Capgemini

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 200 ocen.

Rozmowy kwalifikacyjne w Capgemini

F&A Proccess Junior Specialist 2018-10-02 14:36 przez Asio

Przebieg rekrutacji

Najpierw dostalam testy online, w moim przypadku były to test z angielskiego, francuskiego oraz test analitycznego myslenia (proste zadania - proporcje, procenty, średnia ale malo czasu). Następnie byla rozmowa telefoniczna, czesc po polsku, czesc po ang. Pytania raczej standardowe - dlaczego te studia, czemu chce tu pracować, co wiem o Capie, co to outsourcing, zalety pracy w grupie, co jest ważne w obsludze klienta. Dzień pozniej mialam rozmowe po francusku przez tel - tez raczej prosta, trwala z 10min. Jeszcze tego samego dnia dzwonil pan z info ze dostalam sie do kolejnego etapu, czyli rozmowa w biurze z team leaderem. Trwala ona okolo 1godz,pytania podobne jak na rozmowie tel, czesc po polsku, pare pytań po ang i pare po francusku. Do tego musialam rozwiązać dwa proste zadania obliczeniowe oraz napisać krotkiego maila do klienta po francusku. Na pewno duży plus dla firmy za szybkosc odzewu, nie trzymaja kandydata w niepewności, juz dzien pozniej dzwonil pan ze dostalam prace

Pytania

J/W

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

F&A Junior Process Specialist 2018-06-15 14:50 przez Helena

Przebieg rekrutacji

Dzowni ktoś z HR umowic na 20min rozmowe telefoniczna, ktora w polowie jest po angielsku a w polowie po polsku. Pytania o doświadczenie, studia, co wiem o firmie, zalety pracy w grupach, organizacja czasu, co jest wazne w obsludze klienta, co to outsourcing. Potem dzwoni kolejny HR i mowi, ze przechodzicie dalej (albo mail ze nie przechodzicie dalej). Rozmowa z trzema osobami w zasadzie w całości w j. angielskim, ponieważ team leader nie był Polakiem (mowil w zasadzie tylko team leader). Pytania o doswiadczenie, studia, czy wole prace z klientem czy back office, co umiem z excela, na czym polegaja tabele przestawne, czego nie lubie w pracy z nowa zatrudnionymi osobami, czy komfortowo bym sie czula tlumaczac sie komus z czegos, czy mnei to stresuje jak sobie radze, jakie problemy rozwiazalam, jakie ulepszenia wprowadzilam, jak organizuje sobie czas, czy widze sie w roli experta czy managera. O dziwo nie bylo pytania co wiesz o naszej firmie i dlaczego wlasnie ja wybrales i dlaczego jest taka (usunięte przez administratora) Na koniec zadanie - mail do napisania. Opowiadali tez o tym jak wyglada praca itd.

Pytania

Wymienilam wyzej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Finanse 2018-06-08 15:02 przez a

Przebieg rekrutacji

Dzwonią umawiają się na kolejną 20 min rozmowę, w połowie po polsku, w połowie po angielsku. Mają dać znać do 2 tygodni i umówić na spotkanie w biurze. Na nim nie byłam, więc tylko opisze rozmowe telefoniczna.

Pytania

Na początku krótko o pracy w firmie, godziny pracy, tryby itp. Potem dokładne omówienie pozycji w CV jeśli chodzi o doświadczenie i obowiązki, dlaczego akurat takie studia, jaka pozycje bym wolala (czy kontakt z klientem czy backoffice), jakie funkcje w Excelu znam, jak oceniam swoj angielski. Potem czesc po angielsku, co wiem z ogolnych informacji o firmie, co to outsourcing , co jest wazne w kontakcie z klientem, co jest najwieksza zaleta pracy w grupie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Analityk Finansowy 2016-07-11 22:20 przez tak to ja

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja standardowa, czyli telefon czy jeszcze jestem zainteresowany; jeśli tak - umawianie się na kolejną rozmowę - tym razem po angielsku. A dalej - zależy od stanowiska - zazwyczaj testy on-line. Język bądź dwa, test numeryczny. W moim przypadku, po weryfikacji on-line spotkanie z team-liderem (liderką) która rekrutowała do swojego zespołu. Muszę przyznać, że pełny profesjonalizm. Po prostu w tej firmie nie ma pociotków, jeśli masz pracę to coś umiesz i potrafisz.

Pytania

Brak debilnych pytań typu: czy wolisz być drzewem czy samochodem. Wszystko bardzo dobrze przygotowane merytorycznie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Customer Service Specialist (IT Helpdesk) 2015-11-27 14:47 przez algernon

Przebieg rekrutacji

- rozmowa w j. angielskim (niezbyt wymagająca jeśli chodzi o poziom języka - przynajmniej z mojej perspektywy) - z tego co pamiętam typowy zestaw pytań z list hr-owych - czyli, "Dlaczego Capgemini jest najlepszym korpo na świecie i dlaczego chcesz pracować właśnie w Capgemini? bla bla, itd. ;-)" - test techniczny w j. ang (prosty dla kogoś z jako taką wiedzą o komputerach, np pytanie o to w jaką pojemność modułów RAM są wyposażone mniej więcej dzisiejsze Pecety: a) 64 KB, b) 16 MB c) 8 GB d) 2 TB :-) Większość pytań była bardzo prosta, zdarzyło się jedno z przeliczaniem np z systemu BIN na DEC, ale to w sumie też łatwe jak się liznęło choć trochę podstaw informatyki. Było może coś prostego z Excela i z systemów Win. Ogólnie proste a ja zrobisz więcej niż połowę i masz dobry angielski to droga Kapa otwarta.

Pytania

J/W

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)