Kto do jasnej cholery wpadł na tak głupi pomysł i w tak małej miejscowości jaką jest Suchy Las montuje biletomat!!!Klient który nie weźmie biletu narażony jest na koszt bo nie każdy bierze paragon a nawet jeżeli tak to nie da się rozwiązać polubownie dla poszanowania klienta w sklepie problemu od ręki nawet z paragonem w dłoni oraz nagraniem z zakupów w monitoringu tylko trzeba zrobić zdjęcie-uwaga byle by nie w za dużym formacie bo nic z tego i wypełnić formularz wraz z dołączonym zdjęciem paragonu.Jakby tego za mało to Lidl ma czas i czy pomyślnie rozpatrzy wniosek ma 30 dni!!! Co to wogule jest?Rozumiem centrum Poznania bo czasem jest niewiele wolnych miejsc ale Suchy Las?Już nigdy tam nie zrobię zakupów a byłem lojalnym klientem od wielu lat i zostawiłem u Was mnóstwo pieniędzy ale po takim podejściu do klienta będę szczerze odradzał każdemu ten sklep tym bardziej że po drugiej stronie ulicy jest Aldi a kawałek dalej Biedronka jak i inne sklepy spożywcze.Zegnam
Opinie o Lidl w Suchy Las Obornicka 127
Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Lidl. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Lidl na temat rozmowy kwalifikacyjnej.