Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Jean Louis David?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski?
Suszarki i szczotki,oraz do pielęgnacji włosów. Maszynki nożyczki i grzebienie trzeba mieć swoje.
Chodzę do salonów od kilku lat, zauważyłem, że wszystko zależy od konkretnego fryzjera, za niektórymi przepadałem, niektórzy no coż..trzeba było się raz ściąć na 3mm ale nigdy nie poczułem się poniżony aż do dzisiaj..W salonie który mieści się a Avenidzie byłem dzisiaj obsłużony w taki sposób, że musiałem pierwszy raz wyjść podczas strzyżenia i to ze wstydem i przykrością..Najperw zostałem zmierzony dziwnym wzrokiem przez Panią z Ukrainy, miałem odczucie jakby było pogardliwe ale stwierdziłem, że chyba mi się wydaje bo przecież jaki mogłaby mieć powód i strasznie żal mi tych osób więc zdystansowałem się do siebie. Następnie próbowałem wytłumaczyć tej Pani że lubię długie włosy i że chce tylko do 2 cm skrócić górę i boki oraz tył bardziej ale nie za krótko żeby pasowało do góry, a Pani pokazała mi fryzury mężczyzn od tylu głowy i zapytała jakie chce mieć boki, no powiedziałem, że boków to nie ma na tych zdjęciach ale generalnie długość z tyłu pomiędzy jedną a drugą fryzurą, bo nie było mojej. Na to Pani wzięła maszynkę i chciała polecieć po boku, a kiedy poprosiłem żeby nie używała maszynki(bo kiedyś też tak właśnie frzyjerka z tej sieci slalonów ogoliła mnie prawie na łyso,) oburzyła się i biorąc nożyczki zaczęła złośliwe prychać pod nosem i podśmiechiwać się, a później po każdym jednym cięciu kilku włosów pytać czy tak jest ok., pomijając prychania pod nosem zrozumiałbym gdyby ścięła częściowo bok i zapytała dla upewnienia czy długość wystarczy. Zrozumiałem, że teraz to będzie złośliwa zabawa z Klientem i może skończyć się tak że wyjdę obcięty jak nigdy nikt by tego nie chciał. Chcąc tego uniknąć poprosiłem managera o pomoc, żeby wyjaśnić, że się nie rozumiemy i najlepiej byłoby gdyby strzyżenie dokonczył ktoś inny. Sytuacja zrobiła się nieprzyjemna, bo Pani manager zamiast współpracować zapytał czy jestem uprzedzony do ludzi z Ukrainy, na miłość boską czy tak załatwia się sprawy w profesjonalnym salonie ? Oczywiście klientka która nie obserwowała tej sytuacji oburzyła się i huzia na juzia..usłyszam od Pani, ze nie przyszła tu słuchać starego dziada. Wyszedłem zawstydzony chociaż całym sercem współczuje Ukranie i nie mogę zrozumieć jak człowiek taki jak ja, który od wielu lat chodzi korzysta z tej sieci i nie chce krzywdy tych ludzi mógł tak się poczuć ...nie rozumiem co się stało..a przy okazji do szanownej Klinetki, która na koniec pokazała mi środkowy palec..droga Pani, wydaje mi sie, że dzieli nas tylko różnica maksymalnie 6 lat i nie żcyczę Pani żeby się Pani tak za jakiś czas poczuła jak się poczułem..fryzurę może Pani zmienić ale to co ma Pnia w głowie chyba trzeba by było zmienić najpierw jeśli chce Pani żeby ta głowa była postrzegana inaczej..Bedę wdzięczny za wasze komentarze bo czuję się fatalnie i trudno mi zrozumieć co się właściwie stało..
Szanowny Kliencie Tak się złożyło, że tego dnia byłam świadkiem zaistniałej sytuacji w salonie JLD Avenida ( też w charakterze klientki) i o ile nie znając szczegółów początkowo zgłaszanych przez Pana pretensji, o tyle sama mogę przyznać, że profesjonalizm i fachowe podejście do klienta w tym salonie( i tego dnia) był poniżej krytyki. Sama miałam też okazję korzystać z tej sieci salonów i również w Avenidzie,ale stylistka do której tym razem trafiłam- i jak się okazało Pani menager- nie wykazała się ani pełnym zainteresowaniem swoją pracą ani fachowością.Nie dość, że zlecała większośc czynności podlegającej jej stylistce, to nie wykazywała żadnych oznak zainteresowania moimi uwagami- jak choćby to że włosy są nierówno przecięte i należałoby to poprawić być może maszynką. Dopiero po powrocie do domu i dokładnym przyjrzeniu się moim włosom ( nawet Pani stylistka nie pokazała mi jak wygląda fryzura od tyłu) doznałam szoku... włosy nierówne i postrzępione jakby ktoś pociął je "ze złości"! Przyznam, że jeszcze nigdy nie czułam się tak oszpecona i tę opinię podziela kilka osób, które mnie po "strzyżeniu" widziały. Nie wspomnę też że zabieg botoxu też został wykonany nieprofesjonalnie- ostatnio po wykonaniu w tym samym salonie( przez Panią Martę) włosy były na całej długości pięknie wygładzone i dobrze ostrzyżone. Ma Pan zatem całkowitą rację, że nim się odda w ręce " profesjonalisty" w renomowanym salonie należy zdać sobie sprawę kto jest nim naprawdę i tego się trzymać.Ja osobiście tej sprawy nie popuszczę bo wkład finansowy jaki włożyłam jest niewspółmierny do " efektów" jakich mogłam się spodziewać- bo tym razem było to zwykłe spartaczenie całości usługi( nie mówiąc już o "wymuszonej grzeczności" Pani manager i braku chęci zadowolenia klienta).
Czy Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski ma ściśle ustalone godziny pracy?
Szukam Pani Sylwii z JLD Posnania. Czy ktoś może orientuje się, gdzie Pani Sylwia teraz pracuje?
Szukam Pani Darii T. z salonu przy Półwiejskiej w Poznaniu. Ktoś wie, czy nadal pracuje w JLD, czy wraca, gidze można ją znaleźć? Świetnie strzyże!
Szukam przecudownej Pani Ani z salonu JDL Posnania. Pani Ania charakteryzowała się tatuażami na całych przedramionach oraz krótkimi blond włosami- dzięki niej przestałam bać się farbowania na blond! Czy ktokolwiek wie, gdzie mogę ją zastać? Proszę o informację.
Jaka umowa obowiązuje w Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski podczas okresu próbnego?
Czy pracodawca Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Zależy od salonu,menadzer może zrobić konkurs,raz na jakiś czas robi firma konkursy. Np za 10 sprzedanych kosmetyków wybierasz sobie 1 kosmetyk dla siebie.
Szukam Pana Tomka z JLD Poznań M1. Gdzie się Pan przeniósł? ☹️ Jak mam znaleźć mojego ulubionego fryzjera znając tylko imię????