Dzień dobry wszystkim czytającym . Cieszę się że mogę publicznie wypowiedzieć się na temat usług firmy i moja opinia trafi do grona wielu czytających . Firma montowała około miesiąc temu pompę ciepła , do chwili obecnej układ centralnego ogrzewania nie dział mimo iż mamy jesień i jest chłodno , 1. niewłaściwie zostało podłączone urządznie pompa powrót z zasilaniem , 2. instalacja zagraża bezpieczeństwu użytkowników - odpowietrznik zamontowany przy zasilaniu a nawet na zasilaniu , 3. złącza przeicekają , 4.brak kontaktu telefonicznego - usługa ma być poprawiona za ....? dni , 5.brak kompetentnej obsługi nikt nie wie o co chodzi że instalacja nie grzeje ... kurza twarz cyrki na kółkach , 6. kasa przytulona faktura wystawiona po terminie , OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM - biorę się do roboty :) Pozdrawiam i nie polecam
Szanowny Panie, Prosimy o przesłanie pełnego zgłoszenia na info@fotontechnik.pl wraz ze swoimi danymi, pozwoli nam to na dokładną weryfikację sprawy. Z wyrazami szacunku
Poczynając od Pana, który przyjechał namawiać do całej inwestycji, a skończywszy na zgłoszeniu przyłączenia instalacji do operatora - porażka. Nikomu tej firmy nie polecę, doświadczenia fatalne!!! Pan kilka razy zmieniał numer telefonu i niestety pod żaden nie można się było dodzwonić. Niczego się nie dowiesz również bezpośrednio od firmy, bo takiego numeru nigdzie nie znajdziesz!!!! Jesli masz problem, to masz naprawdę kłopot, bo nie ma możliwości wyjasnienia sprawy z kimkolwiek kompetentnym! jest podany tylko numer na infolinię, od której odbijasz się również niczego się nie dowiedziawszy, bo Pani rozbrajająco slodkim głosem mówi, ze zajmie się sprawa i niestety się nią nie zajmuje. Zgłoszenie do operatora zamiast trwać maksymalnie 7 dni od protokołu, bo zakładam, że wysłanie maila do operatora z wnioskiem nie jest w stanie zając więcej czasu w dobie cyfryzacji, trwało miesiąc, a tylko miesiąc, bo był z naszej strony monit z tej sprawie . Doliczając 30 dni, które ma operator sieci energetycznej na przyłaczenie mikroinstalacji zrobiło się dwa miesiące!!! Telefony i prośby o interwencję (oczywiście na infolinię) nic nie dawały, a Pan z infolinii rozmawiał z nami tonem, który oznaczał, żebyśmy się już odczepili. No cóż.... po podpisaniu umowy i przesłaniu pełnej kwoty za usługę jesteś złapany w sieć i jedyne, co możesz zrobić to grzecznie czekać. Pozdrawiam wszystkich, którzy chcą zaoszczędzić na rachunkach za energię i szczerze radzę, poszukajcie innej firmy!
Szanowny Panie, Prosimy o przesłanie zgłoszenia razem z kompletnymi danymi na info@fotontechnik.pl, dopiero wtedy będziemy mogli dokładnie zweryfikować sprawę. Z wyrazami szacunku
Jak długo można czekać na dofinansowanie? Kto się tym zajmuje, gdzie dzwonić. Odsylaja mnie na infolinię na której można porozmawiać tylko z automatem. Na zwrot pieniążków czekam od maja!!!
Państwo biora pieniadze za sprawdzanie tych wnioskow, nie klient. Tak bezczelnej i nie kompetentnej firmy jeszcze nie widziałam. Nadal czekamy na zwrot pieniedzy, obiecują oddac, pozniej graja na zwłokę. Sprawa skonczy sie najprawdopodobniej w sądzie. Spychologia jak za komuny, mimo, ze pracują sami młodzi ludzie. Naciągnęli rodziców na 30 tys, nie chciało im się nawet wejść na dach żeby zrobić pomiary, panele wyslali w ciemno, zamontowac tez nikt nie przyjechał. Jedyne co zrobili przez cały ten czas to "bardzo przepraszali"
Słabo zorientowany to jest Pan, domyślam się, że z Pana to taki "technik" samozwańczy, bo pojęcia nieacie żadnego o tym co robicie. Domokrążcy, naciągający starszych ludzi. Jest różnica pomiędzy osoba która ma o tym pojęcie, a sierocie, która wykula na blachę z kartki to co kazali jej mówić ma szkoleniu
Dziwne!!! Dlaczego ta sama osoba piszę różne teksty i podaje różne Imiona / nazwy? Radzę dla Firmy wszcząć postępowanie bo ktoś się jawnie bawi i działa na szkodę Państwa Firmy.
Przed chwilą czytałem że wnioski są odsyłane ponieważ brakło pieniędzy o czym nie informuje firma foton technik
Bo zastanawia mnie jedna sprawa. Ktoś cały czas próbuje działać na szkodę Firmy, wypisując to różne problemy, które się nie współgrają z rzeczywistością. Osoba/pracownik z Firmy Foton prosi o podanie prostej rzeczy, a mianowicie numeru umowy i w tym momencie wszystko ucichło. No moim zdaniem idąc do jakiegokolwiek przedsiębiorstwa, firmy czy urzędu aby coś załatwić to trzeba mieć jakiekolwiek potwierdzenie (numer sprawy, umowy, paragon, fakturę). Wnioskując te niektóre wpisy pojawiające się i nie mające żadnego potwierdzenia to wnioskuje, że tak faktycznie jest.
Niby dlaczego ja jako klientka miałabym się zajmować Twoja dotacja? Gdzie sens? Gdzie logika?
Pani Justyno, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ale nie mamy wpływu na termin wydania dofinansowania. Wydawaniem dofinansowań z programu Mój Prąd zajmuje się Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Organizator informuje, że ze względu na złożenie ponad 260 000 wniosków w I i II naborze, czas oczekiwania na rozpatrzenie prawidłowo złożonego wniosku wynosi ok. 4-5 miesięcy. W przypadku konieczności jego uzupełnienia, proces może wydłużyć się do ok. 9 miesięcy. Może Pani sprawdzić status wniosku samodzielnie, na stronie internetowej https://mojprad.gov.pl/ klikając w SPRAWDŹ JEGO STATUS, a następnie podać adres e-mail, który był wpisany na wniosku lub unikalny numer punktu poboru energii (PPE). Może Pani również skontaktować się z NFOŚiGW drogą mailową wnioskimojprad@nfosigw.gov.pl Zaczynamy że tylko oficjalny profil pracodawcy z oznaczeniem jest jednym oficjalnym kontem firmy na tej po platformie. Pozostałe osoby podpisujące się nazywami mogącymi przypominać nazwę firmy nie są oficjalnymi kontami i będą usuwane przez platformę.
Jestem zadowolony z obsługi jak i Firmy. Wszystko zgodnie z umową. Polecam. Firma rzetelna i wiarygodna.
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
najpierw dzwonia zeby umowic sie na audyt pote wydzwaniaja dzien przed spotkaniem przekladaja falstart
Instalacjia założoną bardzo szybko, wszystko zgodnie z umową. Bardzo dobre podejście do klienta. Kontakt z Firmą jak z Doradcą na wysokim poziomie. Fachowcy jedni z nielicznych na tym rynku. Polecam
Chciałbym się odnieść do procesu rekrutacji, który przeprowadza firma partnerska Foton Technik sp. z o.o. Siedziba owej firmy znajduje się w Poznaniu, przy ulicy Jana Matejki. Z racji, że mam już doświadczenie w branży fotowoltaicznej, chciałem nawiązać współpracę B2B... Praca dodatkowa, zero angażowania się ze strony firmy, jedynie odbieranie i realizowanie podpisanych umów. Pani, która umawiała mnie na spotkanie, (swoją drogą bardzo miła kobieta) została o wszystkim poinformowana. Zaczęło się. 8:50 w siedzibie firmy, zostałem zaproszony razem z dwoma innymi kandydatami, na rozmowę grupową. Pomyślałem sobie, okej, pewnie mają dużo chętnych i chcą oszczędzić czas, poza tym rekrutacja jest 3-etapowa więc można przymknąć na to oko. Podczas zadawania pytań na temat tego jak widzę swoją przyszłość w ich firmie, uświadomiłem Pana od rekrutacji, że ja byłem umówiony na ustalanie warunków współpracy oraz na zapoznanie się z ofertą firmy. Zostałem skierowany do menadżera, sytuacja się powtórzyła. Kiedy w końcu zjawiła się osoba kompetentna, (a przynajmniej tak się zdawało :) ) wytłumaczyłem jaki jest powód mojej wizyty w firmie i że chciałbym się dowiedzieć podstawowych informacji o firmie tj. jakimi komponentami operuje firma, jaka jest mniej więcej cena za kWp itd. Mówiąc w skrócie, chciałem uzyskać informacje, jak zachęcić potencjalnego klienta do kupna produktów Foton Technik. Pan Mateusz, który na plakietce prawdopodobnie napisał sobie EXECUTIVE RECRUITING MANAGER z cynicznym uśmieszkiem potraktował mnie jak nowicjusza, na moje pytania nie uzyskałem odpowiedzi, natomiast z dumą jak również z pogardą (nie wiem czy to wobec mnie czy firmy w której dotychczas pracowałem) w głosie opowiadał o tym ile kapitału zakładowego posiada firma. Wyszło na to że przez 40 minut spędzonych w biurze Foton Technik, dowiedziałem się, że mają dużo pieniędzy bo robią drogie instalację. Rada na przyszłość dla wszystkich kandydatów, nie marnujcie swojego czasu, na firmy partnerskie, (szczególnie te w Poznaniu na ul.Matejki) tylko zgłoście się sami bezpośrednio do firmy.
Kilka negatywnych opinii zniechęciło mnie do Foton technik, ALE … Sam jestem usługodawcą i rozumiem wielki, wzburzony głos kilku osób, które doznały zawodu, jednak wiem też, że głos osób zadowolonych jest cichszy. Normalne. Okazało się, że w mojej miejscowości kilka osób już ma instalację od tejże firmy. Te opinie były dla mnie decydujące. Obecnie instalacja już działa (od podpisania umowy do zainstalowania licznika i uruchomienia instalacji 36 dni). Kontakt z panem Maciejem Pyszką, który składał mi ofertę z uwagi na covid telefonicznie (nie naciskając), cały czas jest bardzo dobry. Maile i telefony od firmy zaskakiwały mnie, - „to już?” I co dla mnie ważne - panowie z Gniewu, którzy montowali całą instalację zrobili to świetnie, lokalizację urządzeń w garażu zaproponowali dużo lepszą od tej, którą sam wybrałem. Nie wspomnę o porządku w czasie pracy. Mogę polecić!, firma wiarygodna i terminowa.