A ja sobie chwalę tę biedronke bo nie jest tam aż tak tłoczno jak w innych Tylko zawsze zadaje sobie pytanie czy to biedronka czy też Lidl po jaką cholerne wydali pieniądze by zamontować po 5 taśm i kas do obsługi klienta a 7 dni w tygodniu działa tylko jedna no ewentualnie na chwilę jakaś Wać panna usiądzie na kasę nr 5 Według mnie jest to niedbalstwo o klienta bo czasami stoją do kasy w 1 kolejce 20 osób bo 4 kasy nieczynne parodia tu właściciel powinien pomyśleć trochę chyba że poprostu taka dotacja była i takie wymogi ale dla mnie to chore kupujesz 2/3 rzeczy i czekasz w kolejce 30 min
A ja sobie chwalę tę biedronke bo nie jest tam aż tak tłoczno jak w innych Tylko zawsze zadaje sobie pytanie czy to biedronka czy też Lidl po jaką cholerne wydali pieniądze by zamontować po 5 taśm i kas do obsługi klienta a 7 dni w tygodniu działa tylko jedna no ewentualnie na chwilę jakaś Wać panna uciadzie na kasę nr 5 Według mnie jest to niedbalstwo o klienta bo czasami stoją do kasy w 1 kolejce 20 osób bo 4 kasy nieczynne parodia tu właściciel powinien pomyśleć trochę chyba że poprostu taka dotacja była i takie wymogi ale dla mnie to chore kupujesz 2/3 rzeczy i czekasz w kolejce 30 min
A ja sobie chwalę tę biedronke bo nie jest tam aż tak tłoczno jak w innych Tylko zawsze zadaje sobie pytanie czy to biedronka czy też Lidl po jaką cholerne wydali pieniądze by zamontować po 5 taśm i kas do obsługi klienta a 7 dni w tygodniu działa tylko jedna no ewentualnie na chwilę jakaś Wać panna uciadzie na kasę nr 5 Według mnie jest to niedbalstwo o klienta bo czasami stoją do kasy w 1 kolejce 20 osób bo 4 kasy nieczynne parodia tu właściciel powinien pomyśleć trochę chyba że poprostu taka dotacja była i takie wymogi ale dla mnie to chore kupujesz 2/3 rzeczy i czekasz w kolejce 30 min A w (usunięte przez administratora) z tymi zakupami
posrało Cie, pracowałaś tam i teraz fajnie Ci się buduje złą opinię, bo Cię nie lubili! Pomyśl ! A poza tym na dzień, w którym pisałaś komentarz nie było żadnej kierowniczki rejonu :P
Też uważam, że milej czyta się opinie, które nie zawierają obraz względem innych użytkowników tego forum. Ewa, to co jednak Ty napisałaś było reklamacją / zażaleniem wobec tego jak dany pracownik potraktował klienta, a tego typu sprawy należy zgłaszać bezpośrednio do kierownictwa sklepu bądź na ich stronie internetowej w dziale "reklamacje". Kosmol, jeśli pracujesz w Biedronce to może napisz coś o tym jak się tam pracuje? Jestem zainteresowana informacjami na ten temat.
W ostatnim czasie spotkałam się z bardzo niemiła obsługą młodej kasjerki, która pracuje w nowo otwartej placówce BIEDRONKA w Borkowie.Pierwszym razem pomyślałam ,że jestem zbyt krytyczna lecz stojąc do kasy następnym razem gdy starsza Pani przede mną zwróciła uwagę kasjerce wówczas poleciały słowa z ust młodej dziewczyny " nie pyskuj babo" . Na jej szczęście nie słyszała klientka , bo z pewnością reakcja byłaby inna. Proszę o weryfikację pracowników , gdyż taka obsługa zmniejsza klientele.Ja sama przestałam ten punkt odwiedzać. pozdrawiam
Cześć czy firma działa? Bo żadnych ofert pracy nic wie ktoś