Pracownik tego oddział UJ swego czasu z wąsem to przestępca został tam włożony na miejsce przez przestępcuw i złodziei lubi udostępniać czyiś stan konta reklamodawcom swoim kolegom z ińnego banku w zatorze on i ktoś trzeci razem ze złodziejami podmienili karty, karta została wydana i podmieniona znaczy nałożony wzur tylko czemu na nowej stronie jest ta podmieniona a nie ta ktura została wydana??? Nowa strona banku nagle jest tylko brak możliwości powrotu do starej, SMS nie przychodziły z powiadomieniami o przelewach nie było SMS autoryzacyjnych podczas logowania do nowej strony PKO czemu? Przelew został wstrzymany czemu? Konto według pracownika z brudką znaczy strona to jest ich tylko czemu karta jest nie ta
Tak zapytam czemu w waszym banku pracują ludzie kturzy mogą lub mogliby udostępniać stan konta osobom trzecim i nie wspomnę tu o tzw nowym wyglądzie strony PKO, czemu jak się do was idzie na rynek po ustawienie bezpiecznego hasła w bezpiecznym miejscu to dzwoni kierownik z info że nie ma możliwości ustawienia lub z podobną informacją? Dlaczego pomimo opłaty nie przychodzą SMS darmowe z info z przelewów po podwójnym resecie a zamiast tego info dwukrotne o transakcji kartą pomijam brak SMS przy logowaniu pod koniec umowy, czemu jak się robi u was przelew do innego banku to jest blokada obsługa nie odpowiada na to pytanie czemu?, Czemu obsługa w innym banku zna muj stan konta i mnie? Czemu pan z obsługi palnoł przewalutowanie jak tylko się pojawiłem w banku a pół godziny wcześniej przeglądałem zagraniczną strony z zakupem VPN przypadek? Czy może nie?czemu jak się idzie do oddziału na Dietla to się słyszy po co pan tu przyszedł ma pan tego ..... Pana jako kontakt do obsługi z umowy, czyli jak go nie będzie to nie zostanę obsłużony? Serio? I jeszcze raz się zacina a raz nie? Takich rzeczy się nie mówi w banku przy kliencie? nie wspomnę już o nijakiej obsłudze w zatorze