Nie wysyłają towaru, brak kontaktu telefonicznego, mejlowego. Widzę, że jednak sprawa jest rozwojowa - podobne opinie są na ceneo, czy fb. Proszę poszkodowanych o pozostawienie mejli poniżej.
Rozwiązała się jakoś ta sytuacja czy dalej brak kontaktu? Może jakiś urlop mieli albo nawał pracy.. Daj koniecznie znać jak podeszli do twojej sprawy.
Tak żenującej obsługi jeszcze w sieci nie było! Zamówienie przyjęte sprawnie, po czym - już po opłaceniu faktury, nagle okazało się, że zaoferowana i potwierdzona DARMOWA wysyłka kosztuje 25 zł. ZERO reakcji na reklamację, brak kontaktu telefonicznego. Po 10 dniach cudem udało się dodzwonić do księgowości. "Pomyłka" została usunięta, lecz towaru do dziś brak (chociaż minęło kolejne 10 dni). NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW, NIE ODPISUJĄ NA MAILE. Zastanawiam się, czy ta firma w ogóle istnieje? Ale! Przecież, że istnieje - ktoś wziął grubą kasę za opłacone zamówienie, ale najwidoczniej zapomniał o wysłaniu towaru. ODRADZAM!
I jak to wyjaśnili? Udało się z nimi znowu skontaktować? Wierze ze to po prostu jakaś pomyłka z ich albo twojej strony?
Ryba psuje się od głowy. Nie dziwią szczególnie negatywne opinie, ponieważ kiedyś dostawy były każdego dnia. Potem miały m-ce raz w tygodniu. Rodzaj opakowań był też inny. Kiedyś pakowano w papier, a ostatnie zamówienia to był plastik. I co ma to wspólnego z ekologią. Wachlarz produktów ubożał... Właściciele mogliby śmiało napisać poradnik "Jak zamordować kurę znoszącą złote jaja", a humorzastość pewnej pani zdaje się być wręcz legendarna...
Chcę odzyskać pieniądze ????, brak towaru, kontaktu. Naprawdę wierzyłam że to porzadna firma.
mam całą listę zarzutów, od higieny przez uczciwość handlową do traktowania pracownika jako coś gorszego. Nie kryta pogarda i chęć wyzysku. Podchwytliwe pytanie - ile powinien zarabiać człowiek we współczesnym świecie by godnie żyć? pani A. odpowiedziała że 6000 na rękę. Ja też tak uważam. A płacili 2000 plus tzw. premia warunkowa. Pewien gatunek ludzi nawet .. ludożercom nie smakuje.
No tak - całkiem spora ta lista zarzutów, nie da się ukryć. Jeśli chodzi o zarobki, to tutaj można by długo dyskutować, ponieważ jest to kwestia bardzo indywidualna. A co z benefitami w Ikeda Group? Otrzymujecie jakieś karty podarunkowe, bony świąteczne, itp.?
Ja już tam nie pracuję. Szacunek do siebie to podstawa. Umowy zlecenia, brak benefitów, jedyne co to zakupy w sklepie z 10%upustem
Zamawiałem kilka razy w tym sklepie, ostatnim razem nie dostarczyli wszystkiego, co zamówiłem, ale zabrali pełną kwotę. Próbując skontaktować się ze sklepem, po prostu mnie ignorują. Nie polecam tu kupować czegokolwiek.
