji epidemjcnej w Polsce. Gdyby nie było wirusa zarząd by wymagał od nich więcej niż w roku poprzednim a oni wiecznie spanikowani i bez pomysłu nie daliby rady wykonać budżetu. A tak główny dyrektor może spać spokojnie i może skupić się na ewentualnym zwalnianiu innych...jeśli jest kogo jeszcze zwolnić. Może mieć spokojną głowę bo inaczej mógłby zrobić kupcie w majci gdyby kazali mu wykonać budżet. Dyrektor sprzedaży to też nic by nie zdziałał a tak może działac po cichu i udawać jaki to jest zarobiony pracą Nie polecam i unikajcie ludzie tego towarzystwa

Kamila
Inne
@Stoperan

Powiedziałeś, że pandemia zmieniła sposób, w jaki funkcjonuje firma Campanile Hotel i wspomniałeś o zwolnieniach pracowników. Czy to sytuacja z koronawirusem spowodowała, że ludzie są zwalniani z firmy?

Stoperan
Pracownik
@Kamila

W tej firmie to jak ktoś się raz nie uśmiechnął do dyrektora albo dyrektorki to już mógł pakować ciuchy z szafki i opuszczać firmę . Tam.to już nigdy nie będzie dobrze bo ludzie którzy zarządzają tym hotelem to raczej nie czują pracowników najważniejsze jest jest żeby zarobić . Z resztą widać jak sobie poustawiali pełne etaty a większość pracowników na 4/5 leci

Stoperan
Pracownik
@Stoperan

Poprawka na 0.6 etatu!!!! Hehehe beka z poksa

Ziuta16
Pracownik
 Pytanie

Słabe jest to że pani dyrektor zgłasza do portalu nieprzychylne opinie na jej temat, które nie są żadnym hejtem tylko poprostu subiektywna opinia dotycząca zarządzania przez nią hotelem i przez jej dyrektora. Rozumiem że boi się ta pani stracić pracę bo nigdzie by teraz jej nie znalazła ale najpierw trzeba się zastanowić nad sobą i zacząć się uczyć zarządzania a nie panikować i wysyłać prośby o usunięcie komentarzy. Skoro z taką ekipa (jak stwierdził główny pan dyrektor) można góry przenosić to po co się jej obawiać? Można przenosić dopoki będą potrzebni i pomogą w utrzymaniu stanowiska a może nawet w awansie. Nikt w firmie nie traktuje góry poważnie ale głupio uśmiechać się trzeba. Czytałam że dużo opinii dotyczy również szefa kuchni. Nie dziwię się że ludzie krytykują metody gotowania. Już dawno nikt tak nie gotuje. Chyba że w barze mlecznym. Nie znam człowieka ale chyba trochę ma sentyment do lat 90tych. Wtedy mało było dostępnych towarów i trzeba było gotować z tego co jest a dziś jest dużo towarów z całego świata. Całościowa ocena 3/10. Siedzę bo wirus

Zdziwionaaa
Pracownik

Gastronomia to powinna się uspokoić z tą krytyka firmy z resztą recepcja też Wszyscy wiedzą że managerowie którzy są dociekkiwi najczęściej idą do domu po 18 a wtedy hulaj duszą szczególnie ci którzy są tam dłużej niż rok i są wdroseni Ja bym na waszym miejscu cicho była skoro wasze pieniądze są większe niż na tych wysokich stanowiskach A jeszcze narzekacie i udajecie że nie macie kasy a to wsyzetko nieprawda to samo na refepjach info się nigdy nie skończy dopiki ktoś nie będzie bardziej szczegółowo kontrolował wieczornych zmian i łikendów i to non stop Więc najpierw spojrscie sobie w twarz a potem.krytyiuicie reszte Ja zostawiam pozytywna opinię o hotelu

Select
Były pracownik
@Zdziwionaaa

Ja pracowałem w gastronomii. Dam sobie rękę uciąć że w magazynach nie ma do tej pory kamer jak to jest w innych hotelach. Zgadnij dlaczego.

Inka
Były pracownik
@Select

ja pracowałam kilka lat tam i niedawno odeszłam bo nie przedłużyli umowy i wiem co się dzieje ostatnio . nawet do tej pory bo rozmawiam z ludźmi mi nie odpowiadały też zarobki ale kelnerzy co pracują tam dłużej niż 2 lata są dobrze ustawieni Kucharzze też ale szef który tam jest to raczej nie ma nad niczym kontrolia s reszta teraz to już wogle nie widać tam kogow kto by znowu to miał jakoś kontrolę nad tym co w restauracji się dzieje tak ludzie kuchni mi mowia a Po jedzeniu to tylko brzuch mnie bolal jak wracalam do domu więc to była dobra decyzja w sumiee ciogle tylko pasl nas tym tłustym jedzeniem Firma mi płacla na czas więc to plus

Ktosik
Były pracownik
@Inka

Cytuje"...kelnerzy co pracują tam dłużej niż 2 lata są dobrze ustawieni.."- no tak za najnizsza krakowa moge tapetowac pokoj ????????????

