Opinie o Jeronimo Martins Biedronka w Kostrzyn

Jeronimo Martins Biedronka
2 333 1139 5 1
były klient

Dzisiaj po raz ostatni wszedłem do "Biedronki" ...... po wybraniu towaru i przestaniu w kolejce ok. 20 minut , przy kasie dowidziałem się , że Pani kasjerka nie ma możliwości wydania mi z kwoty 100 PLN. Żadna kasa w Biedronce w Pile ( przy ul. Drygasa) o godzinie 16.00 nie ma możliwości wydania reszty z kosmicznej sumy 100 PLN - szanowni Państwo waśnie straciliście bezpowrotnie klienta - "Gratulacje" dla osoby zajmującej się organizacją pracy . Hasło " ... nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi" w Biedronce nadal aktualne

Pomocna?
Tak25Nie21
Zgłoś3
Pracownik
@były klient

Jeśli kupywales produkty na kwotę poniżej 10 zł to się nie dziwię. Nie ważne ktora jest godzina. Kasjerka mogla zacząć zmianę o 15.30. Nauczcie się się kasa to nie rozmieniarka i te drobne się tam cudownie nie mnożą..

Pomocna?
Tak118Nie6
Zgłoś1
danka88
@Pracownik

Nauczcie sie, ze nawet za rzecz za 5 groszy mozna chciec/moc zaplacic banknotem stuzlotywym i nic wam, kasjerom, do tego. Serio. PS Pisze i mowi sie 'kupowac'.

Pomocna?
Tak12Nie43
Zgłoś
Biedronka
@były klient

Mamy nadzieję, że po raz ostatni.

Pomocna?
Tak23Nie1
Zgłoś2
Biedronka
@danka88

Gdyby głupota miała skrzydła, to fruwasz do dzisiaj

Pomocna?
Tak36Nie1
Zgłoś1
Kasjerka
@były klient

Sama pracuje w supermarkecie (nie w Biedronce) i wiem jaki czasami jest problem z drobnymi-zarowno bilonami jak i banknotami. Kiedy zaczyna się zmianę o 13/14/15 i ma się pierwszych klientów którzy dają ci same stówy a na pytanie "czy ma pan/i drobniej?" Odpowiadają że nie choć widać jak im tylko drobniejsze pieniądze z portfela wypadają ,ciężko jest wydawać dalej. Co prawda można poprosić koleżanke albo kierownika o rozmienienie ale nie zawsze jest to możliwe bo czasami nie ma drobnych w sejfie, bo sklep to nie bank a fabryka pieniedzy. Dlatego ludzie zapamiętajcie na przyszłość że żaden kasjer bez powodu nie zapyta was o drobne pieniądze a jeśli nie mamy jak wydać mamy prawo odmówienia wam zakupu. Ciężko jest wydać resztę jak ktoś np. Ma do zapłacenia 30 zł i 20 groszy, my pytamy o to 20 groszy bo w kasetce 0 złotówek , dwuzłotówek i pieciozlotowek(a też tak bywa) a ten ktoś mówi że nie ma, serio? Zawsze ma się takie drobiazgi, chociaż gdzieś po kieszeniach pochowane...dlatego ludzie szanujmy się, zrozummy się nawzajem

Pomocna?
Tak64Nie4
Zgłoś1
Jacek
@były klient

Zapamietaj na zawsze to klient ma miec wyliczona kwote! Takie prawo konsumenta

Pomocna?
Tak69Nie6
Zgłoś1
Tommys
@danka88

@danka88 ... zawsz emnie dziwią tacy ludzie jak ty. Ci co piszą protekcjonalnie, pewni siebie - swoje mądrości. A wystarczy zobaczyć w odpowiednie przepisy. Według przepisów to kupujący ma być przygotowany na zakup, a nie kasjerka/sklep/sprzedający (nie ma obowiązku mieć wydać). ;)

Pomocna?
Tak64Nie2
Zgłoś
pinki2
@danka88

Pokaż proszę stosowny artykuł jakiegokolwiek kodeksu mówiący o tym, że kasjer MA OBOWIĄZEK wydać.

Pomocna?
Tak21Nie1
Zgłoś1
Gisv
@były klient

A kto ci każe kupować w Biedronce.Roszczeniowe polaczki.jest nawet ustawa która mówi iż kasjer nie musi wydawać reszty jeśli nie ma a kupujący nie dysponuje odliczona kwota.Czasy kiedy można było powiedzieć klient nasz Pan minęły i wbij to sobie do glowy

Pomocna?
Tak58Nie4
Zgłoś1
Toldi
@danka88

Nie. Kasjer w żadnym sklepie nie ma obowiązku wydawać reszty. To tylko utrwalona grzeczność. W świetle prawa to ty jako klient masz obowiązek przygotować do zapłaty kwotę, na którą dokonujesz zakupów.

Pomocna?
Tak28Nie2
Zgłoś
Kopiarki
@Jacek

Zapamiętaj ze czasy kiedy to sprzedawca latał i rozmienial się skończyły. To twój psi obowiązek mieć odpowiednią kwotę za zakup. Pustak i tyle!

Pomocna?
Tak32Nie6
Zgłoś2
Nick
@danka88

Teraz bardzo popularne stały sie płatności karta platnicza ;) gorąco polecam ! Może w przyszłości uda sie uniknąć takich dramatów ;)

Pomocna?
Tak22Nie
Zgłoś
Stały klient
@były klient

Im mnie takich głupich klientów tym lepiej :-)))

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś
Klient
@były klient

Człowieku nie te czasy! Każdy z nas musi być przygotowany do zapłaty a biedronka to nie bank! Wyobraź sobie że każdy klient przed tobą płaci 100 albo kartami!

Pomocna?
Tak17Nie1
Zgłoś
Laura
@danka88

A Ty naucz się, że nie jesteś jedyny taki. Jak przed Tobą przyjdzie 50 takich jak Ty to normalne, że kasjerka nie ma już wydać.

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś
Laura
@Laura

Miało być jedyna taka

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Wuskka
@były klient

Przepisy mowią ze to klient powinien przyjsc z odliczaona kwota za zakupy.

Pomocna?
Tak11Nie2
Zgłoś
pp
@Wuskka

A możesz wskazać konkretny przepis? Uprzedzę tutaj tego nie ma Art. 535. Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
Anulka
@były klient

Czy to takie dziwne że zmianę popołudniową zaczyna się o 14 lub 15 i że wystarczy że kilka osób wcześniej też płaciło stówą. Kasjerka dostaje w kasetce 400 zł. Pytanie czy to tak dużo - nie bo pół bilonu reszta papier. Nigdzie w żadnym innym sklepie nie ma tak jak w Biedronce że klienci traktują pracowników jak śmieci. Brudzą krzyczą na nich wyzywają śmiecą rozrzucają towar nie odnosząc go na miejsce. Takich klientów nie chcemy!!!!!!!!

Pomocna?
Tak33Nie
Zgłoś
Emi
Nazwa działu: Handlowy
@danka88

Nic bardziej mylnego, wg prawa kasjer nie ma obowiązku wydawania reszty, jeśli nie ma z czego, to kupujący ma mieć odliczoną wartość za towar, który chce nabyć....

Pomocna?
Tak8Nie3
Zgłoś
Zyga
@Tommys

Te wszystkie żal posty kasjerek że klient ma mieć odliczone pieniądze itd itd . Drogie kasjerki pamiętajcie że jeśli klient nie przyjdzie nie zapłaci bo ww się zasłaniacie jakimiś prawami pamiętajcie że będzie przychodziło co raz to mniej klientów i przestaną zostawiać u was pieniądze co za tym idzie zmniejsza się obroty ii trzeba będzie zwolnić pracownika. Może wystarczy przekazać kierownikowi że potrzebne są drobne do wydawania reszty.

Pomocna?
Tak13Nie19
Zgłoś
ewa
@Zyga

Juz widze jak zwalniaja a ty przyjdziesz na kase...

Pomocna?
Tak23Nie1
Zgłoś
Mam to w d
@ewa

Następny żal post Jednak te kasjerki to tępe dzidy

Pomocna?
Tak10Nie22
Zgłoś1
ewelka
@Mam to w d

Ktos tu musi z krzyza sp....

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Mam to w d
@ewelka

Na Ciebie?

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
B...
@Zyga

Ciekawe gdzie szanowni panstwo zakupy będą robić, jak sklepy pozamykają i kasjerki zwolnią? Sam sieje, sam zbieram? Jak sie nie ma pojecia o pracy w biedronce, to lepiej sie nie wypowiadać. Od strony klienta zawsze wsxystko wyglada inaczej. W kasetce jest okreslona kwota, i wiecej kasjer nie dostanie.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
atat
@B...

O to się nie martw, jest Lidl, Kaufland, Dino, Tesco i dużo by jeszcze wybierać. Na "gówniakach" mi nie zależy ale ciekawe podejście, biedronka i nic poza nią :) Pozdrawiam jełopa.

Pomocna?
Tak5Nie10
Zgłoś
obserwator
@były klient

to straszna tragedia....stracili klienta....chyba będą z tego powodu masowo popełniać samobójstwa...na pewno załoga jest tym faktem załamana....hahahahha

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś
Edward
@Zyga

Wielu klientów narzeka że niema drobnych do wydawania, bałagan na sklepie, promocje nie wchodzą,brakło słodziaków ale wszyscy systematycznie wracają. Ja się pyta poco. Przecież jutro nic się nie zmieni. Zanim zaczniesz narzekać postaw się na czyimś miejscu. Zastanów się co byś czuł na miejscu tej kasjerki . przecież nie jesteś pępkiem świata w okół ciebie są inni.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Artur
@były klient

Proszę o zapoznanie się z art. 535 Kodeksu Cywilnego. Sprzedawca ani kasjer w sklepie nie ma obowiązku wydawania reszty to klient czyli kupujący powinien mieć odliczoną kwotę za towar, który zamierza kupić. Art.535 KC.'' Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.'' Poza tym art. 354 KC. brzmi następująco: ''§ 1. Dłużnik powinien wykonać zobowiązanie zgodnie z jego treścią i w sposób odpowiadający jego celowi społeczno-gospodarczemu oraz zasadom współżycia społecznego, a jeżeli istnieją w tym zakresie ustalone zwyczaje – także w sposób odpowiadający tym zwyczajom. § 2. W taki sam sposób powinien współdziałać przy wykonaniu zobowiązania wierzyciel.'' Tym samym, uwzględniając zasady współżycia społecznego, należy stwierdzić, że klient powinien oczekiwać otrzymania reszty, jeśli kwota zapłaty będzie zbliżona do ceny sprzedaży: cena bułki 30 groszy, zapłata przez klienta 1 zł – DOBRZE cena bułki 30 groszy, zapłata przez klienta 100 zł – ŹLE (choć, oczywiście, sprzedawca może pójść kupującemu na rękę i wydać resztę).

Pomocna?
Tak12Nie2
Zgłoś
Lebioda
@Zyga

a kierownik te drobne naru* chyba albo zostawi sklep i poleci do banku 3 ulice dalej żeby rozmienić hahahaha zero wyobrazni,zero pojęcia na temat tego jak to "działa" ale jak to my mówimy u nas "to nie ludzie,to klienci"

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
gość
@Jacek

zapamiętaj sobie to raz na zawsze, szczylu bez kultury, głupku niemyty, nie nazywaj nikogo klientem (pacjentem, petentem tezż nie), bo ludzie kupujący ciężko pracują, robią co mogą, mają swoje imiona i nazwiska, godność, honor, pesel, adres, a ty wszystkich wpakowujesz do jednego worka, pracowniku, robolu :) i zapamiętaj, że to klient ma zawsze rację, a i tak to biznesmen i pracownik żyje i żry za jego pieniądze

Pomocna?
Tak2Nie23
Zgłoś
gość
@Jacek

kupująca osoba musi mieć wyliczoną kwotę, ale jeśli nie dostanie rachunku a musi juz płacić, co innego, jeśli rachunek zostanie jej wydany, wtedy taki człowiek co płaci, może dać nawet 200 zł i kasjer/ka ma obowiązek prawny mu wydać co do grosza,(usunięte przez administratora)wiem, że praca kasjera/ki jest trudna i mało płatna, ale trzeba zawsze mieć empatię (empatia - umiejętność wczucia się w sytuację innej osoby (nie drugiej osoby, bo druga osoba mówi się od rosyjskiego słowa "drugoj", które oznacza inny)

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś
luk
@Biedronka

A ty zbierasz kapciuchy

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
abc
@były klient

Kto w dzisiejszych czasach płaci żywą gotówką.Płacimy kartą kochani zbliżeniowo szybko bez wydawania i higienicznie.Na banknotach znajdują się bakterie wywołujące zapalenie płuc, zatrucia, trądzik

Pomocna?
Tak9Nie2
Zgłoś
Lebioda
@gość

najwięcej krzyczą Ci co nie mają nic sensownego do powiedzenia.Ja tez jestem klientem a nie tylko robolem a "Ty" nie jesteś tylko klientem ale też jestes robolem :) A to,że klient ma zawsze racje to dawno minęło bo nie robie zakupów tylko w B ale w Lidlu,Kauflandzie,Tesco itd i wszędzie jest syf,walają się puste kartony,palety stoją tak że przejść nie można,są błędne ceny bądz ich wcale nie ma,świeże mięso wala się w NF itd, itd ale każdy się czepia B dlaczego? Bo chyba tylko B ma Forum i każdy wylewa swoje "głupie" żale właśnie tu.Jak zajdziesz do takiego Kauflandu i zapytasz pracownika gdzie "coś" leży to jak na Cb spojrzy to by Cie wzrokiem zabiła,coś odburknie i tyle(jak zaprowadzi do danego produktu to masz szczęście). W Lidlu siedzą "nadęte" na kasie a po sklepie wala się masa pustych kartonów,folii,w nabiale puchy.W Tesco jak sie "zamotasz" na kasie samoobsługowej to jak Ci jeb* Twoim towarem gdzieś tam na "ladę" samoobsługowej z miną jak nie wiem co to aż masz ochotę zostawić ten towar na tej "ladzie" i wyjść, ALE każdy się czepia tylko B a inne sklepy są cacy.Otwórzcie ludzie oczy,że wszędzie ten sam (usunięte przez administratora) a wy tylko B widzicie bo widocznie tylko do B chodzicie bo jakbyście chodzili gdzie indziej to byście mieli porównanie. Macie za dobrze w B bo nigdzie nie słyszałam,żeby ktoś w innym markecie krzyczał o otwarcie kolejnej kasy...stoją w kilometrowych kolejkach ale nikt gęby nie otworzy a w B drą ry*. Zwracać chcecie wszystko nawet mięso,które kupiliście 3dni temu i Bóg wie gdzie je trzymaliście ale ja wać Pan Klient chcem zwrócić hahahahaha a ja kiedyś w Kauflandzie kupiłam "coś" i było błędne oznaczenie cenowe(był to towar z nabiału,że tak powiem) i wy drodzy klienci którzy macie zawsze racje myślicię,że ktos mi zwrócił ten towar bo błędna cena a może oddal różnicę? (usunięte przez administratora) oddał, (usunięte przez administratora) zwrócił a w informacji usłyszałam "trzebabyło na czytniku cen spr ile to kosztuje przecież za 6szt nie zapłaci Pani 3zł" hahahaha więc w innych marketach i sklepach jest to samo ale każdy wyżywa się na B więc po co to brać do bani

Pomocna?
Tak13Nie1
Zgłoś
Summer
@danka88

Widoczni nie znasz prawa . Kasjerka ma prawo odmówić sprzedaży jeśli nie ma z czego wydać . A klient ma obowiązek pokryć koszty rachunku

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@były klient

Tak się składa,ze od jakiegoś czasu klient ma obowiązek posiadania drobnych,a chamskie rozmienianie banknotów dwano nikogo nie bawi. Wystarczy być na miejscu tej kasjerki i od razu zmienia się punkt widzenia. Klient nie jest "święta krową"

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@atat

Prawda jest taka że nikt nie przychodzi do biedronki żeby jakaś pani miala pracę tylko każdy przychodzi z czystej chytrosci zeby kupic i zapłacić mniej więc proszę nie rrobić sie tutaj panem i władcą...

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
12345
Nazwa działu: Handlowy
@danka88

Weszlo prawo ze to klient musi miec drobne a nie kasjer

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Stonka
Nazwa działu: Marketing
@były klient

To jest dramat z tymi ,,koncowkami,, tego niegdzie na swiecie nie ma !! Kidys zaplacilam setka pani kasjerka ze nie ma wydac.Oddaje mi stowe i sugeruje ze nie zrobie zakupow.Wezwalam kierownika i doszlo do absurdalnej sytuacji ze ludzi prosil o rozmienienie pieniedzy.Powiezialam ze nei wyjde bez zakupow.!! POlecam tak robic.Bezczelnosc siega zenitu

Pomocna?
Tak4Nie9
Zgłoś
Marek
Nazwa działu: Handlowy
@pinki2

art.535 Kodeks Cywilny.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Kamila
Nazwa działu: Handlowy
@były klient

Biedronka płakać nie będzie A już na pewno nie kasjerki niestety sama jestem kasjerka i szlak mnie trafia jak klient wyciąga 100 zł A kupuje np banana to nie bankomat no przepraszam z kad mamy wziąść ?

