Unikajcie tej firmy jak ognia, odmawiają wypłaty należnych &świadczeń z polisy OC sprawcy i każą iść na drogę sądową. Oczywiście zwlekają jak tylko mogą. Firma żenada.
U mnie było wręcz przeciwnie. Ewidentnie zależało im na szybkim załatwieniu tematu, bo kaska przyszła w termienie.
ja też nie mam zastrzeżeń. uniqa wywiązuje się z ustaleń zawartych w polisie, a to nie zdarza się wcale tak często..
firma się sprawdziła, przynajmniej u mnie. dlatego do uniqa mam zaufanie a z pieniędzmi nie było problemów
Chcecie prawdziwej i rzetelnej opinii o UNIQA?To czytajcie, zapraszam. :) Pracowałam tam ponad 8 lat...Na początku oczywiście było fajnie, miałam w końcu pracę, nie miało znaczenia, że na umowę-zlecenie i każdy wolny dzień trzeba było odpracować. Po ponad roku załapałam się na etat. Fajnie,tym bardziej,że były premie ogólne i działowe. Podstawy było mało ale premie sporo nadrabiały. Po kilku latach zaczęły się oszczędności...ach te słynne oszczędności...I właśnie od tego momentu wszystko zaczęło lecieć na łeb,na szyję. Było coraz gorzej i ciągle się pogarsza (oczywiscie z pkt. widzenia szeregowego pracownika). Ale wróćmy do początku oszczędności. Zlikwidowano premie. Niby część została wliczona w pensję ale był to jej mały ułamek. Jednocześnie zarząd wykombinował,że będzie organizował spotkania w celu "lepszego porozumienia się z pracownikami". Szumnie zapowiadano nowe projekty i działania "żeby pracowało się lepiej". Nawiązano nawet do epoki PRL z hasłem:"przodownik pracy" :D Szczerze nie wiem na kogo to miało zadziałać bo raczej budziło mieszane uczucia. Co spotkanie oglaszano nowe sukcesy i mówiono jak to jest wspaniale i jakie mamy szczęście że możemy pracować w tej cudownej firmie nawet za najniższą stawkę, że pracownik to kapitał firmy,największy skarb itd. A tym czasem...moi drodzy jest zupełnie odwrotnie. Firma próbuje kreować jakąś alternatywną, utopijną rzeczywistość. (usunięte przez administratora) Zwykli pracownicy wiedzą jak wygląda prawdziwa sytuacja. Zwolnienia chociaż zarząd zapewniał a hr się zarzekał, że zwolnień nie było i nie będzie...,że to naturalny proces itd., bałagan - nie ma spójnej i jasnej drogi, tak na prawdę nikt nie wie co ma robić i dlaczego. "Zmieniamy się dla samych zmian." Podejmowane są jakieś doraźne decyzje żeby łatać dziury i jakoś to będzie. Szczególnie kiedy już wiadomo o przejęciu AXA. Spotkania, tak miały być krótkie i treściwe. Tym czasem nie wnoszą prawie nic i i tak nikt nie wie co i jak robić. W zwiazku z "naturalnymi" odejsciami pracowników ludzie dostają o wiele więcej obowiązków, są nimi wręcz przygniatani. Nowi pracownicy wrzuceni w ten młyn są zupełnie zdezorientowani. A co na to kadra zarządzająca? Pracujecie dalej,więcej,wydajniej,zastąpcie się robotami a może za rok, za dwa dostaniecie coś więcej...i tak już od kilku lat. A, podwyżek nie ma i nie będzie. Może w trochę lepszej sytuacji są nowi pracownicy bo dostają na start wyższą pensję niż mają pracownicy z 10- letnim stażem...bo inaczej by się tu nie zatrudnili. Teraz już wiecie dlaczego ludzie czesto odchodzą sami. Brawo, jesteście bystrzejsi od kadry menedżerskiej UNIQA. Po prostu mają dosyć tej chorej sytuacji, tego,że zarządzajacy najwyraźniej cierpią na rozdwojenie jaźni. Więc jeżeli chcecie się sprawdzić w wyścigu szczurów, ciągłym, niekończącym się stresie, natłoku obowiązków, odpowiedzialności i za niską pensję, jeżeli uwielbiacie robić kejsy i potraficie iść do celu po trupach wierząc w obietnice menadżerów to praca idealna dla Was! :)
W jakim dziale pracowałaś? Ja jestem z likwidacji szkód z axa i potwierdzam w 100 % to co napisałaś. Teraz jest nawet gorzej.
Czy to prawda, że na stanowisko likwidatora szkód korporacyjnych proponują 5100 zł brutto + 20% ewentualnej premii?
5100 zł brutto podstawy i jeszcze może wpaść 20% premii (ok. 1000 zł) to jak na likwidatora szkód korporacyjnych dużo. Więcej niż mają "starzy" likwidatorzy.