Zamówiłam "świeża" rybę Łososia na Święta, Wino wytrawne , ser Tufu , warzywa ,sery , świeże zioła. w sumie 215 zł. Przesyłka kurierska w lodówce 30 zł. W dzień przed dostaje telefon iż moje zamówienie ulegnie zmianie gdyż nie posiadają wina musującego oraz wina wytrawnego którego zamówiłam oraz rybę maja jednak o kilo większa. Zgadzam się na wymianę aby jak najszybciej dostać rybę by zdążyć przed świętami. Następnego dnia dostaje telefon od firmy DHL o 7:00 bym przyjechała do Gdańska 60km. po rybę gdyż ryba i reszta towaru jest w otworzonym pudelku leci z niego woda i lód się rozpuścił, wymienia mi produkty które są w zamówieniu i stwierdza iż do 15-tej mogę się pochorować gdyż ryba nie wytrzyma podroży. Wiec odmówiłam. Dzwoniąc do BEMUKE usłyszałam iż nie wyślą mi powtórnie zamówienia gdyż jest za późno. Wysłałam numer konta w odpowiedzi dostałam email iż moje zamówienie dostało nowy numer i będzie pakowane.. I dziękują za zaufanie. 23/12/2020 dzwonie i pytam gdzie i co się dzieje z zamówieniem .. Dostaje info iż dostane zwrot pieniędzy gdyż zamówienia powtórnego nie ma i nie było. Zostaje na święta bez świeżej ryby etc. zakupów gdyż wydalam ostatnie pieniądze na zamówienie w BEMUKE. pieniędzy zwrotu tez nie dostałam nawet nie został zrobiony przelew gdyż na stronie bemuke dalej widnieje kwota nadpłaty za towar.. Fajnie się bierze od ludzi pieniążki za towar nie zwraca się ich i nimi się obraca czyż nie prawda panie Wasienko facet po 47 roku życia razem z zona Aneta w spółce z Wilkosz oraz Zalewski i Deutschman. Same walki ?? .. Może warto się przyjrzeć (sklep, nieruchomości oraz Odeo24) Pozdrawiam Wesołych Świąt do zobaczenia w 2021. Z pewnością NIEPOLECAM
Za każdym razem, gdy otrzymuję telefon w sprawie zamówienia ze sklepu BeMuke, kontaktuje się ze mną inna osoba. Biorąc pod uwagę fakt, że delikatesy nie zatrudniają 30-stu sprzedawców wydało mi się to podejrzane. Szkoda, że moje przypuszczenia zdają się potwierdzać, a rotacja jest zapewne bardzo duża. Mimo wszystko szkoda, że BeMuke źle traktuje pracowników, bo sklep jest dobrze zaopatrzony. Z produktami bywa różnie, ale przeważnie stosunek ceny do jakości jest w porządku. Niemniej jako że polscy pracodawcy zazwyczaj nie słyną z bycia cywilizowanym pracodawcą, nie powinno to aż tak bardzo dziwić. Zdecydowanie lepsze warunki pracy i płacy są w przedsiębiorstwach z kapitałem zagranicznym. Jako że znam trochę rynek, to nie da się ukryć, że na niektórych produktach marża jest stosunkowo wysoka. Co do niektórych owoców i warzyw, to można odnieść wrażenie, że nie wszystko bio, co się bio mieni. Z punktu widzenia klienta sklep spełnia oczekiwania, niemniej jeśli pojawi się alternatywa z dowozem, to chętnie wypróbuję. Szkoda, że nie macie lekko.
Skoro w Twojej ocenie rotacja w tym miejscu pracy jest rzekomo bardzo duża to zaczyna mnie zastanawiać jaki to ma wpływ na jakoś obsługi klienta w firmie Ikeda Group. Wiesz może jakie wymagania trzeba spełniać, aby móc w ogóle w tym miejscu pracować? Może pracodawca jest tak bardzo wymagający?
Rozmowa o pracę na bardzo niskim poziomie, kierownikowi zalezy tylko na tym, aby ktoś mu rozniósł towar i brak umowy to dla tego Pan to coś normalnego.
Czy w Ikeda Group Sp.z o.o/BeMuke delikatesy są paczki/bony świąteczne?
Uważam, że firma płaci i stawia wymagania . Jeśli komuś nie odpowiada lub nie potrafi im sprostać powinien odejść i nie wypisywać bzdur.
Mam zamiar aplikować i szukam informacji jaka atmosfera i na jakie zarobki można liczyć. Podpowiecie coś?
Nie polecam tego miejsca i podpisuje się pod komentarzem zawartym na górze. (usunięte przez administratora), żadnych kompromisów. Zwykły pionek.. (usunięte przez administratora) z tym że w momencie odejścia nie ujrzysz tych pieniędzy, a argument jest jeden.. Dostajesz to co masz na pseudo umowie ????sama byłam pracownikiem tego sklepu i czuję się wykorzystana. Mój pierwszy tydzień pracy polegał na sprzątaniu bo (usunięte przez administratora) jaki tam zobaczyłam przekraczał wszelkie granice. (usunięte przez administratora) zatrudniając się tam robisz to na własne ryzyko. Pozdrawiam
Nie mylcie szacunku do pracownika z wymaganiami jakie stawia firma przed pracownikami!!
