Jak się pracuje w HeadChannel Limited Katowice? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w HeadChannel Limited Katowice, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w HeadChannel Limited jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze pytania nt. pracy w HeadChannel Limited w Katowice

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czym w HeadChannel Limited zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Net
Były pracownik
 Pytanie

Czy firma jeszcze istnieje?

BR Nowy wpis
Były pracownik
@Net

Sprawdź Librateam Sp. z o.o. na Porcelanowej w Katowicach. Zarząd firmy ten sam ;)

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia HeadChannel Limited? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

MD Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Firma jest zamknięta. I Polska i UK.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w HeadChannel Limited?

Ktos
Były pracownik
@Pytanie

Tu nie ma awansów jest niemoylny Marek i jego elyta

a
Były pracownik
@Pytanie

Jak się nie zwolnisz ...

logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Land Acquisition Manager
Warszawa
Green Capital S.A.
(152 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Net
Kandydat
 Pytanie

Czy Covid wpłynął jakoś na działalność firmy?

tajemniczy ktos
Były pracownik
@Net

oczywiscie, ze tak. Zostało zwolnione pół składu

Ktos
Pracownik
@Net

Tak wpłynął zwolnili całą firmę został tylko Management Team

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w HeadChannel Limited?

qwerty
Kandydat
@Pytanie

niewygórowane oczekiwania finansowe :-)

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Zainteresowany
@Pytanie

Podłączam się pod pytanie. Czy HC dalej mami ludzi wysoką kwotą netto oferując podejrzane umowy łączone z dwóch różnych spółek?

Interesant
 Pytanie

Jakie są etapy rekrutacji. Czy firma daje feedback pozytywny i negatywny? Czy tylko pozytywny?

Pracodawca

@Interesant

Witam! Dziękujemy za pytanie. Rekrutacja na stanowiska techniczne zazwyczaj jest realizowana w ramach 2 etapów, czyli rozmowa telefoniczna z działem HR, a następnie spotkanie w firmie z liderem technicznym i HR'em. Jeśli chodzi o stanowiska nietechniczne np.: specjalista ds. marketingu, to rekrutacja może mieć do 3 etapów, ostatni z nich to dodatkowe zadanie praktyczne, natomiast nie dzieje się tak zawsze. Staramy się odpowiadać każdemu kandydatkowi, z którym się spotkaliśmy, przekazując zarówno pozytywną, jak i negatywną informację o przebiegu procesu rekrutacji. Jeśli kandydat również wyrazi chęć, to możemy przekazać szczegółowy feedback, który wyjaśnia dlaczego, akurat w danym momencie nie możemy zdecydować się na współpracę. Niestety bywa tak, że proces rekrutacji trwa dłużej niż zakładaliśmy i na odpowiedź trzeba poczekać. W chwili obecnej, ze względu na pandemię Covid-19 nasza firma zawiesiła wszelkie rekrutacje. Liczymy, że już za niedługo o pandemii będziemy mówili w czasie przeszłym, a nasze procesy rekrutacji zostaną wznowione. Tymczasem życzymy dużo zdrowia! Pozdrawiam, Paulina Jaros HR Business Partner

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal HeadChannel Limited?

Miszcz Angular Java Sensei
@Pytanie

Owoce, bon na czipsy, pół miejsca parkingowego i podziękowania od Beaty

bąkzdupy
@Miszcz Angular Java Sensei

warto się było uczyć 10 lat programować i 5 studiować. Socjal na miarę 500+. Życie sobie na nowo ułożę za te benefity :]

Pracodawca

@Pytanie

Cześć! Jeśli chodzi o ofertę benefitów w HeadChannel to wygląda ona następująco: 1. Opieka medyczna w PZU - opłacamy pakiet dla pracownika oraz jego rodziny (jeśli wybierze pakiet rodzinny) 2. Ubezpieczenie grupowe WARTA - opłacamy pakiet dla pracownika oraz jego partnera/partnetki (jeśli wybierze pakiet partnerski) 3. Dofinansowujemy Mulitisport w kwocie 50 zł - można wybrać pakiet Active lub Plus 4. Miejsce parkingowe na pobliskim parkingu 5. Voucher o wartości 30 zł wręczany raz w miesiącu do jednego z 3 lokali gastronomicznych w centrum Katowice: MadMick, Bistro Oficyna lub Obiad jak w domku 6. Lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy z polskim lektorem lub native speakerem - my opłacamy lekcje, ale uczestnik zajęć musi te lekcje "odrobić", czyli w danym dniu zostaje o tyle dłużej w pracy ile trwały zajęcia (okolo 1,5 h) 7. Biblioteczka firmowa - mamy książki poświęcone tematyce programowania, ale nie tylko, bo również zarządzanie projektami, analiza biznesowa itd. Każdy może zgłosić zapotrzebowanie na wybraną książkę, a my ją kupujemy. 8. Dostęp do Pluralsight, czyli platfory z e-szkoleniami 9. Staramy się też wymieniać wiedzą, zatem utworzyliśmy Akademię Rozwoju HedaChannel i raz w miesiącu organizujemy szkolenia poświęcone tematyce technicznej, ale nie tylko, ostatnio odbyło się szkolenie z prezentowania/sztuki wystąpień. Pracujemy nad tym, aby zakres szkoleń był coraz szerszy. 10. Planujemy budżet szkoleniowy na dany rok kalendarzowy, co to oznacza w praktyce: każdy pracownik może zgłosić chęć udziału w szkoleniach zewnętrzych i konferencjach. Jeśli budżet nam pozowli, a kierownik działu uzna, że takie szkolenie lub konfrencja jest ok, to pracownik bierze w niej udział. 11. Jeden dzień pracy zdalnej w tygodniu 12. Elastyczne godziny pracy, czyli zaczynamy między 7.00 a 10.00 i kończymy standardowo po 8 h. 13. Nie wiem, czy to benefit, ale w sumie ważna sprawa. Mamy fajny i zgrany zespół, który lubi sobie pośmieszkować na co dzień, ale też chętnie pomaga. Brzmi jak banał, wiadomo. Ale jak inaczej ubrać w słowa proste rzeczy. Pozdrawiam, Paulina Jaros HR Business Partner Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania: Mail: paulina.jaros@headchannel.co.uk Tel. + 48 506 617 027 Możesz też znaleźć mnie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/paulina-jaros-headchannel/

@
@HeadChannel Limited

opłacie, dopłacie i dofinansowujecie... a to pracowników nie stać aby z pensji sobie to wszystko zapłacić?

Zostaw merytoryczną opinię o HeadChannel Limited - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
HeadChannel Limited
2.3/5 Na podstawie 183 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
HeadChannel Limited
Przejdź do nowych opinii