Opinie o Abarta Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Abarta Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Abarta Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Abarta Sp. z o.o. w Kraków

SmartMAn Nowy wpis
Były pracownik

Powiedzenie, że Abarta to firma to jak stwierdzenie, że Ziemia jest płaska. Śmiech na sali. Osoba, która prowadzi ten (usunięte przez administratora) wydaje mi się że wpadła na pomysł otworzenia tej działalności po przeczytaniu książki " Jak otworzyć biznes ". Nic się tam nie trzyma kupy. Zacznijmy od atrakcyjnej oferty na portalu OLX, która na pierwszy rzut oka może wydawać się naprawdę ciekawa , ale po zetknięciu się z prawda szybko dochodzi się do wniosku, żeby jak najszybciej szukać innej pracy. Oferują atrakcyjne zarobki. Jeżeli dla kogoś atrakcyjny zarobek to minimalna krajowa to faktycznie, może się tam odnajdzie. Dla mnie to jeden wielki wyzysk, biorąc pod uwagę, że w tej firmie nie ma możliwości jakiegokolwiek rozwoju i nie liczyłbym na jakąkolwiek podwyżkę. No chyba że odpowiednio wysmarujesz się wazelina i wejdziesz w (usunięte przez administratora) kadrze kierowników. Kolejne to stabilne zatrudnienie. Jest to największe kłamstwo. Umowa zlecenia na okres jednego miesiąca. Nie ma możliwości podpisania na dłużej niż miesiąc i to nieistotne, czy jesteś nowym pracownikiem, czy pracujesz już dłuższa chwile. Pod koniec miesiąca jesteś wzywany do pokoju kierownika, który żali się że firma ma niskie obroty i teraz najlepsze albo daje ci do podpisania nowa umowę na miesiąc, albo oznajmia że od jutra już nie musisz przychodzić. Jeden wielki szwindel. Jedynie z czym nie skłamali w swojej ofercie to elastyczne godziny pracy. Przejdźmy teraz do rozmowy rekrutacyjnej. Z czymś takim nigdy się nie spotkałem. Do rozwiązania dostajesz siedmiostronny egzamin z wiedzy o IT, kas fiskalnych i uwaga z słownictwa w języku angielskim. Co jest na tyle śmieszne, że jedyny kontakt w tej pracy z językiem angielskim to nazwy niektórych produktów, ale to tego nie trzeba być poliglotą. Nie zetkniecie się raczej z obsługa klientów zagranicznych bo w firmie panuje na tyle bieda, że żal im odbierać telefony z poza Polski, oraz z wysyłka za granice. A jak wygląda atmosfera pracy, obowiązki itp.? Te aspekty pozostawia najwięcej do życzenia. Wszystkie opinie które zostały umieszczone na tym portalu są trafne. Lekko nie jest. Po pracownikach widać, że są wygaszeni i tylko jak nadążyłaby się okazja szybko by zwiali. Firma uważa się że specjalizują się IT, i to w takim stopniu że ich głównym komunikatorem pomiędzy pracownik - kierownik jest Gadu Gadu. Kierownikowi ciężko odpowiedzieć na słowo dzień dobry, raczej nie jest gadatliwy, ale za to świetnie posługuje się komunikatorem wysyłając wiadomości co jest, źle wykonane albo jakieś inne uwagi. Nic dziwnego skoro nie ma przed rozpoczęciem pracy jakiegokolwiek wprowadzenia, czy szkolenia. Ale to może i nawet dobrze bo po podejściu do pracownika, pewnie to szkolenie byłoby bezpłatne. Wyznają zasadę siadaj i rób, a najlepiej nie odchodź od komputera, a jak czegoś nie wiesz to jest wyłącznie tylko twój problem, a jak prosisz o informację jedynie co usłyszysz to "proszę włącz samodzielne myślenie". Mimo że w ofercie jest zaznaczone, że twoim obowiązkiem jest prowadzenie strony internetowej/allegro to tak naprawdę jesteś od wszystkiego. Od obsługi klienta stacjonarnego, przez bycie sprzątaczem, osobą odpowiedzialnej do przygotowania i wysłania paczka po pracownika fizycznego, który musi rozłożyć tonę papieru na zapleczu z wizją artystyczną właściciela, który zamiast podziękować jedynie co potrafi to przekręcić twoje imię, i zarzucić Ci brak pary w rękach i że długo to trwało. Gdyby nie fakt że był to okres, w którym ciężko o znalezienie pracy przez pandemie. To na język tylko nachodziło stwierdzenie " Sam se to rozkładaj Chamie ". Cechuje się bardzo chłopskim podejściem rozumowania Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu jeżeli chodzi o firmę Abarta Środowisko bardzo toksyczne, nie ma nawet jak zrobić przerwy obiadowej, chyba że chcesz siedzieć na stanowisku z talerzem na kolanach, albo siedząc i konsumując w toalecie. I nie polecam zakupów w tym miejscu jeżeli zależy Ci na czasie. Moja ulubiona sytuacja było proszenie kierownika o wykonanie zwrotu środków za brak możliwości sprowadzenia towaru. Kończyło się na tym, że zwrot został wykonany po tygodniu proszenia się o wykonanie bo klient nalega/ Samo wyposażenie sklepu to też jest jakiś żart. Z całej oferty, która posiadają może z 5% produktów maja fizycznie, a reszta na zasadzie dropingshippingu ponieważ maja umowy z dystrybutorami. Większość aukcji wystawionych jest niedostępnych, a wszelkie nieprzyjemności z tym związane spadają na zwykłego pracownika. Ceny produktów również różnią się ze strony internetowej w sklepie stacjonarnym. W momencie gdy klient upatrzył sobie produkt na stronie który akurat jest dostępny co jest rzadkością w sklepie stacjonarnym, że cena jest inna niż została podana na stronie, a zazwyczaj jest wyższa. Klient jest po prostu rozczarowany. A jak coś nie odpowiada kontrahentowi zostaję wrzucony na czarna listę " Firma xyz - NIE ODBIERAĆ". Dodam że bardzo długa jest ta lista Przepraszam za chaotyczność mojej wypowiedzi.

