Chciałbym podzielić się wrażeniami po rozmowie z Panią Rekruter Moniką P. na stanowisko Kierownika sklepu e-obuwie Stary Browar Poznań. Na samym początku rozmowa wydała się luźna, przejście na Ty, atmosfera ogólnie ok. Niestety zagłębiając się bardziej w pytania osoby rekrutującej i odpowiadając na nie miałem już odczucia, że w/w osoba jest znudzona moimi wypowiedziami, szybko ucinała wątki, jej wyraz twarzy wskazywał na niezadowolenie i brak zainteresowania. Uważam, że każda rozmowa kwalifikacyjna powinna być przeprowadzona wystarczająco długo, aby dać poczucie zainteresowania i swobodę wypowiedzi. Sam przeprowadzałem nie jedną taką rozmowę i nigdy nie dałem odczuć, że jestem znudzony daną osobą, która stara się o potencjalne stanowisko pracy. Dopytując o szczegóły funkcjonowania sklepu, Pani rekruter nie potrafiła udzielić stosownych informacji, podkreślając że nie wie tak naprawdę. Jak taka osoba może mieć świadome wyobrażenie o działaniu sklepu, handlu i tym jak budować trwałą załogę, podnosić wskaźniki i obrót placówki? Nie wspomnę już o decydowaniu kto spełnia, a kto nie spełnia oczekiwań i wymagań firmy. Może warto byłoby zatrudnić się jeden dzień na sklepie i zobaczyć jak wygląda praca od podszewki, a dopiero później rekrutować przyszłych pracowników. Kończąc mój feedback na koniec oczywiście Pani Monika zarzekała się że jakie to nie są procedury utrzymywane w firmie i na pewno niezależnie od decyzji dalszych etapów otrzymam informację zwrotną do dnia 03.04.2024. Jak można się domyśleć po moich odczuciach całą rozmową i postawą jaki reprezentowała Pani rekruter informacji zwrotnej brak. Rozumiem, że można być zmęczonym, znużonym rozmowami z przyszłymi kandydatami. To jednak jest ciężka i wymagająca praca, :) ale przynajmniej można pozostawić po sobie dobre wrażenie. Tutaj takiego wrażenia w odczuciu pozytywnym nie było.
Hmm, ciekawy jestem czy wszystkie rozmowy na pierwszym etapie odbywają się online. Teraz mają rekrutacje dla specjalisty ds. konsolidacji i nawet na rękę mi by było nie jechać na rekrutacje tylko spotkać się zdalnie. W benefitach widziałem program poleceń pracowniczych i dodatkowo zniżki na produkty sprzedawane w firmie. Obejmuje to wszystkich pracowników którzy są tu zatrudnieni? Wiesz może?
Chciałbym podzielić się wrażeniami po rozmowie z Panią Rekruter Moniką P. na stanowisko Kierownika sklepu e-obuwie Stary Browar Poznań. Na samym początku rozmowa wydała się luźna, przejście na Ty, atmosfera ogólnie ok. Niestety zagłębiając się bardziej w pytania osoby rekrutującej i odpowiadając na nie miałem już odczucia, że w/w osoba jest znudzona moimi wypowiedziami, szybko ucinała wątki, jej wyraz twarzy wskazywał na niezadowolenie i brak zainteresowania. Uważam, że każda rozmowa kwalifikacyjna powinna być przeprowadzona wystarczająco długo, aby dać poczucie zainteresowania i swobodę wypowiedzi. Sam przeprowadzałem nie jedną taką rozmowę i nigdy nie dałem odczuć, że jestem znudzony daną osobą, która stara się o potencjalne stanowisko pracy. Dopytując o szczegóły funkcjonowania sklepu, Pani rekruter nie potrafiła udzielić stosownych informacji, podkreślając że nie wie tak naprawdę. Jak taka osoba może mieć świadome wyobrażenie o działaniu sklepu, handlu i tym jak budować trwałą załogę, podnosić wskaźniki i obrót placówki? Nie wspomnę już o decydowaniu kto spełnia, a kto nie spełnia oczekiwań i wymagań firmy. Może warto byłoby zatrudnić się jeden dzień na sklepie i zobaczyć jak wygląda praca od podszewki, a dopiero później rekrutować przyszłych pracowników. Kończąc mój feedback na koniec oczywiście Pani Monika zarzekała się że jakie to nie są procedury utrzymywane w firmie i na pewno niezależnie od decyzji dalszych etapów otrzymam informację zwrotną do dnia 03.04.2024. Jak można się domyśleć po moich odczuciach całą rozmową i postawą jaki reprezentowała Pani rekruter informacji zwrotnej brak. Rozumiem, że można być zmęczonym, znużonym rozmowami z przyszłymi kandydatami. To jednak jest ciężka i wymagająca praca, :) ale przynajmniej można pozostawić po sobie dobre wrażenie. Tutaj takiego wrażenia w odczuciu pozytywnym nie było.
Dobrze wiedzieć, bo ja też chciałam aplikować na tę posadę kierownika sklepu. Czy można wiedzieć, sama rozmowa odbywała się w tym sklepie, w jakiejś knajpie, czy trzeba jechać od jakiegoś biura? Dzięki za info.
Hmm, ciekawy jestem czy wszystkie rozmowy na pierwszym etapie odbywają się online. Teraz mają rekrutacje dla specjalisty ds. konsolidacji i nawet na rękę mi by było nie jechać na rekrutacje tylko spotkać się zdalnie. W benefitach widziałem program poleceń pracowniczych i dodatkowo zniżki na produkty sprzedawane w firmie. Obejmuje to wszystkich pracowników którzy są tu zatrudnieni? Wiesz może?
Znalazłam ofertę pracy na pracuj.pl dla młodszego specjalisty ds. obsługi klienta, ktoś poda pensję podstawową, niestety nie ma w ogłoszeniu żadnej kwoty? Jakie zniżki na obuwie mają pracownicy, duża różnica jest od cen wyjściowych? Ile trzeba polecić pracowników, żeby dostać 6 tyś?
Cześć chciał_bym podzielić się ze wszystkim przyszłymi pracownikami opinią na temat tego pracodawcy oraz przedstawić osobom z wyższych stanowisk jak były pracownik postrzega prace z perspektywy sprzedawcy tejże firmy. Praca sama w sobie nie należy do najgorszych. Łatwa, bardzo elastyczna, jeśli jesteś studentem to idealna do pogodzenia razem z planem studiów. Wynagrodzenie, wiadomo najniższa stawka, plany miesięczne do zrealizowania wiadomo, najwyższe jak to jest możliwe aby dany sklep nie mógł osiągnąć premii miesięcznej, a w późniejszym czasie kwartalnej. Przyszły pracowniku, podczas podpisywania umowy proszę tylko zwrócić uwagę, że widnieje tam zapis ,,praca oddział……..” tzn. nie pracujecie stricte w jednym sklepie jak myślicie… niedawno usłyszał_m, że team lider/ kierownik może wysłać Cie na support do innego sklepu, a Ty nawet nie masz możliwości odmówienia. Swój staż pracy odbywał_m w galerii zwanej Westfield Mokotów. Czy mogę ocenić pozytywnie ten sklep? Zależy, z której perspektywy patrzymy. Pod względem poznania nowych osób, otwarcia się na prace z ludźmi i poznania czegoś nowego - super. Pod względem atmosfery, współpracy z zastępca sklepu oraz niektórymi team liderami - nikomu nie polecam. Na dobra sprawę sprzedawca jest tam nikim. Zatrudniane są nowe osoby bez doświadczenia na kierownicze stanowiska. Rządzenie się, wydawanie rozkazów, brak pomocy, czy kultury osobistej, to tylko niektóre cechy które można wymienić o zastępcy i niektórych team liderach. „Ty zrób to, pozamiataj magazyn, umyj podłogę, pościerane kurze, a ja w tym czasie posiedzę i będę udawać, że pracuje albo pomagam coś w systemie, a tak naprawdę razem z moimi znajomymi, którzy również nie musza nic robić jak ja pośmieje się, powygłupiam na magazynie”. Straszenie pracownika zwolnieniem dyscyplinarnym i wpisem w akta, to nowa metoda zastępcy kierownika na to, aby sprzedawcy go słuchali, bo w inny sposób nie jest w stanie zdobyć ich uznania, czy posłuchu. Zakładam, że każdy dorosły człowiek jest świadom, że za powiedzenie prawdy, że ktoś nie pracuje nie można zwolnić pracownika dyscyplinarnie, natomiast za udostępnianie nagrań ze sklepowych kamer w social media oraz wprowadzanie na teren sklepu osób, które nie pracują już prędzej ;) Współczuje Kierownikowi i każdemu nowemu pracownikowi, który będzie musiał zmierzyć się niestety z tą przykrą „profesjonalną obsadą” oraz samym zastępca Jakubem. A do osób zarządzających wyżej mała wskazówka - zwróćcie uwagę co się dzieje w tym sklepie, jakie panuje podejście do pracownika oraz jak często jest upokarzany, ponieważ każdy umie udawać, czy mówić to co chce się usłyszeć, a rotacja w owym sklepie będzie coraz większa ;)
(usunięte przez administratora)
Prawda to, że płacą 3000 netto po 4 latach pracy? To co, bym tu dostał, jako świeżak?
