Opinie o Selly Home Sp. z o.o. w Kępno

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Selly Home Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Selly Home Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Selly Home Sp. z o.o. w Kępno

Administrator

Chcę zapytać o waszą ocenę w kwestii szczegółów współpracy. Czy rozmowa rekrutacyjna odbywa się z domu? Czy nastrój w pracy jest przyjazny? Dziękuje szczerze za podpowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
karieraumlodych1234 Nowy wpis
Inne
@Administrator

W firmie Selly Home nie ma żadnych perspektyw na przyszłość. Pracownicy zespołu bardzo wysoko mierzą. Chcieliby podnosić prestiż firmy kosztem osób zatrudnionych za parę groszy na część etatu. Przed rozpoczęciem współpracy szefostwo deklaruje się, że cieszą się bardzo dużą ilością wdrożonych osób, które mogą liczyć u nich na dłuższe zatrudnienie. W rzeczywistości tak nie jest. Od samego początku nowa osoba, która dołącza do zespołu, jest obiektem kpin. Nie możesz zapytać osób z sąsiednich stanowisk o drobne kwestie techniczne. Zaraz jesteś obgadywany, że nie potrafisz obsługiwać komputera. Wyrażają o Tobie opinię, że jesteś tak tempy że nie można dawać Ci niczego do zrobienia. Według zasad tej firmy, osoba zatrudniona w mniejszym wymiarze godzin ma wyręczać cały zespół za jednakowe pieniądze i podawać im wszystko na tacy. Wśród pracowników panuje jeden wielki fałsz i zakłamanie. W pierwszych dniach nowi pracownicy są zachwalani. W rzeczywistości są oni traktowani jak króliki doświadczalne na zasadzie "Tutaj masz wszystko napisane więc nie powinno sprawić Ci to problemu". Wcześniej stali pracownicy uświadamiają Cię, że jak czegoś nie wiesz to masz się ich pytać. Tak naprawdę od pierwszego dnia kopią pod Tobą dołki i przypisują sobie Twoją pracę. Po 2 tygodniach zespół oczekuje od nowego pracownika takiego samego działania jak u nich. Jeżeli coś jest źle zrobione, informują Cię o tym miesiąc później, wręczając przy tym samym wypowiedzenie umowy. Pracownik słyszy wtedy że jego wyniki nie są takie jakby pracodawca tego oczekiwał. A na końcu podkreślanie że jako mały zespół nie mogą sobie pozwolić na ciągłe poprawianie po kimś. Jeżeli dany pracodawca deklaruje wdrożenie nowego pracownika niezależnie czy jest to w ramach umowy o pracę czy w ramach stażu, powinien on dotrzymać słowa, a nie tłumaczyć się że ktoś zajmuje im czas. Każdy nowy pracownik, który popełni nawet drobny błąd, jest traktowany jak wieśniak który nie umie ułożyć zdania po polsku. Niejedna osoba zmarnowała tam już swój czas i nerwy. Panuje w firmie bardzo intensywna wymiana pracowników. To już o czymś świadczy. Jednakże niech każdy przekona się na własnej skórze. Nikt normalny o zdrowych zmysłach kariery tam nie zrobi.

Opiekun stażu Nowy wpis
Kandydat
@karieraumlodych1234

Patrycjo, jestem przekonana, że to Twoja opinia, ponieważ w naszej firmie nie było nikogo innego, kto by sobie tak bardzo ze wszystkim nie radził jak Ty. Opinia dotyczy jednej osoby, a nie wielu, jak wskazuje na to liczba mnoga przez Ciebie używana. Nie pracujesz z nami już prawie rok, a my wciąż po Tobie ,,sprzątamy". Błędy w opisach, przypisywanie produktów do niewłaściwych kategorii, niewłaściwe parametry i wiele, wiele innych... Do dziś wspominamy Twoje ,,Fronty wzbudzające zaufanie" i inne efekty niezwykłej kreatywności ???? Tutaj wszyscy (jednym wyjątkiem) pracują latami. Opinia jest niezgodna z prawdą.

Administrator Nowy wpis

Firma Selly Home Sp. z o.o. poszukiwała ostatnio pracowników na stanowisko specjalista e-commerce. Czy dalej można tam aplikować?

Zostaw merytoryczną opinię o Selly Home Sp. z o.o. - Kępno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Selly Home Sp. z o.o.
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kwiatowa 29
    63-600 Kępno
  • NIP: 6192050326 REGON: 384405759 KRS: 0000804843
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Selly Home Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii