Żabka Polska Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Aktualności

Pracodawca

 Aktualność

Żabka Eko Smart warta Poznania!

Poznań to ważny punkt na mapie rozwoju handlu i nowych technologii w Polsce. Właśnie tu – przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2 – Żabka otwiera laboratorium innowacji ekologicznych wzbogaconych o rozwiązania smart, czyli Żabkę Eko Smart. Zastosowano w niej jedną z pierwszych na świecie instalacji perowskitowych – w tej przełomowej technologii powstały tzw. cenówki oraz żaluzje z ogniwami perowskitowymi. Placówkę wyposażono w systemy do zdalnego zarządzania oświetleniem oraz znajdującymi się w sklepie urządzeniami (Smart Shop Control), a przy stoisku z kawomatem ułożono płytki wykonane z fusów i łusek po kawie. Zamykane, izolowane matami z konopi siewnych lodówki pozwalają na dużą oszczędność energii, podobnie jak wypełnione glikolem półki w szafie mroźniczej.

Żabka Eko Smart to kontynuacja projektu realizowanego od 2020 r., kiedy to w Warszawie przy ul. Lewandów sieć uruchomiła pierwszy sklep w 100% zasilany zieloną energią. Warszawska placówka ma charakter laboratorium, w którym Żabka – niejednokrotnie jako pierwsza firma na świecie – testuje blisko 20 przyjaznych środowisku rozwiązań, pokazując kierunek, w jakim rozwijać się będzie przyszłość handlu. Kolejnym krokiem było uruchomienie w kwietniu 2022 r. Żabki Smart przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu, w której badane są nowe rozwiązania technologiczne, mające na celu usprawnienie pracy franczyzobiorców. Teraz sieć łączy i wzbogaca oba projekty, rozwijając unikalny projekt – Żabkę Eko Smart.

- Wkraczamy w kolejny etap projektu i uruchamiamy Żabkę Eko Smart, czyli pierwszą w Polsce placówkę, w której łączymy kwestie związane z ekologią z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, usprawniającymi pracę franczyzobiorców i ich pracowników. Prezentując nowe rozwiązania, zachęcamy także klientów do pozyskiwania zupełnie innych doświadczeń zakupowych.Liczymy, że w ten sposób dodatkowo zasiejemy w nich ciekawość i zachęcimy do proekologicznych działań – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich, Grupa Żabka.

Zastosowane w Żabce Eko Smart rozwiązania typu smart są nie tylko efektywne energetycznie, ale również znacznie usprawniają codzienną pracę franczyzobiorcy i obsługi sklepu.

- Żabka Eko Smart jest wręcz naszpikowana innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi opartymi na sztucznej inteligencji, które współpracują z obsługą sklepu. Czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury w sklepie, pomiar zużycia energii uwalniają ich czas, pozwalają skupić się na obsłudze klienta, a przy tym są przyjazne dla planety. To kolejny krok w realizacji strategii franczyzocentryczności, zgodnie z którą Żabka tworzy innowacyjne rozwiązania pomagające przedsiębiorcom prowadzić lokalny biznes, dodatkowo robiąc to w sposób jak najbardziej przyjazny środowisku. Realizacja naszych celów nie byłaby możliwa bez dobrej współpracy z Urzędem Miasta Poznania i Miejskim Konserwatorem Zabytków – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Dzięki otwartości urzędników na innowacje i proekologiczne rozwiązania klienci sieci,  franczyzobiorca Żabki Eko Smart oraz jego pracownicy mogą w praktyce testować realizowane przez Żabkę pomysły.

- Zastosowane w sklepie innowacyjne rozwiązania „komunikują się” z nami i „wykonują” niektóre czynności w placówce, co znacznie usprawnia pracę moją oraz moich pracowników i pozwala nam skupić się na tym, co robimy najlepiej, czyli na sprzedaży oraz obsłudze klientów. A to z kolei daje nam szansę na budowanie dobrych, lokalnych relacji z naszymi klientami – mówi Norbert Kruk, franczyzobiorca Żabki Eko Smart przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2 w Poznaniu.

Technologie zastosowane w Żabce Eko Smart skupiają się wokół pięciu kluczowych kategorii: zielona energia, drugie życie, czyste powietrze, zielony transport oraz smart rozwiązania. Wkrótce Żabka planuje uruchomienie jeszcze trzech tego typu sklepów, w różnych częściach kraju.

Film o Żabce Eko Smart

Sklep Żabka Eko Smart wpisuje się w Strategię Odpowiedzialności Grupy Żabka, której jednymi z głównych obszarów są troska o środowisko naturalne, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do końca 2025 r. i zredukowanie intensywności emisji w sklepach o 70% do końca 2026 r., oraz podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z siecią.

Pracodawca

 Aktualność

Szanowni Państwo,

dziękujemy za wszystkie wyrażone opinie. Cieszymy się, że wykorzystujecie tę platformę do komunikacji z nami. Jesteśmy otwarci na Państwa opinie.

Fundamentem naszej organizacji jest system wartości, oparty m.in. na: otwartości, odpowiedzialności i wiarygodności. Dlatego też w naszej firmie nie ma przyzwolenia na dialog z ich pominięciem. Niezwykle ważne jest dla nas Państwa zdanie, sugestie oraz informacja zwrotna potwierdzona faktami oraz zachowując wiarygodność i rzetelność. Zależy nam, aby to forum było wymianą merytorycznej wiedzy i jak najlepiej służyło osobom zainteresowanym naszą siecią.

W kontekście pracowniczym, prosimy mieć na uwadze, że jako Żabka Polska nie zatrudniamy pracowników sklepów Żabka. Za rekrutację swoich zespołów i ustalenie warunków współpracy odpowiadają bezpośrednio franczyzobiorcy, którzy prowadząc placówki pod szyldem Żabki, działają jako indywidualni przedsiębiorcy.

Gdyby pojawiły się tematy, które chcieliby Państwo zweryfikować czy których nie chcecie poruszać na forum, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy lub email: kontakt@zabka.pl.

Zachęcamy do dalszej konstruktywnej dyskusji.


Serdecznie pozdrawiamy

Zespół Żabka Polska

Pracodawca

 Aktualność

Multisport - kolejny benefit dla franczyzobiorców Żabki

Żabka wprowadza kolejny benefit dla ponad 7000 franczyzobiorców - od teraz przedsiębiorcy współpracujący z siecią mogą skorzystać z Karty MultiSport na atrakcyjnych warunkach. Dzięki temu zyskują możliwość aktywności fizycznej w ponad 4500 obiektów sportowych i rekreacyjnych Benefit Systems w całej Polsce, w tym z zajęć fitnessu, siłowni czy basenów. To kolejny element oferty franczyzowej Żabki dla przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci, obok m.in. ubezpieczenia LuxMed czy Karty Mikroflota Orlen. Z oferty MultiSport będą również mogli skorzystać członkowie ich rodzin oraz pracownicy.

- Staramy się zadbać o wszystkie obszary rozwoju naszych franczyzobiorców zgodnie z ideą franczyzocentryczności. Wspieramy rozwój ich kompetencji i poszerzamy wiedzę w ramach różnych programów szkoleniowych. Wprowadzamy też innowacyjne narzędzia ułatwiające na co dzień prowadzenie sklepów. Nieustannie poszerzamy wachlarz benefitów – tym razem o takie, które franczyzobiorcy będą mogli zaproponować również swoim pracownikom. Jest to z pewnością jedna z ciekawych form premiowania osób zatrudnionych i dodatek wynagradzający trud ich pracy - podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Pomysł rozszerzenia programu MultiSport o udostępnienie go przedsiębiorcom prowadzącym sklepy i ich pracownikom został pozytywnie zaopiniowany przez franczyzobiorców i przedstawicieli sieci. Cena za skorzystanie z oferty jest bardzo atrakcyjna, a w jej ramach franczyzobiorcy, pracownicy oraz członkowie ich rodzin będą mogli wybrać z szerokiego wachlarza proponowanych kart. Dla pierwszych 30 franczyzobiorców, którzy wykupią je dla swoich pracowników Żabka wspólnie z Benefit Systems przygotowała dodatkowo specjalne nagrody w postaci zestawów sportowych. Po dopełnieniu formalności zainteresowani będą mogli skorzystać z karty już od września br.

