Żabka Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Żabka Polska Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,

dziękujemy za wszystkie wyrażone opinie. Cieszymy się, że wykorzystujecie tę platformę do komunikacji z nami. Jesteśmy otwarci na Państwa opinie.

Fundamentem naszej organizacji jest system wartości, oparty m.in. na: otwartości, odpowiedzialności i wiarygodności. Dlatego też w naszej firmie nie ma przyzwolenia na dialog z ich pominięciem. Niezwykle ważne jest dla nas Państwa zdanie, sugestie oraz informacja zwrotna potwierdzona faktami oraz zachowując wiarygodność i rzetelność. Zależy nam, aby to forum było wymianą merytorycznej wiedzy i jak najlepiej służyło osobom zainteresowanym naszą siecią.

W kontekście pracowniczym, prosimy mieć na uwadze, że jako Żabka Polska nie zatrudniamy pracowników sklepów Żabka. Za rekrutację swoich zespołów i ustalenie warunków współpracy odpowiadają bezpośrednio franczyzobiorcy, którzy prowadząc placówki pod szyldem Żabki, działają jako indywidualni przedsiębiorcy.

Gdyby pojawiły się tematy, które chcieliby Państwo zweryfikować czy których nie chcecie poruszać na forum, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy lub email: kontakt@zabka.pl.

Zachęcamy do dalszej konstruktywnej dyskusji.


Serdecznie pozdrawiamy

Zespół Żabka Polska
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Żabka Eko Smart warta Poznania!

Poznań to ważny punkt na mapie rozwoju handlu i nowych technologii w Polsce. Właśnie tu – przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2 – Żabka otwiera laboratorium innowacji ekologicznych wzbogaconych o rozwiązania smart, czyli Żabkę Eko Smart. Zastosowano w niej jedną z pierwszych na świecie instalacji perowskitowych – w tej przełomowej technologii powstały tzw. cenówki oraz żaluzje z ogniwami perowskitowymi. Placówkę wyposażono w systemy do zdalnego zarządzania oświetleniem oraz znajdującymi się w sklepie urządzeniami (Smart Shop Control), a przy stoisku z kawomatem ułożono płytki wykonane z fusów i łusek po kawie. Zamykane, izolowane matami z konopi siewnych lodówki pozwalają na dużą oszczędność energii, podobnie jak wypełnione glikolem półki w szafie mroźniczej.

Żabka Eko Smart to kontynuacja projektu realizowanego od 2020 r., kiedy to w Warszawie przy ul. Lewandów sieć uruchomiła pierwszy sklep w 100% zasilany zieloną energią. Warszawska placówka ma charakter laboratorium, w którym Żabka – niejednokrotnie jako pierwsza firma na świecie – testuje blisko 20 przyjaznych środowisku rozwiązań, pokazując kierunek, w jakim rozwijać się będzie przyszłość handlu. Kolejnym krokiem było uruchomienie w kwietniu 2022 r. Żabki Smart przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu, w której badane są nowe rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorców. Teraz sieć łączy i wzbogaca oba projekty, rozwijając unikalny projekt – Żabkę Eko Smart.

- Wkraczamy w kolejny etap projektu i uruchamiamy Żabkę Eko Smart, czyli pierwszą w Polsce placówkę, w której łączymy kwestie związane z ekologią z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, usprawniającymi pracę franczyzobiorców i ich pracowników. Prezentując nowe rozwiązania, zachęcamy także klientów do pozyskiwania zupełnie innych doświadczeń zakupowych.Liczymy, że w ten sposób dodatkowo zasiejemy w nich ciekawość i zachęcimy do proekologicznych działań – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich, Grupa Żabka.

Zastosowane w Żabce Eko Smart rozwiązania typu smart są nie tylko efektywne energetycznie, ale również znacznie usprawniają codzienną pracę franczyzobiorcy i obsługi sklepu.

- Żabka Eko Smart jest wręcz naszpikowana innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi opartymi na sztucznej inteligencji, które współpracują z obsługą sklepu. Czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie, pomiar zużycia energii uwalniają ich czas, pozwalają skupić się na obsłudze klienta, a przy tym są przyjazne dla planety. To kolejny krok w realizacji strategii franczyzocentryczności, zgodnie z którą Żabka tworzy innowacyjne rozwiązania pomagające przedsiębiorcom prowadzić lokalny biznes, dodatkowo robiąc to w sposób jak najbardziej przyjazny środowisku. Realizacja naszych celów nie byłaby możliwa bez dobrej współpracy z Urzędem Miasta Poznania i Miejskim Konserwatorem Zabytków – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Dzięki otwartości urzędników na innowacje i proekologiczne rozwiązania klienci sieci,  franczyzobiorca Żabki Eko Smart oraz jego pracownicy mogą w praktyce testować realizowane przez Żabkę pomysły.

- Zastosowane w sklepie innowacyjne rozwiązania „komunikują się” z nami i „wykonują” niektóre czynności w placówce, co znacznie usprawnia pracę moją oraz moich pracowników i pozwala nam skupić się na tym, co robimy najlepiej, czyli na sprzedaży oraz obsłudze klientów. A to z kolei daje nam szansę na budowanie dobrych, lokalnych relacji z naszymi klientami – mówi Norbert Kruk, franczyzobiorca Żabki Eko Smart przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2 w Poznaniu.

Technologie zastosowane w Żabce Eko Smart skupiają się wokół pięciu kluczowych kategorii: zielona energia, drugie życie, czyste powietrze, zielony transport oraz smart rozwiązania. Wkrótce Żabka planuje uruchomienie jeszcze trzech tego typu sklepów, w różnych częściach kraju.

Film o Żabce Eko Smart

Sklep Żabka Eko Smart wpisuje się w Strategię Odpowiedzialności Grupy Żabka, której jednymi z głównych obszarów są troska o środowisko naturalne, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do końca 2025 r. i zredukowanie intensywności emisji w sklepach o 70% do końca 2026 r., oraz podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z siecią.
Klient Nowy wpis
Klient

Żabka ciechanów ul Płońska co weekend jest picie alkoholu pracownicy i na czele szef . Byłam i widziałam a przede wszystkim słyszałam .

Klijentka Nowy wpis
Pracownik
@Klient

Też byłam słyszałam i widziałam kasierki za kasa po alkocholu bardzo dobrze było czuć.

Rzeczywistość Nowy wpis
Były pracownik

RYBNIK UL MIEJSKA 4 Poszłam do pracy między ludźmi, a okazała się ze przyszło pracować w oborze z bydłem. Uczciwość, szacunek do ludzi właścicieli hmmm szkoda ze nie można jej doczepić jak rzęs i włosów, przydałaby się im bez dwóch zdań. Praca dla ludzi o mocnych nerwach, lubiących brud.

3
Kojo
Klient

Żabka Polska sp. z o.o. to podmiot, który chciałbym ocenić. Wsparcie Klienta (telefoniczne oraz kontakt@) jest na tak żenująco niskim poziomie, że nawet pracownicy wstydzą się pod mailem podpisać nazwiskiem (w zasadzie się nie dziwię). Pomoc Żabka Polska sp. z o.o. za pośrednictwem kontaktu polegała na tym, że zarzucono mi brak paragonu , który oczywiście posiadam i przesłałem a po tym fakcie nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi. Przez ponad 2 tygodnie nie udało się rozwikłać jakże skomplikowanej sprawy przyjęcia rękojmi plastikowego gadżetu za 50 zł. Masakra. Sklep żabka , w którym zrobiłem zakupy nie przestrzega obowiązującego w Polsce prawa klienta do rękojmi a Żabka Polska sp. z o.o. wspiera te działania (co mogę udowodnić administracji serwisu korespondencją mailową) Tak....wiem że każdy sklep to odrębny przedsiębiorca. Niestety NIE DA SIĘ w sklepie załatwić tej sprawy, ponieważ wobec odmowy nie zmuszę pracownika do przyjęcia towaru w ramach rękojmi. Myślałem, że właśnie w takiej sytuacji pomocne mogłoby być wsparcie klienta, które wyjaśniłoby Ajentowi, że działa wbrew polskiemu prawu. Ale okazuje się, że nie. Przestrzegam zatem przed kupowaniem w żabkach przedmiotów o wartości przekraczającej 50 zł dla których istnieje prawdopodobieństwo że będziemy chcieli skorzystać z rękojmi, ponieważ żabka może odmówić klientowi tego prawa a Żabka Polska sp. z o.o. w niczym nie pomoże. Pozostaje mi jedynie zgłosić ten konkretny sklep do odpowiednich służb i urzędów. Sprawa kompletnie bez znaczenia finansowo ale wiadomo...w imię zasad.

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,

dziękujemy za wszystkie wyrażone opinie. Cieszymy się, że wykorzystujecie tę platformę do komunikacji z nami. Jesteśmy otwarci na Państwa opinie.

Fundamentem naszej organizacji jest system wartości, oparty m.in. na: otwartości, odpowiedzialności i wiarygodności. Dlatego też w naszej firmie nie ma przyzwolenia na dialog z ich pominięciem. Niezwykle ważne jest dla nas Państwa zdanie, sugestie oraz informacja zwrotna potwierdzona faktami oraz zachowując wiarygodność i rzetelność. Zależy nam, aby to forum było wymianą merytorycznej wiedzy i jak najlepiej służyło osobom zainteresowanym naszą siecią.

W kontekście pracowniczym, prosimy mieć na uwadze, że jako Żabka Polska nie zatrudniamy pracowników sklepów Żabka. Za rekrutację swoich zespołów i ustalenie warunków współpracy odpowiadają bezpośrednio franczyzobiorcy, którzy prowadząc placówki pod szyldem Żabki, działają jako indywidualni przedsiębiorcy.

Gdyby pojawiły się tematy, które chcieliby Państwo zweryfikować czy których nie chcecie poruszać na forum, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy lub email: kontakt@zabka.pl.

Zachęcamy do dalszej konstruktywnej dyskusji.


Serdecznie pozdrawiamy

Zespół Żabka Polska
Klient
Klient
 Pytanie

Dlaczego z mojej opinii administrator usunął słowa " nieuczciwy " i " (usunięte przez administratora) "? Nie są to słowa wulgarne ani dosadnie obraźliwe, natomiast usunięcie ich całkowicie zmieniło sens wyrażonej opinii. Wstyd.

kojo
Klient

Z mojego doświadczenia wynika, że Żabka Polska sp. z o.o. nie realizuje tego o czym pisze w opinii. Żabka działa dokładnie odwrotnie co mógłbym udokumentować korespondencją . Dodatkowo brak odniesienia się do wyrażanych opinii nie świadczy raczej o zainteresowaniu opiniami a o tym, że spływają one jak po kaczce.

Kasiek
Pracownik

U nas jest 14 zł na godzinę. Umowa na 1/6 etatu. Za braki w wyrobach tytoniowych i alkoholu potrącają. I za przeterminowany towar również. Nawet za towar który ukradł klient ????

Nmw
Były pracownik
@Kasiek

Tak wszędzie tak jest... A ogarnij co Ci wynoszą za regałem jak masz 5 klientów przy kasie i jesteś sam na sklepie xd

Ajent
Pracownik
@Nmw

No nie do końca u mnie pracownicy pełny etat, umowa o pracę, 3000 na rękę. Nie ponosza odpowiedzialnosci za terminy, kradzieze i straty.Wiem jedno sklep sklepowi nie jest równy. Są sklepy co trafiły z lokalizacją i im się to kręci i są takie co ledwo ciągną koniec z końcem... Ja na swoją lokalizację czekałam 5 lat bo wiedziałam że to będzie strzał w dziesiątkę..

anonim
Kandydat
@Kasiek

za towar na sklepie odpowiada właściciel/franczyzobiorca, za braki za kasami sprzedawca ... terminy .. hmmmm.. zalezy jak bardzo pilnujecie fifo