No tak, do 2 grudnia jest termin na wysyłanie aplikacji, Ale to umowa na zastępstwo. Ktoś z firmy może napisać, na jaki okres? Nie piszą, a jakoś nie widzę pracy na czas, kiedy np. ktoś jest na macierzyńskim i wróci, a ja będę zwijała żagle.
A do dziś a raczej na kolejny rok coś w tym zakresie się może zmienia? Stawki będą nieco podwyższać? I premia za co wpada, są jakieś jasne zasady?
Praca całkiem przyjemna, jeśli ktoś lubi taki rodzaj pracy. Nie da się nudzić, nie ma sztampowych rozwiązań, przez co jest ciekawie. Polecam zwłaszcza jeśli ktoś chce się uczyć lub szuka nowego zajęcia.
Oj, to prawda. Nudy tu nie zaznasz ;) To była moja pierwsza praca i mogę powiedzieć o niej tylko dobre rzeczy. Faktycznie dużo się nauczyłam i poznałam fajnych ludzi.
zgadzam się. i tak powinno być w każdej pracy, że się idzie do przodu i zdobywa nowe umiejętności
No jak dużo się można nauczyć to akurat super, a czego tak konkretnie? Ogólnie to presja jakaś tu jest?
tak naprawdę to każdy musi sobie sam odpowiedzieć na pytanie: czego chcę się nauczyć ;) dla mnie to była przede wszystkim elastyczność, zarówno pod kątem pracy z klientem jak i otwartości w zespole a także tego że nie zawsze mam racje, bo miałam tendencję do forsowania swoich racji, czasem niesłusznie. a presja? ja wiem, w każdej pracy jest presja, czy to na wynik, czy na siebie, żeby byc lepszym. raczej tak bym do tematu podeszła.
Brak profesjonalizmu. Zaproszono mnie telefonicznie na rozmowę online. Zalogowałam się i czekałam jednak nikt się nie pojawił. Na zapytanie mailowe co się stało nie otrzymałam odpowiedzi. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem szacunku. Nie polecam
.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy zdarzają się nadgodziny w UNIQA TU S.A.?
praca w normalnej atmosferze, wiadomo bywa czasem stresująco ale nie ma pracy gdzie tak nie jest. sporo zrozumienia od góry, problemy rozwiązywane na bieżąco. dla mnie spoko miejsce do pracy :)
znalazłam ofertę pracy na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta czy faktycznie oferują 4 500–5 500 zł brutto na start?
Cześć, Jak wygląda likwidacja ze strony likwidatora w zespole szkód majątkowych/komunikacyjnych? Czy likwidator zobowiązany jest do odbierania połączeń od klientów? Jak wyglądają średnie zarobki na tym stanowisku?
Pierwsza praca w trakcie studiów. Wspominam dobrze.
Proponują w call center 3300 zł brutto i częściową pracę zdalną (pracownik ponosi dodatkowe koszty). Kokosy. Dlatego sądzę, że atmosfera musi być świetna, bo inaczej nikt by tam nie pracował.
To jest żart? Czy Uniqa rzeczywiście ma tak żałosne stawki. W Call Center Citi Banku proponują 5000 brutto. Uniqa bardzo żałośnie wygląda na ich tle i zresztą nie tylko na ich tle.
A czytałeś poprzednie komentarze i wpisy? Może ta kwota nie powala, ale ludziom mimo tego chyba pracuje się tam dobrze. Zabronisz im, bo gdzie indziej więcej płacą?
Sądzę, że wynika to z zakresu kompetencji. Pracownik przyjmujący szkodę, czy udzielający o niej informacji, nie musi mieć o niej zielonego pojęcia. Jedynym wymaganiem jest to, żeby się nie seplenił i mówił po polsku. Szkoda, że firma nie bierze pod uwagę tego, że call center to często pierwszy kontakt Klienta z firmą w razie szkody. W infolinii banku jednak musisz znać produkty i mieć pojęcie o tym co mówisz. Jeśli udzielisz złych informacji Klientowi to firma poniesie tego koszty.
Ale czy sądzisz na podstawie ogólnych wyobrażeń, czy na pewno wiesz że w U na słuchawce nie trzeba mieć żadnej wiedzy, przyswojonych skryptów itp?
Nadal proponują 3300 zł brutto/mc??? Bo szukają do CC do sprzedaży, może tam płacą więcej?
Praca w Uniqa to bardzo dobry pomysł zwłaszcza na początek kariery zawodowej. Jest sporo atutów jak elastyczny czas pracy, trochę benefitów i normalna atmosfera,a dziś to luksus!
Zgadzam się. Dla mnie elastyczny grafik był kluczowy ze względu na studia i tutaj się udało wszystko dogadać. Pracuje mi się dobrze, ludzie mili i służą pomocą.
Też studiuje dziennie, dobrze wiedzieć ze są szanse z tym elastycznym grafikiem :) powiesz może jak wygląda rekrutacja w firmie? Na co się przygotować? :D
O jakim stanowisku pracy piszesz? Co to znaczy, że elastyczny czas pracy? Na umowie o pracę masz elastyczny czas pracy? tzn w jakich godzinach można pracować? Czy masz na myśli umowę zlecenie? Jakie są benefity? Czy pracodawca płaci za opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie, czy płaci za to pracownik? Czy dostaje się jakiś dodatek za wczasy pod gruszą? Może orientujesz się po jakim czasie pracy przysługuje i ile teraz dostaliście.
"Wypłaty na czas" trudno, żeby było inaczej. Spółka akcyjna, żeby szczyciła się wypłatą wynagrodzeń na czas to wyczyn.
Bardzo merytoryczne wpisy: "fajni ludzie", dalej "tak, fajni", kolejny "super fajni". Nie wiadomo gdzie, co i jak, ale bardzo merytoryczne wpisy. Rzeczywiście trzeba kończyć psychologię, żeby odpowiednio zarządzać kadrami i profilem na gowork.
Dobry pracodawca, nie mam powodów do narzekania. Ogarnięci ludzie tu pracują, więc atmosfera mega przyjazna
Dobrze, że atmosfera pracy w UNIQA TU jest dobra, to zawsze motywuje. Co możesz powiedzieć o wynagrodzeniu w tej firmie, jesteś zadowolony z wysokości pensji? Daj znać, ciekawi mnie to.
Chyba w innej firmie pracowałem, z większością opisywanych negatywnych zachowań się nie spotkałem. A oskarżenia o mobbingu to już wgl absurd. Nie będę pisał o korzyściach tj pakiet medyczny czy możliwość pracy zdalnej, bo to zapewnia teraz większość firm. Większość współpracowników jest bardzo przyjazna, mam kumpli "na browar". ;) Wiadomo, że czasem z kimś będą zgrzyty. Jeśli chodzi o szefostwo to też są ludzcy i nie było żadnych problemów z dogadaniem się na satysfakcjonujące obie strony warunki. A i najważniejsze - kasa się zgadzała. Pozdrawiam
Cześć, jak się pracuje jako specjalista ds. reklamacji/odwołań w szkodach majątkowych? Jakie wynagrodzenie brutto jest proponowane?
Czy ktoś może podpowiedzieć ile średnio zarabia likwidator szkód osobowych? Jak pracuje się w tym dziale? Czy jest to praca zdalna? Czy jest planowane jakieś dofinansowanie do pracy zdalnej?
Niedawno odbyłem rozmowę rekrutacyjną na stanowisko menagera sprzedaży we Wrocławiu. Powiem szczerze, że rozmowa mnie z lekka rozczarowała. Pan prowadzący rekrutację tak naprawdę w ogóle jej nie prowadził. Dostałem jedno standardowe pytanie „dlaczego złożyłeś do nas cv”. Wszystkie kolejne pytania brzmiały „co chciałbyś wiedzieć”. Przez co czułem się jakbym to ja powinien prowadzić rozmowę rekrutacyjną. Na konkretnie zadawane pytania otrzymywałem wymijające odpowiedzi. Największym zaskoczeniem było jednak stanowisko. Tak jak wspomniałem wcześniej złożyłem aplikację na stanowisko menagera. Rozmowa dotyczyła stanowiska przedstawiciela. Nigdzie w warunkach oferty nie było wskazane, że karierę w tej firmie zaczyna się od przedstawiciela. Nie chodzi o jakąś ujmę, lecz kiedy wspomniałem delikatnie w tej rozmowie, że aplikowałem na inne stanowisko to nie uzyskałem odpowiedzi. Rozmowa bardzo mnie zniechęciła. Odniosłem wrażenie, że rozmawiam z rekruterem, który w ogóle nie był przygotowany do spotkania. Finalnie uważam, że to spotkanie jedynie zmarnowało mój czas. Być może mój przypadek był jednostkowy, przynajmniej mam taką nadzieję. Jednak ze względu na swoje doświadczenie w procesie rekrutacyjnym nie mogę polecić tej firmy do współpracy.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w UNIQA TU S.A.?
Jak kształtują się zarobki na stanowisku Młodszego Konsultanta ds. Obsługi Klienta? Minimalna krajowa, czy tam lekko powyżej i wszystko na umowie zleceniu? Czy jednak trochę lepiej?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UNIQA TU S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy UNIQA TU S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UNIQA TU S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 18 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy UNIQA TU S.A.?
Kandydaci do pracy w UNIQA TU S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.