Zamawiałam kanapę z tego sklepu i wszystko poszło nie tak jak powinno. Jeden wielki bałagan. Na stronie widniała informacja że dostawa realizowana jest od 3-5 dni roboczych. Dostałam meila że trwa przeprowadzka magazynów i dostawa może być opóźniona. Uzbroiłam się w cierpliwość chociaż uważam że ta informacja już powinna widnieć na stronie. Po 13 dniach dostałam smsa że kanapa zostanie dostarczona dnia następnego w godzinach od 8-10. Rano o 6:45 dzwoni Pan z transportu że jest pod moim miejscem zamieszkania z moim meblem. ????????♀️ Wyprawiając dzieci do szkoły i przedszkola szybko odebrałam kanapę. Wracając otwieram, a ona zamiast szara jest pomarańczowa ????????♀️????????♀️ dzwonię ze złożeniem reklamacji. Pani prosiła o wysłanie meila więc wysłałam 20 go maja. Dzisiaj dzwonię ponownie dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zgłoszenie. Pani Paulina X odpowiedzialna za zgłoszenia reklamacji nawet tego meila nie odczytała mówiła że żaden meil się nie pojawił. Ponowiłam wysłanie wiadomości z reklamacją po czym stwierdziła że faktycznie 20 go też się taki meil pojawił. Pytam się czym pracownicy w tej firmie się zajmują? ????bo chyba nie tym czym powinni ????????♀️ Wszystko ale to wszystko jest nie tak. Czas oczekiwania , transport, niezgodność produktu i brak odpowiedzialności w dziale reklamacji... NIE POLECAM
Pani Agnieszko, bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nasz Dział Reklamacji już zajmuje się Pani zgłoszeniem. Ustalimy szczegóły i wrócimy do Pani z informacjami w wiadomości prywatnej e-mail. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Pozdrawiamy, zespół Selsey.
Dobry wieczór :) Dzisiaj pół dnia przeglądam oferty pracy i trafiłam w ofertach na Waszą Firmę . Przejrzałam posty i jak to bywa w życiu, opinie byłych pracowników czy klientów bywają różne, jednak co ważne , "Pracodawca" odpowiada na pytania czy zarzuty niezadowolonych klientów. Jak dla mnie to oznacza szacunek dla rozmówcy i dbałość o wizerunek Firmy. To pokazuje wg mnie, że Firmie na tym zależy. Skoro Firmie zależy, to naturalnym się wydaje, że tego samego oczekują od swoich pracowników. Mam dwa pytania. Pierwsze odnośnie tego czy oferta pracy zdalnej z OLX "Młodszy Specjalista ds. Zamówień w Olsztynie jest aktualna? (tutaj jakoś nie znajduję tej oferty pracy). Jeśli tak to mam pytanie odnośnie wymagań wiekowych potencjalnego kandydata. Czasami mam wrażenie, że niektórzy młodsi ludzie uważają, że człowiek w wieku przedemerytalnym cierpi na "umysłowy " uwiąd starczy. Na pewno młodzi ludzie mają więcej energii, entuzjazmu, ale generalnie nie mają tylu doświadczeń życiowych, co ktoś w moim wieku. Mi akurat najróżniejszych nieoczekiwanych czy nieprzewidywalnych sytuacji zawodowych i życiowych dużo się zdarzało i nie miałam innego wyboru niż poradzić sobie z nimi. Co prawda wypadłam z rynku pracy z powodów rodzinnych na dłuższy czas, ale internet był w tym czasie moim oknem na świat, więc codziennie z niego korzystam. Całe życie byłam wszechstronna, ale najbardziej jednak mnie pociągają kwestie techniczne, gdzie mogę wykorzystać wyobraźnię przestrzenną i zmysł plastyczny . Doświadczenia w sprzedaży oraz kwestiach finansowo księgowych też się przydają. Lubię sprzęt i technologię , więc nie raz zrobiłam czy przerobiłam meble w domu. Od dawna, nie tylko wiem do czego służy wiertarka, pilarka czy frezarka, ale umiem je również skutecznie wykorzystywać. Tak więc, czy wiek i płeć muszą człowieka dyskredytować, gdy chce nadal pracować, dokształcać się w tym, czym się zawsze interesował, ale życie wcześniej nie pozwalało, żeby mógł się w pełni realizować w tym, co najbardziej lubi?
Dzień dobry Diana :) Dziękujemy za miłe słowa - daje nam to jeszcze większą motywację do działania! Na żadnym stanowisku nie mamy określonych wymagań wiekowych - każde pokolenie wnosi coś cennego i wyznajemy zasadę, że w różnorodności siła :) Niestety rekrutacja na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zamówień jest już na etapie ostatnich spotkań z kandydatami i w tym tygodniu mamy nadzieję zamknąć ten projekt. Ogłoszenia na portalach zewnętrznych mają różną ilość czasu publikacji, ale zawsze aktualne oferty znajdziesz na naszej stronie: https://selsey.pl/kariera :) Piszesz o szerokim doświadczeniu - być może inne stanowisko wyda Ci się równie ciekawe? Mamy nadzieję, na pozostanie w kontakcie! :)
Dzień dobry :) Dziękuję za odpowiedź. Przejrzałam Wasze oferty pracy. Już wcześniej zastanawiałam się nad copywritingiem, ale samo "lekkie pióro" i zainteresowanie branżą nie wystarczy. Trzeba się dokształcić w kwestii pozycjonowania SEO i e-commerce, bo jedno z drugim idzie w parze. Powrót na rynek pracy bywa trudny, gdy człowiek chce poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinach szybko się rozwijających przy wykorzystaniu kursów z urzędu pracy, ale polityka urzędów się nie zmienia - szybki wynik bez patrzenia na efekty długofalowe. Tak więc, przeważnie pozostaje człowiekowi dokształcanie na własną rękę. Na szczęście jest internet, dzięki któremu staje się to łatwiejsze:) Wygląda na to, że na na chwilę obecną w kwestii dokształcania muszę skorzystać z dobrodziejstw internetu. Będę jednak zaglądać na Waszą stronę, bo sam kontakt jest już fajnym doświadczeniem :) Odchodząc od tematu zatrudnienia, przejrzałam Wasze oferty i opnie na allegro. Zauważyłam , że te negatywne wynikają głównie z obecnej sytuacji realizacji zleceń przez producentów, bo mamy taka , a nie inna sytuację. Patrząc przez pryzmat doświadczeń zawodowych i własnych jako klienta, gdy rodzi się problem z terminem realizacji zamówienia, lepiej jest zapobiegać niż naprawiać szkody. Może się wydawać, że to oznacza więcej pracy dla obsługującego zlecenia, ale na dłużą metę Klient nie czuje się zlekceważony, gdy obsługujący sam zadzwoni wcześniej uprzedzając , że czas realizacji się wydłuży z przyczyn niezależnych.Przynajmniej ja jestem takim klientem, który zrozumie, gdy wie na czym stoi. Mam nadzieję, że ta moja uwaga nie zostanie odebrana jako wymądrzanie się, ale jako wyraz sympatii dla tak miłego rozmówcy :) Na chwilę obecna pozostaje się pożegnać . Pozdrawiam Diana Wojciechowicz diana_di@wp.pl
Pięknie dziękujemy za podzielenie się opinią. To dla nas bardzo cenne! Popełniamy błędy, ale nie chowamy głowy w piasek i wyciągamy z nich lekcje na przyszłe działania. Bardzo zależy nam na satysfakcji naszych klientów. Pracujemy właśnie nad wprowadzeniem nowego systemu informatycznego oraz uprawnień procesów, które poprawią naszą komunikację z klientami. Życzymy wszystkiego dobrego i mamy nadzieję, że już niedługo spotkamy się w procesie rekrutacji :)
Czy pracuje ktoś na stanowisku młodszy specjalista ds zamówień? Jak wygląda praca sama w sobie i jaki rodzaj umowy?
Cześć! :) Zespół, do którego poszukujemy nowych osób codziennie dba o realizację zamówień naszych klientów - nieustannie są na łączach z producentami i spedytorami. Dużo pracy jest również z bazami danych. Oferujemy umowę o pracę od początku współpracy. Zachęcamy do kontaktu na hr@selsey.pl - chętnie umówimy się na rozmowę telefoniczną i opowiemy więcej o tym stanowisku.
Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?
Cześć :) Twoje pytanie jest bardzo szerokie, a my bardzo chętnie opowiemy więcej, jeśli nadal jest aktualne. Co chciałbyś wiedzieć? Zachęcamy również do kontaktu mailowego: hr@selsey.pl
Fantastyczny kontakt z firmą od samego początku. Podczas rozmowy przyjemna atmosfera. Mimo stresu udało mi się poczuć całkiem bezpiecznie. Zostałam poinformowana o wynikach rekrutacji w zadeklarowanym terminie. Na moje pytanie dlaczego nie zostałam zatrudniona otrzymałam rzeczową odpowiedź. Firma zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Szkoda, że się nie udało.
