Zachowanie pracownicy w sklepie LiDl (usunięte przez administratora), brak szacunku do klienta . Głupie odzywki . Człowiek grzecznie się pyta czy jest dany artykuł na promocji żeby sprawdziła kasując go , zaczęłam wygadywać ze nie (usunięte przez administratora) ludzi itd .. gdy rozwinęłam temat , ze zostałam już (usunięte przez administratora) raz na sokach, ale przez inna osobę w innym mieście , zaczęła mnie mieszać z błotem , zeszmacila mnie przed innymi klientami . Do tego sklepu już nigdy nie wrócę . Nie można się o nic spytać , była wredna , nie uprzejma , wulgarna . Nie polecam tego sklepu !
Słodkie( nie spodenki) przepraszam słownik w telefonie zmienił mi słowo i nie zauważyłam :)) Tak czy inaczej, pracownicy i kadra powinny popracować na komunikacja i empatia
Zachowanie pracownicy w sklepie LiDl (usunięte przez administratora), brak szacunku do klienta . Głupie odzywki . Człowiek grzecznie się pyta czy jest dany artykuł na promocji żeby sprawdziła kasując go , zaczęłam wygadywać ze nie (usunięte przez administratora) ludzi itd .. gdy rozwinęłam temat , ze zostałam już (usunięte przez administratora) raz na sokach, ale przez inna osobę w innym mieście , zaczęła mnie mieszać z błotem , zeszmacila mnie przed innymi klientami . Do tego sklepu już nigdy nie wrócę . Nie można się o nic spytać , była wredna , nie uprzejma , wulgarna . Nie polecam tego sklepu !
Podzielam opinie, już wiele razy chciałam coś napisać ale stwierdziłam , ze to i tak pewnie niczego nie zmieni. Pracownicy nie potrafią grzecznie odpowiadać, z punktu widzenia z racji zawodu, brakuje im szkolenia z kontaktu z klientem, komunikacja i kultura pracy z klientem , widać, ze tu są duże braki ale chyba nic dziwnego jak kierownicy tez nie potrafią się zachowywać i chodzą jak paw po sklepie a jak ktoś o coś zapytał np . O wino, czy to jest spodnkie czy nie bo jest mały druk i nie widzi klient ( starszy) to niech tam Pani sobie zobaczy ja nie mam czasu… Pracownicy zamiast coś wyjaśnić to kłócą się z klientem , tak jak wspomniałam , brakuje im empatii i szkoleń jak rozmawiac z klientem. Jaka kadra zarządzająca tacy pracownicy niższego szczebla, oni dają taki przykład.
Słodkie( nie spodenki) przepraszam słownik w telefonie zmienił mi słowo i nie zauważyłam :)) Tak czy inaczej, pracownicy i kadra powinny popracować na komunikacja i empatia
Dzień jak codzień w Lidlu ,nic się nie zmienia ,wieczne tempo przy kasach ,szybko z wózka na taśmę, a tam ekspedientka narzuca tempo jak by ktoś stał za nią z batem ,same jesteście sobie winne narzucając sobie takie tempo to nie są zawody ,jakoś kultura pracy jest inna w Lidlach w innych krajach to się pytam o co chodzi ,czy następnym razem mam przyjechać z całą rodziną i pakować zakupy żeby zadowolić personel.
Szykują się jakieś bony świąteczne albo prezenty? :)
Jakie są stawki w lidlu?
Witam, obecnie zastanawiam się nad pracą w Lidlu. Chciała bym się dowiedzieć jakie są warunki finansowe i kierownictwo w Lidlu na Rotmance ew proszę o informację na temat Pruszcza Gdańskiego.
ja tam bardzo lubie robic zakupy w Lidlu najbardziej lubie gdy jest np. tydzien wlosy/ fransucki mozna wtedy na rpawde sporo ciekawych produktow pokupowac
lox - 2012-08-21 13:21:41 KRS słaby, kierownik cieniutki, a tak dobrze było na początku, od jakiegoś czasu w pułkach duże braki, nie wspomnę o mięsie, ktoś chyba za długo uczy się zamawiać towar, a tak apropo: kadra kierownicza jest od zarządzania a nie robienia w pułkachWidze ze ktos odezwal sie w obronie kadry kierowniczej, chyba sam nia jest.
KRS słaby, kierownik cieniutki, a tak dobrze było na początku, od jakiegoś czasu w pułkach duże braki, nie wspomnę o mięsie, ktoś chyba za długo uczy się zamawiać towar, a tak apropo: kadra kierownicza jest od zarządzania a nie robienia w pułkach
max - 2012-08-01 19:34:23 totalna porazka a o kierowniku to już nawet nie wspomnie niech sie chłopczyk najpierw doszkoli a potem zajmuje to stanowisko,a pan [usunięte przez moderatora] niech w końcu zacznie pracowac a nie wysługuje sie pracownikami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!widziałem jak zakupy robie że nie jest dobrze na sklepie,słyszałem nawet jakie przekrety robia z grafikami współczuje tym dziewczynom i mam nadzieje ze ktos sie tym zajmie i im pomoże,może trzeba zmienić kadre kierownicza!!!!!
totalna porazka a o kierowniku to już nawet nie wspomnie niech sie chłopczyk najpierw doszkoli a potem zajmuje to stanowisko,a pan [usunięte przez moderatora] niech w końcu zacznie pracowac a nie wysługuje sie pracownikami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Praca fajna, ale uwaga na KRS, zwalnia ludzi jak popadnie, ogółem nie potrafi zarządzać kadrą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!