Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Gosc

Najgorszy pracodawca z którym miałam do czynienia oraz o którym świat słyszał. Zbyt wiele pracy przypadajaca na jedną osobe, to co na prawdę liczy się w tej firmie to tylko i wyłącznie klient oraz jego pieniądze. Nikt z górnej półki nie widzi tego że ludzie ledwo, a raczej nie dają sobie rady z tym czego od nas wymaga firma. Pracuje tam od 6latz zdecydowanie za długo, jestem młodą osoba ale już krzyż mnie na tyle boli od wiecznego dźwignią w pośpiechu ze mam problemy z normalnym funkcjonowaniem. Wszystko przeliczanie na czas, wydajność, najlepiej pracować za trzech choć to i tak za mało. Z perspektywy czasu widzę jak firma się zmienia, na minus. Kampanie reklamowe 'więcej na radość z zycia' to kpina i żarty. My jako pracownicy nie mamy siły na nic po wejściu do domu a przecież człowiek nie tylko praca żyje i chce jeszcze gdzieś pójść, załatwić ale także w domu coś zrobić. Tutaj po pracy tylko się egzystuje, od razu idzie spać żeby nabrać sił na dzień następny i jakoś go przeżyć. Jeśli chodzi o pakiet socjalny : opieka zdrowotna medicover, super sprawa, płacisz za coś gdzie nie możesz się nigdy dostać bo wolne terminy do specjalistow są za 4-5 miesiecy, a więc..wiecej na radość z życia, bony i paczki świąteczne.. Super ale teraz to już raczej norma w większości firm, z tym że gdzie indziej nie dostaniesz chociaż bonów..do Lidla ważnych przez miesiąc, tak jak w tym przypadku. Po urodzeniu dziecka również czeka fantastyczny prezent jakim jest bon o wartości 100zl..rzecz jasna do Lidla, bon który możesz zrealizować kupując wszystko dla noworodka z wyjątkiem mleka modyfikowanego oraz pampersow, jeśli więc twoje nowo narodzone dziecko lubi sobie zjeść jakąś konserwe, pasztetowa lub ogórka to w sumie bon ten można uznać za fantastyczne udogodnienie podczas pierwszych dni pobytu Twojego dziecka na tym swiecie. Jeśli chodzi o wypracowane nadgodziny w miesiącu, to podpisujac tak zwana AWL na początku nast miesiąca musisz wpisać się, że zarówno zgadzasz się na oddanie tych nadgodzin w postaci dni wolnych ale także na zapłacenie ich( co się zdarza baaaardzo rzadko), chodzi o to że nie ma się wyboru. Praca sama w sobie ciężka na tyle, że do tej pory zastanawiam się jak jeszcze nie udało mi się roztroic. Kierowniczka pracując, a w sumie to już normalna praca nazwać nie można bo niedługo nauczy się fruwac, usłyszy od swojego przełożonego który przyjedzie raz na jakiś czas ze ma zla organizacje pracy skoro 8palet suchego towaru, tzw miksow nie jest zrobione do końca pierwszej zmiany. Dziewczyna odbija się czipem do domu ale dalej pracuje, żeby tego nie wysluchiwac. Ręce nam już wszystkim nie tyle co opadają a odpadają od nawalu pracy której jest co raz więcej i więcej. Pracy więcej a ludzi na zmianie tyle samo. W tej pracy nie będą was szanować bo nie jesteście tam ważni w ogóle. Działa coś na zasadzie mydlenia oczu kiedy nadchodzą święta lub dni przed dłuższym wolnym. Po co? A no dlatego żeby na raz 10osob zwolnienia nie wzięło. Wdni powszednie? Przyjedzie taki 'szef' który kompletnie nie ma pojęcia o tym jak się tam pracuje, chodzi z tabletem w ręce, pokazuje palcem że tu, tam, tam, tam, tam, tam, tam, tam i tam źle i robi sie cała tzw 'lista zadan' na którą nawet czasu spojrzeć nie masz. Zarobki śmieszne porównując do tego jak się tam pracuje. Życzę całemu ZARZADOWI Lidla żeby po czasie obudzili się z ręką w nocniku. Ich system jest tylko systemem, tworzy to ktoś bez pojęcia za co zapewne bierze nie małe pieniądze. Ludzie się wewnętrznie buntuja i chcą masowo zwalniać o czym kierownicy i wyższe półki nie mają pojecia. Dziś jest mój ostatni dzień pracy, za długo w tym kolchozie, to była moja pierwsza praca i może stąd bałam się odejścia ale nie żałuję absolutnie. Szukajcie pracy gdzie indziej bo jest jej na prawdę pełno i wcale nie jest mniej płatna. Od teraz mam więcej na radość z życia. W 100% Moje sugestie dla Lidl Polska: Zmiana polityki, większa płaca, poszanowanie dla pracownika, więcej osób na zmianie lub mniej towaru, my na prawdę mamy tylko 2rece, mniej 'nalotów' samych dyrektorów i komentarzy dot czegoś o czym nie mają pojęcia gdyż nie pracują na sklepie, proponuję aby lidl dał więcej na radość z życia swoim prscownikom a nie ludziom, gdyż my odwalamy największa pracę i gdyby nie to, nie mielibyście czym handlowac. Inny punkt widzenia nie zalezy od punktu siedzenia, należy pierw wstać z miejsca w którym się tylko i wyłącznie siedzi Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Aby pracować komfortowo, proponuję mniejszy natłok zadań który wynika z masy towaru który wylewa się już z magazynu. Człowiek spokojniejszy jest stanie chętniej przychodzić do pracy, nie tylko żyć od wolnego do wolnego

2
Ja
@Gosc

Nic dodać nic ująć.

Ania
@Gosc

A miała wypowiedzenie i jak długo był na nim

Kejt
@Gosc

Zgadzam się w 100%. Brawa za wypowiedź i idealne nakreslenie realiów. Tak to właśnie wygląda

1
pracownik
@Gosc

Pracuję w Lidlu od 10 lat. Nic dodać nic ująć. Cała prawda o pracy w Lidlu. Również mam dość i odchodzę!!!

ważniak
@pracownik

W kontraście do tego pierwszego wpisu będącego solą tej ziemi jest fakt otworzenia gazetki online. Te same sklepy. Ta sama kawa w promocji. U nas 25pln a w Niemczech 3.33 euro. Różnicy w zarobkach nie muszę wykładać. Tyle powiem że tam oscylują wokół 1.7tyś a 2.1tyś......

X
@Gosc

Zgadzam się w, 100% ze wszystkim co tu jest napisane. Dodam, że nie ma co liczyć na przedłużenie umowy na stałe.

Benia
Pracownik
@Gosc

Hej, Fajnie, że podpisujesz co m-c AWL. U nas ktoś to robi za większość pracowników. Ja w tym roku nie podpisałam ani jednej. Myślałam, że od stycznia już ich nie ma. Ponoć przez to u nas jest o to afera i ktoś pewnie poleci za podrabianie podpisow

Ggg
Pracownik
@Benia

Nie wierze ze znalazl sie taki co wpadl na taki genialny pomysl, przeciez systemu nie da sie oszukac ani ludzi wiec po co ta zagrywka ????????

anonim
Inne
@Gosc

(usunięte przez administratora) za za zażąd do roboty niech się wezmą zarobki marne Co to jest dzisiaj te 4 i pół klocka Za taką ch harówe za"polską stówe" kpiny z drużyny. (usunięte przez administratora)

Audi
Były pracownik
@Gosc

To co wszystko tu pisze to prawda przez duze P. Uważam że to temat do Uwagi,.!!! Media miały by o czym rozmawiać. Taki wyzysk człowieka nie widziałam od kąd żyje na tym świecie. Mężczyźni żądzą kobiety niewolnice małpki. Menedżer sklepu 22 lata, a pracownice sklepu kobiety które dźwigają pełne palety towarów suchych i co najgorsze mrożonek do wypieku a co menadżer 22 letni mężczyzna powie!!! Musisz to wylądować sama. Wyrafinowanie ludzi w tej sieciówce nie zna granic . Ludzie zacznijcie mówić na GLOS co się tam dzieje. Media Media pomóżcie tym ludzi niech każdy dowie się prawdy.

Asia
Pracownik
 Pytanie
@Gosc

Jeśli się nie zmienia KDSi z Warszawy którzy wprowadzają terror na sklepach to taka zła atmosfera bedzie się udziela zawsze.Nawet jeśli sklep wygląda pięknie to i tak jest za co zgnoić ms ...sorry czy prezes nie widzi jak oni traktują ludzi?!

Prawda
Pracownik
@Asia

Przykład idzie z góry. Szanowny nie(ZA)rząd o tym doskonale wie i mu to lata. Jeszcze przed koronawirusem, fluktuacja, urlopy, przerwy, a teraz można traktować z góry personel, bo kryzys.

Kasia
Były pracownik
@Gosc

Wiesz za niedługo Lidl z absurdalnymi czasami dostawami będzie sklepem wielobranżowym brakuje tylko w sprzedaży przyczep kempingowych

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Gosc

pracuję prawie od dekady w lidlu i zgadzam się z Tobą. ja na stanowisku zastępcy. kampania więcej na radość z życia pokazująca jak mamy dobrze to jakiś żart był. z roku na rok obrót ma być większy, a godzin pracowniczych mniej. jest dokładnie jak piszesz, że wracasz do domu to egzystujesz, a nie żyjesz, myślałem że to tylko ja tak mam. na wyższych stanowiskach od pracownika to opieprz dostajesz praktycznie codziennie, nawet jak sklep wygląda perfekcyjnie. dodam też, że w moim rejonie awans na menedzera sklepu od poczatku zatrudnienia trwa po kilkanascie lat (!!!). a zeby bylo smieszniej to zatrudniaja tez na menedzerow ludzi z zewnatrz i malo tego, MY ich szkolimy. absurd. pracujesz 10 lat i nie jestes w stanie awansowac, ale przyjdzie ktos z zewnatrz co pojecia nie ma o wielu aspektach funkcjonowania firmy i masz go szkolic. w ofertach o prace w lidlu wszedzie powinny byc gwiazdki, medicover owszem masz, ale podstawowy pakiet, wiecej na radosc z zycia? to juz przedstawil przedmowca, owocowe srody? tak, co srode na pracownika ktory jest w pracy przypada jeden owoc lub warzywo, raz mandarynka, raz brzoskwinia, raz kalarepa, wiekszy z tego PR zrobiony niz faktyczna uzytecznosc, multisport? tak, za okolo 50 zl, PROGRAM WSPARCIA PRACOWNIKOW XD apka z konsultacjami finansowymi, prawnymi czy psychologicznymi, moze sie przydac, tylko jak sciagniesz apke, to okazuje sie, ze nawet nie musisz sie zweryfikowac jako pracownik lidla, moze korzystac z niej kazdy, platforma grywalizacyjna to tez dziwna rzecz, w firmie jest nacisk zeby korzystac z apki na telefon, w ktorej codziennie sa jakies wiadomosci odnosnie pracy, fakt, przydatne i ciekawe, dostaje sie punkty za przyswajanie wiedzy, a za punkty odbiera nagrody, tyle ze... nagrody sa w wiekszosci tanie, slabych marek i dlugo trzeba na nie zbierac. a punkty wygasaja po dwoch latach. jest kilka porzadnych nagrod za duza ilosc punktow ale... nie da sie ich zdobyc XD wszystko jest tak skonstruowane, ze nie jestes w stanie w ciagu dwoch lat uzbierac na najdrozsze nagrody, chyba ze przypadkiem wygrasz jakis konkurs organizowany raz na ruski rok w skali ogolnopolskiej, gdzie wygrasz z tysiącami innych pracownikow. po informacji na platformie, ze punkty zaczna po dwoch latach wygasac wszyscy zaczeli masowo nagrody odbierac i juz od kilku miesiecy praktycznie nie ma co odbierac, ewentualnie jakies ksiazki. w innych kategoriach jest po kilka nagrod. a zeby bylo smieszniej, jak juz pisalem, ze nagrody sa w wiekszosci slabych marek to psuja sie, a czasem przychodza do pracownikow nawet USZKODZONE XD nawet u mnie na sklepie byl taki przypadek, a z tego co wiem w innych sklepach tez takie sytuacje mialy miejsce.

reni69
Pracownik
@Gosc

Nie tylko w Lidlu tak jest.Rób za trzech,wypłata za pół.Zabieranie premii to już norma.Obsada sklepu to minimum potrzebna do obsługi,a wiadomo,że to nie wszystko z czego jesteśmy rozliczani.

Kaśka
Były pracownik
@Gosc

Wszystko co piszesz jest prawda, zatracili człowieczeństwo, tylko pogoń za kasą i BMW pozostało. Czlowiek sie juz dawno nie liczy. Napisala bym dużo o firmie ale szkoda sie nakręcać. Nie polecam jako pracodawcy na lata. Opadniesz z sił i wyrzuca cię jak zużyty śmieć. Pozdrawiam. Kaśka

Gość gość
Pracownik
@Gosc

Zobaczcie. Mijają DWA lata od tego komentarza. Zmienia się, lidl się zmienia! Niestety na gorsze. Jest jeszcze gorzej choć wszystkie punkty o których piszesz nadal są przykrą prawdą to jeszcze dochodzą absurdalne obowiązki jak np. to że kasjer z kasy nr 1 ma wymienic worek na smieci przed wejsciem do sklepu, a piekarz na druga zmiane ma zaczac prace od mycia toalet... serio... nie wiem kto wymysla te brednie... ostatnio przyjechala jakas ważna paniusia i stwierdzila ze przeciez na miksa jest 15 minut i nie rozumie dlaczego one stoja na sklepie jak na zmianoe jest AŻ 6 osób... 6 osób - 1. Kasjer, 2. Kasjer, 3. Piekarz ktory wyklada tez mrozonki i sprzata 1 alejke. 4. Asystent kas samoobsługowych, ktory ma sie stamtad nie ruszac ale musi zrobic chociaz jednego miksa. 5. Prowadzący zmianę 6. Specjalista OW. Kto ma zroboc te 8 miksow... no wg niej 15 minut wystarczy, ale nie chciala nam udowodnic ze to mozliwe. Na te prosbe zaczela sie spieszyc.

Monia
Kandydat
@Gosc

Dobrze napisane ,nikt nie wie jak jest na sklepie od kuchni,pracownik przychodzi na 4 rano ,ale zostaje po godzinach bo tyle towaru ,a 5 osób na zmianie.Ogarnac to wszystko na raz gdzie kierownik gania i zadaje co minuta kolejne zadania to graniczy z cudem.Osoby z biura i wyżej nie mają pojęcia o pracy na sklepie,przychodzą z komputerkiem i tylko rozkazują,zamiast wziasc się do pracy.Pracownicy mają czasami dość no ale gdzieś trzeba pracować bo trzeba żyć.Nikt tego nie sprawdza bo ma gdzieś że ktoś wstał o 3 żeby iść do pracy na 4 i został do 14/15 no towar jest nie rozłożony.Kierownicy i prezesi przychodzą na 8 lub 9 albo w ciągu dnia gdzie są wyspami ,wyszukiwani i tylko gotowi na uwagi,dla pracownika że się nie wyrabia.A infolinia to porażka ,to nie jest tak jak Lidl się ogłasza nie ma tam kompetentnych osób które mogą pomóc w kryzysowej sytuacji.Lidl nie dba o pracownika to wielka ściema ...a raczej (usunięte przez administratora) .

K.K
Inne
@Gosc

Cała prawda o sieciówkach !!!!!!!!! Pięknie opisane :)

Malyl
Były pracownik
@Gosc

Zgadzam się z tym wszystkim co jest tu napisane chore jest też to że pracując w Lidlu nie mialem ani jednej wolnej soboty nigdy , nocki w piątek tylko dla wybranych niewiem czy to specyfika sklepu w którym pracowałem czy tak jest w każdym Lidlu dodam że pracowałem wcześniej w handlu i nigdy nie było tak że każda sobota pracująca porażka , i najgorsze miejsce w Lidlu to piekarnia klienci okropni nie umieją czytać cen nie ogarniają aplikacji i wyzywają się na osobie na kasie , kasy samoobsługowe porażka klienci nie umieją ich obsługiwać .

Sroka
Były pracownik
@Gosc

To wszystko prawda i jeszcze jedno wyzysk wyzysk , ty masz zostać na nadgodziny jak nawet się bardzo źle czujesz jesteś chory ale jak ty potrzebujesz wysc np pół godziny wcześniej bo masz lekarza lub coś bardzo ważnego lub losowa sytuację traktują człowieka jak śmiecia .A urlopy menadżer pisze jak chce więc ty nawet nie wiesz że jesteś teraz na urlopie podpisujesz tylko później wniosek nawet ten urlop jest w wypisywany w święta czyli dni ustawowo wolne od pracy pijąc szerokim łukiem jak się ma do siebie jaki kolwiek szacunek.

Krokodyl
Były pracownik
@Gosc

Zgadzam się w 100 procentach,i dodam od siebie że Lidl to nie praca tylko pewna forma (usunięte przez administratora)

Janusz
Pracownik
@Gosc

Bo LIDL TO SIEĆ ZLODZIEJI , KŁAMCÓW I NACIĄGACZY!!!!!!!!!!!!! GŁÓWNEMU WŁAŚCICIELOWI ŻYCZĘ JAK NAJGORZEJ!!!!!!!

Małgorzata
Pracownik
 Problem
@Gosc

Bo dziewczyna pisze prawdę o tej pracy, wielki Lidl, a taki mały dla człowieka Natura im odpłaci za to jak traktują ludzi, straszne A PENSJE, masakra, tak TRAKTUJĄ LUDZI-->>, Pracownicy, tylko pracownicy sklepu (bo manager i jego zastępcy mają pensje jak sklepy w Łodzi) w sklepie np. Zgierz, Aleksandrów Łódzki czy Konstantynów Łódzki dostają niższe pensje niż pracownicy w Łodzi, a przy tym Zgierz jak i Aleks.Ł. to jedne z najlepszych sklepów spółki, i tak dziękują NAM za wieloletnią pracę

Małgorzata
Pracownik
 Problem
@Sroka

Witaj Sroka. OD wszystkich tych spraw o których piszesz jest PIP, zadzwoń zgłoś nadużycia i czekaj na efekt Jak się powtórzy dzwoń zgłoś i już , parę razy dostaną karę w tys zł i będą pilnować Kodeksu Pracy, tj Prawo Polskie

Małgorzata
Pracownik
@Audi

Brawo, bardzo dobrze piszesz. Ludzie obudźcie się i mówcie jak jest na prawdę w tym Lidlu, TV, RADIO, INTERNET, GAZETY, niech się Polska dowie jak traktują ludzi w Lidlu

Ela
Pracownik
@Benia

Cześć Benia Na AWL nie podpisujcie Prośby o zamianę nadgodzin...!!!! Według Kodeksu Pracy kto taką prośbę złoży, nadgodziny zostaną mu oddane 1=1 a jak nie będzie podpisywał ( zgodnie z Prawem Polskim) to firma musi oddać bądź zapłacić (firma ma wybór) nadgodziny w wysokości 150%, tak jest w Kodeksie Pracy, będziecie mieli oddane 1=1,5 Co do samego podpisywania, sprawę zgłoście natychmiast do Personalnej w swojej spółce i sprawę do SĄDU, PODRABIANIE CZYJEGOŚ PODPISY TO JEST KODEKS KARNY, WYROK, WIĘZIENIE LUB ZAWIASY. I DYSCYPLINARKA Z PRACY. Pozdrawiam, nie bójcie się i działajcie

Jeszcze pracownik
Pracownik
@Gosc

Święta racja szkoda tylko że mało osób ma odwagę się odezwać. Sytuacja wygląda w całej Polsce tak jak opisałaś,dla tego w lidlach ciągle brakuje pracowników i ciągle są oferty pracy,bo zwalniają się miejsca gdyż pracownicy mają już serdecznie dość.Życie po za lidlem też istnieje ,a zmuszanie do ciągłych nadgodzin i pracowania za dwóch a nawet trzech to już ostre przegięcie

Nikolo
Pracownik
@Gosc

Zapraszam do byle jakiej prywatnej,polskiej firmy.....zapomnij o paczkach,bonach itp a tyrać będziesz 3 razy tyle co w Lidlu i oczywiście za mniejszą kasę . A i wyzwiska od najgorszych to norma , zapraszam!

mikson
Były pracownik
@Nikolo

Ja poszedłem trzy lata temu do jak to nazwałeś "byle jakiej polskiej firmy". Paczka skromna ale jest, także pracuje fizycznie, może trzy, cztery razy w roku z pracy wracam równie padnięty jak codziennie wychodziłem z tego (usunięte przez administratora) Szef nie powie tego wprost ale widać po nim że docenia zaangażowanie, wkład, a daję z siebie może 25% tego co dawałem jako zms.

Wiedząca
Były pracownik
@Benia

Słuchaj, taką sprawę powinno się zgłosić od razu na POLICJĘ, nie do firmy. Podrobienie czyjegoś PODPISU ( jak i wykradanie danych osobowych przez pracowników ), TO JEST KODEKS KARNY, SPRAWA SĄDOWA, WYROK I DYSCYPLINARKA Z PRACY Jak jeszcze nie zostało u was to rozwiązane, życzę tylko powodzenie, na pewno będzie pociągnięta odpowiedzialność I niczego się nie bójcie

1
Paweł
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Czy ktoś się może wypowiedzieć na temat stanowiska Kierownik ds. Akwizycji? Czy dużo jest pracy wyjazdowej? Czy zazwyczaj zamykamy się w 8h czasu pracy? Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Jakieś premie? Jakie auto służbowe?

TOMEK
Kandydat
 Pytanie
@Paweł

A czy przyjmują osoby bez doświadczenia w nieruchomościach? Może @Pracodawca się wypowie

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Aż tak obciążają ludzi robotą? Przy podpisywaniu umowy jest zakres obowiązków i się tego nie trzymają tylko dokładają więcej? W razie co płacą za nadgodziny?

Sara
Pracownik
@anonim

Robisz co zleci kierownik i nikt nie pyta o zakres obowiązków.

kandydat
Kandydat

brałem udział w rekrutacji na stanowisko menager sklepu, zaliczyłem pozytywnie dwa etapy i dowiedziałem się od jednego z rekrutujących że mam zbyt wysokie kwalifikacje na menagera sklepu i powinienem brać udział w rekrutacji na kierownika rejonu. Za jego namową zrezygnowałem z rekrutacji na menagera sklepu i wysłałem aplikacje na kierownika rejonu. Dostałem odpowiedz drogą mailową: ze względu na niewystarczające kwalifikacje pańska aplikacja nie będzie dalej rozpatrywana

@kandydata
Inne
@kandydat

Jaka rekrutacja taka firma, do dna jeszcze trochę ale zarazem wciąż daleko. Jak już urwie sie balast 20 letnich rekinów to może wystrzeli w górę i blysnie w słońcu. Do tego jeszcze daleko. Nic nie straciłeś a zyskałeś milion godzin życia osobistego, spokojny żywot, brak plotek, obrabiania twojej osoby za plecami, nierównego traktowania i kolesiostwa polaczonego z wyrafinowana obłudą . Żyj w pokoju.

anonim
Inne
@kandydat

A łącznie ile jest etapów na managera? Czy pensja na rejonowego dużo rośnie w odniesieniu do managera?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na jaką stawkę może liczyć zastępca managera? I ile wynoszą coroczne podwyżki? Z góry dziękuję za odpowiedź

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czyli rozumiem, że na stawkę np. 6-7 tys. na rękę nie ma co liczyć?

Kolejny Klient
Inne

Najgorszy sklep świata. Działają wyłącznie kasy samoobsługowe, a ja nie jestem pracownikiem i nikt mi nie płaci żebym sam się obsługiwał. Uważam to za wykorzystanie ludzi w innych sklepach gdzie są kasy samoobsługowe przynajmniej jedną kasę obsługuje człowiek. Każdy kupujący powinien mieć prawo wyboru w jaki sposób chce dokonać zakupów, a w sieci Lidl odsyłają do samoobsługi. Ludzie starsi często mają problemy z zakupami, a Lidl ma zero szacunku do takich ludzi i każe im robić zakupy przy takich kasach. Ja osobiście nie zamierzam dokonywać zakupów w ich sklepach. Druga sprawa zakupiona klimatyzacja przestała działać i nie ma możliwości reklamacji, wszystko musi odbyć się za pośrednictwem rzecznika praw konsumenta. Żenada tak duża sieć, a takie warunki.

ada
Inne
 Pytanie

zakupiłem towar z sklepu internetowego 27.10.2023 r. otrzymałem towar do domu "wadliwy" Od tego czasu PISZĘ WYSYŁAM I POTWIERDZAM INFORMACJE O PRODUKCIE I NIC PAWIE MIĘSIĄC???????????????????????????????????????????????????