Czarna
Były pracownik
@anonim

Za wszystko odpowiada francyzobiorca za kasa nie ma prawa nic zginąć bo klienci nie wchodzą tam to tylko pracownicy są złodziejami sama bym obciążyła z wypłaty jak by coś zginęło a fifo i tego to nie żaden problem układać tylko trzeba chcieć

1
Klient
Klient

Nie polecam żabki sklep Gorzów Wlkp Plac Jana Pawła 98-106. Tragedia gruby właściciel poniża swoją partnerkę przy klientach krzyczy na pół osiedla jest arogancki chamski i komentuje każdego klienta. W sklepie ciągle pałęta się bezdomny często pod wpływem alkoholu . Zaczepia klientów. Ja jako klient wiem ile utargu i jakie opłaty ma ajent. W niedzielę za kasą stoi niepełnoletnia dziewczyna . Po prostu koszmar. Omijajcie ten sklep z daleka !!!!

1
Klient.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
Klient
 Pytanie

Żabka Łódź Wielkopolska 53. Generalnie spoko do momentu kiedy zaczyna obsługę właściciel. Jest arogancki i jest (usunięte przez administratora) Dzisiaj po raz kolejny próbował mnie naciągnąć na rachunku za zakupy promocyjne. Łaskawca nie odliczył opłaty EKO za wymianę butelek oraz zawyżył cenę za piwo. Myśli , że jak ma dziadka za klienta to może go (usunięte przez administratora) Po moim wyliczeniu okazało się, że to ja mam rację. Taka sytuacja miała miejsce kilka razy w dość krótkim odstępie czasu. I dotyczy to tylko obsługi przez właściciela/ franczyzobiorcę?/.

marta mata
Pracownik

w dniu dzisiejszym chcialam kupic papierosy dalam 100 zl pani nie miala wydac czekala jak ja rozmienienie masakra obok niej stala druga pracownica obie nie moga opusszczac miejsca pracy tak odpowiedzialy a stoja przed sklepem i pala i czekaja ze klient za nich zrobi robote

Mora89(erwin71@o2.pl)
Pracownik
 Pytanie
@marta mata

Wiesz że nie musiała Ci wcale wydawać? Wg prawa to klient musi mieć odliczoną kwotę. Ale wiadomo wszyscy są ludźmi i dlatego kasjerzy starają się mieć zawsze wydać mimo że spotykają na drodze takie osoby jak Ty.....

j23
Pracownik
 Pytanie

Ludzie którzy mądrują i obrażają franczyzobiorców mają styczność z tą firmą tylko od strony klienta robiąc zakupy i tak naprawdę mają to wszystko gdzieś, obcego problemy, od zaplecza już nie jest tak pięknie i ładnie jak to opisują dyrektorzy. Znam prywatnie jedną osobę która prowadziła sklep, została z długiem wobec żabki i urzędu skarbowego, zapewniam, że kolega jest bardzo mądrą osobą z dużym doświadczeniem handlowym, jest to praca niewolnicza dosłownie, tam narzucają wszystko z góry. Od zamówienia towaru po ustawianie go na półkach, Twoja niezależność ogranicza się do zamówienia ziemniaków i marchewek. Tych ludzi naprawdę nie stać na pracowników i wpadają w kłopoty całą rodziną. Jak rząd może na to pozwalać? Na niewolnictwo w tych czasach powiedzmy szczerze. Przecież my nie żyjemy w dżungli, tylko w Państwie w którym takie pokrzywdzenie ludzi powinno być potępione w każdy możliwy sposób! Emaptia koledzy i koleżanki, pamiętajcie o niej. Bo każdy może wdepnąć w coś złego.

2
Ajent
Pracownik
@j23

A to nie od dziś wiadomo że Rydzyk MZ udziały w żabce i pisiory w tym też siedzą...Może jak zmieni się rząd będzie inaczej

2
Paula
Pracownik
 Pytanie

Pracodawca stwierdził że za 77 punktów z weryfikacji dostanie karę 5tys złotych z pensji chce mi odjąć 500 zł czy on tak może?