poważny_pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Nikomu, nawet największemu wrogowi nie polecam pracy w tym miejscu. Bardzo kuszące ogłoszenie pracy, które zostaje zweryfikowane w przeciągu kilku godzin. Na samym starcie od Pana Marcina, który nawet nie wie kim jest dana osoba z którą się umówił na określony termin i godzinę, dostajemy do pisania na kolanie 8 stronicowy test, w którym znajdują się pytania nie mające żadnego związku z danym stanowiskiem (w tym 1 strona z języka angielskiego). Stanowisko pracy to niewygodny stołek przy blacie, który nie jest nawet biurkiem. "Wysokie wynagrodzenie adekwatne do ilości i jakości wykonanej pracy" oraz "możliwość rozliczania się w systemie czasowym, akordowym i prowizyjnym", to w praktyce minimalna krajowa obowiązująca na dany rok, wypłacane standardowo do dnia 10 następnego miesiąca. Jakość oraz ilość wykonanej pracy nie ma w kontekście wypłaty najmniejszego znaczenia. "Możliwość awansu i rozwoju zawodowego". Określenie "awans" w tym sklepie to nieśmieszny żart, chyba że awansem można nazwać lepszy fotel i obsługę Allegro zamiast sklepu stacjonarnego oraz strony internetowej. Również rozwój może się wiązać co najwyżej z poznawaniem skrótów klawiszowych "CTRL + C " oraz "CTRL + V", oraz programu "Snipping Tool", ponieważ praca w głównej mierze polega na kopiowaniu opisów oraz zdjęć produktów od innych sprzedawców. Takie praktyki na pracownikach wymusza kierownictwo, które kieruje się zasadą, że liczy się nie jakość, tylko ilość i dziennie ma być wystawiana określona ilość aukcji na serwisy sprzedażowe, w przeciwnym wypadku pracownik jest obwiniany o słabe obroty sklepu. Ostatni punkt zachęcający do podjęcia pracy w tym miejscu opatrzony jest nazwą "Telefon komórkowy", co w praktyce oznacza telefon stacjonarny oraz komórkowy, służący do odbierania telefonów od klientów. W sklepie "Abarta" nie można nawet uświadczyć umowy o pracę. Każdy pracownik (nawet ten pracujący ponad 2 lata) podpisuje co miesiąc umowę zlecenie na okres 1 miesiąca, co wiąże się z brakiem możliwości płatnego urlopu. Każdemu kto szuka pracy, polecam omijać szerokim łukiem sklep "Abarta". Szkoda nerwów i pleców, na siedzenie w tym miejscu.