Dotyczące doświadczenia, zarządzania czasem, motywacji w pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy pracodawca Selsey Polska Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Cześć! W większości obszarów (m.in. obsługa klienta, dział zamówień, reklamacje, stanowiska magazynowe) mamy wypracowane ściezki rozwoju i transparentnie pokazujemy nasze oczekiwania oraz przedziały wynagrodzeń. Ale również pracujemy bardzo indywidualnie z naszymi pracownikami, poznając oczekiwania i ustalając cele :)
Jestem studentką. Szukam teraz firmę, gdzie mogłabym aplikować się na praktykę. Czy dobrym pomysłem jest pójść do Selsey?
Cześć, serdecznie zapraszamy do kontaktu na hr@selsey.pl. Opowiemy więcej o możliwościach rozwoju w naszej firmie. Bardzo duża część naszych praktykantów została w Selsey na dłużej, chętnie opowiedzą jak to wygląda z ich perspektywy :)
Dziewczyny jaki styl panuje w Selsey Polska Sp. z o.o.?
Nie mamy dress code'u i cieszy nas indywidualność. Spotkasz u nas osoby w trampkach, ale też w szpilkach, a latem nawet w japonkach :)
Hej, Selsey obecnie szuka ludzi na stanowisko Python Developera. Czy ktoś może opisać jak wygląda praca w Selsey w dziale IT? Z góy dziękuję!
ktoś został zaproszony na rozmowę na Python developera ? bo mimo złożenia CV i spełnienia wymagań zero odzewu ze strony firmy
Cześć :) odzew CV był ogromny i bardzo szybko zakończyliśmy ten proces rekrutacji. Aktualny status rekrutacji oraz informacje zwrotną uzyskasz zawsze pisząc na hr@selsey.pl
Cześć :) Twoje pytanie jest bardzo szerokie, a my bardzo chętnie opowiemy więcej, jeśli nadal jest aktualne. Co chciałbyś wiedzieć? Zachęcamy również do kontaktu mailowego: hr@selsey.pl
Zatrudnianie samych studentów (bo tylko oni chcą pracować za psie pieniądze) jak widać zbiera swoje żniwa. Wszyscy klienci narzekają na poziom obsługi klienta. Może czas zatrudnić kogoś kompetentnego? Czy może jednak nie, bo przecież oni mają już jakieś oczekiwania finansowe.
Cześć, na stanowisko specjalistów ds. obsługi klienta zatrudniamy jedynie osoby z doświadczeniem. Cieszymy się, że udało nam się wyprzedzić Twoje oczekiwania i dziękujemy za podzielenie się dobrymi praktykami ;) Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej obsługi, zapraszamy do podania konkretnych przykładów i kontaktu pod adresem: biuro@selsey.pl. Chętnie rozpatrzymy Twoje zastrzeżenia i w razie potrzeby wdrożymy konieczne usprawnienia.
Doświadczenie nie zawsze równa się posiadaniu kompetencji na takie stanowisko. Organizacja pracy to podstawa by zadowolić każdego klienta, czego jak widać Państwa pracownicy nie posiadają.
Anonimowość jaką zapewnia forum nie zwalnia z zasad wzajemnego szacunku. Wypowiadasz się źle o naszych pracownikach, bez podania konkretnych przykładów, które są podstawą konstruktywnej informacji zwrotnej. Bardzo cenimy nasz zespół i jesteśmy pewni ich kompetencji. Jeśli chciałbyś zgłosić zastrzeżenia dotyczące obsługi klienta, bardzo prosimy o podanie szczegółów pod adresem biuro@selsey.pl.
Jakie są warunki zatrudnienia w Selsey Polska Sp. z o.o.?
Czy Selsey robi rekrutację dla żartu? Kilkukrotnie w ciągu ostatnich miesięcy aplikowałem na stanowiska dotyczące obsługi klienta - bezskutecznie. Mimo dużego doświadczenia w handlu i obsłudze klienta, a także pracy biurowej nie zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Dziś widziałem bardzo podobną ofertę pracy od Selsey. Szukacie ideałów?
Cześć, zawsze chętnie wracamy z konkretną informacją zwrotną i jesteśmy otwarci na pytania. Zapraszamy do kontaktu mailowego na hr@selsey.pl :)
dokładnie, to muszę przyznać działowi HR - mimo odrzucenia mojej kandydatury w rekrutacji otrzymałam rzeczową informację zwrotną (ale trzeba zapytać, żeby się dowiedzieć;))
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Selsey Polska Sp. z o.o.?