Eks pracownik
Były pracownik

Cieszę się, że się zwolniłam... Prace przyplacilam utratą zdrowia fizycznego. Psychicznie też dochodziłam trochę do siebie. Dla osób o mocnych nerwach psychicznych i silnych fizycznie, lubiących pracę pod presją czasu. Czytałam wielkość opinii tutaj i się z nimi zgadzam.

ex_kandydat
Inne

Postaram się streścić moją rekrutację do Lidla. Po wysłaniu CV na drugi dzień zadzwoniła Pani z propozycją rozmowy w sklepie ale po zaakceptowaniu stawki - 4200 zł. No cóż, zaakceptowałem bo innej opcji nie było. Na spotkaniu była Pani plus ASM (Regionalny Kierownik Sprzedaży). Stawka 4200 zł brutto jest aktualna, jeśli w danym miesiącu nie weźmiesz wolnego, UŻ lub L4. Jeśli wystąpi jakaś absencja - z wypłaty zabierają 500 zł. Panuje zasada "ja Tobie, Ty mi" - czyli jeśli poproszę o wolne, dostanę (-500 zł) ale jeśli na innym sklepie wystąpi jakaś absencja to muszę zgodzić się, bez względu na dojazd aby ten brak w postaci pracownika uzupełnić. Praca jest zdecydowanie fizyczna - co najmniej tona towaru przerzucona każdego dnia. Zmiany zaczynają się różnie, nawet od 3 rano aby rozładować TIR'a z dostawą lub na przykład od 5:00 aby ogarnąć piekarnię (w specjalnym stroju wchodzisz do chłodni, gdzie jest -19 stopni aby załadować wózek z pieczywem, i tak kilkanaście razy w ciągu zmiany). Wszyscy pracują wszędzie a więc nie ma znaczenia czy dostawę z np. arbuzami wykłada przypakowany koleś czy filigranowa kobieta. Ogólnie trzeba pracować szybko, po wyjściu z chłodni szybko trzeba rozładować kwiatki aby zaraz wrócić do piekarni, po czym na kasę a z kasy np. rozładować dostawę czy paletę z ciężkim towarem (napoje, chemia, itp.). Są bony na święta - ale bonem jest karta prezentowa LIDL, czyli kasa zostaje w firmie :-) Pierwszy dzień pracy to w moim przypadku Będzin, jakieś 100 km. Ale to jest do zaakceptowania. Praca jest w 3 soboty miesięcznie, za każdą sobotę jeden dzień wolny w tygodniu. Nie ma dodatku nocnego (no dobra, jest ale są to groszowe sprawy - informacja od ASM) - a nocki są :-) Odbijasz się dyskietką ale co do minuty. Tyle informacji uzyskałem podczas oprowadzania po sklepie, nie zostałem na indywidualnej rozmowie - zresztą jak dwie inne osoby z 4.

Danka
Inne
@ex_kandydat

Hmmm...to strasznie dużo wymagają, jak na takie zarobki...przynajmniej one dla mnie są takie średnie.. a czy dają jakieś premie? No i ile godzin dziennie się pracuje w takim razie? A jeżeli ktoś przekroczy przerwę, to też ma odejmowane 500 złotych w wypłaty? Skoro podstawa to 4200 to przynajmniej dają umowę o pracę?

Pracownik
Kandydat
@Danka

Umowy dla pracowników są tak skonstruowane że wypłata składa się z podstawy + premia za obecność . I tak, każde l4, uż sprawia że tracisz całość lub część premii ponieważ to już nie jest pełna frekwencja .Pamietaj tylko że podpisując umowę zgadzasz się na te warunki. Są jakie są, więc albo przyjmujesz albo idź gdzie indziej. Co do przerwy to tak, odejmują. Przerwa wynosi 15 min, każda dodatkowa minuta jest odejmowana z twoich godzin.

ex_kandydat
Pracownik
@Danka

Umowa jest, premia też. Ale nie na zasadzie "masz 3700 zł i jak będziesz obecny cały miesiąc to 500+, tylko masz 4200 i spróbuj nie być w pracy chociaż 1 dzień to 500-". Kwestia komunikacji, która w Lidlu leży. Rozliczają cię z każdej minuty pracy, również jak odbijesz dyskietkę "minutę po" to jest problem. Tak samo nie możesz skończyć pracy minutę przed. Robisz po 8 godzin dziennie, zmiany są różne ale masz pewne, że sobie sporo popracujesz fizycznie.

Były MS
Pracownik
@ex_kandydat

Z tymże mimo tej premii to i tak każdy chodzi na zwolnienia, biorą uz, oddaja krew. Każdy kombinuje jak tu nie przyjść.

Ciekawy
Były pracownik

Ta cała reklama Lidla '' brzmi lidealnie'' pokazuje jak zarząd tej firmy gardzi osobami które pracuje na sklepie. Jedna osoba pracuje za 3, firma oszczędza na podstawowych rzeczach, w sklepie to już najlepiej tylko robić zakupy i iść do sco, skanować aplikacje i płacić kartą. Lidl idzie w politykę totalnej inwigilacji ludzi. Ludzie obudźcie się, zanim będzie za późno...

Gorzów w. Walczaka23G
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry , Chciałam złożyć skargę na obsługę sklepu Lidl ul Walczaka 23G 66-400 Gorzów Wlkp . W dniu dzisiejszym 14.09.2023r kasjerka nr paragonu 419435 na 178zł z godz 15.05 odmówiła pomocy przy wskazaniu urządzenia do aplikacji w kasie oraz w wyjaśnieniu moich pytań jaki towar podlega pod aplikację , kasjerka była bardzo opryskliwa, kłóciła się i bezczelnie odwracała temat wyśmiewając klienta ,że niby to ja żądam od niej żeby wzięła mój telefon , co nie jest prawdą , bo oczekiwałam od niej odpowiedzi na moje pytania odnośnie aplikacji i towaru na promocji . Dwa razy zadałam jej pytanie ktore zostało bez odpowiedzi ,za trzecim razem bezczelnie arogancko "odburkneła" nie udzielając nadal pomocy odpowiedzi .Kasjerka nie udzieliła żadnych wyjaśnień jak posługiwać się aplikacją i czytnikiem ,tylko po chamsku krzyczała że telefonów nie bierze od klientów ,nikt od tej Pani tego nie wymagał . Osoba ta nie nadaje się do kontaktu z klientem ,nie potrafi obsługiwać klientów , bardzo arogancka , bezczelna , niemiła ,kompletnie nic nie mająca nic wspólnego z obsługą klientów . To jest karygodne ,żeby obsługa kasy zamiast pomagać to kłóciła się z klientami bo nie chce jej się odpowiadać na pytania dotyczące promocji i aplikacji. Nie dowiedziałam się które produkty są na promocji ,na kupony !!! Kto takich ludzi zatrudnia ? Nie będę już korzystać z tego sklepu. Sprawa ta naje się do Inspekcji Handlowej ,ponieważ sklep oferuje aplikacje i promocje w sklepie ,z których klient nie może skorzystać bo obsługa nie chce odpowiadać na pytania klientów o czytnik i towar który podlega promocji na aplikację. Jest to niezgodne z prawem konsumenckim ,sklep który oferuje promocje ,aplikacje powinien przeszkolić obsługę z zakresu ktore artykuły są na promocji i z zakresu obsługi klienta i informowania go jak użyć aplikacji na miejscu ,czyli gdzie jest czytnik i czy kupony odbija się na koniec ,czy na początek ,czy w trakcie razem z produktem promocyjnym ,tego się nie dowiedziałam od aroganckiej i "wyśmiewającej" klientów obsługi w lidlu ul walczaka 23G kasa jak wyżej !!! Sprawę zgłaszam do Inspekcji Handlowej .

1
Xdd
Były pracownik
@Gorzów w. Walczaka23G

To zgłaszaj, pracownicy nie są od tego aby wszystko pokazywać. Jest to sklep SAMOOBSŁUGOWY. TYM BARDZIEJ W APLIKACJI JAK WSZYSTKO JEST NAPISANE JAK (usunięte przez administratora) Ale oczywiście klienci są ślepi i nie potrafią czytać. Nie pozdrawiam

Czaro
Inne
@Gorzów w. Walczaka23G

W (usunięte przez administratora) się wszystkim poprzewracało. Jak nie umiesz korzystać z aplikacji to poproś z naciskiem na poproś kogoś z rodziny rzeby Ci pomógł przed wizytą w sklepie a nie kasjerce w godzinach szczytu głowę zawracasz. Wróć przeproś i ciesz się, że nie wezwała ochrony żeby Cię wyprowadziła. A i jeszcze jedno, ani Lidl ani Biedronka ani żaden iny market nie będzie płakał po takich klientach. Te czasy już minęły i wyobraź sobie, że kasjer to też człowiek i ma prawo do irytacji i nie musi skoro nie chce z Tobą rozmawiać a przynajmniej nie w tedy kiedy traktujesz Go z wyższością. Możesz mi podziękować za darmową lekcje

Były pracownik
Były pracownik

Jako były pracownik nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora), stres, same nerwy za mała liczba pracowników za duże oczekiwania. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim traktowaniem człowieka.. oczywiście robią z Ciebie wariata i wmawiają, ze czegoś nie było ( a tak było). Praca po godzinach z przymusu ( fochy pani menager) nawet jak masz małe dziecko poniżej 4 roku życia i nie masz z kim zostawić, pani zaczyna się foszyc. Kończy Ci się umowa w czasie macierzyńskiego urlopu to pracodawca nie potrafi przesłać wniosku do Zus-u, w związku z czym ZUS nie może wypłacić Twojej wypłaty która Ci się należy.. i musisz dzwonić i o wszystko prosić, a rachunki same się zapłacą… na prawdę omijajcie ta firmę szerokim łukiem oprócz benefitów nie ma tam nic dobrego.

Klient
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj w Lidlu jest masło w promocji na 100% jak przyjdę je kupić już nie będzie... Ale za to karton masła będzie odłożony na magazynie dla pracowników Lida gdzie można takie coś zgłosić?

1
Pracownik
Pracownik
@Klient

Niestety proszę pana nikt nie odłoży sobie, bo jak grupa nas sprawdzi i to znajdzie to nas zwolni za to

anonim
Były pracownik

Na pierwszym spotkaniu organizacyjnym prowadzący BHP zażartował jakoby złośliwcy mówili o Lidlu (usunięte przez administratora)". Miałem już doświadczenie w handlu i wiedziałem, że to ciężka praca ale uznałem to za żart prowadzącego. Jakże się myliłem... Zacznę od tego, iż firma w najmniejszym stopniu nie szanuje swoich pracowników. Ani ich czasu, ani co ważniejsze zdrowia. Ilość obowiązków przypadająca na pracownika jest wręcz absurdalna. Na przestrzeni ostatnich lat obserwuje się tendencję przerzucania obowiązków w dół drabiny. To co kiedyś robili managerowie teraz robią ich zastępcy, a tych obowiązki zrzuca się na Pracownika Sklepu (najniższy szczebel). Jeżeli jesteś PS jesteś od wszystkiego. Jeżeli dodatkowo jesteś specjalistą na co najmniej jednym dziale (a zwykle na kilku) - masz przerąbane! Ranna zmiana rozpoczyna pracę 0 4:00. Codzienna dostawa świeżego towaru to średnio: 10 palet OW, 4-6 Tico boxów (świeże mięso), 5-6 palet Mopro (świeże wędliny, przetwory mleczne). Rzecz w tym że wszystko to należy rozłożyć do 6:00 (otwarcie sklepu). Innymi słowy przez dwie godziny trzeba rozłożyć ok. 10 ton towaru (przerzucić z palety w półkę, przejrzeć towar wczorajszy-nieświeży, poukładać datami itp.). Kiedyś praca dla 3-4 osób. Ostatnimi czasy nawet dla 2 osób. Na otwarcie lubi przyjechać KRS (kierownik) i spytać się z zażenowaniem dlaczego towar nie jest wyłożony. Ostatnimi czasy wizytacje niegdyś co kilka miesięcy zamieniły się w cotygodniowe. Przyjeżdżają kierownicy i dyrektorzy różnych szczebli i potrafią zrobić raban o brakującą cenówkę na półce nie zważając na to, że nie ma komu jej wyłożyć. I tu należy się wyjaśnienie dlaczego sytuacja wygląda jak wygląda. Otóż pracowałem na kilkunastu sklepach i na kilku rejonach (zastępstwa, inwentury) i doszedłem do następujących wniosków: Wszystko co czytacie w poniższych komentarzach to prawda (dobrze je przestudiujcie) ale powodów doszukiwałbym się nie w samych pracownikach, zastępcach, managerach. Otóż taka jest polityka firmy. Począwszy od tego iż manager ma ZAKAZ! zatrudniania nowych pracowników, a skończywszy na regularnym dokładaniu kolejnych obowiązków pracownikom. Skutkuje to zmianami na, których są 2os, które muszą zrobić prace biurową(zastępca), odpiek, wyłożyć świeży towar i całą masę innych obowiązków. A w ogóle nie wspomniałem jeszcze o kasie i klientach. Firma bowiem wymyśliła sobie, iż oszczędzi na samych pracownikach. Efekt jest taki, że co chwila się ktoś zwalnia, nowi nie przychodzą a zatem obowiązki są rozdzielane na tych co jeszcze maja siłę pracować. Skutkuje to niebywałym wręcz przemęczeniem, a co za tym idzie konfliktami w załodze, z klientami, z kierownikami, chodzeniem co chwila na L4 (aby odetchnąć) i faszerowaniem się na okrągło prochami, żeby tylko wytrzymać z kręgosłupem i przetrwać kolejna zmianę. Przepisy Prawa Pracy i BHP w tej firmie są nagminnie łamane, pracownicy tracą dosłownie zdrowie (kręgosłup) zaś pojęcie życia prywatnego nie istnieje. Grafik zmieniany jest z dnia na dzień bez pytania pracownika o zdanie. Nie umówisz się do lekarza ani urzędu bo grafik znasz z wyprzedzeniem dosłownie jednego dnia. Na uwagę zasługuję również podejście do pracowników od szczebla KRS wzwyż. KRS stoi nad managerem sklepu - to taki łącznik centrali ze sklepem. Otóż ludzie ci najwyraźniej szkoleni są w jak najskuteczniejszym ignorowaniu swoich podwładnych, stosowania zaawansowanych metod manipulacji i zastraszania pracowników, szczucia jednych na drugich i tuszowania wszelkich nieprawidłowości w łamaniu przepisów prawa pracy i BHP. KRS potrafi przysłać ludzi "po cywilu" do sklepu, którzy obserwują naszą pracę i donoszą, Zaznaczam, że nie jest to pojedynczy przypadek człowieka, ani rejonu ani nawet miasta. W niektórych sklepach organizuje się tzw. Indory czyli wielkie wyprzedaże. Towar taki przyjeżdża w zabezpieczonych koszach, a na sklep przyjeżdża specjalna grupa ochrony i pilnuje towaru przed... PRACOWNIKAMI! Część magazynu jest zabezpieczona, monitorowana i nie wolno pracownikowi tam nawet wejść bo na pewno coś ukradnie. Większe promocje, o których słyszy się w telewizji często nie dotyczą pracowników. Pracownik, a także jego RODZINA mają ZAKAZ! kupowania owych promocyjnych produktów pod groźbą zwolnienia. To tylko kilka przykładów traktowania pracownika przez firmę, więcej poczytajcie w innych komentarzach. Rozważając zatrudnienie w Lidlu musicie się liczyć z utratą zdrowia, odebraniem godności człowieka i harówki ponad ludzkie siły. A to wszystko w atmosferze (usunięte przez administratora), agresji i (usunięte przez administratora). I nie oczekujcie, że na koniec ktoś wam za ten wysiłek podziękuje. Jedyne co usłyszycie to: "machaj szybciej łapkami" bo na twoje miejsce czeka kolejka ludzi. Osobiście uważam, że lepiej zarobić mniej w jakimś normalnym markecie i wracając do domu mieć godność i siłę na życie prywatne niźli stracić to wszystko w Lidlu - (usunięte przez administratora). Wasza decyzja.

Sandra
Pracownik
@anonim

Na niektórych sklepach pracownicy są zorganizowani jak jedna wielka (usunięte przez administratora) kupują w pracy i po pracy artykuły przecenione, odkładają towar na magazyn czy odpiek, albo jak jest poranna dostawa nie wykładają towaru na sklep tylko zostawiają na magazynie. POZDRAWIAM

anonim
Pracownik
@anonim

Wszystko co zostało zawarte w powyższym poście to prawda. Pracy jest dużo a pracowników coraz mniej. Tak jak było napisane , cały "świeży" towar ma być wyłożony do otwarcia sklepu, gdzie tylko przychodzi 2 pracowników (zaznaczając ,że nie wszystkie sklepy mają nocne dostawy) i MS lub ZMS stoi często ponad pół godziny na magazynie aby przyjąć towar. W tym czasie na sali sprzedaży jest tylko 1 pracownik. Zaś pozostały towar tzw. suchy ma być wyłożony do końca 1 zmiany czyli do 14. Gdzie często jest 4-5 pracowników. W między czasie zespół zarządzający dostaje telefon, że jakaś nagła robota ma być zrobiona na już, bo ktoś z "GÓRY" jest w pobliżu sklepu i może nagle do nas wjechać.

katarina
Były pracownik
@anonim

Potwierdzam wszystko co napisałeś. Pracę w Lidlu w skali całego mojego doświadczenia zawodowego (ma 50 lat i sporo doświadczenia już za sobą) uważam za NAJGORSZE , TRAUMATYCZNE wspomnienie. NIE WARTO rujnować sobie zdrowia fizycznego i psychicznego, NIE WARTO być zmuszonym do rezygnacji z własnego prywatnego życia - niepisanym przymusem korzystania z wewnętrznych aplikacji i uczenia się promocji 3 x w tygodniu. Zapomniałeś jeszcze dodać, że w dzień przed promocją grafik określający wyjście do domu nijak nie przystawał do realiów - nie wiadomo było kiedy wyjdziesz - bo ceny musiały być rozłożone. Skandalem jest że schodząc z kasy o równej godzinie kiedy powinieneś kończyć pracę - trzeba było jeszcze rozliczyć kasę i ...roznieść zwroty ale oczywiście wcześniej odbić kartę że niby wyszedłeś do domu.

Misia
Były pracownik
@anonim

(usunięte przez administratora)

Tttt
Pracownik
@anonim

Połowa to bzdury.

ZMS
Były pracownik
@anonim

Witam Wszytko to niestety prawda. Polityka firmy jest taka wszykolic osoby najlepiej młode którym łatwo będzie lidlowski tok myślenia wbić do głowy wyciągnąć całą energię z nich. W lidlu nie jest ważny klient a pracownik wcale. Tylko zysk wydajność i cięcie kosztów. Tak jak napisał anonim 1 pracownik ma zrobić pracę 3. Są..nby szkolenia na który zupełnie inna filcyjna rzeczywistość ukazuje osoba prowadząca. Jedyny plus tej pracy to trochę ciekawostek ze szkoleń na temat zarządzania ale tylko teoria firma tego nie stosuje. Firma chce zrobić z ZMS czy MS gestapowca który będzie sam zapitalał do utraty sił. A jednocześnie poganiał pracowników sklepu. Ulubione słowa musimy przyspieszyć albo szybciej kochani . Młodzi ZMS się nabierają liczą na bycie MS i BMW służbowe a prawda taka że BMW dostaje MS a tak nie ma sil ani czasu się tym cieszyć. Analogią tyczy się MS który zostaje KRS i chce większe BMW. Tak firma manipuje ludźmi. A gdy przykład Uszkodzenia kurtek do mrozmi popsute expresy na takie problemy firma glucha . Brak obsady glucha . Firma reklamuje się Kawa herbata napoje owoce dla pracowników Tylko po co jak pracownik nie ma kiedy się napić 15 minut przerwy a w przypadku MS czy ZMS fikcja. Grafik Skoro kasjerka kończy pracę 14 30 a 14 29 nadal obsługuje jasne że się nie wyrobi odbić. A potem śmieszne korekty czasu pracy co nie powinno mieć miejsca . Nie podpowiadać jak to wszytko naprawić Lidl i tak nie słucha. Odradzam pracę w tym miejscu Szkoda zdrowia i życia.

Lik
Były pracownik
@Tttt

No niestety ale to prawda co tu jest napisane . Dział hr jak dla mnie cały do zwolnienia - zupełny brak kompetencji . Mam nadzieje ze znajdzie się jakiś mądry dyrektor i rozgoni to towarzystwo wzajemnej adoracji .

Bartek
Pracownik
@katarina

Nigdy nie odbijam karty tak jak piszesz, Zawsze kończę pracę o czasie i odbijam kartę i spadam z tego BUTIKU.... to co piszesz to CHAMSKIE traktowanie człowieka, niech ich i ich rodziny piekło pochłonie... Nie martw się , poczują ZŁO, które przyjdzie na nich

Były ZMS
Były pracownik
@anonim

Ponieważ pracowałam w tej firmie 10 lat

Były pracownik
Były pracownik

Przetrwałam 1.5 roku i żałuje. Za nic w świecie nie wróciłabym tam do pracy. Jeden wielki (usunięte przez administratora). Liczenie ile pracownik kasuje rzeczy na minutę, klienci wściekli, że nie nadążają się pakować. Rozmowa o pracę i to co było mówione na niej to zupełnie dwie różne rzeczy. Kierowniczki siedzą w biurze, piją kawkę co chwilę papierosek i jedzą, a ty pracuj i jeszcze oburzenie gdy chce się zejść do toalety. Po sklepie to najlepiej biegać bo jak się nie wyrobisz to musisz zostać albo po złości dostaniesz gorszą zmianę w pracy. Grafiki to już zupełna żenada grafik jest zmieniany co chwilę, ktoś nie przyszedł, ktoś wziął urlop na żądanie, komuś nie pasuje , albo co najlepsze kierowniczka potrzebuję wolne więc wtedy bez pytania jest zmiana grafiku. O wolnym weekendzie zapomnijcie chyba, że po nocce. Pracując w Lidlu trzeba żyć lidlem, czytać wiadomości na grupach i robić testy( ponoć nieobowiązkowe) ale gdy czegoś nie wiesz to " nie czytałaś, pisałam albo przecież było w lidersach". Także Lidl , Lidl, Lidl i po pracy jeszcze raz Lidl. NIE POLECAM!

Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się z Tobą w 100%. Choć u nas akurat kierowniczki zasuwaly równo. Ale liczy się tylko wydajność. Masz zapieprzać za 3 na wszystkich stanowiskach jednocześnie, bo stale za mało pracowników

Kamila
Kandydat
 Pytanie

Hej! Na jakie wynagrodzenie może liczyć ekspert do spraw controllingu?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Lidl Polska Sp. z o.o.?

klient
Inne

Dzisiaj o godz. 10.50 robiłem zakupy w lidli w Koszalinie przy ul. Monte Cassino kupowałem śliwki gdzie stwierdziłem że większość jest zgniłych (mam zdjęcie które nie mogę pokazać w tej aplikacji) i na zwrócenie uwagi kierownikowi sklepu o tym fakcie odpowiedział tylko jak panu nie odpowiadają to niech pan nie kupuje i nie było żadnej reakcji żeby te zepsute śliwki usunąć z kartonu

kamila
Inne

Sklep ogranicza wolność .Zmuszają klientów do korzystania z kas samoobsługowych. Kasy z obsługą są puste. Na zapytanie dlaczego -odpowiedź "taka jest polityka firmy" Wypchajcie się............zrobimy zakupy gdzie indziej

21111
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca Zastępcy Menadżera .Łatwo jest się tam dostać ? Dużo dnia schodzi na prace biurowe?

Misiek123
Inne
@21111

Praca biurowa jest tylko jak musisz a tak to (usunięte przez administratora)cały czas na sklepie bo na zmianie jest 3,4 pracowników zamiast 7,8 .

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 696.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 582, z czego 50 to opinie pozytywne, 211 to opinie negatywne, a 321 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 961 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii