Opinie o Świeżo Palona w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Świeżo Palona. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Świeżo Palona na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Świeżo Palona w Poznań

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w Świeżo Palona? Czy trudno jest zdobyć awans?

Lubię kawę
Były pracownik

Trudno mi uwierzyć we wcześniejsze wpisy. Miałam przyjemność pracować w Świeżopalona ???? zanim wyjechałam i musiałam zrezygnować. Pamiętam same pozytywne chwile. Ciasta i pamiętanie o urudzindch było super! Cały zespół wymyślał ciekawy i oryginalny prezent i starał się w fajny sposób go później przekazać obdarowanemu ❤️ . Praca miła, przyjemna. Nadgodziny jeśli się zdarzają są na bieżąco regulowane. Pracodawcy się uzupełniają. Choć czasem faktycznie trzeba się zastanowić czego oczekują bo mówią w inny sposób ???? Dla mnie to było fajne o przyjazne miejsce i trochę mi go brakuje.

Ciekawe
Były pracownik
@Lubię kawę

To ciekawe co Pani pisze. Nie przypominam sobie w okresie mojej pracy takich wydarzeń. Ba nawet nie przypominam sobie, żebym dostała umowę do podpisania. Może kiedyś to wyglądało inaczej.

Lubię kawę Nowy wpis
Były pracownik
@Ciekawe

Z półtora roku temu tam pracowałam i wtedy było Ok. Aczkolwiek moja koleżanka obecnie pracuje u nich z mojego polecenia i też sobie chwali . Choć prezentów już chyba nie robią ale doceniają bez problemu. Mają nawet teraz taki showroom - efekt jest super ???? kawa bez końca i różne słodkości zawsze pod ręką typu pączki, ciasteczka ????

Natalia Nowy wpis
Inne
@Lubię kawę

Ile dostaje się pieniążków za wspomniane tutaj nadgodziny? :)

Lubię kawę Nowy wpis
Były pracownik
@Natalia

Normalnie stawka według umowy

Agnes
Były pracownik

Niedawno kończyłam pracę u nich i nie pamiętam robienia wprawdzie prezentów - może nie było już takiego zwyczaju - ale za nadgodziny było wszystko zawsze płacone. Atmosfera bardzo luźna i miła. Pracy sporo ale zawsze świeżopalona kawa do wypicia, coś słodkiego na magazynie ❤️

Pytanie
 Pytanie

Czy Świeżo Palona ma ściśle ustalone godziny pracy?

1
XYZ
Były pracownik
@Pytanie

Zależy od stanowiska. Zazwyczaj 9-17.

ZXV
Pracownik
@Pytanie

Zawsze jest to 9-17 + nadgodziny niepłatne, aż nadrobisz ew. bajzel. Jedynie przy konfekcji kawy możesz wziąć 3/4 etatu.

Pioter
Pracownik
@ZXV

Teraz jest to 8-16. Bardzo polecam. Narodziny oczywiście płatne. Czy to w tygodniu czy w weekendy. Bardzo polecam. Super dużo kawy i herbaty.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Świeżo Palona rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Poznań
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Poznań
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Technik- Instalator systemów alarmowych
Poznań
Agencja Detektywistyczna i Ochrony JOKER Sp. z o.o.
(289 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(15 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Gigi
Były pracownik

Czytam komentarze poprzednika i jakbym czytała swoje słowa. Pozory, nadgodziny, pretensje, wyzysk, nadgodziny, przyrost obowiązków z dnia na dzień i jeszcze raz niewynagrodzone nadgodziny. Zwolnienie lekarskie jest synonimem matactwa i nie ma prawa boleć Cię ząb, a raz pokazane przekreśla Cię w oczach szefostwa. Odbierając telefon od klienta, musisz jednocześnie mielić kawę, odpisywać na maila i nianczyc zarozumiałe dziecko, bo przecież "tatuś może Cię zwolnić". Pracownicy magazynu przechodzą praktycznie (usunięte przez administratora) brakuje tylko bransolety na kostce. Nie polecam pracy nikomu, choćby nie wiem jak bardzo kochał kawę. Brak rozwoju i stabilności.