Mora89(erwin71@o2.pl)
Pracownik
@Paula

Nie ma już kar . nie dostanie po prostu premii. Tzn to jest też zależne ile mieliście z TK. Do 95% jest full premia i do 80% jest minimalna premia. Bierz się średnią z audytu żabki i TK. Ale też nie może Ci zabrać kasy w wypracowanych godziń. Może Ci nie dać premii jedynie jeśli taką Ci przyznaję.

1
Ajent
Pracownik
 Pytanie
@Paula

Nie nie może Ci nic zabrać, proponuję do Inspekcji Pracy, a masz umowę? .. Franczyzobiorców zabek za dużo sobie pozwalają, jeżeli pracujesz na umowie zlecenie najniższa jest 19,7 minus skladki jak nie jestes studentką l, na umowie o pracę jest 2360 i tyle musi Ci wypłaci . Nie ma czegoś takiego jak potrącenia jak mu się niepodoba to niech są (usunięte przez administratora) i stoi po 17 godz codziennie.

Małgosia
Były pracownik

Pracowałam prawie rok w żabce i nie polecam nikomu. Jedna osoba na cały sklep musiała ogarnąć sprzedaż na kasie oraz kolekturę Lotto, dokładanie towaru, przygotowanie bułek na kolejny dzień, mycie podłóg i kawomatu, zdjęcie przeterminowanych produktów, ogarnięcie gazet, rozwieszenie cenowek oraz pomoc przy dostawach i zmianach promocji a przy tym brak przerwy na jedzenie oraz toaletę i to wszystko za minimalną krajową!! Do tego za braki w zdrapkach, alkoholu oraz papierosów też płacisz z własnej kieszeni! Jedyny plus to darmowa mała kawa, której nie masz kiedy wypić przy takim natłoku obowiązków :)) nie polecam nikomu. Już lepsza praca w biedronce czy innym sklepie bo tam masz zapewnione godne warunki i chociaż 15 minutową przerwę

1
Ja
Pracownik
@Małgosia

Oj dziewczyno chyba nie wiesz co piszesz, po 6 latach w biedronce siostra ma uszkodzony kręgosłup i nikomu nie polecam. Porównywalnie w żabce lżej niż w biedronce. Także idź popracuj a później porównaj.

Lea
Były pracownik
@Ja

Bzdura.W Biedronce pracujesz od do.Masz odbijak i nie zostajesz w pracy dluzej.Grafik zgodny z kodeksem pracy.Wszystkie prawa pracownicze.W zabce nie ma czgos taigo jak kodeks pracy.Niech siostra zatrudni sie w zace to porowna prace.Pracowalam tu i tu.Wiem co pisze.W Biedronce sa przestrzegane przepisy Bhp.Nie nosi sie dostaw jak w zabce.Nie pracujesz na kilku etatach jednoczesnie.Jesli nie wiesz nie pisz bzdur.

3
Ja
Pracownik
@Lea

Tak się składa ze pracuje u mnie w żabce i nigdy nie wróciła by do biedronki. Widocznie złe trafiłaś i tu jest problem. Teraz nie ma ludzi do pracy a skoro wolisz biedronkę widocznie tam ci pozwalali na obijanie się teraz biorą wszystkich bo nie ma kto tam robić. W żabce się wymaga to nie jest praca dla leserów, ja takim na wstępie mówię dziękuje.

1
Mora89
Pracownik
@Ja

Masz rację 99% zależy jakiego masz szefa/szefową :) u mnie jest zawsze miło przyjemnie i z żartem jak wszystko jest zrobione i zadbane to mogą sobie dziewczyn robić co im się podoba :) Nie mam problemu z przeglądaniem Internetu przychodzeniem znajomych itd jeśli Tajemniczy Klient jest na 100% terminy są pilnowane sklep jest czysty, towar dołożony a klienci zadowoleni :)

Kiki
Klient
 Pytanie
@Małgosia

Chyba nie wiesz co piszesz ..pracowałam w takim sklepie podobnym do biedronki tylko że u prywaciarza ..tam jest zajob dopiero ...byłaś napewno w biedrze i co ?nie widziałaś nigdy palet pod sufit i to ciągnij i rozkładaj ... nigdy w życiu na taki sklep ręce i nogi włażą (usunięte przez administratora)