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
rikku
@Kamila

Szlag i wziac a nie szlak i wziasc, pozdrawiam

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
rikku
@rikku

z kad tez dobre ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Miś
@były klient

I z całego serca - do niewidzwnia się z panem, takich klientów to od 6:00 do 16:00 przychodzi ze setka na każdą kasę. Pewnie i w banku drobne by się skończyły . Można było zapłacić kartą, albo idąc po flaszkę wziąć 20zł. A tak też zacytuję: "trzeba wpuszczać w krawatach, klient w krawacie jest mniej awanturujący się"

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Wiki
@były klient

To klient powinien mieć drobne skoro przychodzi na zakupy.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
hala
@Pracownik

Niczego nie muszą się uczyć to sklep ma obowiązek mieć takie pieniądze do wydania a nie klient .

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś1
srik
@danka88

pewnie tylko kasjer wcale nie ma obowiązku wydać reszty

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
tadam
@były klient

A ja mam w (usunięte przez administratora) kasjerów i ich wymyślanie, zdarzyło mi się dwa razy że nie chciano mi wydać reszty "bo nie ma". Nie mój problem to w sklepie powinni załatwić. A więc dwa razy mi odmawiano to po prostu odchodziłem zostawiając wszystko z wypisanym paragonem bez opłacenia bo "nie mam czym". Zapewne musi być przy tym dużo roboty (odkładanie, jakieś formalności, itp) bo od tamtej pory krzywo się patrzą ale resztę zawsze wydają (rozmieniali sobie wzajemnie na kasach). Także polecam zastosować masowo tą metodę. I głęboko mam jak mnie zaraz kasjerzy zjadą, obchodzi mnie to jak zeszłoroczny śnieg. Zbieracie co siejecie.

Pomocna?
Tak4Nie3
Zgłoś
Xxx
@danka88

To klient ma mieć odliczone pieniądze przy zapłacie a jak się nie podoba to plac karta

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Aha
@tadam

Sprawdziłem i rzeczywiście ten patent działa :) Dwa razy i reszta się znajduje :)

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś1
Jolasia
Nazwa działu: Handlowy
@były klient

Bo ta pani zaczęła pracę o 15.30 i dostała w kartce 400zł być może po groszy albo pi 100zl to jak miała wydać wielmorznemu panu ?????z własnej kieszeni ona tylko tam pracuje.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Pelasia Nowy wpis
@Jolasia

Jak miała wydać wielmożnemu panu - może po prostu rozmienić na innej kasie? No ale ruszyć cztery litery na odległość 2-3m to już za daleko :) I właśnie dlatego że tam pracuje. No a Ty wracaj do szkoły nauczyć się ortografii :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sprawiedliwy Nowy wpis
@danka88

Kasjerzy maja prawo odmówić sprzedaży jeśli klient nie ma drobnych i on sam też ich nie ma. Czytaj prawo!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sprawiedliwy Nowy wpis
@pinki2

Wejdź na stronę google i wpisz,sam znajdziesz chyba że jesteś leniwy i Ci się nie chce. Współczuję tym którzy pracują w branży handlowej, bo ludzie tacy jak Ty to świnie. Postaw się na ich miejscu...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 4 dni.
 Pytanie

Wiecie czy Jeronimo Martins Biedronka udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adasiek

Witam mieszkam w Gdańsku, jestem chętny do pracy w biedronce,znam tą pracę wiem jak wygląda, ale bardziej mnie interesuje kwestie zarobków. Na Olx jest dużo ogłoszeń że zarobki zaczynają się od 3300 zł brutto i teraz pytanie czy w tej kwocie również znajduje się ta premia za przepracowany cały miesiąc, czy oprócz tego również jakąś inną premia dochodzi? Proszę o odpowiedź osoby które już pracują kilka miesięcy i są w stanie realnie opisać zarobki wrzesień 2019. Dzięki pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xy
@Adasiek

Dostaniesz brutto 2700zl. Tj. Już liczona premia 500zl jeżeli nie będziesz chorować. I twój sklep zaliczy podstawowe punkt. Czyli obsługa tajemniczego klienta, terminy ,lepiej towarowanie i wszystkie te bzdury. Jak twój sklep nie spełni tych warunków to 500 zł brutto z 2700 zl brutto idzie się tzw jechać. Tj. Kłamstwo co do wypłaty. Ja na umowie z premia mam z tego roku 2700zl brutto

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adasiek
@Xy

Dziwne aż, pytałem się najmłodszego pracownika u mnie na sklepie w biedronce żeby mniej więcej podał swoje zarobki to mówi że raz 2300 zł netto a raz 2400 netto, mówił mi że podstawą jest 1850 zł netto ale premia miesięczna jest 550 zł brutto czyli 450 zł netto więc koło 2300 wychodzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wanda
@Adasiek

To mniej więcej zgadzałoby się z tym co opisała osoba o nicku Xy. A rozmawiałeś z tym pracownikiem Biedronki, jaką umowę dostają nowi?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
IT Geek
Nazwa działu: IT

W IT panuje mobbing którego dopuszczają się osoby siedzące na stołkach od lat - najsmutniejsze jest to ,że to starzy ludzie którzy skończyli nadążać za nowymi technologiami w momencie kiedy Pentium III 700 trafił do gabloty światowych klasyków. Ta firma za pośrednictwem polskich gburów pomiata ludźmi jak chce .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dla pracodawców
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
anna

W biedronce w Raciażu jest straszny bałagan.Cena na półce inna i przy kasia też inna(wyższa oczywiście)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Andrzej
@anna

Twoja opinia jest raczej mało pochlebna, ale oczywiście masz do niej prawo. Czekam też na komentarze osób zatrudnionych w Biedronce. Macie jakieś benefity lub zniżki na asortyment sklepu? Dodawajcie informacje, bo są bardzo istotne.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Krystian
Nazwa działu: Handlowy

Biedronka opole ul. Wiejska Brak zapytania się klienta o wydruk potwierdzenia z karty płatniczej tym samym zaznaczając NIE.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kiki

Ostatni raz robiłam zakupy w Biedronce !! Pracuje na wykładaniu towaru w supermarkecie ale czegoś takiego nie widziałam rozumiem ze sklep jest mniejszy i ma mniej pracowników ale sklep to nie magazyn ale chyba tak uważają pracownice z Wałbrzyskiej biedronki gdzie paleta stoi na palecie miedzy alejkami nie ma jak przejść bo stoi paleta często stoją przy regałach ze nie ma jak siegnąć a czasami palety stoją po kilka dni w tym samym miejscu nieruszane Nie wiem czy biedronka ma taką politykę firmy zeby palety były wystawione na sklepie bo klienci od razu coś wezmą

Pomocna?
Tak1Nie11
Zgłoś1
Anulka
@Kiki

Biedronki w przeciwieństwie do innych sklepów mają małe magazyny. Mieści się tam OK 50 palet towaru. Dużo? Nie, bardzo mało. Codziennie wjeżdża tir albo dwa, a przy takich upałach to i może więcej. W ciągu dnia trzeba dowozić całe palety i musi być zapas. Wszyscy narzekają na Biedronka a i tak robią tylko tam zakupy. Obroty mówią same za siebie.

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś
Gość
@Anulka

No właśnie dlaczego robią dalej zakupy ak tak się nie podoba?

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
B...
@Anulka

Jak ktoś tam nie pracował, to i tak nie zrozumie, szkoda zachodu

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Anulka
@B...

Pisałam tylko szarą prawdę jaka tam jest. Pozdrawiam ????

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Julia
@Kiki

Jak się nie znasz to po co się wypowiadasz? To,że gdzieś tam towar wykładasz ( Woow) nie oznacza,że znasz się na handlu i strukturach pracy. Tobie pewnie paletę z towarem magazynier na sklep wywozi i masz czas całe 8 godzin tą paletę wyłożyć.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Stefan...
@Julia

Taki mądry\a jesteś??? A wziąłeś\aś pod uwagę bezpieczeństwo klientów i samych pracowników??? Robię czasami zakupy w Biedronce i widzę co tam się dzieje.. Te zalegające palety między alejkami, (usunięte przez administratora) folie z palet nie posprzątane podłoga brudna, itd. itp. W razie jakiejkolwiek ewakuacji ci wszyscy ludzie nie będą nawet wiedzieli co robić i jak się zachować przez czyjeś zaniedbania!!!... A to że magazyn jest mały i brak w nim miejsca to chyba wina samej Biedronki!!!...

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Bielany Wawa, opinia dziecka
Nazwa działu: Marketing

Witam, Jeśli chodzi o Biedronkę to wyrazy współczucia dla dzieci, które zbierają naklejki. Dzieci traktują jak zło konieczne, okłamują żę już nie ma naklejek bo się skończyły, a dzieci doskonale widzą że naklejki się znajdują dla kolejnych. Omijać ten sklep ze względu na podejście managementu do dzieci. Okropność powinno się zbojkotować całą akcję i ten okropny magazyn nisko-jakościowych prawie przeterminowanych produktów.

Pomocna?
Tak1Nie5
Zgłoś1
Piekny pan
Nazwa działu: Handlowy

(usunięte przez administratora)biedronka to masakra totalna.Kierownictwo nie mile zwlaszcza pani kierownik zwsze bez chumoru.Brak pracownikow i bardzo czesto towaru .Jeden plus to niekture panie na kasie kture mimo kolejki zawsze usmiechniete

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Xxx
@Piekny pan

Proponuję przy następnej promocji z książkami kupić słownik ortograficzny

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Julia
@Piekny pan

Słownik ortograficzny zalecam kupić i dobrze przeczytać.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nijaka
Nazwa działu: Handlowy

Kożuchów biedronka masakra przez kierowniczki wszyscy uciekają masakra nie miła Pani kierownik brak szacunku dla pracowników

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bp
@Nijaka

Zgadzam się mobing w pracy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
lidlak
Nazwa działu: Produkcja
@Bp

a zarobki?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bpb
@Bp

(usunięte przez administratora)w pracy .uklady kolezenskie glowny kierownik grafik dopasowuje sobie i kolezanka a reszta pracownikow ryje ile sie da

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Piotrek

Droga Biedronko, kiedy wreszcie przestaniesz podtruwac nas, swych pracowników, paragonami z bisfenolami? Tak wiem, spełniają one niby normy europejskie i tak się zwykle tlumaczycie. Ludzie jednak mają znajomych, którzy pracują w innych sieciach handlowych i okazuje się, że oni przechodzą na zdrowsze rolki bez bpa czy bps. Można zadbać o pracownika i klientów? Można! Czemu zatem nie odejdę z pracy i nie spróbuję sił w tamtej sieci? Bo nie mam możliwości dojazdu, ot taki banał. Szkoda, że tak traktujecie tych, którzy każdego dnia od wielu lat tracą dla was wiele sił.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
rita56
Nazwa działu: Handlowy

Biedronka Katowice ul.1-go Maja Sklep brudny obsluga beszczelna i nieprofesjonalna traktuja klientow jak zlo konieczne ciagle trzeba prosic o otwarcie nastepnej kasy wszyscy pochowani lub zajeci wykladaniem towaru wszyscy tylko jak ma byc kontrola ukladaja myja sklep polki i chlodnie ktore miesiacami sa nie myte jedna z najgorszych Biedronek Wstyd mam nadzieje iz ze ktos sie tym zainteresuje.Prosze ten sklep omijac szerokiem kolem

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Nieznana
Nazwa działu: Handlowy

A więc przedstawiam sytuacje wczoraj sytuacja była taka przyszła pani na zakupy i wyzywa mnie jako pracownika sklepu o nic wydarła się na mnie . Kierownictwo wredne chamskie i traktuje swoich pracowników jak śmiecia ostatniego . Mówi klient nasz pan nawet wtedy kiedy klientka wyzywa mnie od (usunięte przez administratora) , (usunięte przez administratora) itp a kierownictwo robiło zakupy na drugiej kasie i śmiało się z całej sytuacji , Żal hańba takie kierownictwo powinni zwolnić ........ jestem zawiedziona całą sytuacją . Kierownictwo nie miłe i zawsze chamskie .

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Andrzej
@Nieznana

Dlaczego klient tak zareagował w stosunku do Ciebie? Wiesz czy takie sytuacje mają miejsce częściej? Napisz więcej o sprawie i czy miałaś wsparcie ze strony pracodawcy? .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nieznana
Nazwa działu: Handlowy

Dodam że kierownictwo Biedronki pozwala ze strony klientów na wyzywanie nas od najgorszych . Kierownictwo robiąc zakupy dla swojej rodziny nie zareagowała na to że klientka mieszała mnie z błotem po czym usłyszałam od kierownictwa że pozwala na wyzywanie pracowników ponieważ stwierdziła iż klient nasz Pan . Nie do wiary kierownictwo beszczelne chamskie które swoich pracowników wogóle nie szanuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie polecam tego sklepu nikomu żadnemu nowemu pracownikowi który tam właśnie się zatrudnia . personel oraz kierownictwo śmieją się z całej sytuacji. No cóż ale (usunięte przez administratora) i beszczelność ze strony kierownictwa to normalna rzecz na co dzień . Nie polecam nikomu . Góre bierze chamskość i beszczelność nie mają żadnych granic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Bu
Nazwa działu: Produkcja

Głośnik był w promoci 14,99 po jednym użyciu zepsuł się jestem bardzo oburzona!!!!!!!!!!

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Dziadek
@Bu

Uszkodzony towar po prostu się reklamuje, niezależnie od ceny. Natomiast jest takie powiedzenie że biednego nie stać na tanie rzeczy (gdyż musi kupować kilkukrotnie). I tu pytanie, czego się spodziewałaś po cenie zbliżonej wartościowo do paczki papierosów? JBL'a?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Klient
Nazwa działu: Handlowy

(usunięte przez administratora)niby promocja masła od 26.08-30.08.2019r. limit 6 szt. masła z kartą Moja Biedronka. Kupiłam 6 szt. w poniedziałek, następnie kupiłam w sobotę 3 szt. i rabatu nie otrzymałam, ponieważ limit już wykorzystałam, dowiedziałam się od Pani Kierownik, przy kasie oddać masła nie mogłam. Pani Kierownik mówi, że jest dobrze masło opisane, limit to limit. BRAWO, celowe naciąganie klienta. Gdybym wiedziała, ze dotyczy limit tylko jednorazowo, podczas trwania promocji to z pewnością bym nie kupiła. Taki sam przykład widziałam u klienta, który kupił piersi z kurczaka, klientka nie otrzymała rabatu, a oddać nie można bo taki mają regulamin. Nie miła Pani na infolinii. Omijać BIEDRONKI sklep szerokim łukiem. Jestem ZNIESMACZONA po ostatnich zakupach w Biedronce w Pniewach.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś1
Klient
Nazwa działu: Handlowy
@Klient

Taką samą sytuację miałam w nowej Pniewach w Biedronce z masłem z niby promocja. Oddać nie można bo przecież jest jasno opisane limi to limit, ale nie pisze, że limit jest jednorazowy podczas trwania całej promocji. Jawne oszukanie klienta, obsługa niemiła.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Dziadek
@Klient

To się nauczcie czytać cokolwiek poza ceną. Było wyraźnie zaznaczone tylko trzeba było doczytać. Ja doczytałem i problemu nie miałem. Boże jakie to roszczeniowe bezmózgi teraz po ziemi chodzą.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
habawal

Dot. Biedronki w Brzegu przy ul. Łokietka Uzupełnię moją negatywną wypowiedź z 28 lipca 2019r. Postanowiłam sprawdzić czy i gdzie znajduje się informacja o płatnym parkingu. Otóż jest ona oczywiście po prawej stronie przy wjeździe na parking, którą kierowca niekoniecznie musi zauważyć, gdyż siedzi po lewej stronie a jego pasażer mu ją zasłania. Jest to celowa pułapka na klientów. Dlaczego właściciel na to nie zareagował? Na innych Biedronkach w Brzegu parkingi są bezpłatne i to też może klientów mylić.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Zmb
@habawal

To tak jakby powiedzieć że nie zwracasz uwagi na znaki no bo przecież ja po prawej Ty siedzisz po lewej..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
PYTAM - > Odpowiedź :)

Witam. Jakie zarobki magazyniera w biedronce na start? Premia indywidualna? Im wyżej wyrobię te normy tym wyższa? Czy jak to tam jest u Was? Będę niezmiernie wdzięczny za odpowiedź. Tylko SZCZERZE ile da się wyciągnąć na miesiąc na rękę przy ilu godzinach harówki? :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś2
Andrzej
@PYTAM - > Odpowiedź :)

Też jestem ciekaw jakich zarobków można oczekiwać na stanowisku magazyniera. Jeśli ktoś wie też jaka panuje atmosfera w pracy i zechce się podzielić tymi informacjami to będę wdzięczny!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marco

Ostatnio kupiłem w jednym ze sklepów Biedronka karkówke około 7kg .Na opakowaniach pisało że mięso pochodzi z Francji. Muszę powiedzieć że to byla masakra .Mieso nie nadawało się do spożycia ponieważ podczas gotowania wydzielało okropny smród pomimo tego że w stanie surowym wyglądało ładnie i nie wydzielało żadnych zapachów. Czy ktoś ma nad tym jakąś pieczę i kontrolę

Pomocna?
TakNie
Zgłoś4
Majka2007PB
Nazwa działu: Produkcja

Jedna z pracownic o imieniu Edyta jest : Nie miła , chamska , brzytko odzywa się do dzieci i nie tylko . Jako jedyna na cały sklep jest taka wredna .

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś1
Biedroneczka
Nazwa działu: Handlowy
@Majka2007PB

O jaką miejscowość chodzi...?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracownik

Uwaga pracownicy!!!! ostatnio za zakupy próbne poleciały nagany,mimo że do tej pory była to forma szkoleniowa.Pominięto rozmowę dyscyplinującą;karę upomnienia-nie wiem czy to celowe działanie aby też zabrać premię roczną. Więc dla swojego dobra niech klienci wyjmują wszystko z koszyka a kolejki się wydłużają.Powodzenia aby nikogo z Was niedopadli.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Joanka
Nazwa działu: Handlowy

Klienci na pewno robią bałagan na półkach to prawda. Natomiast w wielu biedronkach jest bałagan z cenami. Poprzestawiane, zle, albo w ogóle ich nie ma. Sprawdzać co chwilę na czytniku to przesada. Ceny promocyjne w kasie nie wchodzą. Na półkach promocja, Pani w kasie twierdzi ,ze sie skończyła. Niektórzy pracownicy nic nie wiedza o towarach jakby tam nie pracowali. Prawie za każdym razem są źle naliczane kwoty na rachunku, szczególnie przy promocjach. Trzeba się wracać. Niektórym się już nie chce. To jest oszustwo. Iles rachunków w ciągu dnia daje konkretną kwotę. Ukraińcy, ci bez znajomości języka porażka, szczególnie na kasie , np Biedronka w Pszczewie. -lubuskie. Pozamykane kasy ,do której się nie wejdzie w każdym miejscu w Polsce. Wykaladanie towaru przy ddużej ilości klientów. Slalom, przeciskanie sie, polki zastawione paletami. Nie da się dojść. Do tego ludzie z kosztami. A ostatnio w piątek 9 sierpnia zdziwiłam się bardzo... Biedronka w Bytomiu- śląskie. Lodówka pełna karczkow, schabowych itp. Czyli niedawno zapelniona. Po otwarciu smród masakrycznie starego mięsa. Odor okropny. Może wściekła krew, może stary kawałek? Nie ważne. Ważne, że pracownik do takiej śmierdzące lodowki włożył towar. Ciekawe kiedy zostanie umyta?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Julia
Nazwa działu: Handlowy

Pani Magdalena z Biedronki na Pięciu Stawów Bielsko Biała, zastepca kierownika, jest bezczelna, nie miła, arogancka, uważa się za lepszą od wszystkich, nie można jej o nic zapytać bo od razu hamsko sie oddzywa. Zastępca powinien dawać przykład załodze a nie opieprzać klienta przy wszystkich gdy się o coś zapyta. Bardzo duży bałagan, kasjerki nie miłe. Nie polecam sieci Biedronka.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
R

Dużo narzekania na sklep Biedronka ile to balaganu ,jaki syf na pólkach ,jakie to ceny są nie zgadzające się z danym produktem ,jak można mieć problem z wydaniem reszty gdy klient ma do zapłaty 8 zł a płaci 100 zł .Otóż zadufani w sb hipokryci polaczki ten cały bałagan ,syf na pólkach i w sklepie robicie WY !Nie My pracownicy Biedronki tylko WY !Każdego dnia ,każdy pracownik dba o ten sklep ,wy tego nie wiecie bo przyjdziecie na gotowe ,i nie interesuje was nic .Bałagan ?Soryy wasza wina ,gdzie w regałach na słodyczach znajduje się makaron ,albo kawę !To co My tam kładziemy ?My rozwalamy płatki kukurydziane ,jajka czy Wszelakie typu mrożonki ?NIE !Bo nie mamy na to czasu mamy ogrom obowiązków ,praca kasjer ,sprzedawca nie polega na obsługiwaniu klienta to też dbanie o sklep,wykładanie towaru ,wypiek pieczywa ,sprawdzanie cenówek ,układanie i rozładowywanie towaru. Więc o ten syf cały na sklepie miejcie do siebie a nie do pracowników sklepu Biedronka ,bo nie mają na to czasu by chodzić i po każdym sprzątac .2 sprawa wydawanie reszty ,co wy myslicie że Biedronka to rozmieniarka jest ?że jest tam niezliczona ilość banknotów na wasze zawołanie ?Jak kupujesz 2 bułki ,mleko może jakiegos batona do zapłaty 7-8 zł płacisz 100 i tak się trafi ci 5-6 klientów to skąd ma ci taki kasjer wydać ?wyprodukować ?a może leciec na zawołanie i rozmieniać ci ?Nie ten czasy,komuna się dawno skonczyła .A jak się wam cena nie zgadza macie 2-3czytniki tzw skanery sprawdzające zgodność i cenę danego towaru,wystarczy podejść ,zeskanowac i każdy cenę zna ,tak ie trudne?a dla Mniej myślących wystarczy zapytac kasjera o cenę zajmie to 2 sek też żle?To Tyle ,Narzekajcie dalej tylko nie na siebie polaczki .

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Elżbieta
@R

Musisz wiedzieć, że mimo tego iż jest to forum bardziej pracownicze, cenimy tu także opinie Klientów danej firmy. Jednak bardzo bym Cię prosiła, żebyś wypowiadał się tu zawsze w nieco spokojniejszym tonie. Oczywiście - z wieloma kwestiami, o których wspomniałeś, można się zgodzić. Często robisz zakupy w Biedronce? Wszystkim innym zaś przypominam o trwającej rekrutacji w Jeronimo Martins Biedronka. Co ważne, zespoły w sklepach tworzą Sprzedawcy-Kasjerzy, Zastępcy Kierownika Sklepu oraz Kierownik Sklepu. Może ktoś z Was byłby zainteresowany którymś z tych stanowisk? Więcej szczegółów macie tu: https://karierawjm.pl/praca-w-sklepie-biedronka/

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antyklijent biedronki

Jestem bardzo niezadowolony z obsługi w sklepach. Bardzo mało miejsca i duży bałagan na sklepie. Pracowników na sklepie jest bardzo mało A pełno ludzi w sklepie. Już 3 razy z rzędu zostałem oszukany Głównie z ceną np Kupiłem pomarańcze które miały kosztować 1.99 a pani kasjerka naliczyła Mandarynki za 5.99. Takie oszustwa są często ale pomyślmy o uchodźcach z Ukrainy którzy kupują jakiś produkt a kasiejrzy naliczania na paragon produkt znacznie droższy a obcokrajowcy nawet o tym nie więdzą z powodu braku znajomości języka obcego.

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
Wez
@Antyklijent biedronki

Masz rację Ci biedny Ukraińcy to największe ofiary biedronki. Zakaly jakich mało w tym kraju to właśnie oni w biedronkach przygranicznych np medyka (usunięte przez administratora)cieszanów... Zachowują się jak dzikie zwierzęta chodzą i krzyczą za akcju na coś tam... Biorą zle towary a później niezarachowany rabat. Człowieku zrozum, że oni to nie obcokrajowcy a dziki lud że wschodu nie komunikujący się w żadnym jezyku

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
hahawal

27.07.2019r. ostatni raz byłam na zakupach w Biedronce. Więcej moja noga tam nie stanie. Kto to widział żeby za parkowanie na parkingu biedronki pobierać opłatę parkingową - robiłam w biedronce zakupy. Po wyjściu ze sklepu zorientowałam się że otrzymałam mandat za brak biletu parkingowego - kwota to 90,oo zł. (słownie: dziewięćdziesiąt złotych). Czyżby jeszcze w ten sposób musieli dorabiać. Szkoda, że wcześniej nie poinformowali klientów, że taką opłatę zamierzają wprowadzić, przecież to żaden problem wywiesić baner, że trzeba przed zakupami opłacić parking. Samo postawienie maszyny do biletów nie rozwiązuje sprawy, gdyż wcześniej korzystały z niego osoby parkujące ponad godzinę. Mam nadzieję,że inni klienci zrobią to samo co ja - Z A P R Z E S T A N Ą ZAKUPÓW W B I E D R O N C E. Opinia jak najbardziej n e g a t y w n a.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Anna

No i mamy promocję schabu bez kości 9,85za kg ,ale jak kasujemy za 360g zapłaciłam ponad 7 zł.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Goldilock
Nazwa działu: Handlowy
@Anna

Kasujemy tak jak trzeba. Towar na wagę (cena za kilogram, waga różna na każdym opakowaniu) to nie to samo co towar w paczkach z odgórnie ustaloną wagą (cena za paczkę). Paczka 360g to to drugie. Czasami błędy są popełniane, owszem, ale jeśli chcecie być roszczeniowi to zacznijcie od rachunku sumienia bo za to że nie potraficie wziąć tego towaru co trzeba i bierzecie coś podobnego ale innego pracownicy nie odpowiadają. Ale biorąć pod uwagę to że to jest strona na której pracownicy wystawiają opinie pracodawcą, a to kolejny komentarz klienta frustrata który potrafi tylko przypisać winę komuś innemu, nie mam wielkich nadziei ...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Karol
@Goldilock

Masz rację, każdy może przez nieuwagę popełnić błąd. Jesteś dość aktywny w tym wątku. Czy mógłbyś napisać jak wyglądają dodatki do wynagrodzenia? Są premie, bony na święta lub dofinansowanie do wypoczynku letniego? Interesuje mnie ten temat, więc liczę, że mi dopowiesz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej

Kierownik sklepu kradnie rzeczy że schowków UWAGA na te babę

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Marian1957

Droga Biedronko jestem waszym klientem od lat w ramach oczekiwania na świeżaka przysłaliście mi sms że mogę skorzystać z rabatu 10 zł na zakup art. przemysłowych,zabawek,ubrań dziecinnych chciałem w sklepie Gdyni skorzystać w/w rabatu niestety jest to niemożliwe bo personel o takiej akcji nic nie wie,jedno pytanie po co wysyłać głupie sms skoro i tak nie można ich zrealizować.klient

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Goldilock
Nazwa działu: Handlowy
@Marian1957

Jak się trafi na kogoś ogarniętego na kasie to czasami wyjdzie (sama nieraz kombinowałam co zrobić z takim fantem, i czasami się udawało po wypróbowaniu wystarczającej ilości dziwnych akcji kasowych). Ale fakt faktem, to że przysyłają ludziom promocyjne SMSy znienacka i w żaden sposób nie informują pracowników jest bynajmniej żenujące.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Karol
@Goldilock

Często zdarzają się takie przypadki, że klienci podchodzą do kasy i informują, że otrzymali SMS-y bądź innego rodzaju powiadomienia od Jeronimo Martins Biedronka o trwającej promocji, bądź innego rodzaju zniżkach? Jako pracownicy próbowaliście może poruszać ten temat z osobami decyzyjnymi w tej firmie? Ciekawi mnie, dlaczego tak jest, że mimo wysyłki powiadomień, pracownicy nie wiedzą nic na temat tych promocji.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
normalny
Nazwa działu: Handlowy

Jestem klientem sklepu Biedronka w nie wielkiej miejscowości. Może to dziwne ale jestem w tym sklepie parę razy dziennie. Naoglądałem się już wszystkiego, zachowań klientów, kasjerek a także kierowników. Stwierdzić muszę iż kierownik a właściwie zastępca kierownika biedronki to strasznie prestiżowe stanowisko!!!!!!! Przynajmniej tak się wydaje Paniom które takową funkcję pełnią. Mam wiadomość dla Pań kierowniczek. Nie jesteście pępkiem świata, szanujcie swoich kasjerów!!!! a nadto klientów bo naprawdę wystarczy telefon do firmy i to wy będziecie miały ogromny problem. Pamiętajcie że wasze nazwisko nie jest nikomu potrzebne abyście prestiżowo odleciały biedronką na bezrobocie.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Zostaw opinię o Jeronimo Martins Biedronka - Kostrzyn

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Dla pracodawców
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
Jeronimo Martins Biedronka
2/5 Na podstawie 333 ocen.
Jeronimo Martins Biedronka