1
Marek
Były pracownik
 Pytanie
@Select

No nie ma kamer, a co Ci z tego magazynu jak wszędzie dookoła są ?:) inwentaryzacje chyba tez po coś są. Jeśli się nie ma pojęcia na dany temat to lepiej zamilknąć.

Fajny
Pracownik
@Marek

Pojęcie mam i to duże. Kamera jest tylko jedna przy wyjściu. Przynajmniej za moich czasów tak było. I swoje widziałem. Powinni grzesia wywalić na zbity pysk

Marek
Pracownik
@Fajny

Nie ma co porównywać starej gastronomii do tego co się działo teraz. Szef swoje lata siedzi i podejrzewam, ze jeszcze trochę zostanie.

Bolek
Pracownik

Jak zwolnią kiedyś całą ,,świętą,, trójcę: głównego dyrektora, zastępczynię i szefa kuchni to balujemy całą noc. Browar będzie się łał strumieniami.

Zwolniony pracownik
Pracownik
@Bolek

Bolek, już niedługo podobno... jest brudna robota do zrobienia, trzeba podziękować kilku pracownikom. Wszystko oczywiście zwalalili na nią ;-) ale jak już się z tym upora, podziękuja jej. Ona jeszcze tego nie wie ale już niebawem.

1
Bolek
Pracownik

(usunięte przez administratora)to mają chyba po 60 dni urlopu i odbierają nadgodziny. Pewnie nie wpisują do systemu. Ciągle wolne i wypady za granice

1
Bolek
Były pracownik

@Ania dobrze, że mnie zwolnili niedawno to już nie mam problemów z tym. A ciąć będą bo musza za wszelką cenę ocalić swoje stanowisko bo wiedzą że pewnego dnia może przyjść (usunięte przez administratora)który zobaczy że wystarczy dwóch dobrych (usunięte przez administratora)żeby to ogarnąć a nie aż 4. I wtedy będą szukać pracy na kasie w markecie. I też wątpię żeby tam dali radę. Więc zrozumiałe że walczą o swoje posady. A to że ciągle mają wolne to znaczy że się wymieniają żeby (usunięte przez administratora)nie widział że ich aż tak dużo tam łazi po hotelu

Fajny
Pracownik
@Bolek

Ja pracowałem na kuchni. Szefu kuchni Grzesio który całymi godzinami siedzi na kiblu śpi z zona oddzielnie co wiem od jego zięcia. Brak erotycznych przeżyć nadrabia dymajac pracowników. (usunięte przez administratora) na godzinach, kłamie. Cóż. W magazynach nie ma kamer. Ktoś musi na to pracować.

anonim
Pracownik
 Problem

(usunięte przez administratora)

#stophejt

oni wszyscy tak dziwnie chodzą na te obiadki i się uśmiechają, dyrektorstwo jak kaczuszki, kelnerzy jak gołąbki, biura jak kurki, a kelnerzy i recepcjoniści jak gąski

P
Były pracownik
 Problem

Podczas pandemii zwolnili większość osób z dołu. Zostawili nawet po kilka osób na tym samym stanowisku dyrektorskim. Drogi potencjalny kandydacie pamiętaj o tym jeśli jesteś mega ogarnięty żeby 2 razy się zastanowić zanim tu trafisz po pandemii. Robisz obiadki dyrektorom - pracujesz. Nie robisz obiadkow - nie pracujesz. Możesz nawet nic nie umieć - ważne żebyś się głupio do nich uśmiechał a jak pracujesz na kuchni to rób obiadki a będziesz gość.

1
#stophejt
Inne
@P

pamiętaj kucharzu że będziesz w pracy gotować :)

Sz.
Pracownik

dobra firma, nikogo nie zwolnili jak była pandemia (kumple z innych knajp polecieli) ja bylem na postojowym, teraz wszyscy pracują, maja urlopy i jeszcze ludzie z innego hotelu pracują u nas bo tam jest remont, jest czas na faje i kawe

Expracownik
Były pracownik
@Sz.

To chyba któryś z dyrektorów napisał ta opinię. Jest taka jedna osoba która lubi robić takie akcje. Zupełnie nieprawda. Komu kończyła się umowa to nie przedłużali ila reszta musiała pracować za 50% a nie jak w niektórych firmach za 80%. Sztuczne nabijanie pozytywnych opinii.

Marian
Były pracownik
@Expracownik

Drodzy pracownicy „góry” nie nabijajcie sobie sami komentarzy, każdy wie jak jest. Nie macie pojęcia o pracy z ludźmi, co więcej Wy nawet z ludźmi nie umiecie rozmawiać. Z taką postawa to jedynie do pracy do sklepu i w żadnym wypadku na kasę, tylko do magazynu żeby nie mieć z nikim kontaktu.

