Jeronimo Martins Biedronka
counter
2 375 1465 5 1

Popularne opinie

Guess

Właśnie kończę swoją przygodę z Biedronką po przepracowaniu 1 miesiąca. Mobbing, wyzysk za 17 zł brutto na godzinę (obecnie najniższa stawka) . w 2 pierwsze dni czytanie bhp, potem podpis że się zapoznałam i będę przestrzegać.... a dalej praca i podnoszenie ciężarów nie ma nic wspólnego z przestrzeganiem bhp!!!!! Po 8 godzinach pracy wychodzi się jak wrak. Często nie ma możliwości skorzystania z toalety, przerwy przysługującej a po zakończeniu zmiany trzeba zaznaczyć że przerwa się odbyła (co często jest nieprawdą). Jeśli chcesz dobrze pracować nie podlizując się kierownikowi to żadnej premii nie dostaniesz. na dzień dzisiejszy umowa o pracę 2850zł brutto i nic więcej na umowie. Obiecywana premia za obecność tylko uznaniowa. Jestem w szoku że pracodawca tak traktuje ludzi, że pracownicy, kierownicy dają się tak poniżać. Brak jakiegokolwiek szacunku dla siebie i swoich współpracowników. Pracownicy Biedronki - nie dajcie się tak traktować bo nie dożyjecie emerytury przy takim wysiłku za marne grosze.

Pomocna?
Tak31Nie9
Zgłoś4
były klient

Dzisiaj po raz ostatni wszedłem do "Biedronki" ...... po wybraniu towaru i przestaniu w kolejce ok. 20 minut , przy kasie dowidziałem się , że Pani kasjerka nie ma możliwości wydania mi z kwoty 100 PLN. Żadna kasa w Biedronce w Pile ( przy ul. Drygasa) o godzinie 16.00 nie ma możliwości wydania reszty z kosmicznej sumy 100 PLN - szanowni Państwo waśnie straciliście bezpowrotnie klienta - "Gratulacje" dla osoby zajmującej się organizacją pracy . Hasło " ... nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi" w Biedronce nadal aktualne

Pomocna?
Tak57Nie75
Zgłoś15
Klient

Biedronka na dworcu pkp w Poznaniu. Bardzo niemila obsluga, chcialam zaplacic banknotem 100 zl, Pani nie miala jak wydac o czym poinformowala mnie w bardzo niegrzeczny sposob, na moja odpowiedz ze nie mam inaczej jak zaplacic, bez slowa odlozyla towar ktory chcialam zakupic i zaczela obslugiwac kolejnego klienta, a ja wyszlam ze sklepu bez zakupow. Zero zaangazowania czy sprobowania rozwiazania problemu ze strony Pani sprzedawczyni. Zostalam potraktowana nie jak klient a jak intruz. Troszke wiecej lepszego traktowania klientow ze strony tej Pani, bo pracuje jak za kare, a przeciez nikt jej tam siłą nie trzyma :)

Pomocna?
Tak18Nie9
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna