Uważajcie na wywieszane promocję, klienci zostają wprowadzeni w błąd, ponieważ wywieszają promocje wcześniej niż ona obejmuje, czego sklep nie powinien robić. Pani z obsługi nie potrafiła udzielić odpowiedzi na zadane pytania. Nie polecam tego sklepu w tym miejscu!
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Biedronka? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
w odpowiedzi na zgloszony problem dzwoni mezczyzna informuje mnie ze nie mam racji artykul wymieniony w w gazetce był sprzedawany tylko 1 dzien a ja posiadam skaner strony gdzie wyraznie jest napisane że sprzedaz od 24.11 do 30 .11. .KŁAMSTWO GONI KŁAMSTWO.nIE ZADNEJ KONTROLI UWAGI KLIENTA KTÓRE SA PRAWDZIWE NIE BIORA TEGO POD UWAGE'
Dlaczego nie mozna zgłosic złych cen na zakup w biedronce które nie odpowiadaja cenom w gazetce.Zgłaszając na infolinie pracownik odpowiada z e muszę zakupic towar a poozniej zglosic reklamacje która trwa około 1 miesiąca./absurd/.Dzwoniąc na infolinie o złej cenie w dniu sprzedaży a inna jest w gazetce równiez czekac na informacje nie wiadomo ile.Podam przyklady zgłoszen 8615996,8516242 i wiele innych zgłoszęń ktore winny byc załatwione w ciagu godziny a nie czekając miesiac.Dlaczego jest również brak nr telefonu do sklepu aby sie zapytac czy mozna jeszcze coś kupic.Starsi ludzie ida do sklepu kilka km i wychodzą z niczym, bo juz brakło towaru a nie mozna sie spytac czy moge ten artykuł w sklepie. Należy przemyślec powyższe sprawy i uporzadkowac struktury informacyjne dla klijenta aby mie stwarzać nie potrzebnych nieporozumien.
dlaczego oszukujecie ludzi .w ulotce reklamowej w dniu 16 07 2022 podajecie promocje mleka wypasionego 2% w cenie 2,39 ktorego o godzinie 5.45 nie ma etykieta wisi a kierowniczka twierdzi ze nie dostarczono.Takie przypadki sie często zdarzaja w tym sklepie na inne artykuły.CENY SA POPRZESTAWIANE ZWROTU NIE MOZNA DOKONAC. Klienci wyrażają coraz gorsza opinie o tym sklepie
Tak w sumie to, w którym momencie tutaj jakieś (usunięte przez administratora) widzisz? Promocja faktycznie była, skoro karteczka wisiała, a to że nie dostarczyli to już odrębna sprawa... ;p Swoją drogą zastanawiam się czy do przyjmowania dostaw jest tu odrębne stanowisko czy każdemu się to trafia?
Ah to narzekanie klientów w komentarzach odnośnie marketu, klasyk. :/ Zdziwiona jestem tylko czy serio nie można zrobić zwrotu tak jak ktoś napisał? Bo z tego co wiem wołają do tego chyba kierownika, żeby coś tam na kasie odbił, a tutaj jak to załatwiacie? Niektórzy pracownicy mają już może tutaj takie uprawnienia czy faktycznie u was nie ma zwrotów?
W które dni macie dostawy ?
(usunięte przez administratora) pudełka poprzestawiane produkty pomieszane bierzesz bo w promocji a przy kasie BUM zwrócić nie można. Przydałaby się kontrola inspekcji handlowej
Bardzo dobrze zaopatrzona czysta kierownik bardzo miły ale kasjerki totalnie do wymiany nie uprzejme dla klienta i gburowate do tego dosłownie rzucają produktami na kasie
Długie kolejki - część kas nieobsługiwanych, sklep na to nie reaguje. W wielu miejscach brak cen na towarach, lub są one zasłonięte. Sprzedawca nie jest w stanie wyjaśnić, czy promocja została uwzględniona w rachunku. Czuje się brak troski o klienta i ogólny bałagan.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Biedronka?
Zobacz opinie na temat firmy Biedronka tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Biedronka?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!