Ania
Były pracownik
@Expracownik

Prawda. Mnie nie przedluzyli umowy. A opinie ze nikogo nie zwolnili w czasie pandemi to BZDURA!!

Ania
Były pracownik
@Sz.

Bzdury! Mnie zwolnili. Nie pisz glupot!

Powodzonka99
Były pracownik
 Pytanie

Ludzie dajcie spokój z tymi negatywnymi komentarzami. Ja od Dyrektora hotelu nauczyłem się bardzo dużo, z Jego Zastępczynią pracowało się praktycznie non stop pozytywnie i mimo jakichś naszych różnic zdań nie powiem o nich ani jednego złego słowa. A jeszcze takie rzeczy publicznie? Szef Kuchni rzeczywiście powinien wykazywać się większą energią i niestety również większymi umiejętnościami ale to chyba też nie jest powód żeby krytykować go aż tak bardzo na forum. Najlepiej porozmawiać o tym z przełożonym. Życzę powodzenia w tym trudnym okresie. Oby jak najszybciej udało się to poskładać i stworzyć wymarzony projekt Golden Tulip z super pokojami, atmosferą (wiadomo jaką) i pysznym jedzeniem.

Bolek
Były pracownik
@Powodzonka99

Nie ma to jak nabijanie pozytywnych komentarzy przez zatrudnionych kierowników :)

Oaza Spokoju
Były pracownik

Polecam!

Były pracownik
Były pracownik

Fajne miejsce, super ludzie! Tylko szkoda, że hotelem zarządza taka dyrekcja. Kompletnie sobie nie radzą z niczym, szczególnie z emocjami a najlepszym rozwiązaniem jest atak. Nierówne traktowanie pracowników, wręcz mobbing są tu na porządku dziennym. W czasie pandemii wypłata wynosiła 50% dla wszystkich po za Państwem z wyższych sfer. W dalszym ciągu jest podział na lepszych i gorszych, działy FO czy HK mogą pracować za 100% a pracownicy gastro, którzy są dojeżdżani zawsze przez zarząd najbardziej i w tym hotelu traktuje się ich jak śmieci muszą pracować na 4/5 etatu. Porażka. Nie polecam. Szkoda pracowników najniższych szczebli, dają z siebie wszystko, a ci nawet ręki nie podadzą, bo za ważni są. miejsce straciło sens.

Xxx
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się z opinią. Już dawno powinien ktoś zainteresować się tym dlaczego w tym miejscu w tak krótkim czasie tyl4 ludzi poszło na zwolnienia albo odeszli. Powinna się zająć tym hotelem jakaś inspekcja pracy i zarządzający siecią bo aż żal ludzi którzy tam pracują w dalszym ciągu. Z dyrekcji to nie tylko śmieją się tu ale i w innych hotelach. (usunięte przez administratora) pracuj prawie że za darmo, jeszcze ci dołożą bo oszczednisci ale grunt że ich na górze stac na wszystko za ciężką prace ludzi na dole, których po opłatach stać co najwyżej na chleb. Brud smród i.. Ale karma wraca- oby szybko

Escobarr girl
Były pracownik
@Xxx

Potwierdzam. Tyle super pracowników odeszlo ale dopóki tak ten hotel bedzie zarządzany przez te 2-3 osoby na górze to do tej pory będą takie opinie o tym pracodawcy. Z resztą widać po opiniach na portalach że klienci też różnie się wypowiadają a góra wszystko zwala na stare pokoje. Nie takie pokoje widziałam i opinie były lepsze. Najlepsi pracownicy będą stałe odchodzić. Kiedyś tu było fajnie. Dziwne że szefostwo tego nie zauważa. Jak oni przyjeżdżają do hotelu to dyrektorstwo jest potulne i miłe i pracuje za dwóch ale różnie bywa jak ich nie ma

1
Były barman
Były pracownik

Dyrekcja w tym hotelu to PORAŻKA! Potwierdzam wszystkie opinie poniżej. Ludzie (wspolpracownicy) są mili, administracja, ochrona, wszyscy są ok. Bardzo niskie zarobki, praktycznie zerowe szanse na rozwój i wzrost pensji. Na plus może jeszcze lokalizacja ale marna to pociecha gdy trzeba pracować na takiego dyrektora :-/ NIE POLECAM

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Campanile Hotel?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Po umowie na okres próbny, który wynosi 3 miesiące można uzyskać umowę o pracę na czas określony (np. 2 lat) lub nieokreślony.

Zostaw merytoryczną opinię o Campanile Hotel - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Campanile Hotel?

    Zobacz opinie na temat firmy Campanile Hotel tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Campanile Hotel?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 5 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Campanile Hotel
Przejdź do nowych opinii