Nie zgodzę się, ponieważ wymagania są tam niebotyczne (zlecanie kilku rzeczy na raz i pretensje, jeśli się nie uda ich zrobić od razu - nie wspominając jeszcze o jednoczesnej obsłudze klienta), a pracowników traktuje się z góry.
Zdecydowanie odradzam podejmowania pracy w Bemuke z wielu względów. (usunięte przez administratora)- jesteś dla nich tylko pionkiem, póki się nie odzywasz - jesteś w porządku, ale kiedy zwrócisz komukolwiek na cokolwiek uwagę lub zaczniesz walczyć o swoje prawa - stajesz się w ich oczach osobą do zwolnienia w pierwszej kolejności. Jak już jesteśmy przy temacie zwolnień - możesz zostać tu wyrzucony za naprawdę wiele innych rzeczy - prawdopodobnie także za krzywe spojrzenie, bowiem sytuacje zwolnień z dnia na dzień są tam dość powszechne :) Ten sklep to jeden wielki chaos -(usunięte przez administratora). Produkty, które sprzedawane są jako BIO bardzo często nie mają z tym pojęciem nic wspólnego, mowa oczywiście o owocach i warzywach, sprzedawanych po dużo większej cenie, nieświadomym niczego klientom. Więc jeśli miałeś ambicje żeby pracować w sklepie ze zdrową żywnością i dzielić się swoją wiedzą - poszukaj innej lokalizacji, bo nawet jeśli jakimś cudem utrzymasz się tam dłużej niż miesiąc - puste obietnice względem pracownika i klientów, kłamstwa pt."mamy chwilowe braki"(wynikające oczywiście z niedopatrzeń szefostwa), ostudzą twój zapał po jakimś czasie. Kolejna kwestia - musisz być w pełni dyspozycyjny, grafiki są bardzo często ustalane bez porozumienia z pracownikami, praca najczęściej 6 dni w tygodniu. I na koniec najważniejsze - umowa i wypłaty. Radzę wszystkim śmiałkom żądać umowy tego samego dnia, kiedy jest się zatrudnionym, ponieważ może istnieć duże ryzyko, że po przepracowaniu kliku dni zostaniesz zwolniony(usunięte przez administratora) z tego względu, że po pożegnaniu się z tą pracą bardzo często owe "premie" nie są wypłacane i w żaden sposób nie zdołasz dowieść swoich praw. Bardzo serdecznie odradzam.
Sklep bardzo fajnie się rozwija a niektórzy byli „pracownicy „ którym chciało się pracować jak „starszej Pani tańczyć „ próbują oczerniać sklep i właścicieli .Żal mi właścicieli bo wkładają całe serce w sklep i ciągle go rozwijają i wprowadzają coraz większy asortyment . A co do świeżości produktów są zawsze świeże i w terminie !!! Kupuje tam od otwarcia tego sklepu i nigdy nic po terminie nie widziałem . Szkoda tylko że ludzie którym nie chce się pracować potrafią znaleźć czas i szkalować ludzi którzy budują i rozwijają coś nowego i trafionego we Wrocławiu . Właścicielom życzę sukcesów i wytrwałości a co do opinii które ich pewnie dotykają , nie przejmujcie się tym i róbcie swoje . Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów .
Witam. Nie polecam nikomu. O wszystko trzeba się prosić włącznie z umową i wypłatą, która zawsze była wypłacana z opóźnieniem. Stosunek właścicieli niepoważny, nigdy nie spotkałam się z tak kiepskim pracodawcą. Mają duże wymagania,(usunięte przez administratora)Jeszcze raz stanowczo odradzam!
Pracuję w tej firmie od ponad 1 roku i ani razu nie otrzymałam wypłaty z opóźnieniem, więc albo pisze to któraś z wyrzuconych dziewczyn które ściemniały zamiast pracować albo konkurencja.