Zainteresowana
Były pracownik
@Lea

Przeszłam z biedry do żabki. Chyba żart. Przyjedzie do biedry dostawa całe kontenery ciężkiego mięsa, nosisz do bonet, dostawa piwa nosisz, betony trzeba dokładać, co że nie ma nadgodzin i odbijasz się karta jak kręgosłup siada a po 8 h na kasie doopa szczypie

Predat
Były pracownik
@Małgosia

Ta napewno w biedronce płaca najniszsza obowiæzkuw to samo a do tego mobing w pracy u bezrozumnych pseudo kierownivniczek z tipsami zamiast rozumu nooo masz racje powodzenia i karyjery w biedronce polecam też pampersy bo siusiu to nie zrobisz 12 g pracy i jedna 15 min przerwa powodzenia a i nie ,apomnik polizać d..... Szefowej i karyjera pewna

2
jaa
Pracownik
 Pytanie
@Małgosia

Co to była za Żabka? Albo kiedy to było - w średniowieczu? Kasa, lotto, kawomat po uruchomieniu stosownego programu myje się automatycznie, mycie podłóg po zamknięciu sklepu, a dokładanie towaru w tzw. międzyczasie. A płacą ładnie, nie ma co narzekać.

j23
Pracownik
@jaa

pajace z Haeru Zabki powinni mieć bana na tym forum

Omg
Były pracownik
@Małgosia

Zapomniałaś o odmrazaniu parowek, robieniu hotdogow, nadawaniu, wydawaniu i odbieraniu paczek i o przebudowach polek i o prasie rano i wieczorem i ogolnie mozna sie zesrać i podpisuje sie pod ta wypowiedzia rekami i nogami. Sredniowiecze

Mika
Pracownik
@Zainteresowana

Dokladnie tak jest, siostra po 6 latach pracy w biedronce problem poważny z kręgosłupem. Nie rozumiem ludzi komentujących na tym forum, nie podoba się to do innej pracy. Nikt nikogo na siłę nie trzyma. Obowiązki są wszędzie i nikt za darmo kasy nie daje.

Nmw
Były pracownik
 Pytanie
@Mika

Dlaczego w takim razie siostra nie poszla do innej pracy skoro jej sie nie podobalo?

Robson
Pracownik
@Lea

Bzdura totalna co piszesz. Pewnie pracowałaś tam w snach, bo widzę, że g.wno wiesz na temat pracy w biedronce. Jedynie w czym masz rację to, że pracujesz od-do i po "odbiciu" nie wolno Ci już podjąć żadnej pracy.

Ja
Pracownik
@Mora89

Dokładnie tak jest też u mnie, wszystko zrobiony, dziewczyny mają luz.. Gramy razem do jednej bramki..Pracujemy na zasadzie koleżeństwa, ja nigdy szefową nie byłam bo to nie mój biznes tylko zabki. To że podpisałam weksel to już inna bajka.

Czarna
Były pracownik

Nie pracujcie u tych pseudo kierowników bo będziecie mieli zepsuta opinie

żonkil
Klient
@Czarna

tak jest w jednej żabce w koninie

Mora89(erwin71@o2.pl)
Pracownik
 Pytanie
@żonkil

A która powiedz konkretnie ? podaj adres wtedy można coś z tym zrobić

Czarna
Były pracownik
 Pytanie
@żonkil

Czyli jak?

Czarna
Były pracownik
@Czarna

No np.pracujesz u jakieś głupiej baby lub faceta co się uważa za szefowa świata odejdziesz i masz zepsuta opinie na złość to już lepiej wejść we francyze i dbać o to.

