Jak się pracuje w Jean Louis David Poznań ul. Bukowska 156? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Jean Louis David Poznań, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Jean Louis David jest dla Ciebie odpowiednia! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Jean Louis David w Poznań ul. Bukowska 156

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Jean Louis David?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski?

Agata Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Suszarki i szczotki,oraz do pielęgnacji włosów. Maszynki nożyczki i grzebienie trzeba mieć swoje.

Zwyczajny
Inne
 Pytanie

Chodzę do salonów od kilku lat, zauważyłem, że wszystko zależy od konkretnego fryzjera, za niektórymi przepadałem, niektórzy no coż..trzeba było się raz ściąć na 3mm ale nigdy nie poczułem się poniżony aż do dzisiaj..W salonie który mieści się a Avenidzie byłem dzisiaj obsłużony w taki sposób, że musiałem pierwszy raz wyjść podczas strzyżenia i to ze wstydem i przykrością..Najperw zostałem zmierzony dziwnym wzrokiem przez Panią z Ukrainy, miałem odczucie jakby było pogardliwe ale stwierdziłem, że chyba mi się wydaje bo przecież jaki mogłaby mieć powód i strasznie żal mi tych osób więc zdystansowałem się do siebie. Następnie próbowałem wytłumaczyć tej Pani że lubię długie włosy i że chce tylko do 2 cm skrócić górę i boki oraz tył bardziej ale nie za krótko żeby pasowało do góry, a Pani pokazała mi fryzury mężczyzn od tylu głowy i zapytała jakie chce mieć boki, no powiedziałem, że boków to nie ma na tych zdjęciach ale generalnie długość z tyłu pomiędzy jedną a drugą fryzurą, bo nie było mojej. Na to Pani wzięła maszynkę i chciała polecieć po boku, a kiedy poprosiłem żeby nie używała maszynki(bo kiedyś też tak właśnie frzyjerka z tej sieci slalonów ogoliła mnie prawie na łyso,) oburzyła się i biorąc nożyczki zaczęła złośliwe prychać pod nosem i podśmiechiwać się, a później po każdym jednym cięciu kilku włosów pytać czy tak jest ok., pomijając prychania pod nosem zrozumiałbym gdyby ścięła częściowo bok i zapytała dla upewnienia czy długość wystarczy. Zrozumiałem, że teraz to będzie złośliwa zabawa z Klientem i może skończyć się tak że wyjdę obcięty jak nigdy nikt by tego nie chciał. Chcąc tego uniknąć poprosiłem managera o pomoc, żeby wyjaśnić, że się nie rozumiemy i najlepiej byłoby gdyby strzyżenie dokonczył ktoś inny. Sytuacja zrobiła się nieprzyjemna, bo Pani manager zamiast współpracować zapytał czy jestem uprzedzony do ludzi z Ukrainy, na miłość boską czy tak załatwia się sprawy w profesjonalnym salonie ? Oczywiście klientka która nie obserwowała tej sytuacji oburzyła się i huzia na juzia..usłyszam od Pani, ze nie przyszła tu słuchać starego dziada. Wyszedłem zawstydzony chociaż całym sercem współczuje Ukranie i nie mogę zrozumieć jak człowiek taki jak ja, który od wielu lat chodzi korzysta z tej sieci i nie chce krzywdy tych ludzi mógł tak się poczuć ...nie rozumiem co się stało..a przy okazji do szanownej Klinetki, która na koniec pokazała mi środkowy palec..droga Pani, wydaje mi sie, że dzieli nas tylko różnica maksymalnie 6 lat i nie żcyczę Pani żeby się Pani tak za jakiś czas poczuła jak się poczułem..fryzurę może Pani zmienić ale to co ma Pnia w głowie chyba trzeba by było zmienić najpierw jeśli chce Pani żeby ta głowa była postrzegana inaczej..Bedę wdzięczny za wasze komentarze bo czuję się fatalnie i trudno mi zrozumieć co się właściwie stało..