Na Kofeinowym Odwyku
Były pracownik
 Pytanie

Z początku może się wydawać, że taka miła, luźna atmosfera - każde urodziny i imieniny są świętowane, a kawka, czy herbata leje się strumieniami ku uciesze pracowników. Ta piękna bańka pryska jednak bardzo szybko, gdy dostrzeże się płynące podeń morze jadu. Pseudo-zabawny tekst rezydującego na miejscu szefa: "Zakład pracy twoim drugim domem, a szef drugim mężem", po zderzeniu z rzeczywistością, zaczyna przypominać historię patologicznej rodziny. Zero pomocy, góra wymagań, złośliwości, wiecznie czujne i surowe oko Saurona. Praca przypomina kierat - rzucają Cię na głęboką wodę, zasypują obowiązkami, a jeżeli nie załapiesz szybko, nie masz co liczyć na przychylność, czy wyrozumiałość. Jeden szef siedzi na miejscu i wyładowuje swoje frustracje na pracowniku, a drugi siedzi kilkaset kilometrów dalej i raz na ruski rok pojawia się w miejscu pracy. Obaj przekazują sprzeczne polecenia, zarządzają promocje na ostatnią chwilę albo sprowadzają nowy towar, o którym pracownik nie ma zielonego pojęcia. Ilość stresu i eksploatacji pracownika jest niewspółmierna do korzyści. Nie wspomnę już o organizacji pracy - ta woła już całkowicie o pomstę do nieba. Szefowie żyją w przekonaniu, że "sam/a masz się organizować i wykazać inicjatywę", więc na umowie (o ile się do niej dobijesz) napisane jest tylko wykonywane "stanowisko". W praktyce oznacza to, że pracownik na stanowisku obsługi klienta zajmuje się przyjmowaniem zamówień, obsługą social media, edytowaniem i uaktualnianiem bloga, edycją i tworzeniem opisów produktów, zamawianiem produktów na magazyn, kontrolą zaopatrzenia sklepu, pakowaniem i mieleniem kawy przy użyciu wiecznie psującego się sprzętu (pracodawca jak ognia unika kupowania nowego, BO TO KOSZTUJE, a potem wyżywa się, że tak wolno idzie obsługa, bo zgrzewarka znowu wyzionęła ducha), przygotowywaniem zamówień na magazynie, przyjmowaniem dostaw i co tam się jaśnie panu szefowi zamarzy w danej chwili. Nie zapominajmy też o małżonce, która wiecznie przychodzi na przeszpiegi i badanie opinii o pracodawcach pod osłoną "budowania przyjaznych relacji". Nie zliczę też ile razy biuro okupowała (usunięte przez administratora)szefostwa, nad którą opieka często przypadała damskiej części zatrudnionych, oczywiście przy jednoczesnym wykonywaniu obowiązków w pracy. Bajki i kucyki Pony zbrzydły mi po dziś dzień. (usunięte przez administratora) pieniactwo i ogólne (usunięte przez administratora) to przykra codzienność. Doproszenie się umowy albo chociaż możliwości zerknięcia na nią graniczy z cudem. Wszelkie wspominki o takowej kwitowane są chamskimi tekstami rezydującego "A co, nie chcesz już z nami pracować, że tak się dopytujesz?" albo "Ja się nie bawię w biurokrację.". Piękne obietnice podwyżek i bonusów można schować między mity - najlepiej egzekwować wszystko na piśmie i wymagać podpisu, bo inaczej pracownik nigdy nie doprosi się swojego. Stanowczo przestrzegam też przed pracą po godzinach, szczególnie w okolicach świąt i Black Friday, bo pracodawcy wyznają "niepisaną zasadę", że pracownik ma siedzieć w pracy na długo po zamknięciu, by ogarniać absolutny, niekontrolowany chaos, do jakiego doprowadza totalny brak organizacji pracodawców. Ogólnie praca zrzucana na barki pojedynczemu pracownikowi powinna być wykonywana przez co najmniej trzy osoby i tyle również warta. Oczywiście, wszelkie uwagi tego typu przyjmowane są z wielką wrogością. Nie muszę chyba tłumaczyć, że pieniądze i ilość obowiązków nie mają ze sobą nic wspólnego. Ogólny(usunięte przez administratora)chorobliwa kontrola, pretensje, humorki, obrażanie się, obrażanie pracownika, zrzucanie winy, sadystyczne wytykanie błędów, brak wsparcia, wymagania z sufitu, wyciskanie pracownika do cna i wieczna rotacja. (usunięte przez administratora) nie praca. Nikomu nie polecam.

