1,5 roku kupiłam lodówkę wartą prawie 7 tyś. zł, jakieś pól roku temu zaczęła chodzić w trybie pracy chłodziarki głośno jak traktor, wysyłałam nagrania, prosiłam o naprawę, niestety Pan który był stwierdził że chodzi cicho i to jest normalna praca lodówki (zaznaczam że mam ponad 40 lat i wiem jak chodzą lodówki i jaki dźwięk wydają). Dlatego nie polecam zakupu z firmy toshiba ponieważ oni w ogóle nie próbują rozwiązać zgłaszanego problemu dot. reklamacji, uzasadniając że wszystko jest prawidłowe. NIE POLECAM
Droga Pani Magdo, Toshiba Tec Poland to zgodnie z jej stroną automatyka biurowa, nie AGD (https://pl.toshibatec.eu/). Nie oferują nic do klienta domowego, tylko B2B. Powinna Pani rościć swoich praw u sprzedającego, albo zgodnie z danymi z karty gwarancyjnej poprzez serwis. Pan Mietek nie zawsze jest wykładnikiem, zwłaszcza że to firma trzecia robiąca pewno Czechom serwis. Toshib jest wiele i nie są połączone, są to osobne byty. A za AGD, oczyszczacze i inne tego typu zabawki odpowiada Czeska firma która realizuje sprzedaż na terenie Europy jak i serwis :(. Toshiba Tec Poland ma w ofercie urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz specjalizowane drukarki kodów kreskowych. Są to produkty z zakresu automatyki biurowej dla biznesu. Nie oferuje telewizorów ani innych produktów z grupy B2C jak również poruszanych urządzeń AGD. Nie posiada również w swojej ofercie serwisu tych produktów. Nie wszystkie produkty Toshiba są oferowane przez biura z Polski, czasami są to kanały dystrybucji IT nadzorowane i prowadzone z innych Państw. Strona z informacjami, to: https://www.toshiba-lifestyle.com/pl/ Na dole strony jest sekcja Obsługa Klienta, gdzie można skontaktować się z serwisem lub zadać zapytanie e-mail kontaktowy: toshibahassupport@uniondistribution.eu Kontakt z serwisem: Zgłoszenia reklamacyjne są przyjmowane poprzez dedykowany formularz zgłoszeniowy (preferowana forma) lub za pośrednictwem infolinii: Formularz zgłoszeniowy: https://ql.quadra-net.pl/command/www.partnerOrderForm?useBuiltinCss=true&partnerId=3334 Infolinia: +48 616 102 098 Adres email: uniondistribution@quadra-net.com I to na tyle jeśli chodzi o Toshiba Tec Poland. Warto podrążyć temat via powyższe maile/ formularze...
Kto u was szkoli z bhp?
Pracowałam w telemarketingu, fajna praca i fajna kasa. Luzik caly dzień siedziałam tylko i patrzyłam przez okno. To kawka to fajka.. Jakoś leciało.
@rambo. Czy tylko negatywne opinie są prawdziwe? Firma dobra dla dobrego pracownika!
Bardzo dobra opinia w internecie oraz opinia dobrego pracodawcy dobitnie mówią, że warto tu pracować.
Dziwna firma. Jak funkcjonuje nie mam pojęcia. Od lat nic na lepsze się nie zmienia. rotacja w dziale handlowym straszna. Acount managerów szukają od zawsze 2-3 m-ce ktoś pobędzie w tej organizacji i długa :( Sprzęt mają fajny, ale ceny z kosmosu. Zakup od dilera ma jeszcze sens, ale bezpośrednio od TTP nonsens. Jeżeli klient nie robi rozeznania na rynku to może i sprzedasz mu rozwiązanie, ale jeśli chociaż trochę zechce sprawdzić u konkurencji, to nie ma szans aby estudio wygrało.
Czemu pracownicy firmy Toshiba Tec Poland S.A. nie chcą wypowiadać się na forum? Pamiętajcie, że Wasze odpowiedzi mogą komuś pomóc.
Głupio postawione pytanie. A dlaczego mają się wypowiadać? Jest super więc siedzą cicho. Po co się chwalić ...
Witam, nie mogę na stronie głównej firmy Toshiba Tec Poland znaleźć informacjo o tym, czy w obecnym czasie poszukiwani są nowi pracownicy. Czy ktoś z Was ma jakiekolwiek na ten temat informacje i mógłby się nimi podzielić tu na forum? @Meg, @Igor, @fajja
Firma bardzo zacofana ,trochę tam pracowałem i nie za bardzo wspominam ten czas. zarobki najniższe jakie mogą być..każdy dział tam stworzony to jakaś kpina - dział marketingu dzial serwisu -tzn dzial bez przyszłości.dział handlowy haha który nic nie sprzedaje -po co trzymac takich handlowców którzy nic sprzedają -obiboki którzy tylko przedłużają umowy u stały klientów.Jedyny handlowiec co pamiętam to z rejonu północnego sprzedaje-pełen szacunek.Nie polecam nikomu tej firmy chyba że ktoś lubi pracować i dostawać taką zapomogę jaką jest pensją w toshibie.
