Jestem naprawdę pod wrażeniem poziomu obsługi klienta w tej firmie. Odpowiedzi na pytania są zawsze szybkie, kompetentne i pełne zrozumienia dla indywidualnych potrzeb klienta.
Relacje z klientami budowane przez tę firmę są oparte na zaufaniu i uczciwości, co sprawia, że chętnie się do niej wraca
Firma ta oferuje doskonałą jakość produktów/usług, która zawsze przekracza moje oczekiwania
Bardzo dobry kontakt z firmą, obsług klienta na wysokim poziomie i bardzo pomocna. Korzystam z usług tej firmy i nie zamierzam zaprzestać. Polecam z czystym sumieniem.
Bardzo polecam tę firmę, obsługa klienta bardzo miła i na wysokim poziomie .Wysyłki są ekspresowe! Oby tak dalej
Niestety ta fima (usunięte przez administratora) klientow. Zamowiony towar opozniony, potem za zwrot towaru nie zwracaja pieniedzy twierdzac ze zwot do nich nie dostarl (potwierdzenia z InPost nie uznaja!). Odradzam komukolwiek
Jak długo opóźniony był ten towar? Powiedz mi, czy miałaś/eś kontakt z jednym pracownikiem, czy nie tylko? Dopytuję, bo pilnie szukam pracy w okolicy i jestem ciekawa, czy ktoś tu w ogóle pracuje oprócz właściciela.
Hej, firma naprawdę nie szuka pracowników do obsługi klienta? Przynajmniej nic nie widzę w sieci a trochę czasu spędziłam nad szukaniem jakichkolwiek ofert ;) Czytając opinie klientów i ich perypetie z zamówieniami i utrudnionym kontaktem z firmą, to chyba dziwne? :P Nie wiem, może wy mi podpowiecie jak dostaliście tu pracę? Osobiście trzeba się kontaktować? Tak szczerze - stawka jest tego warta?:D Pytań od potencjalnych kandydatów trochę się tu nazbierało, czyli oferują chyba konkurencyjne warunki, skoro zainteresowanie jest? Pls dajcie znac co i jak:)
@@Commercex nierzetelna firma. Kupiłem KidTree - Choinka filcowa + ozdoby dla wnuczki w ich sklepie internetowym DinoZabawki.pl. Po zakupie zadzwoniłem do córki i okazało się, że wnuczka ma już taką choinkę. Po 10 minutach od zakupie chciałem anulować zamówienie i wysłałem maila do firmy. Niestety nikt mi nie odpowiedział. Dostawałem tylko maile o przygotowaniach do wysyłki. Po dwóch dniach p.Patrycja odpowiedziała na maila i poinformowała mnie, że przesyłka jest w przygotowaniu ( jeszcze była nie wysłana ) ale nie mogą anulować zamówienia. Jakaś bzdura totalna. Poradziła tylko żebym nie odbierał przesyłki z paczkomatu, a paczka wróci do nich, a oni zwrócą pieniądze po dwóch tygodniach. Mija już prawie miesiąc, a pieniądze 102,80 zł nie wróciły jeszcze na moje konto i na maile nikt nie odpowiada. Na stronie sklepu nie można wystawić komentarza po zakupie, ani nie ma telefonu do kontaktu. Widzę po negatywnych komentarzach tutaj, że to jest bardzo niesolidna firma, która (usunięte przez administratora) masę ludzi. Za takie postępowanie z klientem firmę powinni zamknąć. Dorabiają się w nieuczciwy sposób, nie wysyłają zamówień, nie oddają pieniędzy za zwrócony towar. Tą firmą powinna zainteresować się Policja i Federacja ochrony konsumenta. Jutro zwrócę się do nich, może pomogą w odzyskaniu moich pieniędzy.
Szukam pracy w okolicy i chciałbym się tutaj zatrudnić na magazynie przy pakowaniu, i wysyłce przesyłek. Czy jest tutaj wolne takie stanowisko? :p Bo nic o tym nie pisano... Jeśli tak, to na jakich warunkach można się tutaj zatrudnić? Umowa zlecenie czy umowa o pracę? Jak atmosfera w firmie? :p
Od 8 grudnia próbuję rozliczyć zwrot zakupionego towaru a następnie odesłanego do firmy Dinozabawki.pl ( Commercex Sp. z o o) korzystając z płatności PayPo. Dostałam informację zwrotną o doręczeniu paczki a firma nadal nie anulowała płatności i nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na email. Do dnia dzisiejszego jest problem z uzyskaniem informacji. Niestety próby pomocy poprzez platformę płatniczą PayPo, też nie przynoszą skutku. Co to są za praktyki?! to zakrawa na (usunięte przez administratora)
Sami klienci a przecież to dla pracowników miejsce :p chciałam się dowiedzieć czegoś o pracy w ecommerce bo wiem ze firma zajmuje się sprzedażą internetowa ale niestety jakoś ostatnie oferty widzę z 7 lat temu a przecież sklep nadal działa. Z czego to wynika, z tak dobrej ekipy ? Chyba ze to firma rodzinna ale wydaje mi się ze skoro tyle lat jest to jednak trochę mają pracowników ?
Niestety, jest to nieuczciwy sklep olewajacy konsumenta. Zaplacilam za zakup 200zl, nie mam ani towaru ani zwroconych pieniedzy i zero kontaktu. Usuwaja nieprzychylne komentarze na instagramie i facebooku od klientow ktorzy nie dostali swojego towaru oraz blokuja uzytkownikow. Bardzo nieprofesjonalnie! Lepiej unikac!
No dobrze, a może już czas na meritum, czyli opinie o pracy? Kiedy będą przyjęcia ludzi do obsługi klienta, ostatecznie na pakowaczy i do wysyłki zamówień? Jakie stawki w tych grupach stanowisk są?
Najgorsze doświadczenie zakupowe ever! Na szczęście jestem dość medialną osobą i kilka osób zainteresowanych bloozie.pl zrezygnowało po mojej historii biorąc produkt od konkurencji. Long story short: sprzedawca nie spełnił terminu podanego na stronie, potem terminu podanego mailowo, a potem zignorował próby kontaktu. Szczegółowo: Bluza zamówiona w noc z niedzieli na poniedziałek. Po dwóch dniach bez numeru przesyłki, napisałem maila, że potrzebuję tego koniecznie na piątek i chętnie odbiorę gdziekolwiek osobiście, jeśli nie została jeszcze wysłana, a w przeciwnym wypadku chciałbym anulować zamówienie. W odpowiedzi sprzedawca zadeklarował nadanie w środę i doręczenie w czwartek. Mój kolejny email to już piątek, z pytaniem co się dzieje. HIT: w odpowiedzi dostałem typową zwrotkę, że zamówienie zostało właśnie spakowane i planowe doręczenie to sobota. Finalnie bluza dotarła w poniedziałek. Zaznaczam że wcześniej wspominałem o zwrocie w przypadku doręczenia później niż piątek. W wielkim skrócie: totalny brak zrozumienia prostych wypowiedzi od klienta, brak jakiejkolwiek rzetelności w kwestii wysyłki, a co najgorsze - ignorowanie kontaktu reklamacyjnego. PS: bluzę ostatecznie odsprzedałem zamiast zwracać, z oczywistego powodu: nikomu włącznie ze sobą nie życzę ponownej styczności z Commercex. Za słuszną uznałem natomiast negatywną reklamę tej firmy w swoim otoczeniu.
Moi drodzy, w jaki sposób dostaliście tu stanowisko? Ja szukam, i nie widzę żadnych ofert. Trzeba bezpośrednio kontaktować się z firmą? Klienci bardzo chwalą wasze kompetencje i pracę, firma jakoś was motywuje do pracy na takim poziomie? :P
Jestem naprawdę pod wrażeniem poziomu obsługi klienta w tej firmie. Odpowiedzi na pytania są zawsze szybkie, kompetentne i pełne zrozumienia dla indywidualnych potrzeb klienta.
Bardzo szybka wysyłka, super kontakt z firmą. Polecam!
Jestem stałą klienta sklepu Dino Zabawki, jeszcze nigdy nie miałam nieprzyjemności z tą firmą. Zabawki warte ceny, czas wysyłki bardzo szybki. Polecam :)
Czy pracownicy w Commercex Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Brak odpowiedzi na maile w sprawie reklamacji wadliwego zakupu
Komentarze tylko od klientów. Czemu pracownicy nie zostawiają żadnych informacji? Ktoś wie jak się tu pracuje? Potrzeba osób do pakowania paczek dla klientów albo do obsługi telefonicznej? Chętnie dowiem się szczegółów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Commercex Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Commercex Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Commercex Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 26 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!