Opinie o Biedronka w Pobiedziska Krótka 8a

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Biedronka. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Biedronka o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Biedronka w Pobiedziska Krótka 8a

Anonim Nowy wpis
Inne

Wyjeżdżanie paletami i zasłanianie dojścia do towarów. Dzieje się tak zazwyczaj w godzinach wieczornych ja rozumiem że wtedy jest mniej ludzi no ale oni też chcą dostać się do towaru który znajduje się na innych półkach. Wtedy w sklepie jest jeden wielki (usunięte przez administratora) czemu nie robią tego panie w dzień np biorąc wózek sklepowy i wtedy potrochu mogą rozkładać.

Dominika

To co się dzisiaj działo ok 12:10 w Biedronce w Pobiedziskach na Krótkiej to jest absurd. Jedna kasa czynna, a kolejka na 15 osób(czekaliśmy 20 min w kolejce). W końcu łaskawie przyszła dodatkowa osoba na kase (po tym jak klienci zaczęli się wkurzać w kolejce). Okazało się, że przy jednej kasie (tej dodatkowo otwartej) jest zepsuty terminal i klienci wciskając "5" wpisując PIN wciska się dwa razy. Gdy kasjerka zapytała koleżanki co ma zrobić ta odpowiedziała "właśnie pani zablokowała sobie kartę". Stojąc dalej w kolejce do kasy pani zaczęła rzucać teksty pod nosem "ostatnio musiałam iść wciskać klientom 5, bo nie umieli". Osobiście uważam, że skoro to jest wina terminala to powinien być wymieniony, a nie używanie grozi zablokowaniem sobie karty. Oczywiście ponownie przy tym samym kliencie zadziała się ta sytuacja i w końcu kasjerka wstała i olewając kolejkę na 10 osób poszła do koleżanki rzekomo pomagając jej z PINem. Postała i z powrotem przyszła. Wszyscy stojący w kolejce wkurzaliśmy się coraz bardziej. Pani przede mną postanowiła wraz z kasjerką analizować za co nabił się rabat 17 zł. Jakby nie mogła spojrzeć sobie na paragonie później. W końcu doszło do kasowania mojej osoby, podszedł Pan i miał problem, bo kupił soczewice i groch, a chciał kupić 2 takie same opakowania. Klienci za mną wychodzili już z siebie, mówiąc, że to są jaja i przesada. Kasjerka odpowiedziała, że ona teraz musi obsłużyć klienta. Moja cierpliwość skończyła się i też odezwałam się, że stoimy już 20 minut w kolejce i to co wyprawia to jest gruba przesada, że ma w końcu zacząć Nas obsługiwać, bo jest długa kolejka. Stwierdziła, że dobrze i Pan ma poczekać. Kasuje mnie w końcu i nagle słysze komentarz "chce pani taki cukier za 4 zł?". Skoro wrzucam coś do koszyka to licze się z ceną. Uważam, że w dobie koronawirusa jest przegięciem tworzenie się kolejek do kasy i to tylko spowodowane przez kasjerki, które są nieogarnięte i mają głęboko klienta.

Zostaw merytoryczną opinię o Biedronka - Pobiedziska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Biedronka
Przejdź do nowych opinii