Opinie o KFC w Kraków Floriańska 33

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie KFC. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie KFC na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o KFC w Kraków Floriańska 33

Była pracownica Nowy wpis
Były pracownik

Praca nieszczególnie wyróżniająca się wśród ofert w gastronomii. Wielkim plusem jest jasność umów, wypłaty w konkretnie określonych datach oraz określona stawka godzinowa. Miło pracować w zespole studentów, ponieważ można nawiązać nowe przyjaźnie. Elastyczny grafik z łatwością da się pogodzić ze studiami, z tego powodu polecam każdemu, kto chciałby sobie dorobić, a ograniczają go godziny zajęć na uczelni.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Moja opinia dużo różnic nie będzie się od poprzednich wpisów które niestety zgadzają się co do słowa, ale myślałem ze z biegiem czasu coś zacznie się zmieniać. Również opowiem to od strony pracownika ponieważ zostać tam managerem trzeba być naprawdę zdesperowana osobą. Nie spotkałem się dotąd nigdy wcześniej z tak okropnym traktowaniem człowieka, (usunięte przez administratora), plotkami, oszustwem i wykorzystywaniem. Kierownik restauracji zajęty jest patrzeniem na kamery czy przypadkiem przez przypadek NIE STOIMY i nie zamiatamy 40 raz czystej podłogi, ale nie zwraca uwagi na to że asystent managera każe latac sobie po napoje i jeśli kogoś lubi to po cichu wypytuje się jakie zmiany będą komuś pasować, takie da, a ci którzy w jej oczach są obojętni dostają te resztki. Ciągłe napastowanie o dodatki za które dostajemy nędzne 5 zł, przy czym i tak musisz robić wszystko i znosić ciągle obelgi ze strony klientów - a tylko się odezwij to jeszcze problemy bo ty masz w sumie być (usunięte przez administratora) Managerowie ruszają się z biura w momencie kiedy już jest naprawdę źle i to tylko żeby się czegoś uczepić. Wieczny (usunięte przez administratora)na tzw. Zetkach. Pracuję się po 2 pracowników w piątek i sobotę na przodzie, czasem z nowymi, ludzie nie wyrabiają, ale co tam. Koszty koszty koszty. Przed audytem to już jest masakra. Cały czas gnojenie i mówienie że nic nie potrafisz i ogólnie w sumie to choćbyś tam na palcach staną to i tak będzie źle. Posiłek pracowniczy? Jak ktoś z serwisu (nie będę wymieniać z imienia i nazwiska) dowie się że kanapka jest robiona a pracownika do dostaje jak najmniej, bo przecież STRATY. PO prostu tragedia. Jedyny plus tej pracy to umowa zlecenie - przynajmniej można stamtąd szybko uciec. Tragedia!!! Uciekać

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

W tym KFC pracowałem dość długo, by zauważyć jak z mojego zachwytu nad przestrzeganiem standardów i atmosferą zachęcającą do pojawiania się tam codziennie, przeszło do nieustannej walki o moje prawa pracownicze (które ciężko wyegzekwować przy umowie zlecenie) i bycia obmawianym i często "gnojonym" przez nową kadrę kierowniczą. Piszę to w swoim, ale bardziej w imieniu innych pracowników i pracowniczek, którzy doświadczyli gorszego traktowania przez to kierownictwo, bo ja potrafiłem czasami dogadać się z tym fałszywym, "miłym" ich obliczem, przez co czasami byłem faworyzowany kosztem innych. Moje ugody z wilkiem nie uchroniły mnie jednak od ciągłego obcinania godzin i prób wcześniejszego na siłę wyrzucania do domu, bo "musimy zrobić dobre minuty". Niektórzy pracownicy byli wyrzucani dzień w dzień po zaledwie 4 godzinach do domu, nie wiedząc nawet, że mogą się na to nie zgodzić, bo kierownictwo tak manipulowało, że odnosiło się wrażenie, że to jedyna opcja, a z resztą kto chce podpaść osobie, która ustala grafik? Uważam, że premie często były przydzielane niesprawiedliwie, albo obcinane, a gdy zostało się docenionym przez któryś z niżej postawionych managerów premiowym "żetonem" w zbyt wielkiej ilości w oczach kierownictwa, chociaż często pracowało się za parę osób, to można było słuchać o tym, że nie zasługuje się na te premie i nie ma na to pieniędzy, chociaż jesteśmy restauracją o jednym z największych ruchów w Krakowie. Jedzenie często było podawane długo po utraceniu godziny ważności, albo nawet całych dni, opisane tak jakby było otwarte przed chwilą. Kierownictwo odpowiedzialne za grafiki i premie potrafiło całe zmiany przesiedzieć "na serwisie", a później narzekać, jak to nie było ciężko na zmianie, gdy magaerowie z innych zmian pracowali 3 razy ciężej, ponieważ im zależało. Byłem świadkiem upadania morali tej restauracji i cieszę się, że stamtąd uciekłem i nie polecam zaczynać tam pracy przy obecnym kierownictwie. Bolała mnie homofobia i transfobia kierownika tej restauracji, który potrafił wyśmiewać się z odmienności i faworyzować "męskich w jego oczach mężczyzn", a walorować negatywnie tych o innym wyglądzie od typowego samca alfa, chociaż AmRest kreuje się na tak otwartą firmę. Nie powiem, że nie polecam tam pracy, bo wiem, że może być tam fajnie i każdy może czuć się bezpiecznie, gdy pracują z tobą odpowiednie osoby.