???? Nowy wpis
Były pracownik

Firma Abarta jest pełna nieetycznych praktyk, w zamian za najniższą krajową oferuje toksyczne środowisko pracy i krótki staż pracy (zwykle od jednego do kilku miesięcy), który zwykle kończy się szkoleniem następnego pracownika. Rotacja pracowników okazuje się być tutaj codziennością - jeśli tylko pracownik nie spełnia nieznanych mu wymagań czy nie osiąga nieokreślanej przez pracodawcę normy sprzedażowej, współpraca jest z nim się kończy. Na posadę poszukuje się osoby zaznajomionej z obsługą kasy fiskalnej (której nawet w tym sklepie nie ma), orientującej się w kwestii podatków od sprzedaży, a także mającą wiedzę na temat produktów elektronicznych. Cały ten proces rekrutacji, potencjalny kandydat otrzymuje 8 stron wydrukowanego kwestionariusza z dołączonym wydrukowanym testem języka angielskiego z jakiejś książki business english na poziomie B2 i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że demografia osób uczęszczających do sklepu lub składających zamówienie przez internet nie porozumiewa się w języku angielskim i podczas mojego stażu jedynie raz przydała się znajomość angielskiego - aby udzielić informacji osobie, która zapytała gdzie tutaj jest punkt dorabiania kluczy. W miejscu pracy nie ma praktycznie przestrzeni - wszędzie wala się zakurzony sprzęt lub mopy, których sprzedażą ten sklep również się zajmuje. Przerwy w pracy, których i tak w sumie pracodawca nie przewiduje, spędza się przy miejscu pracy, zwykle jedząc swój posiłek na kolanach. Dedykowany sklep internetowy działa na zasadzie dropshippingu - oferty przeklejane są od zewnętrznych dostawców i po złożeniu zamówienia przez klienta na sklepie i uiszczeniu zapłaty, sklep dopiero wtedy zamawia sprzęt, często kwestionowanej jakości i wysyła do klienta - cały proces trwa czasem tydzień. Żenujące doświadczenie zawodowe, które wstyd umieścić w swoim CV.

Lol Nowy wpis
Kandydat
@????

Ten test to jakaś porażka. Zero rozmowy z potencjalnym pracownikiem o warunkach współpracy. Na szczęście byłem tą osobą, która nie miała okazji podjąć pracy w tym miejscu :)

Krzychu
Kandydat

Dramatyczny proces rekrutacyjny, test na 8 stron wymagający wszechwiedzy jak np. znajomość producentów kas fiskalnych na stanowisko obslugi klienta, gdzie sklep nie sprzedaje takowych produktów. Brak kontaktu po procesie rekrutacyjnym, zdecydowanie nie polecam - zmarnowany czas.

Dorota
Inne
@Krzychu

Naprawdę podczas rekrutacji do Abarta na stanowisko pracownika obsługi klienta należy przejść test znajdujący się na aż ośmiu stronach? To naprawdę sporo, szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie spotkałam się z czymś takim w tej branży, choć rozumiem, że każda firma ma indywidualne wymagania. A z ilu etapów składała się rekrutacja?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w Abarta Sp. z o.o.? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Kierownika pracującego!
Kraków
Koloryt Sp. z o.o.
(112 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Grzegorz

Nie polecam tej firmy, zakupiłem towar i nie mogę oddać.Towar nie był rozpakowany i w takim stanie chciałem zwrócić po 5 dniach od zakupu.Odpowiedz firmy była że nie i koniec, nie ma dyskusji.Nie podali żadnego uzasadnienia.Towar był zamówiony telefonicznie i opłacony za pobraniem.

admin

Jak wygląda atmosfera pracy i rekrutacja w firmie Abarta Sp. z o.o. ? Czekamy na nowe opinie.

Zostaw merytoryczną opinię o Abarta Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Abarta Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Abarta Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Abarta Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii