Byłem na zakupach w Lidl przy ulicy Wróblewskiego często tam( robiłem ) zakupy po wyjściu z auta do sklepu na 10 min kwit za szybą za brak biletu parkingowego gdzie baba widziała że wchodzę na zakupy co za (usunięte przez administratora) to wymyślił ostatni raz tam robiłem zakupy ????
Panie parking nie należy do sklepu,to jest oddzielna firma ,a ta Pani obsługująca parking nie jest pracownicą sklepu.
Czym w Lidl zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Czy w Lidl zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Chciałbym wystawić negatywną opinię odnośnie obsługi klienta w sklepie Lidl Puławy na ul Wróblewskiego. Większość pracowników w tym sklepie powinni przejść jakiekolwiek szkolenia z obsługi klienta. Głównie pani o imieniu Iwona moim zdaniem nie powinna pracować z ludźmi, jest wręcz (usunięte przez administratora) prace swoją wykonuje jakby za karę nie można na niej polegać a na kasach samoobsługowych z problemami i krzykuem obsługuje klientów.
Witam To co się dzieje teraz w Lidlu to kpina. Kasy pozamykane, nie miła obsługa kieruje do kas samoobsługowych, a doprosić się o pomoc graniczy z cudem
Lidl na Lubelskiej...kasjerki bezczelne,zajęte sobą,brak zainteresowania klientami,kierowniczka będąca na zmianie z bezczelnym usmiechem olala ludzi czekających w kolejce do kasy która miała być otwarta a której nie otworzono,ogólnie nie polecam
Bardzo miła obsługa w sklepie jeżeli są kolejki panie otwierają kolejną kasę dużym plusem są kasy samoobsługowe, można szybko zrobić zakupy chociaż na minus kasy samoobsługowe się zacinają i musi pani potwierdzać wagę
Fajnie by było gdyby przynajmniej 2 kasy samoobsługowe były na gotówkę wtedy mogłabym pójść do kasy samoobsługowej ale jak płacę karta idę do samoobsługi przynajmniej panie które tam są chętnie pomagają mi kiedy nie radzę sobie ze znalezieniem bułeczek
Może dalej jest to dziwne parcie na płatności bezgotówkowe z powodu pandemii i nie uruchomią więcej takich kas?
Obsługa na kasie zajęta prywatnymi rozmowami z koleżankami na słuchawce, brak zainteresowania klientem ze strony kasjera. To było słabe.