Opinie o Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne, lecz też Klientów firmy. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne w Poznań

Ja

Od jakiegoś czasu próbuje uzyskać informacje na temat odwołanego lotu do Dablina i możliwości odzyskania kosztów biletu niestety biuro Blueskay nie odpowiada na moje maile, od maja czekam na jakiś kontakt i propozycje rozwiązania sytuacji ,ale niestety ze strony Blueskay nie ma żadnej próby kontaktu. Nr tel infolinii nie działa, jest tylko podana informacja o kontakcie mailowym . Okropna sytuacja ,bo ktos odpowiedzialny na obsługę klienta powinien udzielić konkretnych informacji na temat zaistniałej sytuacji i jej rozwiązania. Jestem rozczarowana i nie zostawię tej sprawy w takim stanie.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 24 dni.
 Pytanie

Czy w Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

pasażer Nowy wpis
Klient

kupiłam bilet przez bluesky w lutym. W czerwcu otrzymałam informację, ze przewoźnik odwołał lot. Od Bluesky otrzymałam informacje, ze otrzymam w ciągu 90 dni zwrot za bilet pomniejszony o 150zl, bo to jest cena rezerwacji. Nie ja odwołałam lot, a według nich mam ponosić koszty odwołania lotu. W regulaminie jest napisane, że opłata rezerwacyjne nie wlicza się w cenę biletu, ale nic nie ma o ponoszeniu kosztów w przypadku odwołania lotu przez przewoźnika. Nie polecam. kredytują się kosztem klientów i jeszcze nie ponoszą za nic odpowiedzialności.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne?

Hanna Nowy wpis

Blue Sky Travel prowadzi działalność na rynku usług turystycznych. Firma w 1990 roku rozpoczęła jako lokalne biuro podróży, sprzedające bilety lotnicze w Poznaniu. Dzisiaj, jako jeden z liderów rynku usług turystycznych, świadczy kompleksowe usługi rezerwacji biletów i wycieczek. Wiecie może, co jaki czas pojawiają się oferty pracy, i jakie warunki umowy są w tym miejscu?

Konsultant infolini
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa odbyła się z Panią prezes. Była prowadzona profesjonalnie i rzetelnie. Nie tylko otrzymałam informację na temat stanowiska ale też mogłam zadawać pytania. W pierwszej rozmowie przedstawiono warunki finansowe, wiec od razu wiedziałam na czym stoję.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
bilet
Pracownik

Rezerwacja poszła sprawnie i szybko.Formularz czytelny i wszystko jasno opisany.

Bea
Klient

Lot na Teneryfę z przesiadką wykupiony w grudniu 2019 ,trochę to trwało ale zwrot otrzymałam w grudniu 2020 . Trzeba pamiętać by prowadzić korespondencję mailową z jedną osobą .Osoby z infolinii bardzo uprzejme ,wykazują duże zaangażowanie w informowanie na jakim etapie jest zwrot. Naprawdę duży szacunek dla nich za to że z taką cierpliwością informują o sytuacji.Pomyślcie ile jest takich osób jak my czekających na zwrot i często poddenerwowanych obecną sytuacją a w tym roku niestety nie jest ona ciekawa.Jeszcze raz bądźcie cierpliwi.Pozdrawiam

Klient
Klient

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu za bilety, 180 dni czekałem cierpliwie Pani napisała że przekazała do linii lotniczych i mam czekać na zwrot, po 180 dniach oczekiwania wysłałem maila z pytaniem co ze zwrotem i dostałem odpowiedz że linie odrzuciły zwroty w formie jakiej złożyło biuro i złożyli od nowa w innej formie akceptowanej przez linie lotnicze, na pytanie kiedy złożyli dowiedziałem się że w dniu w którym napisałem pytanie a jak zapytałem od kiedy wiedzieli ze jest zmiana to cisza bez odpowiedzi jak poprosiłem o terminy i numery zgłoszeń to odpisali ze tajemnica księgowa. Nie polecam biuro działa tylko w przypadku ich interesu a jak chodzi o zwroty to cisza a działanie dopiero gdy się naciska. Odbieram to jako działanie na szkodę klienta czyli moją i nie polecam tego biura.

Gosia
Klient

Ja w maju miałą bilety wykupione do Paryża i niestety mamy wrzersień i dalej nie mam zwrotu cały czas mi odpisują ze bedzie zwrot ale tylko tyle ze pisza nicsię nie dzieje cor robić

Mario
Klient
@Gosia

Wszystko załatwiłem, zwrot otrzymałem, obsługa była bez zarzutu, nie mogę mieć pretensji o opòźnienie zwrotu z powodu Covidu. Wszyscy mamy teraz jazdę przez pandemię. Trzymam kciuki za tę firmę korzystam z niej od lat.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Gosia

Nawet nie pytań....z resztą kto chciałaby się zatrudniać w firmie turystycznej teraz kiedy one ledwo żyją?

Ja

Od jakiegoś czasu próbuje uzyskać informacje na temat odwołanego lotu do Dablina i możliwości odzyskania kosztów biletu niestety biuro Blueskay nie odpowiada na moje maile, od maja czekam na jakiś kontakt i propozycje rozwiązania sytuacji ,ale niestety ze strony Blueskay nie ma żadnej próby kontaktu. Nr tel infolinii nie działa, jest tylko podana informacja o kontakcie mailowym . Okropna sytuacja ,bo ktos odpowiedzialny na obsługę klienta powinien udzielić konkretnych informacji na temat zaistniałej sytuacji i jej rozwiązania. Jestem rozczarowana i nie zostawię tej sprawy w takim stanie.

Magda
Pracownik
@Ja

Ktoś pisze kompletne bzdury Wszystko działa i zwroty sukcesywnie kierowane sa do klienta

Mam zwrot

Otrzymałem zwrot za marcowy lot air canada. Nie mogę narzekać na obsługę bluesky. Wszystko trzeba załatwić mailowo. Pewnie tak jak inni wyłączyli infolinię zeby skupić się na obsłudze anulowanych przelotów. Air canada szybko oddała pieniądze, współczuję tym którzy kupili Ryanair, z tego co wiem to mają zamiar oddawać pieniądze po zakończeniu epidemii.

Ech
@Mam zwrot

a to ciekawe....?

matylada
Klient
@Mam zwrot

Też załatwiałam mailowo, i nic z tego. Oni po prostu są nie kompetentni i nie uczciwi. Nigdy więcej nie kupię biletu przez pośrednika!

Yana
Klient
 Pytanie

Jestem bardzo rozczarowana. Teraz będę kupować bilety bezpośrednio na stronie linii lotniczej gdzie zawsze można samemu dokonać zmian, coś dokupić w adekwatnej cenie. Oprócz tego w bluesky doliczyli mi dodatkowo 40 zł za to ze kupuję przez nich, ale z tym mam kłopot bo nie można się dodzwonić i cokolwiek się dowiedzieć. Zobaczyć swoją rezerwacje w ryanair też nie ma szans bo oni to blokują żebyśmy przez nich dokonywali zmian. Cena za dodatkowy bagaż 10 kg w bluesky 115 zł a na stronie ryanair 10 euro. Fajnie nie?

Klaudia
Klient
 Pytanie

Zakupiłam bilety przez ich stronę za 1700zł dla dwóch osób do Nicei, niestety nie mogłam wylecieć w tym terminie więc Pani poinformowała mnie Pani z biura, że jest możliwość jednej zmiany terminu bez opłaty manipulacyjnej linii na co się zgodziłam. Wybrałam lot na rok 2021, śledząc ceny na ich stronie internetowej, które teraz wynoszą 1850 zł więc, byłam gotowa dopłacić różnice w cenie biletów 150 zł. (gdzie i tak LOT udziela zniżki do 200zł przy zmianie terminu lotu) Niestety po wysłaniu terminu pani poinformowała mnie, że trzeba dopłacić 850zł, tłumacząc się tym, że to jest inna klasa (bilety zakupiłam w klasie ekonomicznej i na klasę ekonomiczną chciałam wymienić). Później Pani się tłumaczyła, że bilety na rok 2021 są droższe ale ja wchodząc na stronie internetową widzę jaka jest cena faktyczna, owszem bilety są droższe ale o 150zł a nie o 850zł, zatem poprosiłam o wystawienie biletów w takiej samej cenie jaką podają na stronie internetowej, nie zostało to uczynione do dnia dzisiejszego a infolinia jest nieczynna ,,ze względu na dużą ilość zapytań", co tym bardziej powinni uruchomić dodatkową infolinię. (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora) Owszem jet możliwość jednej zamiany bez opłaty ale za dopłatą 850zł hahhaha żenada.

CEes
Klient

Lot wykupiłem w blusky, ubezpieczyłem za co dodatkowo zapłaciłem .. lot odwołano z powodu pandemii i do dziś nie oddali kasy. (usunięte przez administratora) w państwie. Takie firmy powinny upadać, jest to okradanie uczciwych ludzi. Pracują tam niekompetentne osoby

Czaha
Klient

Bluesky od pół roku nie może oddać mi pieniędzy za odwołane loty. 314zl, raczej przepadło. Dobre komentarze o bluesky piszą pracownicy.

Dąb
Klient

Jestem zadowolony z szypkiej obsługi i tanie ceny biletów

OK
Klient

Jest ok, robią zwroty. Miałem 2 rezerwacje, obie ogarnięte.

Wiki1961
 Pytanie

Na emaila nie odpowiadają. Pisze już trzeciego i nic . A chcę zrezygnować z loty do Kanady 18.06. Raz się dodzwoniłem ale spuścili mnie na drzewo że teraz realizują najpilniejsze terminy a było to jakoś na początku kwietnia. Tydzień temu napisałem emaila i nic. Dziś napisałem drugiego zobaczymy czy odpowiedzą .

1
Klient
@Wiki1961

Proponuję napisać do UOKiK, przy okazji zajmą się nie tylko Twoją sprawą, ja już o swojej napisałem

on....
 Pytanie

Zakupilem bilety lini lotniczych Ryanair do Polski poprzez strone Blue Sky. ze wzgledu na koronawirusa Ryanair odeolal lot a ja brobuje odzyskac pieniadze za bilet lotniczy. Niestety BOK nie dziala i klient zostaje poproszony o kontakt e-mailowy ktory niestety tez jest nie mozliwy. Czy jest jeszcze inny sposob skontaktowania sie z biurem zeby odzyskac pieniadze?

No cóż
@on....

nie dziwię się, Covid w turystyke uderzył niczym bomba w Hiroszime, (usunięte przez administratora) tego co mi wiadomo pracują zdalnie, ale być może nie działy obsługujące klientów indywidualnych, którym trzeba byłoby realizować przelewy tytułem zwrotu. :-) Powodzenia w odzyskaniu cashu!!

Ja
@on....

Wszystko działa, zwroty otrzymane od linii kierowane są do klientów. Zespół sukcesywnie odpowiada na zgłoszenia. Dostępne są poniższe adresy: bok@bluesky.pl office@bluesky.pl

1
Ja
@on....

Wszystko działa, a zwroty otrzymane od linii kierowane są do klientów. Zespół sukcesywnie odpowiada na zgłoszenia. Dostępne są poniższe adresy: bok@bluesky.pl office@bluesky.pl

Ja
@on....

Wszystko działa, a zwroty otrzymane od linii kierowane są do klientów. Zespół sukcesywnie odpowiada na zgłoszenia. Dostępne są poniższe adresy: bok@bluesky.pl office@bluesky.pl

Ech
@Ja

wpis od pracownika firmy, po cóż go się powtarzało aż trzy razy? żałosne

Karola

Ja też dostałam zwrot za bilet. Nie dziwi mnie, że trzeba odczekać swoje. Z pewnością skorzystam z ich usług po pandemii. Super doradztwo! Na żadnym serwisie nie znalazłam lepszego połączenia jak leciałam na Karaiby.

Ech
@Karola

wpis od pracownika firmy

Podróżnik

Ja bez problemu się na ich numer do biura dodzwoniłam, znalazłam go na stronie w zakładce kontakt gdzie jest także ich adres email. Próbujcie, pracują do 15ej z tego co pamiętam. Ja już kasę otrzymałam ale mój samolot był w marcu. Trzeba po prostu zgłosić rezygnację i cierpliwie czekać albo raz po raz się przypomnieć. Przecież oni muszą mieć czas na odzyskanie naszej kasy od linii lotniczych, a w kolejce do zwrotów pewnie są setki takich jak my. Dziękuję obsłudze za sprawne załatwienie mojej sprawy!

Zostaw merytoryczną opinię o Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne
3.7/5 Na podstawie 27 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Roosevelta 2
    Poznań
  • NIP: 7811699670 KRS: 0000054368
Blue Sky Travel Biuro Lotniczo-Turystyczne