Dzień dobry. tu coś opinii aktualnych nie widzę a pokazała mi się oferta od hotelu dla Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu. posiadam już doświadczenie z pracy na tym stanowisku a wiem po opisie, że nie jest ono konieczne. czy to w jakiś sposób wpłynie pozytywnie na aktualna podstawę wynagrodzenia? Zna ktoś konkrety odnośnie zarobków?
Praca wydaję się okey ale przez pierwsze dwa tygodnie do momentu aż nie zostaniesz sam na kuchni i zostajesz ze śniadaniami których jest ponad 100 , mówiąc o kucharzu śniadaniowym który jest sam na kuchni a druga zmiana ma ok 40obiadów zarabia dużo więcej czasami ich jest dwóch a nawet trzech. Co kilka dni zjawia się ktoś z wyższego stanowiska z innego miasta i ustala nowe standardy, jeden ma swoje a drugi swoje co jest śmieszne ale to całe uroki sieciówki, szukają frajera który się zgodzi :)
Opinie super się wydają, a mnie właśnie interesuje praca na recepcji. Czy może jest ktoś poszukiwany? I jak warunki na tym miejscu pracy?
Witam, Z opóźnieniem, nie małym:) Miałam przyjemność pracować w QH Gliwice i było to dla mnie pozytywne doświadczenie, dzięki osobą, które tam pracują. (usunięte przez administratora) Wcale Nie przesadzam, dzieki tym ludziom praca była przyjemna, pomagali we wszystkim, okazywali duzo serca i cierpliwości;)
Zapomniałam dodać Pani Ani - recepcjonistki, osoba mega naturalna, przy czym SYMPATYCZNA, PEŁNA DOBROCI I CIEPŁA. Profesjonalizm to Jej drugie imię:)
Dziwią mnie tak złe opinie, zastanawiałam się nad pracą w tym miejscu.
Poprzednia opinia mimo że wystawiona trzy lata temu nadal trafia w punkt. Niskie zarobki, a gdy pojawia się możliwość premii to zrobią wszystko aby tylko jej nie dać. Praca w okropnych warunkach, przez 12h nie można nawet usiąść. Dyrektora z manią wielkości, jeśli nie układa się jej w życiu na pewno odczują to pracownicy. Zabrania jakichkolwiek rozmów w pracy, każdy według niej ma swoje miejsce. Specjaliści którzy wytkna ci najmniejszy błąd zamiast go wytłumaczyć. Zdanie pracowników ich nie interesuje. Kierowniczka recepcji która swoje lata świetności ma już za sobą, uprzedzona, sztucznie miła. Brak jej umiejętność zarządzania zespołem, zero wiedzy. Kadra kierownicza cały czas ta sama, jej rozwoju zatrzymał się jakieś 10 lat temu. Praca poza tym świetna, jeśli zmieni się kadra na młodsza to polecam każdemu kto lubi pracę z ludźmi
Może brakuje niektórym chęci do pracy? Hotel ma dobre opinie na forach branżowych!!
Wszystko napisane powyżej się zgadza. Od siebie dodam niskie zarobki, brak premii, możliwości awansu, odpowiedzialność za kasę itd. Nie polecam:)
Na pozytywna ocenę zasługują posiłki pracownicze, prywatna opieka medyczna (po niskiej opłacie comiesięcznej) i ewentualne zniżki pracownicze na korzystanie z innych hoteli tejże sieci. Jest to jednak standard w większości korporacji, a nie gwiazdka z nieba ;) Praca nie oferuje żadnego rozwoju, ani nawet nie daje możliwości podwyżki - jeżeli coś takiego usłyszysz na rozmowie to od razu wole rozwiać wątpliwości: na 99% tej podwyżki nie uraczysz, albo zostanie ona przyznana w wysokości śmiesznie niskiej kwoty. Ciągłe kontrole ze strony specjalistów, których jest od groma i nikt tak naprawdę nie wie na czym polega ich praca - na pewno nie chodzi o pomoc pracownikom ze swojego działu. Na szczególną uwagę zasługuje obecna dyrektorka, której samopoczucie rzutuje na to jak traktuje podwładnych. Pani dyrektor często ucieka się do kłamstwa i manipulacji. Każdy najmniejszy błąd - czy to z twojej winy, bądź nie - będzie ci wytknięty. Zakres obowiązków jest umowny, gdyż natychmiast dowiesz się i milionie innych rzeczy za które niby masz odpowiadać. Najgorsze jednak jest wykorzystywanie nieświadomości ludzi i wymuszanie na nich zapłaty za min. gościa hotelowego, który się ulotnił - przypominam, że żaden z pracowników nie odpowiada za to finansowo, a tym bardziej jeśli jego wypłata to najniższa krajowa - jest to wbrew prawu pracy (hotel jest zresztą na wypadek takiej sytuacji ubezpieczony). Dodam również łamanie przepisów bhp - min 12 h na stojąco na recepcji. Nerwówka, wieczne pretensje i brak godziwej wypłaty. To nawet nie jest dobre na start, po prostu polecam omijać ten hotel, który reklamuje się jako ''hotel klasy biznes''. Klasy to brakuje ludziom zarządzającym.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Qubus Hotel Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Qubus Hotel Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.