Współpraca z Żabką - to się opłaca

Franczyzobiorcy Żabki mogą liczyć na szereg innych benefitów. Użytkują m.in. Kartę Mikroflota PKN Orlen - zapewnia ona komfort bezgotówkowego zakupu paliwa czy innych produktów na 2500 stacji objętych programem, nie tylko w Polsce, ale i zagranicą. W sieci obowiązuje też prywatna opieka zdrowotna z LuxMed, z której na preferencyjnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy oraz ich rodziny. Do dyspozycji mają niemal 300 placówek LuxMed i Medycyny Rodzinnej działających na terenie całego kraju, a także infolinię medyczną. W sieci działa też Employee Assistance Program, inicjatywa bezpłatnego i poufnego doradztwa z zakresu spraw psychologicznych, prawnych czy finansowych. Mogą też korzystać ze zniżek w sieciach sklepów Orange - z atrakcyjnej oferty na użytkowanie kart telefonicznych w ofercie bez limitu czy użytkować specjalną platformę Lyreco pozwalającą na szybki zakup profesjonalnych środków czystości oraz materiałów biurowych.

Franczyza dobrym pomysłem na biznes

Pośród narzędzi wspierających franczyzobiorców w obszarze zatrudnienia sieć oferuje dwa dedykowane programy. W przypadku braków kadrowych, dzięki programowi „Tu i Teraz” - we współpracy z Agencjami Pracy, sieć deleguje dodatkowe osoby do okresowego wsparcia poszczególnych placówek, które zgłaszają takie zapotrzebowanie m.in. w okresach okołoświątecznych. Natomiast, poszukując osób do pracy na stałe, przedsiębiorcy prowadzący sklepy pod szyldem Żabka, mogą skorzystać z inicjatywy „Praca za rogiem”, która pozwala im znaleźć odpowiednich kandydatów z okolicy.

Auto na start od Żabki

Od kilku miesięcy, w ramach rozwoju franczyzy na wsi, obowiązuje w sieci nowa inicjatywa: Auto na start, której głównym założeniem jest ułatwianie franczyzobiorcom dojazdów do sklepów zlokalizowanych w niewielkich miejscowościach. Współpracujący z siecią przedsiębiorcy mogą skorzystać z opcji dzierżawy auta osobowego na okres 12-miesięcy, a koszty wynajmu, serwisu oraz paliwa (2 baki w miesiącu) pokrywane są przez Żabkę. Prowadzący sklep wnosi tylko niewielką opłatę z tytułu leasingu samochodu.

Więcej o korzyściach z franczyzy z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza

Pracodawca

 Aktualność

Wygodnie i Odpowiedzialnie

Grupa Żabka realizuje kompleksową Strategię Odpowiedzialności, która jest w pełni zintegrowana ze strategią biznesową organizacji. Podsumowaniem działań podjętych w ramach jej realizacji jest czwarty Raport Odpowiedzialności, który został sporządzony według międzynarodowych standardów raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) oraz Sustainability Accounting Standards Board (SASB). W publikacji Grupa Żabka po raz pierwszy przedstawiła wpływ swojej działalności na polską gospodarkę wyrażony kwotą 5,3 miliarda złotych wartości dodanej w 2021 roku oraz liczbą 45,4 tysięcy miejsc pracy utrzymanych w całym kraju.

Ubiegły rok, będący jednocześnie drugim rokiem pandemii, ugruntował umiejętności Żabki do elastycznego zarządzania organizacją, efektywnego korzystania z technologii oraz uwzględniania prawdopodobieństwa wystąpienia różnych scenariuszy przy realizacji flagowych projektów. Bardzo ważnym krokiem było powołanie Grupy Żabka, dzięki której stworzony został unikatowy ekosystem rozwiązań convenience, ułatwiających klientom codzienne życie. Stworzenie Grupy wiązało się również z przyjęciem nowego modelu działania, opartego na trzech elementach: transformacji formatu modern convenience, rozwoju technologicznym oraz integracji odpowiedzialności.

Nasza firma znajduje się w gronie 1% firm na świecie, które według ratingu EcoVadis najlepiej integrują czynniki ESG ze swoją strategią i działaniami operacyjnymi. Chcemy odpowiedzialnie planować rozwój całej naszej organizacji i ułatwiać zrównoważone wybory miliom klientów, aby były wygodne i odpowiedzialne. Dzięki temu wspólnie dokonujemy rzeczywistych zmian pozytywnie wpływających na nasze otoczenie i środowisko naturalne – powiedział Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Grupy Żabka.

Ecosystem convenience

Żabka Polska nadal stanowi największą jednostkę organizacyjną w ramach Grupy. Obejmuje ponad 8300 sklepów, prowadzonych przez ponad 7000 franczyzobiorców. Nowa jednostka biznesowa w ramach Grupy – Żabka Future, zajmuje się wyszukiwaniem i tworzeniem biznesów. Dzięki akwizycjom dokonanym przez Żabkę Future, Grupa została poszerzona o silne platformy e-commerce. Wśród nich znalazł się lider cateringów dietetycznych Maczfit oraz marketplace Dietly.pl. Żabka Future to także największa w Europie sieć sklepów autonomicznych Żabka Nano, z których pierwszy otwarty został rok temu. W ramach nowo powstałego start-upu Lite e-Commerce uruchomiono q-commerce Żabka Jush! oraz Delio. W obrębie Grupy funkcjonuje również Obszar Strategii i Funkcji Centralnych, złożony z zespołów odpowiadających za wyznaczanie kierunków rozwoju Grupy oraz opracowywanie strategii, w tym ESG, konsumenckich, personalnej i finansowej. Nowa organizacja firmy pozwoliła utrzymać wysoką dynamikę otwarć sklepów Żabka, których w 2021 roku powstało ponad 1100.

W realizację naszej strategii ESG zaangażowani są wszyscy pracownicy, współpracownicy, franczyzobiorcy, klienci oraz partnerzy handlowi. Dzięki temu w 2021 roku mogliśmy podjąć  wiele istotnych działań, które m.in. ograniczyły nasz ślad węglowy, umożliwiły klientom dostęp do produktów ułatwiających zrównoważony tryb życia, a naszym franczyzobiorcom zapewniły jeszcze większe bezpieczeństwo finansowe oraz nowoczesne rozwiązania do zarządzania biznesem – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka.

Raport Odpowiedzialności za 2021 rok

Raport „Wygodnie i Odpowiedzialnie” to czwarty już Raport Odpowiedzialności przygotowany przez Grupę Żabka. Informacje, które można znaleźć na blisko 100 stronach prezentują podsumowanie wybranych działań realizowanych przez Grupę Żabka w ramach Strategii Odpowiedzialności w 2021 roku.

Raport zawiera również sprawozdanie z realizacji celów zdefiniowanych w 4 filarach strategicznych: Filar 01 – Zrównoważony styl życia, Filar 02 – Pozytywny wpływ na otoczenie, Filar 03 – Odpowiedzialna organizacja oraz Filar 04 – Zielona planeta. Efekty działań zostały w sposób transparentny zaprezentowane i omówione w tabelach z wynikami za rok 2021, a także przedstawione w kontekście wybranych działań podejmowanych przez Grupę w obszarze zrównoważonego rozwoju. W raporcie opublikowano również informacje na temat wsparcia udzielonego różnym grupom interesariuszy podczas epidemii COVID-19, a także obywatelom Ukrainy, od ponad 100 dni dotkniętym działaniami wojennymi.

Raport „Wygodnie i Odpowiedzialnie” został przygotowany zgodnie z najnowszym standardem raportowania niefinansowego Global Raporting Initiative (GRI Standards) oraz Sustainability Accounting Standards Board (SASB). Dodatkowo zostały w nim ujęte informacje dotyczące sprawozdawczości z działań zmierzających do realizacji 10 Zasad United Nations Global Compact, zgodnie z wytycznymi Communication on Progress (CoP), rekomendacje zawarte w publikacji Światowego Forum Ekonomicznego – Measuring Stakeholder Capitalism: Towards Common Metrics and Consistent Reporting of Sustainable Value Creation oraz informacje o wkładzie organizacji

w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Raport kolejny raz został poddany niezależnej, zewnętrznej weryfikacji.

Raport Odpowiedzialności Grupy Żabka dostępny jest również w wersji elektronicznej: https://bit.ly/3PEpCzs

Pracodawca

 Aktualność

Żabka rozwija smart rozwiązania dla franczyzobiorców

Żabka dostarcza franczyzobiorcom prowadzącym sklepy pod jej szyldem szereg nowoczesnych narzędzi, które wspierają zarządzanie przez nich placówkami oraz ułatwiają codzienne obowiązki ich pracownikom. Wśród smart rozwiązań jest m.in. aplikacja Cyberstore, Optiplan, czujniki ruchu wewnątrz i na zewnątrz sklepu czy specjalne słuchawki dla personelu. Aby zwiększać wiedzę na temat inteligentnych narzędzi w placówkach sieci, Żabka stworzyła cykl krótkich filmów poświęconych poszczególnym rozwiązaniom.

- Zgodnie z ideą franczyzocentryczności niezwykle ważny jest dla nas nieustanny rozwój działających pod naszym szyldem przedsiębiorców, odpowiadanie na ich oczekiwania i zapewnianie komfortu oraz bezpieczeństwa w prowadzonych przez nich placówkach. Innowacyjność to kluczowy element rozwoju naszej sieci. Łączymy te obszary, dostarczając franczyzobiorcom nowe rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepami, a także wspomagające pracę ich personelu. Dzięki nim mogą dostosowywać się do zmian czy wyzwań rynkowych oraz natychmiast reagować na potrzeby klientów - podkreśla Damian Rybak, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców w Żabka Polska.

Stworzony przez sieć mini serial video dotyczący technologii smart w placówkach sieci Żabka dostępny będzie na kanale sieci m.in. na YouTube oraz stronie https://www.zabka.pl/franczyza/opinie-naszych-franczyzobiorcow.

Filmy w lekki i dostępny sposób pokazują istniejące w sieci rozwiązania i wyjaśniają działanie skomplikowanej na pierwszy rzut oka technologii, jak np. aplikacji Cyberstore, stanowiącej zdalne centrum zarządzania sklepem za pomocą smartfona, czy urządzenia Optiplan, dzięki któremu można sprawniej realizować i planować zadania w sklepie. Pozostałe odcinki serii ukazują inteligentne narzędzia, które dostępne są na ten moment w wybranych lokalizacjach. Przykładowo w Żabce Smart działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu badane są obecnie nowe rozwiązania, w tym czujniki zalania wodą, automatyczny pomiar temperatury w sklepie i jej dostosowanie do warunków atmosferycznych, pomiar zużycia energii czy komunikacja za pośrednictwem słuchawek – dzięki nim personel placówki może skoncentrować się jeszcze bardziej na obsłudze klienta, a tym samym konsument może wygodnie i szybko dokonać zakupów. Sieć wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptuje je w kolejnych placówkach w różnych częściach Polski.

Pracodawca

 Aktualność

Żabka Polska z trzema wyróżnieniami w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2022

Żabka Polska znalazła się w gronie pracodawców nagrodzonych w XI edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards, organizowanego przez HRM Institute. Firma została wyróżniona aż w trzech kategoriach konkursowych – jury doceniło Żabkę za kampanię offline „To żabkość!”, kampanię wewnętrzną „Chwaling Days 2021” oraz kreację graficzną projektu „Badanie Gallupa". Nagrody w konkursie EBEA 2022 zostały wręczone podczas gali, która odbyła się 9 czerwca br. w czasie konferencji EB Summit 2022.

Żabka to przede wszystkim ludzie – staramy się na każdym kroku udowadniać, że wszyscy nasi pracownicy są dla nas ważni i mają możliwość wpływu na naszą kulturę. Wspólnie tworzymy zaangażowane zespoły, które konsekwentnie realizują ambitne cele.  Naszej sieci zaufało także tysiące przedsiębiorców z różnych części Polski – widzą w Żabce stabilną firmę, solidnego partnera w biznesie, który od samego początku proponuje atrakcyjne warunki współpracy. Aż trzy wyróżnienia w konkursie Employer Branding Excellence Awards stanowią wyraz docenienia naszych działań podejmowanych zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz – skierowanych do potencjalnych, nowych franczyzobiorców. Pokazują, że obraliśmy właściwych kierunek działania – powiedziała Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu ds. Strategii Personalnej w Grupie Żabka.  

W tegorocznej edycji konkursu Żabka Polska zdobyła aż trzy wyróżnienia:  


  • w kategorii kampania offline – za projekt „To żabkość!”, czyli kampanię skierowaną do potencjalnych franczyzobiorców sieci Żabka; 

  • w kategorii kampania wewnętrzna – za projekt „Chwaling Days 2021”, czyli akcję zachęcającą pracowników do przekazywaniu sobie pochwał, podziękowań i wyrazów wdzięczności; 

  • w kategorii Key visual – za kreację graficzną projektu „Badanie Gallupa" dot. zaangażowania pracowników.



Employer Branding Excelllence Awards to konkurs, którego ideą jest nagrodzenie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce oraz szerzenie dobrych praktyk, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych pracodawców. Zwycięzców wskazuje jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele organizatora konkursu oraz eksperci z zakresu EB i dziedzin powiązanych z kategoriami konkursowymi.


W konkursie mogli uczestniczyć pracodawcy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.

Pracodawca

 Aktualność

Żabka nagrodziła Mistrzów Jakości wśród franczyzobiorców

Ponad 2,4 tys. franczyzobiorców zostało nagrodzonych finansowo w programie „Liga Mistrzów Jakości” Żabki. Wyłaniając zwycięzców, brano pod uwagę przede wszystkim utrzymywanie najwyższych standardów, wzorową jakość prowadzenia sklepu, indywidualne podejście do klienta i otwartość na jego potrzeby, a co za tym idzie osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych. Pula nagród wynosiła aż 5 milionów złotych.

Doceniamy zaangażowanie naszych franczyzobiorców i ich pracowników w utrzymywanie jak najwyższych standardów w prowadzonych sklepach. Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiadamy na potrzeby naszych klientów i podnosimy jakość świadczonych przez nas usług. Jednocześnie, poprzez szereg inicjatyw dedykowanych współpracującym z nami franczyzobiorcom, motywujemy ich do rozwoju, budujemy konkurencyjność na lokalnych rynkach i wspieramy ich przedsiębiorczość – podkreśla Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Program ruszył w styczniu br. i od początku cieszył się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców. Finałowa Gala, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy, miała miejsce 19 lipca br.

W konkursie wzięło udział ponad 6000 franczyzobiorców sieci, walcząc w swoich Regionach Sprzedaży o tytuły Mistrzów Jakości. Nagrodzonych zostało przeszło 2,4 tysiąca franczyzobiorców, ale miano Mistrza trafiło do 8 najlepszych reprezentantów poszczególnych Regionów. Rywalizacja trwała 6 miesięcy, a o miejscu w rankingu zdecydowały ułamki punktów

„Liga Mistrzów Jakości” to kolejna, ciekawa inicjatywa sieci, w której aktywnie uczestniczyłam. Niezwykle ważne jest dla nas – przedsiębiorców prowadzących swoje sklepy, że z jednej strony sieć nas wspiera w zarządzaniu placówkami, a z drugiej – motywuje do rozwoju oraz podnoszenia standardów i jakości obsługi. To oczywiście nie byłoby możliwe bez zaangażowania i wysiłku ze strony franczyzobiorców oraz naszych pracowników – zaznacza Małgorzata Chrzanowska, franczyzobiorczyni z Bydgoszczy i zwyciężczyni konkursu w swoim regionie.

W konkursowej punktacji brane pod uwagę były wyniki w obszarze utrzymywania standardów w placówkach, wizyt tajemniczego klienta czy realizacji zalecanych szkoleń na dedykowanej platformie e-learningowej. Przez 6 miesięcy trwania programu franczyzobiorcy mogli uczestniczyć w szkoleniach poświęconych takim zagadnieniom jak: finanse sklepu, rozwój sprzedaży czy dbałość o urządzenia i sprzęt sklepowy. W tym czasie regularnie sprawdzany był także poziom utrzymania standardów prowadzonych przez nich placówek. Sieć na bieżąco realizowała Regionalne Rankingi Jakości, odrębne dla każdego Regionu Sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała Komisja Konkursowa, w której skład weszli przedstawiciele m.in. Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców.

Zwycięzcy i zwyciężczynie otrzymali nagrody finansowe. Ich wysokość uzależniona jest od miejsca zajętego przez franczyzobiorcę w Regionalnym Rankingu. Nagroda za pierwsze miejsca wyniosła 15 000 zł, drugie – 13 000 zł, zaś trzecie – 10 000 zł.

Kolejny etap konkursu rozpoczął się na początku lipca i potrwa do końca grudnia br.

Żabka Polska Sp. z o.o.