Opinie o Biedronka w Lubsko Wrocławska 5

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Biedronka. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Biedronka o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Biedronka w Lubsko Wrocławska 5

Dodek lubsko Nowy wpis
Inne

Uwaga uwaga zbliża się koniec roku i tak zwany remanent. Panie kasjerki oczywiście nie wszystkie dodają towary do naszych zakupów aby pozbyć się mańka, mi na koniec października dodała zestaw na dzień matki 42zł haha ale się nie udało

Klient
Inne

UWAGA UWAGA kasjerki biedronki wbijają ceny droższych produktów niż te które się kupuje (chodzi o produkty bez kodu). Zrobiłem zakupy za 14,58 zł, oszukano mnie na trzech produktach na 3,14 zł co stanowi 21,5%, świetny wynik, pewnie kasjerka premię dostanie. Niech dziennie biedronka oszuka milion osób na 3,14 zł to wyłudza od klientów 3 140 000 zł dziennie - wstyd panie kasjerki biedronki na wrocławskiej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klient Nowy wpis
Inne
@Klient

Nadmiernie, że to nie pierwszy raz, ale na pewno ostatni !!!!

Administrator

Jak wygląda praca u nich w przedsiębiorstwie Biedronka w mieście Lubsko? Są jakieś nowe miejsca? Oczekujemy na nowe komentarze. Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient Nowy wpis
Inne
@Administrator

Lepiej tam nie idź do pracy bo będą kazać ci (usunięte przez administratora) klientów wbijając ceny innych produktów niż te co się kupuje.

Krzysztof

Wokół sklepów Biedronka jest po prostu totalnie brudno. Parkingi są niesprzątane, pełno śmieci ,butelek, trawa jest niekoszona . Nikt nie dba o porządek . Nie chce się iść na zakupy! Dotyczy to dwóch sklepów Biedronka w Lubsku.

Klient Nowy wpis
Inne
@Krzysztof

Wolą (usunięte przez administratora) klientów na produktach niż sprzątać wokół siebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Biedronka? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Lubsko
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU (m / k) blisko granicy (087)
Lubsko
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH
(430 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Badanie i audyt banku
Lubsko
QualitySite
(363 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
biedroneczka

jak najbardziej potrzebni są pracownicy do Biedronki. gdyby byłoby nas więcej to nawet trawę przed sklepem byśmy wykosili i parkingi posprzątali bo jak na razie to musimy skupić się na obsłudze klientów i staraniu się zadbać o inne pilniejsze priorytety niż trawa która powinna kosić firma zewnętrzna a nie kasjer-sprzedawca

Klient
Inne
@biedroneczka

Możecie trawę kosić ale nie (usunięte przez administratora)klientów na cenach wbijając droższe produkty niż te które się kupuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paweł
Pracownik

Witam wszystkich. Dzisiaj ok. godz. 14, wybrałem się jak zwykle na zakupy do Biedronki przy ul. Wrocławskiej na codzienne zakupy. Zauważyłem promocję na mięso mielone z łopatki wieprzowej, które rzekomo było w cenie 4.99 zł za 500g. Jak się okazało, cena nie była ceną promocyjną, którą sklep oferował lecz dwa razy większą. Po zapłaceniu cen za wszystkie produkty, które pozyskałem, mój niepokój zwróciła cena za wyżej wymieniony produkt, więc poprosiłem o zwrot kosztu za wprowadzanie klienta w błąd. Po pary minutach jedna z ekspedientek sklepu poprosiła zastępcę kierownika sklepu. Okazała się nią kobieta, która według mojej oceny była w wieku około 30 lat. Na samym starcie rozmowy usłyszałem ze produkt został wyciągnięty z zamrażarki i nie można już go zwrócić. Po podejściu do miejsca, z którego wyciągnąłem produkt zostałem poinformowany, że cena jest ''tutaj''. Czyli dwa miejsca dalej gdzie cena tak naprawę powinna się znajdować. Po zwróceniu uwagi, że takie działanie jest wprowadzanie klienta w błąd zostałem pouczony od zastępcy Pani kierownik żebym nauczył się czytać. Osoba profesjonalna w swoim zawodzie powinna użyć bardziej adekwatnych słow do sytuacji, choćby (proszę uważniej czytać, to co jest napisane). Nie ukrywając napięcia miałem ochotę dać upust swoim emocjom, jednak się powstrzymałem. Piszę ten komentarz, by przestrzec klientów o tym jak nie pierwszy raz zostałem (usunięte przez administratora) Dokładniej kieruję go do starszych ludzi, którzy wiążą koniec z końcem by w promocji kupić coś, żeby przeżyć cały miesiąc za pieniądze, którym w większości nie wystarczają na zakup leków, a ciężko tu mówić o promocjach, które rzekomo oferuje Biedronka. Abstrahując już od wystawionych cen, które nie rzadko wprowadzają klienta w błąd i nie rzadko starsi ludzie rezygnują z reklamacji, które prawnie im się należą, a robią to tylko dlatego, ponieważ chcą uniknąć ''problemu'' chcę dodać, że zostałem potraktowany bardzo niesprawiedliwie przez wyższego rangą pracownika sklepu, który powinien dawać przykład, i bronić tak naprawdę naszych praw. Niestety spotkałem się z butnością i nonszalancja która w tak znanym sklepie, a już nie mówiąc o czasach kompletnie nie powinna mieć miejsca.

Klient
Inne
@Paweł

(usunięte przez administratora) na potęgę w tej biedronce, trzeba się pilnować.

Paweł
Inne

Witam wszystkich. Dzisiaj ok. godz. 14, wybrałem się jak zwykle na zakupy do Biedronki przy ul. Wrocławskiej na codzienne zakupy. Zauważyłem promocję na mięso mielone z łopatki wieprzowej, które rzekomo było w cenie 4.99 zł za 500g. Jak się okazało, cena nie była ceną promocyjną, którą sklep oferował lecz dwa razy większą. Po zapłaceniu cen za wszystkie produkty, które pozyskałem, mój niepokój zwróciła cena za wyżej wymieniony produkt, więc poprosiłem o zwrot kosztu za wprowadzanie klienta w błąd. Po pary minutach jedna z ekspedientek sklepu poprosiła zastępcę kierownika sklepu. Okazała się nią kobieta, która według mojej oceny była w wieku około 30 lat. Na samym starcie rozmowy usłyszałem ze produkt został wyciągnięty z zamrażarki i nie można już go zwrócić. Po podejściu do miejsca, z którego wyciągnąłem produkt zostałem poinformowany, że cena jest ''tutaj''. Czyli dwa miejsca dalej gdzie cena tak naprawę powinna się znajdować. Po zwróceniu uwagi, że takie działanie jest wprowadzanie klienta w błąd zostałem pouczony od zastępcy Pani kierownik żebym nauczył się czytać. Osoba profesjonalna w swoim zawodzie powinna użyć bardziej adekwatnych słow do sytuacji, choćby (proszę uważniej czytać, to co jest napisane). Nie ukrywając napięcia miałem ochotę dać upust swoim emocjom, jednak się powstrzymałem. Piszę ten komentarz, by przestrzec klientów o tym jak nie pierwszy raz zostałem (usunięte przez administratora) Dokładniej kieruję go do starszych ludzi, którzy wiążą koniec z końcem by w promocji kupić coś, żeby przeżyć cały miesiąc za pieniądze, którym w większości nie wystarczają na zakup leków, a ciężko tu mówić o promocjach, które rzekomo oferuje Biedronka. Abstrahując już od wystawionych cen, które nie rzadko wprowadzają klienta w błąd i nie rzadko starsi ludzie rezygnują z reklamacji, które prawnie im się należą, a robią to tylko dlatego, ponieważ chcą uniknąć ''problemu'' chcę dodać, że zostałem potraktowany bardzo niesprawiedliwie przez wyższego rangą pracownika sklepu, który powinien dawać przykład, i bronić tak naprawdę naszych praw. Niestety spotkałem się z butnością i nonszalancja która w tak znanym sklepie, a już nie mówiąc o czasach kompletnie nie powinna mieć miejsca.

Paweł Nowak
Inne

Witam wszystkich. Dzisiaj ok. godz. 14, wybrałem się jak zwykle na zakupy do Biedronki przy ul. Wrocławskiej na codzienne zakupy. Zauważyłem promocję na mięso mielone z łopatki wieprzowej, które rzekomo było w cenie 4.99 zł za 500g. Jak się okazało, cena nie była ceną promocyjną, którą sklep oferował lecz dwa razy większą. Po zapłaceniu cen za wszystkie produkty, które pozyskałem, mój niepokój zwróciła cena za wyżej wymieniony produkt, więc poprosiłem o zwrot kosztu za wprowadzanie klienta w błąd. Po pary minutach jedna z ekspedientek sklepu poprosiła zastępcę kierownika sklepu. Okazała się nią kobieta, która według mojej oceny była w wieku około 30 lat. Na samym starcie rozmowy usłyszałem ze produkt został wyciągnięty z zamrażarki i nie można już go zwrócić. Po podejściu do miejsca, z którego wyciągnąłem produkt zostałem poinformowany, że cena jest ''tutaj''. Czyli dwa miejsca dalej gdzie cena tak naprawę powinna się znajdować. Po zwróceniu uwagi, że takie działanie jest wprowadzanie klienta w błąd zostałem pouczony od zastępcy Pani kierownik żebym nauczył się czytać. Osoba profesjonalna w swoim zawodzie powinna użyć bardziej adekwatnych słow do sytuacji, choćby (proszę uważniej czytać, to co jest napisane). Nie ukrywając napięcia miałem ochotę dać upust swoim emocjom, jednak się powstrzymałem. Piszę ten komentarz, by przestrzec klientów o tym jak nie pierwszy raz zostałem (usunięte przez administratora) Dokładniej kieruję go do starszych ludzi, którzy wiążą koniec z końcem by w promocji kupić coś, żeby przeżyć cały miesiąc za pieniądze, którym w większości nie wystarczają na zakup leków, a ciężko tu mówić o promocjach, które rzekomo oferuje Biedronka. Abstrahując już od wystawionych cen, które nie rzadko wprowadzają klienta w błąd i nie rzadko starsi ludzie rezygnują z reklamacji, które prawnie im się należą, a robią to tylko dlatego, ponieważ chcą uniknąć ''problemu'' chcę dodać, że zostałem potraktowany bardzo niesprawiedliwie przez wyższego rangą pracownika sklepu, który powinien dawać przykład, i bronić tak naprawdę naszych praw. Niestety spotkałem się z butnością i nonszalancja która w tak znanym sklepie, a już nie mówiąc o czasach kompletnie nie powinna mieć miejsca.

Zostaw merytoryczną opinię o Biedronka - Lubsko

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Biedronka?

    Zobacz opinie na temat firmy Biedronka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Biedronka?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Biedronka
Przejdź do nowych opinii