Witam, To fakt że kierownictwo zachowuje się skandalicznie do pracowników ale, to nie mój problem. Na razie jestem tylko, klientem i spałem się wielokrotnie że, np. mięso klei się do ręki bo jest nieświeże. Często zdarza się iż, sama obsługa pozostawia wiele do życzenia (Chamstwo). Co dziwić się jak takie mają kierownictwo.
Piszecie bardzo dużo negatywnych opinii, naprawdę jest tak źle? Z tego co widze główny zarzut to brak szacunku do pracownika..., a co z umowami i zarobkami?
Najniższa krajowa plus premia, umowa o pracę. Wszystko wypłacane regularnie jak w zegarku. Także to jest duży plus.
Wspominacie, że kierownicy traktują pracowników bez szacunku. Dotyczy to wszystkich kierowników, czy to wyjątkowe przypadki? Narzekacie na grafik, więc dopytam, jak wygląda system pracy: 8h czy 12h? Czy w sytuacjach, gdy komuś coś wypadnie można liczyć na zamianę?
To prawda co piszą, ze kierownicy nie szanują pracowników ?
A co klienta obchodzą wewnętrzne stosunki pracownicze w sklepie? Klien ma być zadowolony z obsługi,cen i jakości tpowarów. A z tym nie jest tak żle w tym sklepie. Szalu nie ma,ale trudno się czegoś doczepić.
Nie mylcie wymagań pracodawcy z brakiem szacunku. Dobrze pracujesz to nie ma powodu do narzekania, polecam
Odpowiedź godna pana panie pseudokierowniku. Sam nie ma Pan jakiegokolwiek szacunku do załogi. Zresztą ze wzajemnością.
Ten sklep to jakiś żart, szef (usunięte przez administratora) pracowników, przechodząc pod radarem prawa. Grafik był zawsze tragiczny, a jakakolwiek próba zmiany go, w skrajnych przypadkach kończyła się opieprzem.
Tam okradają klientów !!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Szanować klientów a nie okradać ich.
ocena niedostateczny unikac