Albo pisze właściciel który "prosi" swoich pracowników o opinie oczywiście pozytywne, bez możliwości odmowy. Jedna wielka porażka, umowy brak, wypłata zależna od humoru pani A., A na pewno nie od przepracowanych godzin
Mnóstwo wymagań za śmieszne pieniądze. Zgadzam się z przedmówcą - sprzedawanie mięsa (wędlin, kiełbas itd) po terminie jest na porządku dziennym. To samo dotyczy serów. Ogólny chaos. Firma nie ma żadnych zasad. Jeśli masz w sobie jakąś moralność, to praca w tej firmie nie jest dla Ciebie.
Firma ma opinię dobrego pracodawcy więc dobrze byłoby docenić gdzie pracujemy!!
(usunięte przez administratora) Pomijam, że (usunięte przez administratora) się klientów i produkty które nie są bio sprzedaje się jako bio, a mięso ma zmieniane daty ważności. Pracownicy dla nikogo nic nie znaczą. Każdy robi co chce, bo panuje tam jeden wielki bałagan. Zwalniają jak popadnie, zatrudniają każdego, więc jest wesoło. Zdecydowanie odradzam.
Stanowczo odraczam podejmowanie pracy w BeMuke. Właścicielka kłamie. Przepracowałem kilka dni. Nie otrzymałem ani umowy ani zapłaty. Skierowałem sprawę do PIP. Poinformowałem również ZUS i Sanepid. Mam nadzieję, że dobiorą się jej do(usunięte przez administratora)
Niepoważne podejście do człowieka. Rozmowa rekrutacyjna w czwartek, oferta przyjścia do pracy już w piątek, ale wynegocjowany poniedziałek. W piątek rano potwierdzone zainteresowanie ofertą, ale brak odzewu ze strony sklepu. W sobotę wieczorem sms, że jednak rekrutacja nieaktualna. Także, nie polecam! Jeśli ktoś jednak się zdecyduje to warto od razu wynegocjować zapis, że w razie porzucenia oferty pracy ze strony pracodawcy przysługuje pracownikowi wynagrodzenie za cały miesiąc pracy i od razu podpisać ;-)
Masz może informacje o ewentualnych przyjęciach do pracy w firmie Ikeda Group Sp.z o.o/BeMuke delikatesy? W internecie brakuje informacji na ten temat, a na oficjalnej stronie internetowej firmy nie ma żadnej zakładki dla potencjalnych pracowników, dlatego ciekawi mnie, jak można dowiedzieć się, czy firma poszukuje obecnie nowych pracowników? Wiesz może, jak to wygląda? Zachęcam do odpowiedzi.
Widać, że firma wie co robi, obsługa w postaci dietetyczek 5+, wybór produktów 5+, jakość obsługi 10+
"Niepoważne podejście do człowieka" - te słowa idealnie opisują stosunek delikatesów BeMuke do przyszłego pracownika. Żałuję straconego czasu, bo firma okazała się nierzetelna, brak w niej profesjonalizmu ze strony kierownictwa. Rozmowa rekrutacyjna odbyła się we wtorek, dzień próbny odbył się w czwartek (podczas którego nie było osoby, która miałaby mnie zatrudnić i). Wywiązałam się ze zleconych zadań i po skończeniu pracy dopytałam się pracownika, czy na pewno ktoś do mnie zadzwoni. Niestety telefon do tej pory milczy, a z Panią kierownik dogadywałam się, że mogłabym zacząć pracę od poniedziałku. Czuję się (usunięte przez administratora), ponieważ podczas dnia próbnego kazano mi wykładać towar, a nie pełnię funkcji fundacji charytatywnej, żeby za darmo wspomagać sklepy w ich obowiązkach. Rozumiem, że dzień próbny polega na zobaczeniu, czy dana osoba nadaje się do pracy, ale jak już wyżej wspominałam Pani kierownik nie było wtedy w sklepie, a pracownice zapewniały mnie że jest wszystko w porządku i nie mają zastrzeżeń. Osoby zarządzające sklepem powinny wykazywać się większym profesjonalizmem i w razie obiekcji informować kandydata, że nie podejmą się współpracy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ikeda Group Sp.z o.o/BeMuke delikatesy?
Zobacz opinie na temat firmy Ikeda Group Sp.z o.o/BeMuke delikatesy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.