Pati i Maks

Poznań

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 81 ocen.

Opinie o Pati i Maks

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pati i Maks

Alonka

Żałuje ze robiłam tam zakupy po tym co ostatnio zrobili mojej znajomej ktora nie ma teraz na życie nigdy więcej tam nie pójdę !!

Aneta

Osoby zainteresowane pracą w Pati i Maks zachęcam do zapoznania się z treścią wywiadu jakiego udzieliła dla portalu gowork.pl przedstawicielka firmy. http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,291554,wywiad-patrycja-chocieszynska Znajdziecie w nim odpowiedź na pytania takie jak: Czy w firmie Pati i Maks studenci mają możliwość odbyć staż lub praktyki? Jeśli chodzi o kwestie kadrowe, na jakich pracowników mają Państwo największe zapotrzebowanie? Jak przebiega proces rekrutacji? Jakie wymagania stawiają Państwo przed kandydatami?

miś

Potwierdzam negatywne opinie. atmosfera w sklepie jest dość "wisielcza" . Zarobki marne prawie ze głodowe (przynajmniej tak bylo 2 lata temu ) a wymagania to nie wiadomo jakie. Ogólnie wyzysk. Strata czasu na tą firmę.

S

O, wygrali przetarg, powiedzcie coś więcej bo brzmi to zaiście dość ciekawie, i jak te światowe dni młodzież przeszły w firmie?

anonim

(usunięte przez administratora)

Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks

Wedwe, jeżeli jest Pan/Pani zainteresowana, to proszę przesłać CV, jeżeli kandydatura nas zainteresuje, umówimy się na rozmowę kwalifikacyjną i przedstawimy warunki pracy. Jeżeli będą one dla Pana/Pani satysfakcjonujące, a rozmowa spowoduje, że my również będziemy zainteresowani współpracą i uznamy, że pasuje Pan/ Pani do naszego zespołu oraz spełnia nasze wymagania, to umówimy się na drugi etap rekrutacji, aby mógł/mogła Pan/Pani poznać zespół i miejsce pracy. W przypadku braku odpowiedzi na przesłane CV w ciągu dwóch tygodni od jego nadesłania, oznacza to, że nie jesteśmy zainteresowani. Wymieniony czas reakcji z naszej strony wynika z dużej ilości zgłoszeń. Doświadczenie w branży nie jest konieczne, natomiast zwracamy uwagę na predyspozycje sprzedażowe i podejście do pracy zespołowej.

Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks

Szanowna Pani/ Panie. Rozumiem, że anonimowo bardzo łatwo jest wyrażać swoje niezadowolenie z powodu braku pozytywnego przejścia etapu rekrutacyjnego. Osoba, rekrutująca ma prawo pytać również o infomracj ezawarte w CV, weryfikować je i oczekiwać potwierdzenia informacji. Jeżeli na jakimkolwiek etapie nie chce Pani/ Pan podawać informacji, w każdej chwili postepowanie rekrutacyjne można przerwać, ponieważ jest dobrowolne. Jeżeli ma Pan/ Pani wrażenie, że Pani/ Pana CV nie zostało odczytane to jest to błędnie wysnuty wniosek, ponieważ każda aplikacja (a przyjmujemy ich w zależności od stanowiska od kilkudziesięciu do kilkuset) jest czytania i tylko interesujące nas kandydatury biorą udział w rozmowie. Nie byłoby więc szansy na rozmowę, gdyby CV nie zostało odzytane. Proszę nie mieć do nas pretensji, skoro zabrakło Pani/Panu odwagi, aby osobiście niezgodzić się z propozycją osoby rekrutującej na formę powiadomienia o naszej decyzji w sprawie drugiego etapu rekrutacji. Osoby, które życzą sobie inaczej zostać powiadomione, informują nas o tym i zawsze ustalamy sobie taką formę, która jest dogodna dla oby stron. My proponujemy formę dogodną dla nas, bez przymusu dla Kandydatów, a opinia, że wysłanie maili nie byłoby znacznie bardziej kłopotliwe, jest zwyczjanie nieobiektywna i wynika z braku wiedzy na temat prowadzenia rekrutacji. Podobnie postrzegam Pani/ Pana opinie na temat sprawdzania umiejętności. Przez 25 lat działalnosći firma wypracowała sobie prewne standardy i sprawdziła, ile czasu jest potrzebne i w jakiej formie, do sprawdzenia zdolności do pracy potencjalnego pracownika. Nie zgadzam się stanowczo z tym, że jest świadczona praca, ponieważ drugi etap rekrutacji nie pozwala na pracę Kandydata i jest to dla nas dodatkowy koszt związany z przypisaniem do Kandydata opiekuna, który weryfikuje prace, przygotowuje i przeprowadza, specjalne zadania. W przypadku, gdy prawidłowego postępowania i wykazywania kompetencji, drugi okres rekrutacji może trwać więcej niż jeden dzień, w przeciwnym razie drugi okres rekrutacji kończony jest szybciej, np. po 2 lub 4 godzinach. W Poznaniu były przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne i w związku z zatrudnieniem kandydatów, którzy pozytywnie przeszli drugi etap rekrutacji, na tą chwilę rekrutacja została zakończona.

lelevo

co za bzdury... no ale po kolei "Osoba rekrutowana jest przygotowana i postępuje zgodnie z wymogami firmy." Osoba rekrutowana to osoba ubiegająca się o pracę, natomiast osoba rekrutująca zdaje się, że nawet nie czytała mojego cv, a to wrażenie wynikało z zadawanych mi pytań. "z każdą osobą biorącą udział w rekrutacji ustalane jest indywidualnie, w jaki sposób będzie przebiegał sposób informownaia o naszej decyzji." nic nie było ustalane, przekazano mi tylko informację, że jeżeli nie będzie żadnego kontaktu ze strony sklepu do tego i tego dnia to znaczy, że nie otrzymam pracy - bardzo amatorskie podejście, wysłanie maila o tej samej treści do osób biorących udział w rekrutacji nie zajęłoby dużo czasu, no ale zapewne się Państwu nie chce... "sprawdzamy umiejętności i dajemy możliwość poznania zespołu oraz miejsca pracy. Drugi etap rekrutacji to nadal weryfikacja kandydata, a więc osoba przebywająca na terenie firmy nie świadczy pracy." Ale sprawdzając umiejętności taka osoba wykonuje konkretne zadania na rzecz firmy, a dwa, że umiejętności można sprawdzić w godzinę, nie potrzeba na to dwóch dni! "W ostanich miesiącach nie były przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne w sprawie pracy w naszej firmie Pati i Maks Gorzów Wlkp." Rozmowy rekrutacyjne były przeprowadzane w Poznaniu, temu też Państwo zaprzeczą?

lelevo

Odradzam ubieganie się o pracę w tym sklepie. Osoba przeprowadzająca rekrutację była w ogóle nieprzygotowana, po rekrutacji kontaktują się tylko z osobą która otrzyma pracę (informują o tym na rozmowie, ale mimo wszystko to lenistwo z ich strony), a jak już wygrasz rekrutację to... nie podpisujesz od razu umowy tylko masz 1,2 dni próbne bez umowy czyli możesz robić za darmo i ostatecznie i tak zostać bez pracy. Straszna amatorka.

Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks
@lelevo 12.04.2016 11:20
Odradzam ubieganie się o pracę w tym sklepie. Osoba przeprowadzająca rekrutację była w ogóle nieprzygotowana, po rekrutacji kon...

Rozmowa kwalifikacyjna służy sprawdzeniu komunikatywności osoby ubiegającej się na stanowisko. Osoba rekrutowana jest przygotowana i postępuje zgodnie z wymogami firmy. Po mimo dużej ilości zgłoszęń,z każdą osobą biorącą udział w rekrutacji ustalane jest indywidualnie, w jaki sposób będzie przebiegał sposób informownaia o naszej decyzji. Zgodnie z Regulaminem rekrutacji podpisywanym obustronnie w drugim etpie rekrutacji sprawdzamy umiejętności i dajemy możliwość poznania zespołu oraz miejsca pracy. Drugi etap rekrutacji to nadal weryfikacja kandydata, a więc osoba przebywająca na terenie firmy nie świadczy pracy. Każde przyuczenie/ przeszkolenie do pracy i praca są w pełni rozliczane na podstawie umowy o pracę. Rozumiemy, że próba negatywnego przedstawienia procesu rekrutacji wynika z niezadowoloenia w wyniku braku pozytywnego ukończenia procesu rekrutacyjnego lub braku chęci zgłoszenia się do drugiego etapu rekrutacji. W ostanich miesiącach nie były przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne w sprawie pracy w naszej firmie Pati i Maks Gorzów Wlkp.

Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks
@lelevo 12.04.2016 11:20
Odradzam ubieganie się o pracę w tym sklepie. Osoba przeprowadzająca rekrutację była w ogóle nieprzygotowana, po rekrutacji kon...

Dziękujemy za informację. Przyjrzymy się baczniej obsłudze i postaramy się, aby zespół w sklepie w Gorzowie Wlkp. obsługiwał na jak najwyższym poziomie, a zakupy robiło się z przyjemnością.

BeBe

Wszyscy piszą o Poznaniu, a w Gorzowie?? W Gorzowie panie ekspedientki nie witają klientów uśmiechem ani miłym "dzień dobry", patrząc na ich wyraz twarzy ma się wrażenie, że oczekują tego od klienta, nie służą pomocą ani poradą, są zajęte "rozmowami" miedzy sobą....To przykre, kiedy człowiek wchodzi do takiego sklepu i czuje się jak "intruz". Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów tym sklepie!

Magda
@BeBe 11.04.2016 22:51
Wszyscy piszą o Poznaniu, a w Gorzowie?? W Gorzowie panie ekspedientki nie witają klientów uśmiechem ani miłym "dzień dobr...

Po pierwsze to klient wchodzi do sklepu, więc z grzeczności to on powinien powiedzieć Dzień Dobry... a co do obsługi nie mogę się wypowiedzieć, bo nie bywam w Gorzowie...

ira

Zarówno sklep jak i pracownicy są fatalni - niemili, niekompetentni - szkoda słów. Sama szefowa po prostu bezczelna. Może by to uszło w latach 80-tych, typowo komunistyczny klimat :( Zdecydowanie nie polecam

Danuta
@ira 07.02.2016 11:51
Zarówno sklep jak i pracownicy są fatalni - niemili, niekompetentni - szkoda słów. Sama szefowa po prostu bezczelna. Może by to...

Witam, Droga Pani swoje niezadowolenie proszę nie wyładowywać na pracownikach sklepu.Jako właściciel firmy nie godzę się na obrażanie moich pracowników i mnie. Danuta Chocieszyńska

MyHy
@ira 07.02.2016 11:51
Zarówno sklep jak i pracownicy są fatalni - niemili, niekompetentni - szkoda słów. Sama szefowa po prostu bezczelna. Może by to...

Ja też nie!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Chocieszyńska Patrycja

Szkolenia odbywają się regularnie oraz dodatkowo wg potrzeb (tutaj kierujemy się zgłoszniami poszczególnych osób z zespolu i organizujemy). Testy jak dotychczas były ok. raz na dwa miesiące. Kiedy staż pracy jest krótszy, szczeólnie podczas pierwszych trzech miesięcy testy są regularnie, po to, aby nowa osoba wiedziała czego jeszcze musi się nauczyć. Testy są teoretyczne oraz praktyczne, np. ze znajomości towaru o którym było szkolenie lub mamy w stałej sprzedaży oraz z umiejętnośći, np. wypełnienia wniosku reklamacyjnego lub złożenia i rozłożenia wózka, czyli czynności niezbędne w obsłudze klienta. Na testach są zagadnienia ze szkoleń i materiałów przekazywanych i dostępnych dla całego zespołu.

Nobody

Pracowałem tam przez bardzo krótki czas, ale to co tutaj piszą inni jest prawdą. Atmosfera grobowa, ogromna presja,nikt nic nie wie i każdy zwala na kogoś innego. Szefostwo w moim odczuciu było ok. Wymagający, ale konkretni.

żenka

Witam,to prawda sprawdzanie wiedzy ze znajomości produktów tak to nazywają;)są ustne i pisemne niczym w szkole.Najlepsi pracownicy według szefostwa to osoby,które kablują im na na innych.Jak dobrze już tam nie pracować.Pensja się nie zmieniła i się nie zmieni ( usunięte przez administratora )

anonim

posiada ktoś nr telefonu do właścicieli ...??

klientka

Nie chcę komentować pracy w Pati i Maks bo tam nie pracowałam, jednak za bardzo nie znam się na internecie i nie wiem gdzie indziej wystawić opinię :). Jestem bardzo zadowolona z zakupów w patiimaks.pl a szczególnie z odbioru osobistego, gdzie obsługiwał mnie bardzo miły Pan, na każde moje pytanie dostałam rzetelną odpowiedź i zostałam obsłużona mimo, że nie poczekałam na kontakt. wnuczek miał w tym samym dniu urodziny. Bardzo pozdrawiam tego miłego Pana, prezent dla wnuczka był strzałem w dziesiątkę a wózeczek jest idealny. Dziękuję!

Adi

Ten sklep to porażka a osoby w nim zarządzające jeszcze większą są porażką...chaos chaos i nic więcej. Pracownicy sklepu stacjonarnego pracują tam z wielką łaską jak za karę, nic się nie uśmiechną, cokolwiek. (usunięte przez administratora) to chyba nie jest normalne jak dla kierownika? czyżby stosowała mobbing? może warto poruszyć tą kwestię z odppowiednia instytucją, Cieszę się że nie zostałem wybrany.

P.
@Adi 26.06.2014 16:39
Ten sklep to porażka a osoby w nim zarządzające jeszcze większą są porażką...chaos chaos i nic więcej. Pracownicy sklepu stacjo...

Chyba Cię boli, że Cię nie wybrali :)

iksinska

Zgadzam się sklep stacjonarny i internetowy to dwie różne bajki, ale w innych sklepach internetowych w których byłam jest podział obowiązków i podział na odpowiednie działy a nie robisz wszystko i to naraz. I nigdzie nie spotkałam się z takim "standardem". Nie bardzo rozumiem co ma kurier w tej sprawie do powiedzenia to inna firma.

anonim

(usunięte przez administratora)

zawiedzionaaaa

Rozmowa była o 14, przepytała mnie ta dziewczyna na wszystkie strony (zastanawiam się dlaczego nie spytała o numer buta...) i "dziękuję bardzo że pani do nas przyszła..." itd itp; powiedziano mi że najpóźniej do 20 się odezwą jeśli będą zainteresowani i to by było na tyle. Zadziwia mnie tylko, że tutaj wszyscy piszą, że premia zdarza się rzadko bo na rozmowie usłyszałam że od początku istnienia firmy może tylko raz się zdarzyło że premii nie było a tak to jest zawsze, nie wspomnę już o ściemnianiu że są tu tylko stali i długoletni pracownicy... Wrażenie nie było do końca negatywne tylko zadziwiło mnie ogromne wyczuwalne napięcie pośród pracowników na sklepie, bo coś takiego jak dobra atmosfera w pracy to jest tam totalna abstrakcja.

onn

Witam, proszę o informację czy nadal panuje tak zła atmosfera w tej firmie, czy kierownicy podkładają kody pod nogi pracownika, jak wygląda kwestia wynagrodzenia?

anonim

(usunięte przez administratora)

aaa

Czyzby dalej 1600 na lape z nadgodzinami charytatywnie ?

Matula

Zastanów się dobrze zanim pójdziesz tam do pracy.Pytanie o możliwość awansu brzmi jak dobry dowcip..

Były pracownik

Ja również nie polecam tego pracodawcy. Pensja, jak na Poznań kiepska, co do premii to jakiś żart. Szefostwo nie umię motywować pracowników. Tylko umieją wytykać im błędy. Jak zatrudniają to tak pięknie wszystko wygląda, później wychodzi co to za praca. Jak ktoś ma lepsze wykształcenie,chce czegoś więcej to nie popracuję tam długo, Zaczepi sie tam do pracy na chwilę, a w między czasie szuka czegoś lepszego. Pozdrawiam

Nat

Czytając wasze opinie, już wiem, że nigdy nie zrobię tam zakupów - w firmie, która tak traktuje ludzi!

była pracownica

aaaaaaaa - 2012-12-28 22:17:29 Ja też się zawiodłam na tej firmie, dostałam po premii bo ponoć klient na mnie narzekał :-/ (wyssane z palca, jak poprosiłam o konfrontacje z klientem to się zdziwili)Standardowa procedura :)

aaaaaaaa

Ja też się zawiodłam na tej firmie, dostałam po premii bo ponoć klient na mnie narzekał :-/ (wyssane z palca, jak poprosiłam o konfrontacje z klientem to się zdziwili)

maciej

Widzę że też Ci zafundowali wesołe święta :)

Duda

Witajcie, ja nie pracowałam w Pati i Maksie, ale bardzo często bywam tam na zakupach ze względu na duży wybór asortymentu. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że za każdym razem widać na twarzach pracowników, że atmosfera jest ciężka. Pomijając fakt, że ok 12 lat kiedy tam przychodze, może z 4 Panie są wciąż te same, a tak co chwila nowy pracownik..co w moich oczach swiadczy o tym, ze cos w tym sklepie jest nie halo. Przykre, ze tak fajny sklep jest tak nie przyjazny pracownikom. Pozdrawiam.

anonim

(usunięte przez administratora)

R.

chyba masz jakieś prywatne obiekcje, bo ja nie słyszałem, żeby sklep internetowy był tam jakoś rozwijany. kierowniczka partoliła, i tak miała szczęście, że nie dostała po kieszeni. To całe szefostwo dawało premię, nawet jak nie było wyników, ale prace była wykonana. Przynajmniej ja tak miałem.

anonim

(usunięte przez administratora)

Jęzor

Hehe, z tymi zyskami to poleciałeś... Spoko się pracuje. Jak się staram, to mam niezłą premię.

anonim

(usunięte przez administratora)

AAA1

Czytając to zastanawiam się czy tą jedyną dobrą opinię nie wystawiło sobie szefostwo PiM?

nimfa

Mam dobre wieści, ta kierowniczka już tam nie pracuje i jest spokój.

gggggg

ja pracuję w sklepie stacjonarnym i bardzo sobie tą pracę chwalę :-) wypłata na czas, szefostwo (jak na prywatną firmę) mili i sympatyczni, nie są wyniośli idzie z nimi normalnie porozmawiać, atmosfera super :-)

Zostaw opinię o Pati i Maks - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pati i Maks