No popatrz, dział handlowy który nic nie sprzedaje - a firma pomimo statusu Sp. z o.o. nadal żyje - i nie sprzedaje, co???? I marketing zły, i serwis okropny - sama tragedia!! Zwyczajnie dno i 10 metrów mułu. Zastanów się co piszesz... Wiem że trudne jest odseparowanie własnej tragedii niepowodzenia i nienawiści od zwykłego osądu. Zwłaszcza że opinia jest anonimowa... Zawsze w każdej firmie jest wiele spraw do ulepszenia, poprawy... Zawsze dobrze tam gdzie nas nie ma. Opinie ppisane w wyniku frustracji nikomu nie pomogą. Nie da się istnieć firmie bez sprzedaży i płacić wszystkim na czas pensje - nawet jeśli nie są to wysokie pencje jak na korporację. Nie da się kupować nowych telefonów, komputerów i samochodów pracownikom... Nawet w leasingu, jak nie ma zesków - chociażby minimalnych. Nie przeczę, są problemy, są kłopoty, ale nadal jest więcej plusów niż minusów - dlatego tam ludzie nadal siedzą... I nie jest to sprawa ich mierności i głupoty, bo coć są tutaj w Toshibie osoby tępe i ograniczone, to tak jak w każdej firmie są to tylko pojedyńcze wyjątki. I pomomo Prezesa, który jest "legendą" sam w sobie da się przeżyć. Można psy wieszać, obrażać pracowników, ale zazwyczaj są to frustracje zwolnionych za brak sprzedaży w przecągu całego roku (tak, byli tacy co po 12 miesiącach nawet nie sprzedali drukarki za 1200 złotych)... Jest wiele do zmiany i nie zawsze pracownik czy dyrektor może tego dokonać, bo decyzyjność jest tylko i wyłacznie w rękach prezesa... Ale nadal pomimo wielu problemów jest wiele elemntów, które trzymają pracowników. A niestety narzekanie i obrażanie innych to nasza narodowa "zaleta". Czytałe rózne opinie - pewne elementy są prawdziwe, ale wiele to zwykłe banialuki i jad spływający z kącików pokrzywdzonych przez los... I tyle. Widać IWEX że Twoje "trochę tam pracowanie" było na tyle krótkie, że nie byłeś w stanie ogarnąć sytuacji i poznać ludzi. Gratuluję Tobie przenikliwości oceny i elokwencji a sobie że już nie pracujesz w Toshiba.
Cisza na forum a firma ma opinię dobrego pracodawcy. Wniosek warto tu pracować!!!
super firma , a najbardziej super się pracuję w dziale handlowy w warszawie :) dogrzewanie farelką itd :P
super firma , a najbardziej super się pracuję w dziale handlowy w warszawie :) dogrzewanie farelką itd :P
Jakie zarobki w telemarketingu? 2 tys do ręki jest ? prowizja można z 1000 tys wyciągnąć?
No serwisant drukarek jest bardzo w porządku, to są naprawdę sensowne pieniądze i dobrze płatne, tylko problemem od zawsze (przynajmniej dla mnie) jest to, że drukarki często psują siląceę chyba bo tak, i niekoniecznie można załapać co trzeba naprawić, to bywa my
A Jako serwisant drukarek ? Jakie sa zarobki atmosfera itp ?
Ja pracowałam w tej firmie kilka lat, zmieniłam pracę ponieważ chciałam się rozwijać. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to kiepsko ale jeśli chodzi o ludzi w firmie i atmosferę to rewelacja. Ja miło wspominam pracę w ttp :)
Nie co narzekać,wcale nie jest aż tak żle.Wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma. Dużo osób ma samochody służobowe ,niezłe pensję (osoby pracujące długo). Jeśli ktoś jest dobry w tym co robi to ma tam dobrzę ale jeśli brak podwyżek - szansa na wyrobienie premi to można sie załamać.
iwex faktycznie firma bez szału.Można by było wymieniać dużo co jest tam nie tak.propo działów które tam są to jakaś paranoja,dział handlowy?chyba powinnien się nazywać działem leniów,a osoby które tam pracują nie mówiąc o wszystkich to jakaś pomyłka -nawet ostatnio zatrudnili jednego PANA kto wie niech się domyśli który chce zostać dyrektorem działu handlowego w Warszawie :)
Wynagodzenie w tej firmie to jakas kpina vs rynek ( nawet biorac max premię ) . Pan Prezes to totalna zyla. Szuka "Fachowcow" ale jednocześnie chce im placić grosze.
Praca jak praca. Idzie wytrzymać byle z daleka od starego ubola Pioro o ksywce "Fryzjer" i jego cyngla od szpiegowania ludzi Gierasimowicza. Gość rozłożył Ricoha na łopatki a teraz rozłożył Toshibę. Następna będzie pewnie inna konkurencja i tak do usra... śmierci. Stary ubek - byłu Attache wojskowy w Moskwie, absolutny baran w sprawach biznesu i pośmiewisko w branży. Robyiłem tak kilka lat, dopóki nie rozwalił działu handlowego w jeden dzień. Nawet członka Zarządu z Japonii - Yukio Hara, kiedy zaczął odkrywać na czym polega prawdziwa działalność szpiona Pióro - potrafił odsunąć odbierając mu pozwolenie na pracę w Polsce (SIC!!!!). Wystarczył jeden telefon od "Fryzjera" gdzie trzeba i biedny Japoniec musiał dojeżdżać do pracy na Okęciu z Niemiec kilka razy w tygodniu. Koleś wszystko może i nic mu nie zrobią. Ktoś go tam wstawił i póki nie wykona zadania czyli nie rozłoży Toshiby - będzie trwał... Jeśli to się tylko zmieni wracam tam, bo to najlepsza firma w jakiej pracowałem, a pracowałem dla najlepszych, min. Xerox Corporation Zaczekajmy aż go powiozą...