Zdecydowanie nie polecam. Usługa montażu pompy wykonana z olbrzymim, (22 dniowym!) opóźnieniem. Na dodatek, pomimo wcześniejszego audytu, o konieczności przeprowadzenia dodatkowego kabla dowiedziałam się dopiero podczas montażu pompy. Niekompetencja pracowników firmy kosztowała mnie dodatkowe 1 450,00 zł. Nie mogłam się też doprosić o usunięcie licznych usterek montażowych.
prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi inwestora, na adres info@eonfoton.pl
Nie polecam firmy. Od 2 lat nie mogę doczekać się faktury. Nie ma kontaktu telefonicznego z firmą. Zgłoszenia tylko przez formularz i to bez odzewu. Jakaś masakra. Nawet nie ma do kogo zgłosić problemu.
zgłoszenie można przesłać na adres info@eonfoton.pl. Prosimy o podanie w nim danych Inwestora.
Nie napiszę nic dobrego o tej firmie. Fotowoltaika coś nie działa zgłaszam usterkę i dostaje wiadomość , że mam wypłacić najpierw prawie 800 złotych a oni potem ustalą kiedy przyjadą na audyt. To jest jakaś kpina
jesteśmy pewni, że Dział Serwisu E.ON Foton szczegółowo wyjaśnił Państwu, dlaczego audyt ma być płatny. Jeżeli mają Państwo wątpliwości w tym zakresie, prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia na info@eonfoton.pl Chętnie zweryfikujemy sprawę i odpowiemy na ewentualne pytania.
Nie zadowolona Jestem z usług firmy, instalator elektryk z uprawieniami plus 3 mlodych uczniów na dachu, po wyjezdzie dach ciekł a firma głucha, po 2 latach awaria falownika wina dystrybutora energi ze podaje napięcie 240v , ktory stwierdził napięcie w normie, po 2 kolejnych latach spalony falownik, serwis zero kontaktu po czasie odmowa reklamacji na falownik , zero gwarancji na sprzęt ,
Prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi Inwestora, na adres info@eonfoton.pl
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam . Zero kontaktu infolinią zero kontaktu z serwisem, gigantyczne zużycie prądu.
Prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi Inwestora, na adres info@eonfoton.pl.
Nie polecam. Nie ma kontaktu z firma , serwis szuka winy w kliencie , sprzęt chinski, ktory zalega latami na magazynie
Prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi Inwestora, na adres info@eonfoton.pl
Nie polecam tej firmy robią byle jak i są nie kompetentni nie odp na czas nie odbierają tel i pół firmy nie pracuje nie można naprawić usterek bo pod firmy nie istnieją audyty i serwisy to ceny z kosmosu pan przedstawiciel to (usunięte przez administratora)który tylko wciska farmazony ludzia przeglądu są płatne i dużo usterek jest mam pompę od ponad 2 lat i instalacje i dużo usterek na koncie z nimi nie pozdrawiam sprawdzające instalacje bo są ja odpieprz zamontowane. Nie polecam pana przedstawiciela (usunięte przez administratora) ani byłej firmy pod wykonującej (usunięte przez administratora) lubię nie profesjonalni
Jestem zadowolony z instalacji oraz z monterów praca wykonana jest dobrze wszystko działa i zarabia.
dobrze zostałem obsłużony jestem zadowolony z podpowiedzi pracowników jak prawidłowo powinna być ustawiona konstrukcja nie zadawali nie potrzebnych pytań wykonali bardzo szybko i zgrabnie im to poszło polecam firmę jak jest ktoś tak wymagający jak Ja zostawili po sobie porządek
czytając wszystkie opinie o braku uczciwości tej firmy chciałem dodać swoją opinie, umowa została zawarta w czerwcu 2022 miałem zawartą umowę na montaż pompy ciep 120.dni lecz ustne zapewnienie było na30.dni.bo to są polskie pompy które nie wymagają dodatkowych komponentów na które długo się czeka dlatego będzie założona przed terminem ,wykonałem ponad 40 rozmów telefonicznych z konsultantami i miałem zapewniena że zaraz odzwonią Już jest prawie pół roku i dalej nic więc składam rezygnację
ludzie nie korzystajcie z tej firmy. podpisałem umowę wpłaciłem raty kredytu / całe szczęście nie zrobiłem żadnej przedwpłaty/ i do dzisiaj żadnego kontaktu ze strony tej firmy. po ciężkiej telefonicznej przepychance udało mi się zrezygnować z umowy z tą firmą. Podziękowania dla banku w którym miałem raty że bez problemu i żadnej prowizji oddał mi wszystkie pieniądze. nigdy więcej współpracy z firmą E.ON FOTON.
a myśmy się zawzięli... (tzn. ja) i "dobiliśmy do brzegu" ( tj. pompa już zamontowana i działa...) Ile to zdrowia i czasu kosztowało ( od 2 czerwca do 4 października) ten tylko się dowie, kto to zrobił... Codzienne wykłócanie się via "infolinia", e-maile, sms-y etc. etc... Qrde... jak by nie można było zwyczajnie... wychodzi na to, że "firma" nie była... przygotowana na taki boom... nabrali zamówień i napodpisywali umów a tu... d...a... Produkcja nie nadążała montaż takoż. Trudno mi ich "polecić" z uwagi na powyższe - za to ich podwykonawcy - firma p. Sliwińskiego spod Gniezna - super !!! Profesjonalizm pełnym pyskiem. Robili od ósmej do ósmej, nie oszczędzali się... na każde pytanie czy wątpliwość mieli czas, ochotę i wiedzę by odpowiedzieć. Ich - polecam!!!
