Firma tragedia unikać tych (usunięte przez administratora) nie odpowiadają na maila, towar dostarczony z wadą fabryczną nie do użytku. Zakupiona zabawka dla dziecka miała być prezentem na Dzień dziecka a okazała się przykrą wpadką. Smutek dziecka a miała być radość i zabawa!!!!!!!!!!!! Kontaktu tel. nie ma czyli firma z zasady nie uczciwa sprzedaje wybrakowany towar po zawyżonych cenach i unika reklamacji klienta. Firma reklamuje się na(usunięte przez administratora) w bardzo przyjaznym spocie z wytwornicą bąbelek--- niestety ten produkt zakupiłem i zarówno wykonanie jak i brak działania zasługują na wycofanie produktu z oferty. Jestem zawiedziony ta firmą i gdyby nie fakt że mieszkam daleko to byłbym tam jutro i żądał wymiany.
Czy urlop w Commercex Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Kurier zgubił paczkę, dział obsługi klienta szybko pomógł mi rozwiązać problem. Polecam!
Bardzo dobra jakość, polecam!
Super! Polecam
Przejrzałem kilka stron wpisów i zdecydowana większość jest negatywna. Co mnie zdziwiło? Nie ma ani jednej opinii dotyczącej pracy w firmie, a przecież to forum pracownicze. Ciekawe czy pracownicy oceniają pracę podobnie jak klienci obsługę? A może wręcz przeciwnie? Jak się tutaj pracuje i czy warto aplikować?
Wysłany towar niezgodny z zamówieniem. Chcieli żebym zwrot zrobiła na swój koszt, ale odmówiłam. Wysłali kuriera. Po wszystkim(3 tyg) dostałam zwrot niepełnej kwoty z zamówienia. Za kuriera sobie potracili?! Odpowiedzi na mail już nie dostałam. Dramat nie firma
Nie dostałam faktury za przysłaną paczkę, paczka w porządku. Jakim trybem dostanę fakturę?
witam, ciekawa jestem czy po tylu dniach odezwali się do Pani, bo widzę że mail został podany. Szybko reagują? Zastanawiam się po prostu ile osób teraz na obsłudze może tu pracować skoro jakieś niedociągnięcia występują. Ktoś wie?
Chciałbym się skontaktować z biurem obsługi klienta w firmie bloozie. Na E-mail dostałem informację od commercex że moja paczka jest przygotowywana do wysyłki (28.12.2022) do dzisiaj żadnej informacji i brak kontaktu.
Jaki jest czas oczekiwania na dostawę? Miała być wysyłka 7 stycznia do tej pory nie dostałem żadnej informacji
Zrobiłam zamówienie na stronie bloozie, okazało się jednak, że wzór nie do końca mi odpowiada. Oczywiście chciałam wymienić towar, jednak brak jakiegokolwiek nr telefonu uniemożliwia mi nadanie paczki, na mail brak odpowiedzi.
jak czytam te opinie tutaj to chciałabym się dowiedzieć jak tu tak właściwie się pracuje. Aktualnie ofert na stronie nie ma, wiadomo jak często mają tu nabory? W dawniejszym ogłoszeniu na specjalistkę ds e-commerce była mowa o elastycznych godzinach pracy, jaki jest obecnie najmniejszy możliwy staż? I ile płacą?
Potwierdzają się negatywne opinie. Tym razem na shopee. Upłynął termin dostawy, nie odpowiadają na wiadomości.
Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą nie odbierają telefonów i nie odpisują na maila
Towar zakupiony na Bloozie.pl okazał wie uszkodzony. Odesłaliśmy na podany adres. Kurier ni mógł znaleźć firmy ponieważ podają inną nazwę, a prawdziwej w sklepie internetowym nie ma. Zostawił więc w firmie obok. Zatem Brak prawdziwej nazwy firmy w regulaminie Nieoznakowana firma Brak kontaktu przez miesiąc od naszego maila z informacja i prośbą o wymianę. Po mailowych groźbach kontakt ze strony firmy, jakby wie gadało z sprzedawcą w mięsnym w latach 80-tych. Po paczkę nie pójdzie bo ma to w (usunięte przez administratora) i mamy ją sami dostarczyć jej na biureczko. Niech Was big strzeże przed interesami z tymi papudrokami.
Kurier nie mógł znaleźć..... więc doręczył dowolnej firmie (i mamy jej szukać po 50 firmach w okolicy :) . W przypadku problemów z doręczeniem paczki nie zostawia się jej w dowolnym miejscu. Niestety, dopóki paczka nie trafi na nasz magazyn zwrot/reklamacja nie zostanie zrealizowana. Dziennie przyjmujemy dziesiątki paczek bez najmniejszego problemu a większość firm kurierskich to partnerzy logistyczni.
Skoro przyjmujecie dziesiątki paczek to widocznie coś z wami jest nie tak... Zastanawiałem się nad Bloozie ale na szczęście komentarze tutaj mnie wystarczająco zniechęciły, kolejny dropshipping za grubo zawyżoną cenę
Witam! Zamówiłam w Waszym sklepie ,, Dino sort '' i ,, Kaczka strzelanie'' za łączną kwotę 179,80 zł. Fakturę opłaciłam 8 grudnia 2022 r. po otrzymaniu Pro Formy o numerze 64/12/2022/ PRO/POV do dnia dzisiejszego nie mam żadnych wiadomości o realizacji zamówienia . Proszę o maila co z moim zamówieniem. Marta G.
W ostatnim czasie klienci bardzo się skarżą, jak to jest od strony pracownika? Skoro tak trudno o kontakt to może jest za mało pracowników? Jest tu ktoś kto tam pracuje? Dajcie znać jak jest w środku... :)
(usunięte przez administratora) którzy nie zwracają gotowki na konto po odesłaniu towaru. Nie polecam, wręcz odradzam. Nie zostawię tego tak!
pytam -co to za firma, odesłałam towar ponieważ był niezgodny z zamówieniem zakup 7.11.2021 - zwrot 10.11.2021 , a ja do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu pieniędzy ( wcale nie małych) za przedmiot , więc ani towaru a ni kasy...
Ja również po 20 dniach od odesłania towaru nie mam żadnej informacji co dalej ani gotowki na koncie! (usunięte przez administratora) Ja tak tego nie zostawię!!!
(usunięte przez administratora)
Do każdego zamówienia jest wysyłana faktura w formacie PDF na email podany w zamówieniu. Zwroty środków są realizowane w ciągu 14 dni liczone od dnia otrzymania paczki zwrotnej.
Niestety nie otrzymaliśmy faktury na e-maila. Zgodnie z informacjami paczka że zwrotem towaru dotarła do Państwa 22 grudnia 2021roku. Czyli 14 dzień mija w dniu jutrzejszym. W takim razie czekamy na zwrot do jutra 05.01.2022. Na wskazany rachunek zwrotów. Prowadzicie Panstwo firmę i moglibyście odpowiadać na e maile. Pozdrawiam Mateusz K.
Mam problem w wystawioną od Państwa fakturą. W jaki sposób można się z Wami skontaktować, na maila nie odpowiadacie. Numeru telefonu nie ma. A sprawa jest pilna.
Proszę nie kłamać! Są mi państwo winni 200 zł za zwrot zabawek i nie dość że nikt nie odbiera tel to jeszcze nie odpisujecie na maila!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Commercex Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Commercex Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Commercex Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 26 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!