787364084 Nowy wpis
Inne
@Zwyczajny

Szanowny Kliencie Tak się złożyło, że tego dnia byłam świadkiem zaistniałej sytuacji w salonie JLD Avenida ( też w charakterze klientki) i o ile nie znając szczegółów początkowo zgłaszanych przez Pana pretensji, o tyle sama mogę przyznać, że profesjonalizm i fachowe podejście do klienta w tym salonie( i tego dnia) był poniżej krytyki. Sama miałam też okazję korzystać z tej sieci salonów i również w Avenidzie,ale stylistka do której tym razem trafiłam- i jak się okazało Pani menager- nie wykazała się ani pełnym zainteresowaniem swoją pracą ani fachowością.Nie dość, że zlecała większośc czynności podlegającej jej stylistce, to nie wykazywała żadnych oznak zainteresowania moimi uwagami- jak choćby to że włosy są nierówno przecięte i należałoby to poprawić być może maszynką. Dopiero po powrocie do domu i dokładnym przyjrzeniu się moim włosom ( nawet Pani stylistka nie pokazała mi jak wygląda fryzura od tyłu) doznałam szoku... włosy nierówne i postrzępione jakby ktoś pociął je "ze złości"! Przyznam, że jeszcze nigdy nie czułam się tak oszpecona i tę opinię podziela kilka osób, które mnie po "strzyżeniu" widziały. Nie wspomnę też że zabieg botoxu też został wykonany nieprofesjonalnie- ostatnio po wykonaniu w tym samym salonie( przez Panią Martę) włosy były na całej długości pięknie wygładzone i dobrze ostrzyżone. Ma Pan zatem całkowitą rację, że nim się odda w ręce " profesjonalisty" w renomowanym salonie należy zdać sobie sprawę kto jest nim naprawdę i tego się trzymać.Ja osobiście tej sprawy nie popuszczę bo wkład finansowy jaki włożyłam jest niewspółmierny do " efektów" jakich mogłam się spodziewać- bo tym razem było to zwykłe spartaczenie całości usługi( nie mówiąc już o "wymuszonej grzeczności" Pani manager i braku chęci zadowolenia klienta).

Pytanie
 Pytanie

Czy Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski ma ściśle ustalone godziny pracy?

Agata
Były pracownik
@Pytanie

Nie

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Poznań
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Poznań
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ogrodnik, Sprzedawca
Poznań
Marek Nicgorski Berberys Sprzedaż Roślin Ozdobnych i Akcesoriów Ogrodniczych
(17 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zadowolona klienta
Inne
 Pytanie

Szukam Pani Sylwii z JLD Posnania. Czy ktoś może orientuje się, gdzie Pani Sylwia teraz pracuje?

Maria
Inne
 Pytanie

Szukam Pani Darii T. z salonu przy Półwiejskiej w Poznaniu. Ktoś wie, czy nadal pracuje w JLD, czy wraca, gidze można ją znaleźć? Świetnie strzyże!

Patrycja
Inne
 Pytanie

Szukam przecudownej Pani Ani z salonu JDL Posnania. Pani Ania charakteryzowała się tatuażami na całych przedramionach oraz krótkimi blond włosami- dzięki niej przestałam bać się farbowania na blond! Czy ktokolwiek wie, gdzie mogę ją zastać? Proszę o informację.

Be
Inne
@Patrycja

Ja również szukam tej Pani!

Ania
Były pracownik
@Patrycja

Witam! Milo mi to niezmiernie! Pracuje w Wonderland na Dębcu. Zapraszam!

Ania
Były pracownik
@Be

Zapraszam Wonderland na Debcu ❤

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski podczas okresu próbnego?

Agata
Pracownik
@Pytanie

Zlecenie, później przechodzisz na umowę o prace albo absolwencka

Agata
Były pracownik
@Pytanie

Na zlecenie

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Jean Louis David Sp. z o.o. Firmowy Salon Fryzjerski motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Agata
Były pracownik
@Pytanie

Zależy od salonu,menadzer może zrobić konkurs,raz na jakiś czas robi firma konkursy. Np za 10 sprzedanych kosmetyków wybierasz sobie 1 kosmetyk dla siebie.

Anna
 Pytanie

Szukam Pana Tomka z JLD Poznań M1. Gdzie się Pan przeniósł? ☹️ Jak mam znaleźć mojego ulubionego fryzjera znając tylko imię????

ZZ
@Anna

Mam dokładnie ten sam bol!!! Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;) ZZ

Hej
@ZZ

Był widziany w Posnanii ;)

anonim
@Anna

Tomek zostal barberem - fryzjerem tylko męskim, pozdrawiam :)

Agata
Pracownik
@Anna

Tomek jest barberem nie pracuje już w firmie JLD

Zostaw merytoryczną opinię o Jean Louis David - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jean Louis David
Przejdź do nowych opinii