Pati i Maks
2 96 5 1

Opinie o Pati i Maks

Filtruj opinie po kryteriach:

Pracownik
 Opinia

Widać, ekipa się rozpada. Odeszly fajne osoby, robi się duża rotacja. Ale to dalej mało. Klapki na oczach nadal widać. Przykre to.

Pomocna?
Tak8Nie2
Patrycja Chocieszyńska
 Opinia
@Pracownik 25.02.2019 20:24

Mamy fajny zespół. Nie ma nic przykrego w tym, że osoby, które rozwinęły się w naszej firmie zakładają swoje firmy lub szukają pracy wygodniejszej np. w urzędzie. Kilka lat przepracowanych w Pati i Maks jest bardzo dobrą wizytówką dla pracownika. Zespół się nie rozpada. Wręcz przeciwnie, rozwija się bardzo mocno. Przykre jest tylko to, że jakiś pracownik, który nie potrafi powiedzieć otwarcie o tym co mu się nie podoba wypisuje anonimowo swoją opinię. Jesteśmy rodziną, która prowadzi firmę w atmosferze otwartości i komunikacji. Szkoda, ze nie jest to docenione przez osobę, która napisała komentarz. Wygląda to jak komentarz kogoś kto czuje się zagrożony nowymi pracownikami, a zmiany w firmie traktuje jako zło. To nie są klapki na oczach. Zgłasza się do nas wielu kandydatów z pomysłami, pozytywną energią i ciekawymi kompetencjami. Sprawdzamy jak sobie radzą, czy się dogadamy. Doceniamy każdą próbę podjętej u nas pracy. Cieszymy się, kiedy po kilku latach pracy pracownik odchodzi ze wzruszeniem i mówi, ze będzie tęsknił :) Rotacja jest bardzo niska. Wierzymy we wszystkich tak samo, wspieramy ludzi i dostosowujemy firmę do wymagań rynku na tyle na ile mamy możliwości, aby wszyscy mieli stabilne zatrudnienie.

Pomocna?
Tak8Nie4
kszyblabla
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Patrycja Chocieszyńska 27.02.2019 10:40

Można wiedzieć, co takiego oferujecie swoim pracownikom, że aż zakładają własne firmy? Albo jakie trzeba mieć kompetencje albo pomysły, żeby zostać docenionym? (usunięte przez administratora) Co mi się nie podobało? Jako nowy pracownik w ciągu jednego tygodnia byłem przerzucany od jednego działu do drugiego, szkolenie z tego, szkolenie z tamtego, tu foteliki dla dzieci, tu łóżeczka, tu kaszki, tam butelki, jeszcze gdzie indziej zabawki i urządzenia dla matek karmiących piersią. Produktów jest cała masa, a nowy pracownik ma ochotę uciec - i ucieka, o ile oczywiście może sobie na to pozwolić. Otwartość i komunikatywność - jak najbardziej. Idę do domu, pociągam za klamkę od drzwi wyjściowych, wokół pełno klientów, a za mną ktoś krzyczy - poczekaj, pokaż torbę... Praca jest nudna, niezbyt rozwijająca - no ale czego tu się spodziewać... Rada dla wszystkich: jeżeli już będziecie musieli tam pracować, to zapisujcie gdzieś swoje godziny pracy. To naprawdę niezbędne, niestety. ;)

Pomocna?
Tak6Nie4
Patrycja Chocieszyńska
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@kszyblabla 20.03.2019 13:02

Ten komentarz najwyraźniej służy wylaniu jakiegoś żalu z powodu swojej nieudanej próby pracy. To co napisałam jest jasne i zrozumiałe. Nie będę wdawać się w bezsensowną dyskusję z Panem, bo nawet nie wiem kim jesteś. Gdybyś był serdeczną i nieproblematyczną osobą, to porozmawiałbyś ze mną wprost. Rada z pewnością przyda się, ale dla każdego pracownika to raczej oczywiste i często o tym przypominam, aby notować sobie godziny, żeby w razie wątpliwości kadr, zawsze móc wszystko wyjaśnić. Ataki w moją stronę lub firmy w ten sposób niczemu nie służą. Zastanawiające jest skoro jest u nas standardowa procedura pokazywania toreb w firmie przed wyjściem i wiedzą o tym wszyscy pracownicy, dlaczego nie chciałeś pokazać torby i tego nie zrobiłeś. Nie chcę współpracować z osobami tak nieszczerymi, mającymi coś do ukrycia i mówiącymi coś innego niż piszą w internecie. Nasza komunikacja jest prosta: chcesz coś zmienić, to powiedz to przełożonemu, a nie narzekaj za plecami. O pomysłach trzeba rozmawiać, dyskutować o nich, ale widzę, że w przypadku Pana osoby nie ma miejsca na rozmowę. Bardzo przykre zachowanie. Nasza firma, ani ja osobiście nie godzę się na takie nieuczciwe praktyki. Są dla mnie przykre. Tym bardziej, że niczego złego ode mnie nie doświadczyłeś.

Pomocna?
Tak2Nie2
KN
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@kszyblabla 20.03.2019 13:02

Haha Ty kolego, coś tu jest bez sensu: mówisz, że praca nudna, a z drugiej strony, że robią Ci szkolenia? Zdecyduj się. Chyba masz jakiś problem.

Pomocna?
Tak2Nie1
2
kszyblabla
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Patrycja Chocieszyńska 20.03.2019 16:19

Patrycjo, czytaj uważnie, bo jak będziesz dalej konfabulować, to będzie Ci jeszcze bardziej przykro. Nie dopowiadaj tego, czego nie powiedziałem. Pokazałem torbę pracownikowi, który za mną poleciał, bo inaczej skończyłoby się to wiadomo jak, ale chyba nie do końca rozumiesz, o co w tym wszystkim chodzi. To był mój pierwszy dzień w pracy i skoro ktoś chciał sprawdzić, czy niczego przypadkiem nie ukradłem, mógł to zrobić dyskretnie, a nie "proceduralnie" przy klientach. (usunięte przez administratora) To szarga godność drugiego człowieka. "Nie chcę współpracować z osobami tak nieszczerymi, mającymi coś do ukrycia i mówiącymi coś innego niż piszą w internecie" - to się do czego niby odnosi? Skoro nie wiesz, kim jestem, to po co mi zarzucasz nieuczciwość? ;) Komentarz jest moją opinią i mimo że jest negatywny to służy wyłącznie celom informacyjnym. Nikogo nie obrzucam błotem. To są moje doświadczenia, to jest moja reakcja na to, co jako firma mieliście mi do zaoferowania. Teraz tego nie zmienisz, a twoja lwia postawa jest może i godna podziwu, ale przy tym zupełnie, zupełnie bezproduktywna. Jeśli jest tak cudownie jak twierdzisz, to na pewno pojawią się na tym portalu cieplejsze komentarze, również w Twoją stronę. Wasza komunikacja wcale nie jest prosta, bo trudno się komunikować z przełożonym, który nie potrafi znaleźć pracownikowi miejsca i przerzuca go od jednego działu do drugiego - o tym pisałem w poprzedniej wiadomości i nie będę się powtarzał. Nie chcesz tego zmieniać, nic mi do tego. Jakie ostatnio pomysły usłyszałaś od nowych pracowników? W jakich kwestiach Ci doradzali? Na której półce będzie się lepiej fotelik dla dziecka prezentował? To przecież puste słowa. ;)

Pomocna?
Tak6Nie2
kszyblabla
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@KN 20.03.2019 16:45

Nie mam w sobie aż tyle cierpliwości, żeby uczyć Cię czytać, kolego.

Pomocna?
Tak1Nie3
Patrycja Chocieszyńska
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@kszyblabla 21.03.2019 00:47

Nie konfabuluje. Jeżeli komuś trzeba przypominać o podstawowych zasadach funkcjonowania w firmie, to nie jest dobrze. Jeżeli coś było nie tak, wystarczyło zgłosić przełożonemu lub mi. Mam wątpliwości czy w ogóle piszę z naszym pracownikiem, bo moja ekipa przychodzi do mnie rozmawiać, dzwoni i pisze :) Nikt nie zgłaszał mi, aby coś było nie tak. Wszyscy się uśmiechają, witają i rozmawiają zwyczajnie serdecznie, a w tym miesiącu 4 pracowników zabłysnęło praktycznymi propozycjami, które zostały wprowadzone lub będą wprowadzone, a miesiąc jeszcze się nie skończył. Jest tylko jakiś Gal Anonim Kszyblabla, który coś sobie wymyśla zarzucając mi puste słowa, a ja wywiązuje się ze swoich obietnic :) Jeżeli rzeczywiście jesteś członkiem mojego zespołu masz numer- zadzwoń, widzisz mnie w firmie- podejdź pogadaj :) Tutaj moja rozmowa z Tobą już się zakończyła. Zapraszam do ludzkiego kontaktu.

Pomocna?
Tak1Nie2
kszyblabla
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Patrycja Chocieszyńska 26.03.2019 16:23

Twój problem, jeżeli nie rozumiesz po co taki portal istnieje, ale w porządku, spróbuję raz jeszcze cię uświadomić: nie mam dobrych doświadczeń z firmą twoich rodziców i dzielę się tą informacją z użytkownikami portalu gowork.pl. Masz misję odpowiadania na prawie każdy negatywny komentarz, ale to nie zmienia faktu, że ludzie tutaj głównie informują na temat firmy (usunięte przez administratora) Ten portal docelowo nie służy temu, żeby z wami dyskutować albo pomagać wam w ulepszaniu "procedur", bez przesady. Mało mnie obchodzi, czy nowym pracownikom zależy na rozmowie z tobą albo czy ktoś ma ochotę inwestować energię w rozwój firmy, która robi głównie dobrą minę do złej gry (ale o tym już pisałem). Ponad 90 użytkowników dało wam ocenę dopuszczającą (2/5), a ty się zachowujesz, jakby pisano o was w samych superlatywach. Nie ma "tylko" jakiegoś Gala Anonima Kszyblabla. Wystawiono wam bardzo słabą ocenę na podstawie wielu głosów, więc może zamiast ślepemu zaprzeczaniu wszystkim zarzutom zastanowiłabyś się przez moment nad prawdziwymi potrzebami nowych pracowników. Pokazałaś w tej naszej krótkiej wymianie zdań, że nie traktujesz zarzutów poważnie, robisz dziwne uszczypliwości, próbujesz zdeprecjonować opinię drugiej osoby poprzez stosowanie niegrzecznych sofizmatów, sugerowanie, że skoro ktoś twierdzi o was negatywnie, to na pewno nie ma kręgosłupa moralnego. Mistrzowsko poprowadzony PR. Przynajmniej mówisz i pokazujesz, jak jest rzeczywiście. To znaczy więcej niż wszystkie nasze głosy razem wzięte.

Pomocna?
Tak4Nie3
Pracownik2
 Opinia
@kszyblabla 27.03.2019 13:20

W jednym zdaniu... Problemy które dotyczą spraw finansowych dla firmy są szybko rozwiązywane. Te które dotyczą innych spraw esh, szkoda słów. I wciąż zmieniane systemy premiowe, za każdym razem na gorsze. Nie będę tu opisywać jak to wygląda, ale wielu pracowników jest wręcz wściekła. I dlatego ludzie odchodzą. Tak wiem, miało być w jedynym zdaniu.

Pomocna?
Tak5Nie2
Patrycja Chocieszyńska
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Pracownik2 27.03.2019 18:49

Pracownik2 taki jest tryb życia firmy, że jedni odchodzą, a inni są zatrudniani. Nie odchodzą z powodu zmian w systemie premiowym, bo z tymi którzy odeszli rozmawiałam. Dziękuję natomiast za informację, bo nie wiedziałam, że prcaownicy są wściekli i, że zmiany systemu premiowania spotykają się z takim niezadowoleniem. Wprowadzamy zmiany, żeby było lepiej. Porozmawiam z każdym indywidualnie i dowiem się na czym polega problem.

Pomocna?
Tak2Nie
Gregor
 Opinia

@Pracownik Mam wrażenie, że to konkurencja tak sobie chce popisać!

Pomocna?
Tak5Nie2
Administrator
 Opinia

Znaczenie atmosfery w miejscu pracy jest coraz większe. Czy tak samo jest w Pati i Maks? Napisz, co o tym sądzisz, ułatwiając tym samym innym osobom podjęcie decyzji dotyczącej pracy w firmie.

Pomocna?
TakNie
Aneta
 Opinia

@Patryk, czyli właściwie należy wypełniać swoje obowiązki sumiennie i taki pracownik otrzyma premię? A wiesz może, czy zatrudnione osoby mają dostęp do benefitów? Obecnie to dość istotna kwestia. Jak wygląda grafik, można go dopasować do swojej dostępności?

Pomocna?
TakNie
Pati i Maks
 Opinia
@Aneta 01.05.2018 13:45

Tak. Sumienne wykonywanie obowiązków do podstawa. Zaangażowanie to rzecz ważna. Zatrudnione osoby mają dostęp do benefitów różnego rodzaju, np. programy lojalnościowe, karty podarunkowe, darmowe szkolenia z dodatkowymi atrakcjami, prezenty na Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka itd. Grafik ustalany jest wspólnie, więc tak można go dopasować do swojej dostępności. Niektórzy pracują w niepełnym wymiarze godzin, a inny wolą otrzymywać lepszą premię z dużą elastyczność i dyspozycyjność. W grafiku są uwzględniane prośby. Wiemy, że każdy ma coś do załatwienia: wizytę u lekarza, komunię, przedstawienie szkolne itp.

Pomocna?
Tak1Nie
Aneta
 Opinia

https://patiimaks.pl/praca.html tu znajdują się najświeższe oferty pracy, niestety na razie jest tylko jeden szczegółowy opis, ale oferta dla magazyniera wydaje się zachęcająca. Poza comiesięcznym wynagrodzeniem osoba na tym stanowisku może liczyć na premie i benefity pozapłacowe. Pracuje ktoś jako magazynier w Pati i Maks, czy jest ciężko? Od czego uzależnione są premie?

Pomocna?
TakNie
Patryk
 Opinia
@Aneta 09.04.2018 20:48

To zależy dla kogo jest ciężko. Jest ok. Standardowe obowiązki. Przyjąć dostawę, wyładować towar, wydać towar na sklep czy coś. Premia zależy od tego czy się ściemnia, czy sie robi, czy się dokładnie zrobiło co się miało do zrobienia, czy się dba o porządek w koło siebie, czy jest się pomocnym dla innych i takie tam. Kumpel pracuje tam już kilka lat i widze, że nie chce zmienic roboty

Pomocna?
Tak3Nie
Paweł
 Opinia

Czy tak dobrze pracuje się wam, że nie ma chętnych do napisania kilku wskazówek dla nowych kandydatów?

Pomocna?
TakNie
Patrycja
 Opinia
@Paweł 13.03.2018 00:03

Jak się komuś dobrze pracuje, to nie przegląda raczej takich portali :) A jakie informacje są potrzebne? Bardzo ważne jest pozytywne nastawienie, pomysły i umiejętność pracy w zespole. Negatywne nastawienie nie jest mile widziane. Z umiejętności ważna jest umiejętność obsługi komputera i urządzeń mobilnych. Reszta zależy już od stanowiska. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak7Nie1
Aneta
 Opinia

@S.K. daj znać jak poszła Twoja rozmowa kwalifikacyjna. Będzie to bardzo pomocne, bo jak widzę, niewiele opinii porusza tą właśnie kwestię. Szczególnie jeśli powiesz na jakie pytania trzeba być przygotowanym.

Pomocna?
Tak1Nie
S.K.
 Opinia
@Aneta 22.11.2017 15:02

Było spoko. Normalne podejście. Możesz o wszystko zapytać na rozmowie. Mnie pytała o to dlaczego szukam tutaj pracy i czy taki sposób pracy mi pasuje, pytała o dojazdy, czy mam blisko z domu, co umiem robić, jakie obowiązki w byłej firmie i czy chętnie się uczę, bo jak coś trzeba umieć to są szkolenia, albo ktoś przyucza, a na początek jest próba i jak się sprawdzisz to zostajesz na dłużej, ale w każdej chwili jak ci coś nie pasuje to możesz powiedzieć: nie podoba mi się i zrezygnować, wtedy rozliczenie jest za ten czas co się przepracowało. Dostajesz ciuchy służbowe, przerwy spoko. Także jak ktoś rozważa wybranie się na rozmowę, to myślę, że warto spróbować. Jak dla mnie, to jsne warunki. Godziny pracy też normalne, chociaż w weekendy też pracują, jeżeli ma się wolne w tygodniu, ale kończy się o ludzkich godzinach. Mam nadzieję, że to pomocne bardziej niż te bicie piany przez niektórych. Powodzenia.

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
S.K.
 Opinia

O co niby chodzi? Człowieku tutaj o porównywanie jakości pracy chodzi, a nie o wylewanie żali, że niby ktoś klepie biedę? Pewnie chodzi o to, że komuś nie chciało się chodzić do pracy albo rabatu nie dostał, czy coś. Jestem przed rozmową z szefową, ale słyszałem od kumpla, że od 2300 na rękę startują i że normali spoko ludzie tam pracują. Trzymajcie kciuki.

Pomocna?
Tak2Nie
Aneta
 Opinia

Osoby zainteresowane pracą w Pati i Maks zachęcam do zapoznania się z treścią wywiadu jakiego udzieliła dla portalu gowork.pl przedstawicielka firmy. http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,291554,wywiad-patrycja-chocieszynska Znajdziecie w nim odpowiedź na pytania takie jak: Czy w firmie Pati i Maks studenci mają możliwość odbyć staż lub praktyki? Jeśli chodzi o kwestie kadrowe, na jakich pracowników mają Państwo największe zapotrzebowanie? Jak przebiega proces rekrutacji? Jakie wymagania stawiają Państwo przed kandydatami?

Pomocna?
Tak1Nie
miś
 Opinia

Potwierdzam negatywne opinie. atmosfera w sklepie jest dość "wisielcza" . Zarobki marne prawie ze głodowe (przynajmniej tak bylo 2 lata temu ) a wymagania to nie wiadomo jakie. Ogólnie wyzysk. Strata czasu na tą firmę.

Pomocna?
Tak11Nie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks
 Opinia

Wedwe, jeżeli jest Pan/Pani zainteresowana, to proszę przesłać CV, jeżeli kandydatura nas zainteresuje, umówimy się na rozmowę kwalifikacyjną i przedstawimy warunki pracy. Jeżeli będą one dla Pana/Pani satysfakcjonujące, a rozmowa spowoduje, że my również będziemy zainteresowani współpracą i uznamy, że pasuje Pan/ Pani do naszego zespołu oraz spełnia nasze wymagania, to umówimy się na drugi etap rekrutacji, aby mógł/mogła Pan/Pani poznać zespół i miejsce pracy. W przypadku braku odpowiedzi na przesłane CV w ciągu dwóch tygodni od jego nadesłania, oznacza to, że nie jesteśmy zainteresowani. Wymieniony czas reakcji z naszej strony wynika z dużej ilości zgłoszeń. Doświadczenie w branży nie jest konieczne, natomiast zwracamy uwagę na predyspozycje sprzedażowe i podejście do pracy zespołowej.

Pomocna?
TakNie
Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks
 Opinia

Szanowna Pani/ Panie. Rozumiem, że anonimowo bardzo łatwo jest wyrażać swoje niezadowolenie z powodu braku pozytywnego przejścia etapu rekrutacyjnego. Osoba, rekrutująca ma prawo pytać również o infomracj ezawarte w CV, weryfikować je i oczekiwać potwierdzenia informacji. Jeżeli na jakimkolwiek etapie nie chce Pani/ Pan podawać informacji, w każdej chwili postepowanie rekrutacyjne można przerwać, ponieważ jest dobrowolne. Jeżeli ma Pan/ Pani wrażenie, że Pani/ Pana CV nie zostało odczytane to jest to błędnie wysnuty wniosek, ponieważ każda aplikacja (a przyjmujemy ich w zależności od stanowiska od kilkudziesięciu do kilkuset) jest czytania i tylko interesujące nas kandydatury biorą udział w rozmowie. Nie byłoby więc szansy na rozmowę, gdyby CV nie zostało odzytane. Proszę nie mieć do nas pretensji, skoro zabrakło Pani/Panu odwagi, aby osobiście niezgodzić się z propozycją osoby rekrutującej na formę powiadomienia o naszej decyzji w sprawie drugiego etapu rekrutacji. Osoby, które życzą sobie inaczej zostać powiadomione, informują nas o tym i zawsze ustalamy sobie taką formę, która jest dogodna dla oby stron. My proponujemy formę dogodną dla nas, bez przymusu dla Kandydatów, a opinia, że wysłanie maili nie byłoby znacznie bardziej kłopotliwe, jest zwyczjanie nieobiektywna i wynika z braku wiedzy na temat prowadzenia rekrutacji. Podobnie postrzegam Pani/ Pana opinie na temat sprawdzania umiejętności. Przez 25 lat działalnosći firma wypracowała sobie prewne standardy i sprawdziła, ile czasu jest potrzebne i w jakiej formie, do sprawdzenia zdolności do pracy potencjalnego pracownika. Nie zgadzam się stanowczo z tym, że jest świadczona praca, ponieważ drugi etap rekrutacji nie pozwala na pracę Kandydata i jest to dla nas dodatkowy koszt związany z przypisaniem do Kandydata opiekuna, który weryfikuje prace, przygotowuje i przeprowadza, specjalne zadania. W przypadku, gdy prawidłowego postępowania i wykazywania kompetencji, drugi okres rekrutacji może trwać więcej niż jeden dzień, w przeciwnym razie drugi okres rekrutacji kończony jest szybciej, np. po 2 lub 4 godzinach. W Poznaniu były przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i w związku z zatrudnieniem kandydatów, którzy pozytywnie przeszli drugi etap rekrutacji, na tą chwilę rekrutacja została zakończona.

Pomocna?
Tak1Nie
lelevo
 Opinia

co za bzdury... no ale po kolei "Osoba rekrutowana jest przygotowana i postępuje zgodnie z wymogami firmy." Osoba rekrutowana to osoba ubiegająca się o pracę, natomiast osoba rekrutująca zdaje się, że nawet nie czytała mojego cv, a to wrażenie wynikało z zadawanych mi pytań. "z każdą osobą biorącą udział w rekrutacji ustalane jest indywidualnie, w jaki sposób będzie przebiegał sposób informownaia o naszej decyzji." nic nie było ustalane, przekazano mi tylko informację, że jeżeli nie będzie żadnego kontaktu ze strony sklepu do tego i tego dnia to znaczy, że nie otrzymam pracy - bardzo amatorskie podejście, wysłanie maila o tej samej treści do osób biorących udział w rekrutacji nie zajęłoby dużo czasu, no ale zapewne się Państwu nie chce... "sprawdzamy umiejętności i dajemy możliwość poznania zespołu oraz miejsca pracy. Drugi etap rekrutacji to nadal weryfikacja kandydata, a więc osoba przebywająca na terenie firmy nie świadczy pracy." Ale sprawdzając umiejętności taka osoba wykonuje konkretne zadania na rzecz firmy, a dwa, że umiejętności można sprawdzić w godzinę, nie potrzeba na to dwóch dni! "W ostanich miesiącach nie były przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne w sprawie pracy w naszej firmie Pati i Maks Gorzów Wlkp." Rozmowy rekrutacyjne były przeprowadzane w Poznaniu, temu też Państwo zaprzeczą?

Pomocna?
Tak5Nie
lelevo
 Opinia

Odradzam ubieganie się o pracę w tym sklepie. Osoba przeprowadzająca rekrutację była w ogóle nieprzygotowana, po rekrutacji kontaktują się tylko z osobą która otrzyma pracę (informują o tym na rozmowie, ale mimo wszystko to lenistwo z ich strony), a jak już wygrasz rekrutację to... nie podpisujesz od razu umowy tylko masz 1,2 dni próbne bez umowy czyli możesz robić za darmo i ostatecznie i tak zostać bez pracy. Straszna amatorka.

Pomocna?
Tak3Nie
Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks
 Opinia
@lelevo 12.04.2016 11:20

Rozmowa kwalifikacyjna służy sprawdzeniu komunikatywności osoby ubiegającej się na stanowisko. Osoba rekrutowana jest przygotowana i postępuje zgodnie z wymogami firmy. Po mimo dużej ilości zgłoszęń,z każdą osobą biorącą udział w rekrutacji ustalane jest indywidualnie, w jaki sposób będzie przebiegał sposób informownaia o naszej decyzji. Zgodnie z Regulaminem rekrutacji podpisywanym obustronnie w drugim etpie rekrutacji sprawdzamy umiejętności i dajemy możliwość poznania zespołu oraz miejsca pracy. Drugi etap rekrutacji to nadal weryfikacja kandydata, a więc osoba przebywająca na terenie firmy nie świadczy pracy. Każde przyuczenie/ przeszkolenie do pracy i praca są w pełni rozliczane na podstawie umowy o pracę. Rozumiemy, że próba negatywnego przedstawienia procesu rekrutacji wynika z niezadowoloenia w wyniku braku pozytywnego ukończenia procesu rekrutacyjnego lub braku chęci zgłoszenia się do drugiego etapu rekrutacji. W ostanich miesiącach nie były przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne w sprawie pracy w naszej firmie Pati i Maks Gorzów Wlkp.

Pomocna?
Tak2Nie
Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks
 Opinia
@lelevo 12.04.2016 11:20

Dziękujemy za informację. Przyjrzymy się baczniej obsłudze i postaramy się, aby zespół w sklepie w Gorzowie Wlkp. obsługiwał na jak najwyższym poziomie, a zakupy robiło się z przyjemnością.

Pomocna?
TakNie
BeBe
 Opinia

Wszyscy piszą o Poznaniu, a w Gorzowie?? W Gorzowie panie ekspedientki nie witają klientów uśmiechem ani miłym "dzień dobry", patrząc na ich wyraz twarzy ma się wrażenie, że oczekują tego od klienta, nie służą pomocą ani poradą, są zajęte "rozmowami" miedzy sobą....To przykre, kiedy człowiek wchodzi do takiego sklepu i czuje się jak "intruz". Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów tym sklepie!

Pomocna?
Tak1Nie
Magda
 Opinia
@BeBe 11.04.2016 22:51

Po pierwsze to klient wchodzi do sklepu, więc z grzeczności to on powinien powiedzieć Dzień Dobry... a co do obsługi nie mogę się wypowiedzieć, bo nie bywam w Gorzowie...

Pomocna?
TakNie
ira
 Opinia

Zarówno sklep jak i pracownicy są fatalni - niemili, niekompetentni - szkoda słów. Sama szefowa po prostu bezczelna. Może by to uszło w latach 80-tych, typowo komunistyczny klimat :( Zdecydowanie nie polecam

Pomocna?
Tak5Nie
Danuta
 Opinia
@ira 07.02.2016 11:51

Witam, Droga Pani swoje niezadowolenie proszę nie wyładowywać na pracownikach sklepu.Jako właściciel firmy nie godzę się na obrażanie moich pracowników i mnie. Danuta Chocieszyńska

Pomocna?
TakNie1
MyHy
 Opinia
@ira 07.02.2016 11:51

Ja też nie!!!

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Chocieszyńska Patrycja
 Opinia

Szkolenia odbywają się regularnie oraz dodatkowo wg potrzeb (tutaj kierujemy się zgłoszniami poszczególnych osób z zespolu i organizujemy). Testy jak dotychczas były ok. raz na dwa miesiące. Kiedy staż pracy jest krótszy, szczeólnie podczas pierwszych trzech miesięcy testy są regularnie, po to, aby nowa osoba wiedziała czego jeszcze musi się nauczyć. Testy są teoretyczne oraz praktyczne, np. ze znajomości towaru o którym było szkolenie lub mamy w stałej sprzedaży oraz z umiejętnośći, np. wypełnienia wniosku reklamacyjnego lub złożenia i rozłożenia wózka, czyli czynności niezbędne w obsłudze klienta. Na testach są zagadnienia ze szkoleń i materiałów przekazywanych i dostępnych dla całego zespołu.

Pomocna?
TakNie
Nobody
 Opinia

Pracowałem tam przez bardzo krótki czas, ale to co tutaj piszą inni jest prawdą. Atmosfera grobowa, ogromna presja,nikt nic nie wie i każdy zwala na kogoś innego. Szefostwo w moim odczuciu było ok. Wymagający, ale konkretni.

Pomocna?
Tak1Nie
żenka
 Opinia

Witam,to prawda sprawdzanie wiedzy ze znajomości produktów tak to nazywają;)są ustne i pisemne niczym w szkole.Najlepsi pracownicy według szefostwa to osoby,które kablują im na na innych.Jak dobrze już tam nie pracować.Pensja się nie zmieniła i się nie zmieni ( usunięte przez administratora )

Pomocna?
Tak3Nie
anonim
 Opinia

posiada ktoś nr telefonu do właścicieli ...??

Pomocna?
TakNie
klientka
 Opinia

Nie chcę komentować pracy w Pati i Maks bo tam nie pracowałam, jednak za bardzo nie znam się na internecie i nie wiem gdzie indziej wystawić opinię :). Jestem bardzo zadowolona z zakupów w patiimaks.pl a szczególnie z odbioru osobistego, gdzie obsługiwał mnie bardzo miły Pan, na każde moje pytanie dostałam rzetelną odpowiedź i zostałam obsłużona mimo, że nie poczekałam na kontakt. wnuczek miał w tym samym dniu urodziny. Bardzo pozdrawiam tego miłego Pana, prezent dla wnuczka był strzałem w dziesiątkę a wózeczek jest idealny. Dziękuję!

Pomocna?
TakNie
Adi
 Opinia

Ten sklep to porażka a osoby w nim zarządzające jeszcze większą są porażką...chaos chaos i nic więcej. Pracownicy sklepu stacjonarnego pracują tam z wielką łaską jak za karę, nic się nie uśmiechną, cokolwiek. (usunięte przez administratora) to chyba nie jest normalne jak dla kierownika? czyżby stosowała mobbing? może warto poruszyć tą kwestię z odppowiednia instytucją, Cieszę się że nie zostałem wybrany.

Pomocna?
Tak2Nie
P.
 Opinia
@Adi 26.06.2014 16:39

Chyba Cię boli, że Cię nie wybrali :)

Pomocna?
TakNie
iksinska
 Opinia

Zgadzam się sklep stacjonarny i internetowy to dwie różne bajki, ale w innych sklepach internetowych w których byłam jest podział obowiązków i podział na odpowiednie działy a nie robisz wszystko i to naraz. I nigdzie nie spotkałam się z takim "standardem". Nie bardzo rozumiem co ma kurier w tej sprawie do powiedzenia to inna firma.

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
zawiedzionaaaa
 Opinia

Rozmowa była o 14, przepytała mnie ta dziewczyna na wszystkie strony (zastanawiam się dlaczego nie spytała o numer buta...) i "dziękuję bardzo że pani do nas przyszła..." itd itp; powiedziano mi że najpóźniej do 20 się odezwą jeśli będą zainteresowani i to by było na tyle. Zadziwia mnie tylko, że tutaj wszyscy piszą, że premia zdarza się rzadko bo na rozmowie usłyszałam że od początku istnienia firmy może tylko raz się zdarzyło że premii nie było a tak to jest zawsze, nie wspomnę już o ściemnianiu że są tu tylko stali i długoletni pracownicy... Wrażenie nie było do końca negatywne tylko zadziwiło mnie ogromne wyczuwalne napięcie pośród pracowników na sklepie, bo coś takiego jak dobra atmosfera w pracy to jest tam totalna abstrakcja.

Pomocna?
Tak1Nie
onn
 Opinia

Witam, proszę o informację czy nadal panuje tak zła atmosfera w tej firmie, czy kierownicy podkładają kody pod nogi pracownika, jak wygląda kwestia wynagrodzenia?

Pomocna?
Tak2Nie
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
aaa
 Opinia

Czyzby dalej 1600 na lape z nadgodzinami charytatywnie ?

Pomocna?
Tak5Nie
Matula
 Opinia

Zastanów się dobrze zanim pójdziesz tam do pracy.Pytanie o możliwość awansu brzmi jak dobry dowcip..

Pomocna?
Tak2Nie
Były pracownik
 Opinia

Ja również nie polecam tego pracodawcy. Pensja, jak na Poznań kiepska, co do premii to jakiś żart. Szefostwo nie umię motywować pracowników. Tylko umieją wytykać im błędy. Jak zatrudniają to tak pięknie wszystko wygląda, później wychodzi co to za praca. Jak ktoś ma lepsze wykształcenie,chce czegoś więcej to nie popracuję tam długo, Zaczepi sie tam do pracy na chwilę, a w między czasie szuka czegoś lepszego. Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Nat
 Opinia

Czytając wasze opinie, już wiem, że nigdy nie zrobię tam zakupów - w firmie, która tak traktuje ludzi!

Pomocna?
TakNie
była pracownica
 Opinia

aaaaaaaa - 2012-12-28 22:17:29 Ja też się zawiodłam na tej firmie, dostałam po premii bo ponoć klient na mnie narzekał :-/ (wyssane z palca, jak poprosiłam o konfrontacje z klientem to się zdziwili)Standardowa procedura :)

Pomocna?
TakNie

Zostaw opinię o Pati i Maks - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pati i Maks