Czyżby konkurencja zaczęła udzielać się na forum żeby firmie zaszkodzić?
Konkurencja ? a ty moze lider czy inny,co ma klapki na oczach. Nie gadaj ze nie wiesz jak traktowani są ci " najniżej".
Firmy nie polecam nie szanują Polaków dla nich liczy się ukrainiec.ucza cię Ukraińcy gdzie nie mówią po polsku a ty nie jesteś wstanie ich zrozumieć co do ciebie mówią.skoro pracuja w Polsce niech nauczą się dobrze mówić po polsku.firmy nie polecam nikomu chodzisz i szukasz sobie pracy jak masz zajęte stanowiska nie jesteś wstanie wyrobić ich śmiesznej normy a później i tak ładujesz na dywaniku.ze nie pracujesz.ich nie obchodzi że nie masz wolnego stanowiska.jakbpojdxisz do WC już masz zajęte stanowisko a ty jesteś zmuszony szukać na nowo wolnego stanowiska.a mimo to i tak ty zostajesz źle potraktowany.omijac szerokim łukiem tą firmę chyba że chcesz być traktowany jak (usunięte przez administratora)
Nic dodać ,nic ująć kolego. Tak jest jsk piszesz. A im bardziej się starasz, to twój problem. UA robi to samo czesto o polowe mniej ( nie wszyscy, sa tacy to zapierdzielają) i nikt im uwagi nie zwróci. Nabijają sztucznie godziny pracy. A nas ganiają.
Niestety,to prawda. Oni są traktowani inaczej. Poza tym dziwię sie,ze tam jeszcze ktos pracuje. No chyba ci z blizej korytka, bo reszta pracowników zasuwa ostro,a zarobki niestety,dno. 4,5 roku w tej firmie za 3 tys netto to nie wiadomo czy smiac sie czy plakac. Przeszlem do konkurencji. 3460 zl na dzien dobry,nie dlugo dojazd do Sulechowa. Wszyscy powinni odejsc. Niech zostaną kierownicy,liderzy i specjalisci. Powodzenia.
W sensie, że życzysz im po prostu żeby upadli? A może to czas na jakieś pozytywne zmiany czy coś?
Nie życzę im żle. Absolutnie. Niech działają. Chodzi o to.aby doceniano bardziej pracowników.
Nie moge zgodzić się z poniższymi wpisami. Jeżeli ktoś się chciał edukować to by to zrobił ;) . Zespół składa się z młodych osób, które pomogą gdy jest taka potrzeba zarówno na sali sprzedaży jak i na magazynie. Handlować trzeba umieć. Niektórych troszeczkę poniosła wyobraźnia wypisując takie rzeczy. Szkoda niestety, że żadna z osób nie zdecydowała się podjąć dialogu ;( Team liderzy to odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach. Wystarczy podejść po ludzku i wszystko da się załatwić. Ja osobiście bardzo polecam tą pracę fajny zgrany zespół a poniższe komentarze są napisane przez wyjątki, które nie chcą bądź nie umieją pracować w zespole.
No właśnie warto to podkreślać, bo ludzie jeszcze będą się kłócić, a okaże się, że o różnych lokalizacjach mówią. Czyli ostatecznie wygląda wszystko dobrze tak naprawdę. Ale tak właściwie dla Krakowa nie ma osobnego forum przypadkiem?
Piszesz, że młody zespół... Czyli w sumie to jest jakaś granica wiekowa do której przyjmują tutaj do firmy?
Wspominasz o tych team liderach a czy te osoby są zrekrutowane z zewnątrz czy awansowane z wnętrza firm? Skoro sa to odpowiednie osoby to one wiedzę, umiejętności nabyli w tej firmie?
Jak wygląda polityka zwrotów?
Zakupiony towar można zwrócić do 100 dni od daty zakupu. Ważne, aby towar nie nosił śladów użytkowania, wtedy zwrot jest niemożliwy. Pozdrawiam
100 dni to długo, ponad 3 miesiące. A na czyj koszt jest zwrot? Firma opłaca kuriera i właściwie nie trzeba nic robić ani mieć dodatkowych kosztów? Czy sam bym musiał wyłożyć kasę?
Najłatwiej jest dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym (jeżeli ma Pan po drodze), wtedy rozpatrzenie zwrotu następuje od razu, pieniądze wracają na konto w ciągu kilku dni. Procedura przy zwrocie za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu jest dłuższa o kilka dni, a jej koszt jest pokrywany przez naszą firmę. Instrukcja dotycząca zwrotu towaru znajduje się na naszej stronie internetowej. Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o te dwie-trzy opinie negatywne dotyczące salonu eobuwie Kraków Bonarka, to z tego co się orientuję, to zostały napisane przez osoby, które już tam nie pracują, bo sobie nie radziły ze swoimi obowiązkami i z pracą w zespole. Salon jest otwarty od czterech miesięcy i jak ktoś, wymaga awansu po takim czasie, ma jakieś roszczenia względem pracodawcy/przełożonego, to chyba zdecydowanie za szybko. Najpierw należy się wykazać, a potem dopiero … Ja pracuję od samego otwarcia i naprawdę jest ok. Firma się rozwija, otwiera kolejne salony, w Krakowie widać że z każdego miesiąca na miesiąc rosną obroty, no i pracownicy zaczną wyrabiać premie. Pozdrowienia dla wszystkich z Bonarki ????
Moja opinia, która jest negatywna została napisana z perspektywy byłego pracownika. Umiejętności pracy w zespole i radzenia sobie z obowiązkami nie można mi odmówić, nigdy też nie było takich głosów ze strony kierowników oraz liderów. Na pytanie o powód zwolnienia odpowiedzią kierownictwa były niewystarczające obroty oraz konieczne cięcia. Jak się później okazało kilka dni przed wręczeniem wypowiedzenia pojawiło się ogłoszenie na moje stanowisko, więc było mi po prostu przykro, że zespół kierowniczy mnie okłamał lub nie potrafił powiedzieć czegoś wprost. Zasady dotyczące premii i awansów były od początku znane i zależne od całego zespołu. Czy są realne do realizacji? W pierwszych tygodniach w zderzeniu z rzeczywistością był jak z kosmosu. Mogę pozazdrościć tak pozytywnego podejścia mimo panujących w salonie kiepskich warunków pracy, co jest powszechnie znane i wciąż powtarzane przez obecnych pracowników.
Witam, a ja jak najbardziej polecam pracę w salonie eobuwie.pl w Bonarce w Krakowie, nie jest to moja pierwsza praca w na stanowisku sprzedażowym, więc mam pewne doświadczenie, są tu oczywiście pewne zasady i wymagania (jak zresztą wszędzie), które trzeba przestrzegać. Jak ktoś potrafi pracować w zespole i jest otwarty na kontakt z klientem, to da radę
Nie polecam pracy w salonie obuwie.pl w Bonarce w Krakowie. Gdy zaczyna się pracę, nie ma żadnego szkolenia, wszystko jest tłumaczone na sucho i oczekuje się, że nowy pracownik po tym godzinnym „szkoleniu” będzie już wszystko umiał. Na kasie stoją cały czas te same osoby i nagle jak się team liderzy obudzą, że inni też powinni, to jest wielkie zdziwienie, że te osoby radzą sobie na tym stanowisku gorzej. Niestety nepotyzm i mobbing występują tutaj na porządku dziennym. Pani dyrektor załatwia pracę koleżankom, które od razu są szkolone na wyższe stanowiska, przez co pozostali pracownicy nie mają możliwości awansu. Te osoby wyższe stanowiskami na ogół siedzą w biurze, plotkują i oglądają pracowników na kamerach, a gdy wychodzą na salę sprzedaży, to albo nadal plotkują i śmieją się na cały sklep, albo mają problem do pracowników o dosłownie wszystko i krzyczą na nich. Gdy w salonie nie ma klientów i nie ma co robić, bo wszystko jest już posprzątane i pracownicy nie daj Boże odezwą się do siebie to od razu są upominani, nazwani kółeczkiem różańcowym i są rozdzielani po całym salonie, by nie wyglądał na pusty, a część z nich zabiera się na magazyn w celu „ukarania”. Są też oczywiście osoby, które są traktowane ulgowo, bo donoszą kierownictwu o innych pracownikach, gdy ci powiedzą choćby jedno złe słowo na pracę. Niektórych pracowników zwalnia się z dnia na dzień pod pretekstem konieczności cięcia godzin, po czym jak gdyby nigdy nic zatrudniają kolejne, nowe osoby. Zero swobody i szacunku od kierownictwa. Nie polecam.
Witam, niestety nie polecam pracy w Eobuwie Kraków Bonarka.Osoby wyżej stanowiskami posiadają mała informacji na temat bieżących spraw dotyczących pracowników. Przy zatrudnieniu obiecywane szkolenia których nikt na oczy w życiu nie widział ani nie przeżył. Ciagle zamieszanie i niewiedza osób wyższych stanowiskami (dyrektora oraz liderów), chęć wyjaśnień sprawy kończyła się przeważnie na odpowiedzi ,,nie wiem”. Brak klientów spowodowany mała reklama sklepu odbija się na pracownicach poprzez zmniejszaniu ilości godzin do przepracowania. Osoby które które donoszą do dyrekcji są traktowane z ulgami oraz posiadają wieciej czasu przerwy niż normalny pracownik :) wiec całym sercem odradzam tam pracować.
Próbuję rozgryźć co jest nie tak w systemie komunikacji, ale nie mogę. Jakim cudem liderzy nic nie wiedzą? Nie kontaktują się z jakąś centralą firmy? A może to hr jest odklejony, że obiecuje te szkolenia, których nie ma?
Czy w firmie Eobuwie.Pl S.A. są regularne szkolenia pracownicze?
Praca w salonie w Krakowie to żart, ucinają ludziom godziny z grafiku i zwalniają każdego po kolei bez podania powodu.
Praca w salonie stacjonarnym w Krakowie. Obiecywali stałą i pewną pracę nawet w przypadku lockdownu. Jednak po miesiącu od otworzenia salonu zorientowali się, że za mało mają z niego zysku. Zaczęli obcinać godziny z etatów bez żadnych wcześniejszych informacji czy uprzedzenia. Następnie z dnia na dzień pozwalniali pracowników bez podania żadnej przyczyny. Kierownictwo najgorsze jakie można sobie tylko wyobrazić, zero szacunku do pracowników, idioci. Nie polecam nikomu. Najgorsza praca.
Obiecywano mi pracę 8h od poniedziałku do piątku, a przy podpisywaniu umowy okazało się, że jednak nocki, weekendy i nadgodziny, oczywiście umowy nie podpisałam. Zwykły wyzysk i nic więcej. Nie wspominając już o umowie zleceniu na pierwsze trzy miesiące co też jest jak dla mnie żenadą.
Aha, to nieźle robią w konia w takim razie. Te nocki chociaż dodatkowo płatne, czy na to też nie ma co liczyć?
Czy Eobuwie.Pl S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Hej do wszystkich ludzi którzy chcą rozpocząć prace w firmie e obuwie.dajcie sobie spokój z tą firmą.to wyzysk i nie szanujących Polaków.zalozyli śmieszna normę która nie jesteś wstanie zrobić.po paru godzinach już chcą abyś zapierdziel jak stary pracownik.a jak mało zrobisz to na koniec zmiany dostajesz zwolniony.takim traktowaniem ludzi nie będą mieli stałych pracowników jesteś traktowany jak biały murzyn.masz zapiepiepszac śmieszne normy a wzamian za to dostajesz miseczkę zupy.pracawalam za najniższą krajową.ale pierwszy raz pracowałam że miseczkę zupy.jezeli jesteście zainteresowani zapiepszac za miskę zupy.firma E obuwie zaprasza????????????????????
Rekrutacja na stan.do obsługi Klienta trwała 3 tygodnie. Najpierw telefon kontaktowy, potem rozmowa w języku obcym a w kolejnym tygodniu testy pisemne w tym języku. Potem tygodniowa cisza, zero informacji zwrotnej. Żenada. Cztery zmarnowane tygodnie. Wymagają dyspozycji w procesie rekrutacji, poświęcenia czasu około 90 minut a finalnie nikt nie umie oddzwonić żeby dana osoba wiedziała jaki jest efekt jej wkładu zaangażowania. Nie polecam tej firmy bo brak szacunku dla człowieka już na wstępnym etapie rzutuje na wizerunek całościowy tej firmy !!!
Pracownicy są młodzi ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eobuwie.Pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Eobuwie.Pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eobuwie.Pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!