Mora89(erwin71@o2.pl)
Pracownik
@Czarna

Trochę w tym prawdy bo raczej Frankowie wymieniają się informacjami o pracownikach ale nie zawsze . Także warto mówić kto i co konkretnie robi w jakim sklepie uwierz mi że dużo osób z żabki czyta to forum i zaczną się interesować :) I jak naj mniej takich ludzi życzę :)

Caius
Klient

Pracownicy żabki uważają się za lepszych od innych nie sprzątają za sobą bywają chamscy i bezczelni

Nmw
Użytkownicy czekają na odpowiedź 22 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Ma ktos kontakt do kierownika regionalnego ze Śląska? Nie dostałam wyplaty za przerobione dni, a infolinia mówi że jest Rodo i nie mogą udzielić takiej informacji????

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Partnerka/Partner ds. Rozwoju Franczyzy jak wygląda praca? Czy ktoś może opisać? Jak wyglądają zarobki na tym stanowisku

Zabka
Pracownik
@Paweł

Nie pchaj się!!!! Bardzo dużo do przyswojenia informacji Na wszytko chore instrukcje, procedury Jesteś odpowiedzialny za każdą sytuację w sklepie. Jak zmieniasz najemcę masz przechlapane. Ładujesz sam cały tiear luzem i dygasz na zwrot. Szukasz innego sklepu, który Ci yo weźmie Po za tym swoje cele do zrobienia Zamknięcie trwa nieraz kilka dni i problem znaleźć nowego Łosia na ajenta

Pracownik
Pracownik
@Paweł

Polecam

Paweł
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Możesz rozwinąć myśl?

KRZYSZTOF
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 dni.
Klient
 Pytanie

W miniony weekend przebywałem w mieście Opole. Zmuszony byłem odwiedzać sklep, a raczej sklepy sieci żabka. DRAMAT .... Czy w ogóle je ktoś koordynuje i nadzoruje ?! Jeżeli tak to należy jak najszybciej zastąpić go kompetentną osobą!

Ed
Pracownik

Witam Własciciel zabki na dworcu w krosnie jest bardzo nieprzyjemny poszlem.rozmienic pieniadze 20 zl bo jestem klientem a ten Pan zaczal mi mowic prosze podac magiczne slowo ja mam go prosic jak jakiegos monarchy o rozmienienie pieniedzy ten Pan jest niepowazny spytalem sie go tylko czy ma Pan rozmienic pieniadze dwie dychy na pół

Były ajent
Były pracownik

Spirala finansowa unikają płacenia podatków cedują wszystko na ajenta przy zamknięciu (usunięte przez administratora) na naleznych zwrotach

ROPUCH
Pracownik
@Były ajent

W pełni się zgadzam. Rozliczenia w oparciu o rabaty od obciążających faktur Max co zarobisz to 5000 za pracę kilkanaście godzin 7 dni w tygodniu Za wszystko płacisz z kieszeni. Masa kar i wymagań. Jak Cię zamkną z dnia na dzień to leżysz z opłatami, podatkami itp. Partnerzy jawnie o tym mówią jak mogą zakończyć franczyzobiorcę. Kiedy odchodzisz fowała Ci wszystko co możliwe.

Tomasz
@Były ajent

Kiedy się zorientowałeś że coś nie gra? I ile jesteś w plecy?

xxx
Były pracownik
@Były ajent

Kombinatorzy

Gleo
Były pracownik

Powiem tak, pracowałam rok w tej firmie bywali lepsze i gorsze dni, ale to jak zabka traktuje pracowników i ajentów przechodzi ludzkie pojęcie. Braki w organizacji, zamówienia robione na niepotrzebne rzeczy, chorednalnie wysoki VAT , ciągły stres przy weryfikacji i TK. Masz jeden zły dzień i od razu leci po punktach. Nie polecam pracy na pełen etat bo się nie opyla, lepiej znaleźć jakieś Call Center i siedzieć na tyłk u niz latać i rozkładać czasami po 4 palety towaru.

Zostaw merytoryczną opinię o Żabka Polska Sp. z o.o. - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Żabka Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Żabka Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 160.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Żabka Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 114, z czego 7 to opinie pozytywne, 72 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Żabka Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Żabka Polska Sp. z o.o., to 126, z czego 12 to opinie pozytywne, 95 to opinie negatywne, a, 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Żabka Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Żabka Polska Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Żabka Polska Sp. z o.o.