Capgemini

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 196 ocen.

Rozmowy kwalifikacyjne w Capgemini

F&A Junior Process Specialist 2018-06-15 14:50 przez Helena

Przebieg rekrutacji

Dzowni ktoś z HR umowic na 20min rozmowe telefoniczna, ktora w polowie jest po angielsku a w polowie po polsku. Pytania o doświadczenie, studia, co wiem o firmie, zalety pracy w grupach, organizacja czasu, co jest wazne w obsludze klienta, co to outsourcing. Potem dzwoni kolejny HR i mowi, ze przechodzicie dalej (albo mail ze nie przechodzicie dalej). Rozmowa z trzema osobami w zasadzie w całości w j. angielskim, ponieważ team leader nie był Polakiem (mowil w zasadzie tylko team leader). Pytania o doswiadczenie, studia, czy wole prace z klientem czy back office, co umiem z excela, na czym polegaja tabele przestawne, czego nie lubie w pracy z nowa zatrudnionymi osobami, czy komfortowo bym sie czula tlumaczac sie komus z czegos, czy mnei to stresuje jak sobie radze, jakie problemy rozwiazalam, jakie ulepszenia wprowadzilam, jak organizuje sobie czas, czy widze sie w roli experta czy managera. O dziwo nie bylo pytania co wiesz o naszej firmie i dlaczego wlasnie ja wybrales i dlaczego jest taka (usunięte przez administratora) Na koniec zadanie - mail do napisania. Opowiadali tez o tym jak wyglada praca itd.

Pytania

Wymienilam wyzej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Finanse 2018-06-08 15:02 przez a

Przebieg rekrutacji

Dzwonią umawiają się na kolejną 20 min rozmowę, w połowie po polsku, w połowie po angielsku. Mają dać znać do 2 tygodni i umówić na spotkanie w biurze. Na nim nie byłam, więc tylko opisze rozmowe telefoniczna.

Pytania

Na początku krótko o pracy w firmie, godziny pracy, tryby itp. Potem dokładne omówienie pozycji w CV jeśli chodzi o doświadczenie i obowiązki, dlaczego akurat takie studia, jaka pozycje bym wolala (czy kontakt z klientem czy backoffice), jakie funkcje w Excelu znam, jak oceniam swoj angielski. Potem czesc po angielsku, co wiem z ogolnych informacji o firmie, co to outsourcing , co jest wazne w kontakcie z klientem, co jest najwieksza zaleta pracy w grupie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Analityk Finansowy 2016-07-11 22:20 przez tak to ja

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja standardowa, czyli telefon czy jeszcze jestem zainteresowany; jeśli tak - umawianie się na kolejną rozmowę - tym razem po angielsku. A dalej - zależy od stanowiska - zazwyczaj testy on-line. Język bądź dwa, test numeryczny. W moim przypadku, po weryfikacji on-line spotkanie z team-liderem (liderką) która rekrutowała do swojego zespołu. Muszę przyznać, że pełny profesjonalizm. Po prostu w tej firmie nie ma pociotków, jeśli masz pracę to coś umiesz i potrafisz.

Pytania

Brak debilnych pytań typu: czy wolisz być drzewem czy samochodem. Wszystko bardzo dobrze przygotowane merytorycznie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Customer Service Specialist (IT Helpdesk) 2015-11-27 14:47 przez algernon

Przebieg rekrutacji

- rozmowa w j. angielskim (niezbyt wymagająca jeśli chodzi o poziom języka - przynajmniej z mojej perspektywy) - z tego co pamiętam typowy zestaw pytań z list hr-owych - czyli, "Dlaczego Capgemini jest najlepszym korpo na świecie i dlaczego chcesz pracować właśnie w Capgemini? bla bla, itd. ;-)" - test techniczny w j. ang (prosty dla kogoś z jako taką wiedzą o komputerach, np pytanie o to w jaką pojemność modułów RAM są wyposażone mniej więcej dzisiejsze Pecety: a) 64 KB, b) 16 MB c) 8 GB d) 2 TB :-) Większość pytań była bardzo prosta, zdarzyło się jedno z przeliczaniem np z systemu BIN na DEC, ale to w sumie też łatwe jak się liznęło choć trochę podstaw informatyki. Było może coś prostego z Excela i z systemów Win. Ogólnie proste a ja zrobisz więcej niż połowę i masz dobry angielski to droga Kapa otwarta.

Pytania

J/W

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)