Spalona
Pracownik

Jeśli chodzi o zatrudnienie, najgorsze doświadczenie ever. Wszystko na głowie 1-2 ludzi, którzy jeśli sobie nie radzą, nadrabiają do skutku i świecą oczami za szefów i ich niepowstrzymaną chciwość, która pcha ich do obiecywania klientom gruszek na wierzbie, przy jednoczesnym braku jakiegokolwiek wsparcia dla obsługi sklepu. Brak komunikacji - obsługa sklepu dowiaduje się o promocjach itp. w dniu rozpoczęciu takowej OD KLIENTÓW. Brak zaufania, wsparcia, praktycznych działań mających na celu poprawę sytuacji. Praca wymaga zapasu zdrowia do strwonienia i mocnych nerwów, załoga zmienia się co chwilę, po jakimś czasie nawet świetnie ogarniający ludzie rezygnują, bo nie sposób wytrzymać tak toksycznej atmosfery - lukrowanej jedynie z wierzchu jadowitą życzliwością; ani lekceważącego, czy wręcz deprymującego (niektórym z pracowników ciśnie się słowo mob..) zachowania przełożonych, którzy są gotowi na wszelkie wyrzeczenia - krew, pot i łzy - oczywiście ze strony swoich pracowników, byle tylko wycisnąć klienta na ile ten pozwoli. Brak możliwości rozwoju. Brak wdzięczności, docenienia, gratyfikacji. Brak miłej atmosfery, czy "młodego i zakręconego" zespołu. Choć owszem, zakręcony jest każdy, kto z tego, czy innego powodu jest zmuszony do pozostawania w tej pracy (4. osoby doprowadzone do łez w ciągu roku). JEST - niepłatne nadgodziny, próżne obietnice, ciągłe dokładanie obowiązków nieodbijające się na wypłacie; obawa o stabilność zatrudnienia - ponieważ o każdy dokument, każdą kolejną umowę, świadectwo pracy itp trzeba się poniżać i skomleć. Dalej jest - święte oburzenie przełożonego na każdy dzień wolny i przeświadczenie, że L4 może być brane jedynie na złość ręce, która Cię pracowniku karmi; osobno - "cFaniactwo" i dąsy od przełożonych, poziom infantylizmu i braku profesjonalizmu jest w zastraszający; niesłowność; nieumiejętność przyznania się do błędu - a w zamian - szukanie winnych wszędzie wokół, co sprzyja ciągłym rotacjom pracowników. Tajemnicą poliszynela wśród załogi jest przeświadczenie, że jedyną zmianą kadrową, jaka mogłaby mieć korzystny wpływ na funkcjonowanie magazynu, sklepu, obsługi jest eksmisja przełożonego poza teren firmy, home office, czy coś. Nie tylko nie polecam, PRZESTRZEGAM. Wszystkim klientom zaś życzę zrewidowania swojej opinii i chęci wspierania firmy, która traktuje pracowników, jak pozbawionych jakiejkolwiek godności parobków oraz nie liczy się z ich samopoczuciem, komfortem psychicznym, zdrowiem fizycznym. Pozdrawiam wszystkich trzeźwo zniechęconych.

Były Pracownik
Były pracownik

Jeżeli myślisz, że lubisz kawę i praca w tym miejscu byłaby czystą przyjemnością- nic bardziej mylnego. Szefostwo w tej firmie pozostawia wiele do życzenia. Pracownicy często o wszystkim dowiadują się ostatni. Ogromne ciśnienie, kiedy nie dają rady z zamówieniami np. z powodu niespodziewanej promocji, którą zarządza szef bez niczyjej wiedzy i tym samym odpowiednich przygotowań. Szef (pracujący na miejscu w sklepie) nie zna czegoś takiego jak szacunek do pracownika: wychodzi na środek magazynu i krzycząc wytyka komuś błędy, aby go ośmieszyć. Kiedy jest niezadowolony potrafi nie odzywać się do pracownika, obgadywać go do innych pracowników, wprowadzając (usunięte przez administratora)i niezdrową atmosferę w firmie. Mocno faworyzuje osoby, które darzy sympatią (nie ma ich zbyt wielu). Knuje za plecami pracowników, robi im na złość oraz utrudnia uzyskiwanie dokumentów po zakończeniu współpracy. Bywa miły, ale miewa też dni, kiedy na wszystko odpowiada podniesionym głosem i z pretensjami. Proszę mi wierzyć, problemy można załatwiać innym sposobem. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy. Szef jednak chyba zapomina o tym, że pracownik to także osoba, gdyż humanizm przysłoniła mu rządza pieniądza. Potrafił robić awantury nawet o 10 złotych(omyłka w wysyłce), wykrzykując, że to wszak JEGO PIENIĄDZE. Problemem jest także to, że szefów jest 2- jeden na miejscu, drugi z nich od czasu do czasu pojawia się na magazynie, ponieważ mieszka w innym mieście i wszystkie komunikaty wysyła mailowo. Często między nimi brakuje komunikacji, wydają sprzeczne polecenia pracownikom. Nowi pracownicy rzucani są na głęboką wodę, nie mają jasno postawionych wymagań, nikt ich nie uczy jak robić większość rzeczy. Praca tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Być może dla kogoś kto nie ceni sobie dobrej atmosfery w miejscu pracy. Osobiście nie polecam i odradzam dla własnego dobrostanu psychicznego.

Gregor
Inne

Czy tak dobrze się dzieje, że nikt nie pisze?

Gregoria
@Gregor

Bardzo mała firma, chyba tylko jedna pracownica w biurze i ktoś do pakowania paczek na tyłach firmy no i trzy sklepy internetowe obsługiwane przez tych samych ludzi.

Zostaw merytoryczną opinię o Świeżo Palona - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Świeżo Palona?

    Zobacz opinie na temat firmy Świeżo Palona tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Świeżo Palona?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Świeżo Palona
Przejdź do nowych opinii