- 2020-12-16 17:37 przez Kandydat
Przebieg rekrutacji
Pond 3 miesiące od rozmowy brak jakiejkolwiek odpowiedzi!!! Lepiej już byłoby podziekować na koniec rozmowy niz poprostu olać! Brak profesjonalizmu!
Pytania
-pytania czysto techniczne; -zadanie do rozwiązania;
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
- 2020-09-27 01:54 przez NieWiederCap
Przebieg rekrutacji
Po zrobieniu dwóch online testów z angielskiego i niemieckiego (zajmuje ok godziny) i 5 minutowej rozmowie z lektorem, skontaktowałem się z osobą odpowiedzialną za rekrutacje. Cały przebieg tej telefonicznej awantury nieraz przypominał szkołę średnią. Po omówieniu mojego doświadczenie w outsourcingu proszono mnie o opisanie czym jest outsourcing, jakie pamiętam funkcje z Excelu, czym się zajmuje Capgemini, co ja robię w wolnym czasie i które języki chciałbym wykorzystywać w pracy (conajmniej dziwne, gdyż aplikowałem na ofertę z niemieckim i angielskim) Jeżeli powyższe jest dla firmy najważniejsze, to wiele świadczy o ich poziomie! Rekruter nie usiłował opowiedzieć dosłownie NIC o Capgemini, projekcie, warunkach pracy. Na moje pytanie odnośnie powyższego powiedziano, że dowiem się w późniejszym trakcie rekrutacji. Na koniec spytano o oczekiwania finansowe, co nie miało żadnego sensu, ponieważ nie dowiedziałem się ani o obowiązkach, ani warunkach pracy... Odniosłem wrażenie, że firma poszukuje naiwnych studentów do pracy niewolniczej za grosze. Brak profesjonalizmu, marnowanie czasu i zwierzchne traktowanie.
Pytania
- Czym jest outsourcing - Czym się zajmuje Capgemini - Co robię w wolnym czasie - Jakie znam funkcje Excel Poziom rozmowy: bezsensowna!
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
- 2019-05-13 12:45 przez Camila
Przebieg rekrutacji
Po przejściu rozmowy telefonicznej w języku angielskim a także w innym języku obcym( zależy od stanowiska),a także testu analitycznego ,testu z języka angielskiego, innego języka obcego online powiedzą że prześliście dobrze i poproszą wysłać niezbędne dokumenty do sprawdzenia. Potem nikt nie będzie odzywać się dopóki kandydat nie napiszę lub zadzwoni, powiedzą że stanowisko na które aplikowaliście się zostało zamknięte i zaproponują inne. Po zgodzie ustalą datę rozmowy kwalifikacyjnej w biurze na żywo która będzie trwać na żywo 1 godzinę. Na rozmowie znowu będzie lekki test 10 minutowy a potem rozmowa w języku polskim, angielskim i innym obcym języku jeśli tego wymaga stanowisko. Na końcu rozmowy powiedzą wam że wasze kwalifikacje akurat nie pasują do tego stanowisko, tak jak nie macie doświadczenia. Wynika pytanie: Po co zapraszać kandydata jeśli już patrząc na CV jego kwalifikacje nie pasuje do danego stanowiska? Szukają kozła ofiarnego w przypadku gdyby nie znaleźli odpowiedniego kandydata z odpowiednią wiedzą, doświadczeniem i odpowiednimi skończonymi studiami który będzie pracować za najniższą krajową? Chyba że rekruterzy to są ludzie strasznie nie kompetentne i wolą zmarnować czas kandydata na rozmowę z której nic nie wyniknie? Wynika tylko to że duża firma która po prostu marnuje czas osób na rozmowy które nie nadają się do danego stanowiska. Oczywiście wszystkiego można nauczyć się szczególnie jeśli stanowisko nie wymaga wykonywania zbyt ciężkich zadań ale jeśli szukają osób tylko i wyłącznie z odpowiednimi ukończonymi studiami i doświadczeniem to jaki jest sens tracić swój czas a także czas tego nie odpowiedniego kandydata?
Pytania
Pytania proste. Czym zajmuję się nasza firma?Jak wyobrażasz sobie pracę u nas? Jak poradziłaś by sobie z trudnym człowiekiem? Jak załatwiasz problemy? Dlaczego nauczyłaś się tego języka?
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
- 2018-10-02 14:36 przez Asio
Przebieg rekrutacji
Najpierw dostalam testy online, w moim przypadku były to test z angielskiego, francuskiego oraz test analitycznego myslenia (proste zadania - proporcje, procenty, średnia ale malo czasu). Następnie byla rozmowa telefoniczna, czesc po polsku, czesc po ang. Pytania raczej standardowe - dlaczego te studia, czemu chce tu pracować, co wiem o Capie, co to outsourcing, zalety pracy w grupie, co jest ważne w obsludze klienta. Dzień pozniej mialam rozmowe po francusku przez tel - tez raczej prosta, trwala z 10min. Jeszcze tego samego dnia dzwonil pan z info ze dostalam sie do kolejnego etapu, czyli rozmowa w biurze z team leaderem. Trwala ona okolo 1godz,pytania podobne jak na rozmowie tel, czesc po polsku, pare pytań po ang i pare po francusku. Do tego musialam rozwiązać dwa proste zadania obliczeniowe oraz napisać krotkiego maila do klienta po francusku. Na pewno duży plus dla firmy za szybkosc odzewu, nie trzymaja kandydata w niepewności, juz dzien pozniej dzwonil pan ze dostalam prace
Pytania
J/W
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
- 2018-06-15 14:50 przez Helena
Przebieg rekrutacji
Dzowni ktoś z HR umowic na 20min rozmowe telefoniczna, ktora w polowie jest po angielsku a w polowie po polsku. Pytania o doświadczenie, studia, co wiem o firmie, zalety pracy w grupach, organizacja czasu, co jest wazne w obsludze klienta, co to outsourcing. Potem dzwoni kolejny HR i mowi, ze przechodzicie dalej (albo mail ze nie przechodzicie dalej). Rozmowa z trzema osobami w zasadzie w całości w j. angielskim, ponieważ team leader nie był Polakiem (mowil w zasadzie tylko team leader). Pytania o doswiadczenie, studia, czy wole prace z klientem czy back office, co umiem z excela, na czym polegaja tabele przestawne, czego nie lubie w pracy z nowa zatrudnionymi osobami, czy komfortowo bym sie czula tlumaczac sie komus z czegos, czy mnei to stresuje jak sobie radze, jakie problemy rozwiazalam, jakie ulepszenia wprowadzilam, jak organizuje sobie czas, czy widze sie w roli experta czy managera. O dziwo nie bylo pytania co wiesz o naszej firmie i dlaczego wlasnie ja wybrales i dlaczego jest taka (usunięte przez administratora) Na koniec zadanie - mail do napisania. Opowiadali tez o tym jak wyglada praca itd.
Pytania
Wymienilam wyzej
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę