Opinie o HeadChannel Limited w Katowice

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie HeadChannel Limited. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w HeadChannel Limited o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o HeadChannel Limited w Katowice

Marketing Department

Dobry szewc zajęty robotą dla klienta sam bez butów chodzi :) a tak całkiem serio - nasza nowa strona internetowa jest na finiszu i powinna stanąć niebawem live. Zapraszamy pod koniec listopada 2015, szczegółowy termin jej uruchomienia będzie podany także tutaj. Marketing Department

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Goblin

Chciałem zaaplikować ale odpaliłem sobie ich główna stronę Headchannel.co.uk na iPadzie i mnie 'urzekla'. Wam polecam zrobic to samo - zastanawiam sie jak firma z taka strona główna jest w stanie łapać klientów. Pozdr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Młoda

Wiesz co, wg mnie nie masz 100% racji. Firma nie wymaga logowania czasu co do minuty. Widocznie pracownicy sami sobie to narzucaja badz sa skrupulatni. Logowanie czasu jest owszem potrzebne bo m.in. na tym opieraja sie raporty budzetowe i fakturowanie. Spotkania minimalizowane sa do minimum i przeprwadzane tylko te konieczne. Uwazam, ze dwa standupy na tydzien to naprawde nie jest duzo. Byc moze masz inny sposob na monitorowanie progressu badz rozmowe z CALYM zespolem, nie tylko z developerami. Resource plan jest glownie czasem, gdzie prowadzone sa rozmowy o wspoldzielonych zasobach, nie o dedykowanych zespolach. Wybacz, jest to koneczne aby manager wiedzial kiedy moze kogos brac na swoj projekt. Deadlines sa negocjowane. Jesli jest to stricte jasns i nieprzesuwalna data, prowadzone sa negocjacje nt. Scope. Trzeba umiec dostosowac sie do szybko zmieniajacych sie warunkow.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dev master

Firma miała potencjał żeby stać się dobrym miejscem pracy czyli niewielką firmą deweloperską zorientowaną na dobry produkt i pracowników, w której wszyscy pracują z pasją i zarażają nią innych. Niestety potencjał został po części zmarnowany przez: - logowanie wszystkiego pod taski, niektórzy logują co do minuty i tracą masę czasu na... logowanie czasu - standupy, resource plany, sesje planistyczne, retrospektywy itp - sformalizowanie wszystkiego co się da pod śmiesznymi nazwami jakbyśmy pracowali w dupnej korporacji. W ten sposób gubimy to co najważniejsze czyli pasję i kreatywność pracowników - nierealne deadliny projektów na które wszyscy się zgadzają mimo że wiedzą że to niemożliwe - jeden projekt już przez to upadł, drugi ledwo ciągnie a trzeci ma szanse paść w grudniu co firmę ratuje to sensowni ludzie (przynajmniej większość)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Management
@dev master

Dzięki za feedback! Poniżej zakładam, że nadal pracujesz w HeadChannel. Spróbuj podzielić się tym w firmie :) Nie musi być to GoWork, choć jak widać - może być :) Gdybyś miał/miała jeszcze inne punkty, które możemy poprawić, spisz je i przekaż podczas spotkań indywidualnych, które odbywają się w tym kwartale 2015. Docelowo wdrożymy również 'Feedback 360 Stopni' dla poprawy wielu niewielkich i bardzo ważnych elementów we współpracy w firmie. - W sprawie logowania czasu: zgadzamy się, że było to do tej pory zbyt skomplikowane, stąd też jeszcze w październiku przekonasz się, że rezygnujemy z logowania w takiej formie jak było to do tej pory. Szczegóły już wkrótce na skrzynce mailowej! - Standupy, Resource Plany, Sejse planistyczne i Retrospektywy zostają pod swoimi nazwami - to nad czym trzeba popracować, to efektywność ich przeprowadzania. - Deadliny szczególnie w projektach Fixed Cost są utrapieniem :/ Na szczęście nasze portfolio i perspektywa nowych projektów w powiększonym składzie, daje nam jeszcze silniejszą pozycję na rynku UK i coraz większe możliwości negocjacyjne. To sprawia że z optymizmem wchodzimy w rok 2016!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik działu eksportu z językiem niemieckim
Bydgoszcz
AA Euro Recruitment Poland Sp. z o.o.
(115 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik HC

