Pracowałem w perfetto ponad 2 lata. Moja opinia będzie dotyczyć głównie zagadnień biurowych związanych z pracą stacjonarną (nie PH). Zacznę od plusów jakie dostrzegam: - firma wygląda ładnie z zewnątrz i od środka - firma jest importerem ciekawego sprzętu dobrych, niszowych marek - już jest ciepła woda w kranach ???? - stanowiska są przestronne, fotele wygodne i monitory duże - nie najgorsza płaca na początek - brak monotonii A poniżej wady które dostrzegam: - dwóch właścicieli firmy, którzy nie komunikują się ze sobą dostatecznie i przekazują personelowi sprzeczne informacje - ogromna rotacja pracowników. Prosty przykład - od września 2016 do końca grudnia 2018 w firmie, która zatrudnia 8-10 osób zmieniło się 10 pracowników. Czy to przypadek? - czego nie masz na papierze, a zostalo powiedziane i uzgodnione możesz przyjąć za nieistniejące, bo na pewno z czasem usłyszysz coś w stylu "źle mnie zrozumiałeś", "miałem co innego na myśli", "wystąpił dysonans". Generalnie jeśli jesteś choć odrobinę inteligentny, zauważysz, że słowem "dysonans" można opisać całe to przedsiębiorstwo - traktowanie pracownika jako koszt, a nie siłę pociągową firmy. - niemalże brak szkoleń produktowych, z programu ERP, spotkań z dostawcami w porównaniu do innych firm z branży. Czego się nauczysz sam, albo od kolegów to musi Ci wystarczyć - nieterminowe wypłaty wynagrodzenia, najczęściej 1-3 dni opóźnienia (około 70% wypłat). Przelewy najczesciej są robione ostatniego dnia roboczego i wpływają na konta następnego dnia roboczego, więc szefostwo nie stosuje sie do zasady, że w ostatnim dniu pieniądze mają być do dyspozycji pracownika - o każdą kasę zarobiona poza podstawą trzeba się kilkukrotnie prosić, oczywiście nic nie widnieje w dokumentach - bezprawnie działający monitoring wykorzystywany jest w celu kontroli pracowników i w ogóle wszystkiego co się dzieje w obrębie firmy (tzw. Sławomir TV). Nie ma obwieszczenia na wejściu, jak również pracownicy nie byli poproszeni o wyrażenie zgody na prowadzebie zapisów obrazu w miejscu pracy - brak konkretnego podziału obowiązków pracowników, czyli często robisz coś, czego raczej nie powinieneś, ponieważ twoje zadania nie są określone. - brak poważnej obsługi informatycznej, z wieloma sprawami musisz walczyć samodzielnie lub z koleżanką z biura - irracjonalne i siłowe szukanie oszczędności (mielenie kawy dla pracowników na wydział, mydło w baniaku, którego nie można unieść, woda źródlana zamiast mineralnej) Mógłbym tu jeszcze dalej wyliczać. NIE POLECAM tego pracodawcy osobom doświadczonym i ambitnym, chcącym pozostać przy dobrym zdrowiu psychicznym. Moje doświadczenie jest takie, że Perfetto nie oferuje poczucia stabilności, rozwoju zawodowego i wzrostu wynagrodzenia, a nawet jeśli oferuje, to niewielu jest w stanie do tego czasu wytrzymać. Oczywiście moje wszystkie powyzsze przemyślenia są subiektywne i nikt nie powinien się nimi sugerować, niemniej nie jestem jedyną osobą o takim zdaniu na temat opisywanego pracodawcy.
Opinie o Perfetto Sp.J. w Poznań
Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Perfetto Sp.J.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Perfetto Sp.J. o rozmowie kwalifikacyjnej.