Widzę, że nie jestem jedyny w takiej sytuacji. Pompę zakupiłem w lipcu, termin realizacji umowy minął 25 listopada. Firma nie odpowiada na moje maile,(usunięte przez administratora). Wpłaciłem 20.000 PL zaliczki i nie mam pojęcia , kiedy jest szansa je odzyskać. Nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów. Kompletny brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta. Nie można też znaleźć sposobu, żeby się skontaktować z kimkolwiek poza "doradcą" i infolinią, (usunięte przez administratora)
Wszedłem na stronę firmy, wypełniłem formularz o zainteresowaniu i zadzwonili do mnie. Zaproponowano mi wizytę specjalisty w konkretny dzień o konkretnej godzinie. Wziąłem wolne z pracy , ale tuż przed spotkaniem dostałem e-maila z informacją "Witam, dzisiejsze spotkanie dotyczące pompy ciepła na godzinę 9.00 nie odbędzie się, skontaktuje się w celu ustalenia nowego terminu. Pozdrawiam Gosia." To dość bezczelne traktowanie potencjalnego klienta Gosiu. Bez przeprosin i z całkowitą beztroską oraz przekonaniem, że zechcę jeszcze się z Wami spotkać. Nie zechcę Gosiu, bo jestem prawie pewien, że dalsze kontakty będą wyglądały równie nieprofesjonalnie.
Podpisałam umowę na odległość tj. poza siedzibą firmy. Przedstawiciel firmy pan Jagiełka zapewnił mnie w obecności mojego męża i drugiej osoby z Eon Foton, że przed upływem 14 dni mogę się z umowy wycofać bez ponoszenia żadnych, podkreślam żadnych opłat.. Od umowy odtąpiłam w terminie, głównie z powodu złych opinii w Internecie. Już po odstąpieniu byłam nękana telefonami o odbiór paneli, jakby w firmie nie było przepływu informacji, że umowa jest już nieaktualna. Obenie żądają ode mnie zapłaty za projekt i usługi finansowe. Mam zapytanie do Eon Foton dlaczego wasz przedstawiciel bezczelnie kłamie, powołuje się na przepisy o umowie na odległość. Dlaczego nie wspomina o kosztach odstąpienia. To jest draństwo. Uważam, że jest to jawne (usunięte przez administratora) i narażenie klienta na niepotrzebny koszt. Eon Foton na tego typu (usunięte przez administratora)ma żródło dodatkowego dochodu. Teraz jestem pewna, że na siłę chcieli mi dostarczyć panele, by dodkowo zarobić na odstąpieniu od umowy, za transport.. Dlaczego obecnie pan Jagiełka nie odbiera telefonów, a chciłabym by mi wyjaśnił . Tak, nie przeanalizowałam każdego słowa umowy, ale nie myślałam,że mam doczynienia z (usunięte przez administratora). Śmiało tak mogę twierdzić, bo zostałam (usunięte przez administratora) przez pana Jagiełkę. Być może takie ma zalecenia od przełożonych. Zarobek za wszelką cenę, jak nie na fotowoltaice, to chociaż na kosztach odstąpienia.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Pani danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Pani odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Szanowna Pani, Proszę o przesłanie na adres rezygnacje@eonfoton.pl numeru umowy w celu weryfikacji opisywanej przez Panią sytuacji.
Jestem w podobnej sytuacji. Walczę z pomocą Miejskiego Rzecznika Konsumentów od 2020 roku - bez efektu. Na mojej posesji zalegają panele i osprzęt, a firma nie chce się że mną skontaktować. Żądają pieniędzy za podpisanie umowy. Umowę podpisałam na odległość, a rezygnację zgłosiłam przed upływem 14 dni. Na moją korespondencję nie otrzymuję od firmy żadnych odpowiedzi. Życzę Pani więcej szczęścia w pozytywnym załatwieniu sprawy
Szanowna Pani, Proszę o przesłanie na adres rezygnacje@eonfoton.pl numeru umowy w celu weryfikacji opisywanej przez Panią sytuacji.
Witam Mam podobną sytuację zamówiona pompa w lipcu 2022 do dziś nie jest zamontowana, żadnych informacji infolinia ciągle obiecuje że ktoś oddzwoni natomiast kontaktu nie ma żadnego. E-mail do działu reklamacji też nic nie wnosi. Dział reklamacji również nie dał odpowiedzi. Nie polecam absolutnie. Całkowite lekceważenie klienta. Zastanawiam się również nad powiadomieniem policji. Kujawko-pomorskie
NIKOMU NIE POLECAM KORZYSTANIA Z JEJ USŁUG Przestrzegam przed tą firmą. W lipcu 2022 podpisałem umowę na pompę ciepła wpłaciłem pierwszą ratę, po dwóch miesiącach miała być zamontowana pompa ciepła. Termin minął kontakt się urwał i nikt kompetentny nie potrafi nawet zadzwonić i cokolwiek wyjaśnić . Na infolinii po kilkudziesięciu minutach rozmowy "na pewno ktoś oddzwoni!" i codziennie słyszę to samo kłamstwo i nikt nie dzwoni. Wpłaciłeś zaliczkę i mają klienta bardzo głębokim poważaniu. (usunięte przez administratora)
w celu weryfikacji, prosimy o przekazanie zgłoszenia, wraz z danymi Inwestora, na adres info@eonfoton.pl
Informację przesłałem na 5 e-maili, przysłano mi audyt z którego wynika ze mam do pompy ciepła dokupić piec gazowy. Mam także sfinansować dodatkowo przyłącza do sieci elektrycznej i wodnej, gdzie w umowie było jednoznacznie zawarte podłączenia i uruchomienie pompy. Minął termin montażu zaczynają się przepychanki słowno-mailowe, ponieważ z nikim kompetentnym nie da się rozmawiać. Wezwanie do zwrotu zaliczki również nie skutkuje. POZOSTAJE SĄD
witam. zakupiłem pompę ciepła w połowie lipca 2022. do dzisiaj nie zamontowana brak kontaktu z przedstawicielem. odradzam firma dno. ale nie martwię się tym bo już zgłosiłem sprawę na policję o (usunięte przez administratora) i wyłudzenie pieniędzy.
Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących sprawy razem z Państwa danymi, będziemy wtedy w stanie dokładnie zweryfikować temat i udzielić Państwu odpowiedzi. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na info@eonfoton.pl
Dział serwisowy firmy to jakieś nieporozumienie. Wymiana czujnika pogodowego trwa już 3 tydzień. Mimo zgłoszenia usterki serwisant przyjechał nieprzygotowany, bez części zamiennych.Od 3 tygodni nie odbiera telefonu. Opiekun, który miał służyć pomocą i być do mojej dyspozycji również nie jest łaskaw odebrać telefonu. Kpina . A ja teraz siedzę w zimnym domu, bo z uszkodzonym czujnikiem nie włącza mi się co.
W celu weryfikacji zgłoszenia, prosimy o przesłanie opisu sprawy wraz z danymi kontaktowymi na adres info@eonfoton.pl
Nie polecam tej firmy. Są nieprofesjonalni. 17.07.2022r. miałam pożar fotowoltaiki. 19.07.2022r. zgłosiłam to do firmy, w tym samym dniu zjawił się pracownik na audyt. Do dnia dzisiejszego nie mam żadnej decyzji ani informacji (raportu) co było przyczyną pożaru (chociaż audytor informował nas, że otrzymamy raport w ciągu kilku dni). Próbuję się z nim ciągle skontaktować, nie odbiera telefonu. Kobieta z reklamacji, która zajmuję się moją sprawą - również. Dzwonię na infolinię, tam zostaję zapewniona, że „ktoś" się ze mną skontaktuje, jednak nikt się nie kontaktuje. Już drugi miesiąc nie korzystam z fotowoltaiki, gdzie jest najlepsze słońce, nie mogę naprawić szkód jakie zrobił pożar. Jestem traktowana niepoważnie. Nie wiedziałam, że trafiłam na firmę, która nie dba o swoich klientów. Czuję się (usunięte przez administratora) zlekceważona.
Przestrzegam przed podpisywaniem umowy bez jej wnikliwego przeanalizowania. Nie byłem pewny swojej zdolności kredytowej i przedstawiciel zaproponował mi że firma to sprawdzi, ale bez podpisania umowy nie mogą tego zrobić. Na moje pytanie jak mogę odstąpić od umowy, zostałem poinformowany że do 14 dni mogę bez problemu od niej odstąpić. Tylko " zapomniał dodać że to kosztuje 10 proc. wartości umowy. Na spokojnie później przeczytałem całą umowę i wtedy się o tym dowiedziałem. Umowa podpisana 02 (piątek)a o odstąpieniu poinformowałem 04 (niedziela). Jestem ciekaw czy zażądają ode mnie tej kary.
posiadam fotowoltaike 2,5 roku. wszystko działa ok od samego początku. Konsultacja, montaż dotacja na "5" Teraz zdecydowałem się na pompę ciepła 23 maja spotkanie z konsultantem dogadanie warunków finansowania, parametrów technicznych i podpisaniu umowy. 16 lipca instalacja zamontowana działa na razie poprawnie. Ekipa z Rybnika uwijała się aż miło było patrzyć na tak zgraną ekipę. Polecam po trzech latach współpracy.
Zdecydowanie odradzam ta firmę, przy założeniu nie było problemu, pojawiają się później, a ceny ich usług wzięte z kosmosu. Odradzam