Chyba nie wiesz o czym piszesz w UK są tylko właściciele (małżeństwo) a cała struktura dev od zawsze była w PL wiec bełkot o tym ze firma "juz do nas do Polski dotarła" nie ma sensu. A komentarz "jeśli kolego jeszcze jakimś cudem nie zauważyłeś" daruj sobie dla swoich kolegów z podwórka.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna

Fakt faktem, ze firma narazie jest mała i ze szybko sie rozrasta. Wiemy również, ze struktura zarzadzania wymaga poprawy ale naszym celem nie jest hierarchizacja. Chcemy aby drużyny same rozwiazywaly swoje problemy i dażymy do odpowiedzialnosci samych pracownikow jakkolwiek zgadzamy sie, ze odpowiedzialnosci indywidualnych osób szczegolnie w Management Team musza byc lepiej okreslone szczegolnie teraz w fazie wzrostu. Zauważ jednak, że w zeszłym roku o tej porze było nas o połowę mniej. Nie było takiej ilości projektów. To co teraz się dzieje świadczy o tym, że klienci nas doceniają, podoba im się to co robimy i w jaki sposób. Stajemy się coraz bardziej atrakcyjni i pojawiają się coraz większe i ciekawsze projekty. Ten nagły wzrost liczby osób powoduje komplikacje i zamieszanie , ale powoli je rozwiązujemy. Od wczoraj mamy kolejny pokój dla drużyny. Zrobiło się swobodniej. W tym tygodniu uruchomimy również nasz „fun room”, żeby każdy mógł się zrelaksować oraz wyjeżdzamy w góry naładować akumulatory. Na pewno nie rozwiąże to wszystkich problemów ale staramy się. Wierzymy, że wspólną rozmową, dbaniem o pracowników, słuchaniem ich potrzeb i wzajemnym zrozumieniem dotrzemy na sam szczyt. W końcu nie ma ludzi nieomylnych ale każdy krok i doświadczenie zbliża nas do perfekcji. Dlatego dziękuje za Twoje uwagi. Wierzę, że za kilka miesięcy będziemy z uśmiechem wspominać chwilowe niedogodności. Zapraszam wtedy na dobrą kawę i pogawędkę. Pozdrawiam, Anna M. Office and HR Manager HeadChannel Ltd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik HC

Firma mała, szybko sie rozrasta. Struktura zarządzania bardzo niejasna. Niby jest jakistam polish team w którym są 4 osoby tzw polski zarząd. Niby jest dyrektor polskiego biura i kierownicy poszczególnych pionów. Ale jak przychodzi co do czego i trzeba podjąć jakakolwiek decyzje to zaczynaja odsyłać jeden do drugiego zeby tylko nie wziąć odpowiedzialności i kończy sie na tym ze decyzje podejmują właściciele firmy (siedzą w UK). Wogole nie wiem po co są tam ci cali 'head of costam' chyba tylko po to zeby sie pochwalić stanowiskiem na LinkedIn. Co do biura jest tragicznie ciasno (wynika to z tego ze przyjęli sporo osób). W tzw projektach tez zamieszanie nie mogą sie zdecydować na jedna metodologie prowadzenia. Na plus darmowa kawa mleko i parking w centrum Katowic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poprawny link

Poprawny link http://www.headchannel.pl bez kropki na końcu, która wkradła się niepostrzeżenie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aina

... ależ się dział HR uruchomił. Co za zaangażowanie :-) Dla kogoś kto chciałby tu pracować: - atmosfera jest niezła, głównie ze względu na współpracowników. - zarobki naprawdę dobre w przypadku ludzi z doświadczeniem - sporo sensownych ludzi .... ale jest też jedna bardzo duża wada: Cała kadra to w zasadzie dzieciaki, które bardzo szybko awansowały i które bardzo zazdrośnie pilnują swoich stołków. Dla siebie zgarniają najlepsze konfitury. Wystarczy popatrzeć na ilość i jakośc przebytych szkoleń, no kto na nie chodzi ? Szans na awans nie ma. Generalnie firma się rozwija, kasy nie brakuje więc i dla szeregowców coś skapnie Czy warto czy nie, to już każdy sam musi zdecydować

