Czym w HeadChannel Limited zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Czy firma jeszcze istnieje?
Jakie narzędzia pracy zapewnia HeadChannel Limited? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Jak długo trwa proces awansu w HeadChannel Limited?
Czy Covid wpłynął jakoś na działalność firmy?
Jakie wartości są cenione w HeadChannel Limited?
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Podłączam się pod pytanie. Czy HC dalej mami ludzi wysoką kwotą netto oferując podejrzane umowy łączone z dwóch różnych spółek?
Jakie są etapy rekrutacji. Czy firma daje feedback pozytywny i negatywny? Czy tylko pozytywny?
Witam! Dziękujemy za pytanie. Rekrutacja na stanowiska techniczne zazwyczaj jest realizowana w ramach 2 etapów, czyli rozmowa telefoniczna z działem HR, a następnie spotkanie w firmie z liderem technicznym i HR'em. Jeśli chodzi o stanowiska nietechniczne np.: specjalista ds. marketingu, to rekrutacja może mieć do 3 etapów, ostatni z nich to dodatkowe zadanie praktyczne, natomiast nie dzieje się tak zawsze. Staramy się odpowiadać każdemu kandydatkowi, z którym się spotkaliśmy, przekazując zarówno pozytywną, jak i negatywną informację o przebiegu procesu rekrutacji. Jeśli kandydat również wyrazi chęć, to możemy przekazać szczegółowy feedback, który wyjaśnia dlaczego, akurat w danym momencie nie możemy zdecydować się na współpracę. Niestety bywa tak, że proces rekrutacji trwa dłużej niż zakładaliśmy i na odpowiedź trzeba poczekać. W chwili obecnej, ze względu na pandemię Covid-19 nasza firma zawiesiła wszelkie rekrutacje. Liczymy, że już za niedługo o pandemii będziemy mówili w czasie przeszłym, a nasze procesy rekrutacji zostaną wznowione. Tymczasem życzymy dużo zdrowia! Pozdrawiam, Paulina Jaros HR Business Partner
Co wchodzi w socjal HeadChannel Limited?
warto się było uczyć 10 lat programować i 5 studiować. Socjal na miarę 500+. Życie sobie na nowo ułożę za te benefity :]
Cześć! Jeśli chodzi o ofertę benefitów w HeadChannel to wygląda ona następująco: 1. Opieka medyczna w PZU - opłacamy pakiet dla pracownika oraz jego rodziny (jeśli wybierze pakiet rodzinny) 2. Ubezpieczenie grupowe WARTA - opłacamy pakiet dla pracownika oraz jego partnera/partnetki (jeśli wybierze pakiet partnerski) 3. Dofinansowujemy Mulitisport w kwocie 50 zł - można wybrać pakiet Active lub Plus 4. Miejsce parkingowe na pobliskim parkingu 5. Voucher o wartości 30 zł wręczany raz w miesiącu do jednego z 3 lokali gastronomicznych w centrum Katowice: MadMick, Bistro Oficyna lub Obiad jak w domku 6. Lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy z polskim lektorem lub native speakerem - my opłacamy lekcje, ale uczestnik zajęć musi te lekcje "odrobić", czyli w danym dniu zostaje o tyle dłużej w pracy ile trwały zajęcia (okolo 1,5 h) 7. Biblioteczka firmowa - mamy książki poświęcone tematyce programowania, ale nie tylko, bo również zarządzanie projektami, analiza biznesowa itd. Każdy może zgłosić zapotrzebowanie na wybraną książkę, a my ją kupujemy. 8. Dostęp do Pluralsight, czyli platfory z e-szkoleniami 9. Staramy się też wymieniać wiedzą, zatem utworzyliśmy Akademię Rozwoju HedaChannel i raz w miesiącu organizujemy szkolenia poświęcone tematyce technicznej, ale nie tylko, ostatnio odbyło się szkolenie z prezentowania/sztuki wystąpień. Pracujemy nad tym, aby zakres szkoleń był coraz szerszy. 10. Planujemy budżet szkoleniowy na dany rok kalendarzowy, co to oznacza w praktyce: każdy pracownik może zgłosić chęć udziału w szkoleniach zewnętrzych i konferencjach. Jeśli budżet nam pozowli, a kierownik działu uzna, że takie szkolenie lub konfrencja jest ok, to pracownik bierze w niej udział. 11. Jeden dzień pracy zdalnej w tygodniu 12. Elastyczne godziny pracy, czyli zaczynamy między 7.00 a 10.00 i kończymy standardowo po 8 h. 13. Nie wiem, czy to benefit, ale w sumie ważna sprawa. Mamy fajny i zgrany zespół, który lubi sobie pośmieszkować na co dzień, ale też chętnie pomaga. Brzmi jak banał, wiadomo. Ale jak inaczej ubrać w słowa proste rzeczy. Pozdrawiam, Paulina Jaros HR Business Partner Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania: Mail: paulina.jaros@headchannel.co.uk Tel. + 48 506 617 027 Możesz też znaleźć mnie na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/paulina-jaros-headchannel/
opłacie, dopłacie i dofinansowujecie... a to pracowników nie stać aby z pensji sobie to wszystko zapłacić?