1
Pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Jedynym plusem pracy w KFC na Floriańskiej jest możliwość (usunięte przez administratora). Ludzie (usunięte przez administratora)i dalej pracują nawet jak się ich na tym złapie. Ciekawe czy kierownik regionalny o tym wie co się tam dzieje.Minusów jest cała masa. Dajesz dyspozycję do 20? Dostaniesz do 22, bo 2 managerów nieogarnia i powiedzą ci, że masz sobie sam znaleźć zastępstwo. Przychodzisz na zmianę wszyscy obrażeni, nie chcą tam być i szczerze im się nie dziwię. Ciągle pretensje, kontrola, zachowania zakrawające o (usunięte przez administratora). Posty o każdej porze dnia i nocy, pisanie w wolnym czasie (a spróbuj napisać do manago prywatnie - pretensje). Fałszywość jest na poziomie dziennym, coś na zasadzie: uśmiechnę się, podam ci rękę, ale za plecami opluje i obrobie (usunięte przez administratora) Premie dostaną ci co nic nie robią. W restauracji na kuchni jest brudno, wielokrotnie jedzenie stało poza mroźnią. Przeklejanie metek na jedzeniu by przedłużyć ważność, nawet jak zdarza się pleśń. W weekend obcokrajowcy pomiatają pracownikami ale trzeba to znosic z uśmiechem, bo tego wymaga kierownictwo. Już nie mówiąc o upsellu i oszukiwaniu na kawałkach i shake. Daje 2/10 tej pracy, bo można jeść i pić dużo jak ktoś lubi takie żarcie.

1
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Kierownika pracującego!
Kraków
Koloryt Sp. z o.o.
(112 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracowniczka
Były pracownik

Jeśli miałabym ocenić pracę w skali 1-10 dałabym coś poniżej zera, ekipa managerska tragiczna, absolutnie nie wykfalifikowana, próbująca zarządzać ludźmi jak zwierzętami krzycząc i zmuszając co zadań spoza obowiązków. Obcinanie godzin w każdym możliwym miejscu, faworyzowanie znajomych, którzy dostają premie, zwykły pracownik, który się stara takowej nigdy nie zobaczy. Grafik tworzony z opóźnieniem, wysoka dyspozycyjność nie jest wykorzystywane. Na 6 zmian można liczyć czasem na 2-3 maksymalnie. Stare jedzenie to norma, przemetkowywania starych rzeczy na nowe daty „żeby jeszcze dwa dni było”. Pep talki jak to klient jest ważny, później trzymanie kurczaka po 5 godzin zamiast 45 minut, bo to drogie. Chaos w zamówieniach, magazyn albo pusty albo przepełniony, (kartony z frytkami spadają na pracowników), osoby odpowiadające za prowadzenie zamówień bez żadnych znów kwalifikacji. Praca wycieńczająca, nie fizycznie a psychicznie. Straszenie kontrolą przez managerów, marudzenie, że nie umie się utrzymać standardów, które sami utrzymują raz na trzy miesiące. Jest to ostateczna praca, jeśli ktoś potrzebuje i nic innego nie może dostać, ale absolutnie zniechęcam do jakiegokolwiek kontaktu z tą filią KFC.

1

Zostaw merytoryczną opinię o KFC - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w KFC?

    Zobacz opinie na temat firmy KFC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w KFC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
KFC
Przejdź do nowych opinii