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@aina

Zgadzam się, że jest nieźle pod względem atmosfery czy też zarobków, a przede wszystkim sensownych ludzi, z którymi można współpracować! To właśnie zarząd końcowo odpowiada za dobór „sensownych osób” do zespołu, aby utrzymać przyjazną atmosferę, która jest podstawą dobrej współpracy :) Co do awansu – ciężko, żeby w firmie 20-30 osobowej wszyscy byli kierownikami. Pracujemy również nad tym, aby ścieżki awansu i kariery były dla wszystkich jasne w kilkuletniej perspektywie. Ale masz rację - rozwijamy się, zatrudniamy kolejne osoby, otwieramy nowe projekty. I wiemy, że działamy na rynku, gdzie konkurencja jest spora, a doświadczony pracownik stanowi podstawę sukcesu :) Byliśmy zawsze i będziemy otwarci na szkolenia sugerowane przez pracowników. W ostatnich latach było wiele szkoleń dla wszystkich pracowników. Cały czas obowiązuje Developers Day (ostatni piątek miesiąca na naukę), możliwość uczestniczenia w konferencjach i warsztatach (rownież w czasie pracy); wszyscy mają dostęp do Pluralsight, CodeSchool; kupujemy każdą książkę od ręki, prenumerujemy czasopisma branżowe. Dla zainteresowanych, udało nam się uruchomić pierwszą wersję portalu dla osób zainteresowanych pracą w naszej firmie: http://www.headchannel.pl. Zapraszamy do wysłania swojego CV! Pozdrawiam, Anna M. Office and HR Manager HeadChannel Ltd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
agent0101
@Anna

A jak wygląda rekrutacja i kto ją prowadzi (zarząd/dyrektor/kierownik/programista)? Ile trwa okres próbny i jaka umowa jest po? Czy jest klimatyzacja/kuchnia/darmowa kawa/przerwa na lunch/płatne nadgodziny? W jakiej formie są lekcje angielskiego i kto je prowadzi? Jakie są warunki w biurze? (na w.w. stronie brak zdjęć).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
to pomalujesz!

Chyba Ci nie poszło w tej firmie. Dobre warunki, określona strategia, atmosfera ok. Naprawdę, trzeba być złośliwym żeby się czepiać tej firmy... Jesteś tam pare lat (tak z tego wynika), dlaczego tam siedzisz? Nie możesz znaleźć innej pracy?? Plujesz sie swoja zlościa, ale nic z tym nie robisz proaktywnie. żal mi Cie. Uciekaj stamtąd, bo dla tej firmy też tak bedzie lepiej!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
programista .NET :P

Pracuję jako programista w HC i firma cały czas pcha do przodu. Nie byłoby to możliwe gdyby nie kadra zarządzająca i zmieniające się realia pracy. Od tych którzy odchodzą często słyszę, że u nowego pracodawcy narzekają dalej, tyle że na inne aspekty pracy. Tak, że norma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly_pracownik

Byc moze jak napisal ktoś z firmy powyzej rzeczywiscie firma daje mozliwosc rozwoju ambitnym i zaangazowanym. Niestety ci ambitni gdy staja sie bardziej profesjonalni dobijaja glowa do sufitu i wiecej zmienic nie moga. I odchodza. HeadChannel nie ma profesjonalnej kadry zarzadzajacej, niestety. To firma zarzadzana jednoosobowo z pozorami wladzy dla kilku osob ktore chcialyby byc lub wydaje im sie ze sa profesjonalne. Niestety to partyzantka a nie projesjonalizm. Zadne magiczne szkolenie nie zrobi z czlowieka managera jesli nie ma on predyspozycji, doswiadczenia, umiejetnosci. I zaden super tytul w stanowisku tego nie zmieni. Programisci regularnie przerzucani sa miedzy projektami w ktorych trzeba zalagodzic kryzys. Firma jest mala a co za tym idzie w mojej opinii brak jej standardow.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@byly_pracownik

Witam byly_pracownik, Jako były pracownik, musiałeś u nas pracować minimum 9 miesięcy temu, bo tyle czasu upłynęło od ostatniego odejścia :) (na marginesie były to 3 odejścia przez ostatnie 2 lata, a w samym tym roku zatrudniliśmy 3 nowe osoby i planujemy zatrudniać dalej; nasza rotacja jest na poziomie minimalnym w IT). Jeśli wówczas „zderzyłeś się z sufitem” jak piszesz to nie wiesz, że wdrażamy obecnie ścieżki rozwoju pozwalające osiągnąć więcej niż jest to oficjalnie możliwe w innych firmach. Wkrótce udostępnimy link opisujący dokładnie jak ten program wygląda. Odnosząc się do przerzucania pracowników między projektami, to prawda, że projektów jest dużo i drużyny póki co nie są stałe, ale również spieszę z updatem informującym, że dzięki nowym dużym kontraktom udaje się zbudować stabilne drużyny, zorientowane tylko wokół swojego projektu. Co do oceny profesjonalizmu kadry zarządzającej, niech za ich profesjonalizmem świadczą ostatnie osiągnięcia, np: wdrożenie metodyki SCRUM w firmie gdzie panował wyłącznie Waterfall lub zdobycie nowych dużych projektów, o których więcej na naszej stronie internetowej (www.headchannel.co.uk). Poza tym, zorganizowany został anonimowy (poszerzony) test Gallupa, który zidentyfikował główne demotywatory (nie pozostawione bez akcji naprawczych), i co nas cieszy wykazał dobre postrzeganie firmy przez pracowników. W skrócie – 90% dobrze rozumie cele tej firmy, 90% potwierdza ze cały czas się rozwija, 70% ma jasno określony plan kariery zawodowej (nad tym dalej pracujemy, aby to było 100%), 100% uważa, że praca, którą wykonują daje im satysfakcje, 100% uważa, że chce dalej pracować w tej organizacji, 100% jest zadowolona ze swoje pracy. Zapraszamy więc innych kandydatów do aplikowania do pracy w HeadChannel. Pozdrawiam, Anna M. Office and HR Manager HeadChannel Ltd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wesoły

Niestety, kiedy powie się, że jednym z poprzednich pracodawców był HeadChannel podczas rozmowy rekrutacyjnej, potencjalny nowy pracodawca wybucha śmiechem i współczuje, mówiąc, że musiał wysyłać tam swoich pracowników, by sprzątali bałagan w HC - sytuacja z życia wzięta, a szkoda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@wesoły

Witam wesoły, Takich „sytuacji z życia wziętych” mogłabym przytoczyć Ci wiele, kiedy rozmawiając z kandydatami ubiegającymi się o pracę w HeadChannel, aplikanci z większości zagranicznych dużych i małych firm (mających oddziały na Śląsku) odnoszą się do „bałaganu panującego u poprzedniego pracodawcy” – nie ma wyjątków. Z drugiej strony wiele obecnie pracujących osób docenia ciągłe zmiany i rozwój firmy w kierunku coraz lepszych procesów i stabilizacji. Co więcej, coraz częściej od nowych osób da się słyszeć pozytywne komentarze, jeśli chodzi o organizację i elastyczność pracy. Zgoda, że niedojrzałe procesy projektowe są jednym z głównych demotywatorów, dlatego mając ten fakt na uwadze, ich poprawa poprzez współpracę z zewnętrznymi ekspertami i regularną pracę z drużyną jest jednym z głównych punktów w planie poprawy efektywności operacyjnej. Pozdrawiam, Anna M. Office and HR Manager HeadChannel Ltd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Firma daje mozliwość wszechstronnego rozwoju pracownikom zaangażowanym i ambitnym, sympatyczna atmosfera sprzyja pracy zespołowej. Bardzo profesjonalna kadra zarządzająca firmą mobilizująca pracowników do osiągania wysokich wyników, poszukiwania nowych rozwiązań i przede wszystkim zdobywania doświadczenia na stanowisku pracy - doceniają i promują.Szczególny nacisk na profesjonalną i rzetelną obsługę klienta porzez dostosowywanie się do zmieniającego rynku i oczekiwań. Polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ksawery

Dobra firma idealna dla ludzi którzy cenią sobie elastyczny czas pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
trawa

Podsumuję to tak: HeadChannel to nie jest idealna firma pod słońcem. W tym sensie więc komuś praca w HeadChannel może nie odpowiadać, ale w takim przypadku wypada opisać to konstruktywnie i poprzeć argumentami, a nie bezkonstruktywnie grymasić. Pod wieloma względami jednak w HeadChannel się bardzo dobrze pracuje i trzeba tego spróbować, by zrozumieć o co chodzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franczesław

Ciekawa firma. Daje dużo samodzielności i możliwości rozwoju. Ciekawe projekty dla ciekawych klientów + dużo nowych technologii. Aż miło :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
makapaka

bardzo dobra firma, w ktorej dbaja o indywidualny rozwoj kazdego z pracownikow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarnylis

dobra firma, dbaja o ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o HeadChannel Limited - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w HeadChannel Limited?

    Zobacz opinie na temat firmy HeadChannel Limited tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy HeadChannel Limited?

    Kandydaci do pracy w HeadChannel Limited napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

HeadChannel Limited
2.3/5 Na podstawie 183 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
HeadChannel Limited
Przejdź do nowych opinii