Jestem mega niezadowolona z obsługi w firmie Lundi. Zamówienia są realizowane z co najmniej miesięcznym poślizgiem, kontakt jest żaden , na emeile nie odpisują a jak komuś uda się dodzwonić i spytać dlaczego nie dostał jeszcze zamówienia ( trzeba podać numer zamówienia) to i tak jest (usunięte przez administratora). Ja osobiście raz zadzwoniła Pan przekonywał mnie że przesyłka wysłana będzie dnia następnego ... po 3 dniach zadzwoniłam i Pan poinformował mnie że przesyłka o dziwo nie jest gotowa i schnie :( . Dalej mijały dni po 4 dnia i ponownymi próbami dzwonienia ( po n-tym razem się dodzwoniłam Pan poinformował że przesyłka będzie dziś wysyłana - 2 dni potem była zarejestrowana w InPost paczkomat, co prawda przeprosił i dostałam w gratisie naklejki na kosz ) okazało się, że po m-cu w końcu zrobili jedną tabliczkę . Szczerze nie polecam . A informacja o poślizgu powinna być zamieszczona na ich stronie. Tabliczka nie była tania zamówiona i zapłacona 9 października a dostarczona 9 listopada.
Wiesz czy łatwo jest dostać premię w firmie Lundi Sp. z o.o. czy wymaga to jednak sporo wysiłku? Napisz nam jak wygląda u nich praca! Twoja opinia się liczy!