Polski HR - Temporary Work

Kraków

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 28 ocen.

Opinie o Polski HR - Temporary Work

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polski HR - Temporary Work

om

Pełen profesjonalizm osoby zarządzającej całym personelem agencji. Wszyscy dobrze poinsformowani o swoich zadaniach przez co nie ma problemów z komunikacją z nami - kandydatami.

on

Witam! Dostałem od nich kilka ofert, ale dopiero wracam z wyjazdu zagranicznego. Jaki jest średni czas kiedy te zlecenia są dostępne na tyle, żebym mógł to wszystko przemyśleć jak się do tego zabrać?

sim x

Kiedyś pamiętam jak było dużo kandydatów to robili testy i to według mnie było bardzo spoko. Dawali każdemu szansę i jak potrafiłeś się wykazać to miałeś robotę. Teraz słyszałem jest podobnie, ale ja wyjechałem na inny konktrakt z innej agencji i tacy miglance mi się trafili, że szkoda słów. Oj zatęsknilo się za dawną agencją i dawną ekipą. Z większością chłopaków mam konktakt do dziś i jak możemy to się zgadamy na jakieś piwo. Wieć oprócz roboty agencja zapewniła przyjaźń na wiele lat

ania b.

Solidna firma - dotrzymują obietnicy co do wyjazdów i ich terminów. Można pojechać na krótszy okres, ale i pojawiają się ntakie na dłuższy okres i wszystko zależy od tego co chcesz.

maciejjj

Agencja mnie uratowała. Tak mogę powiedzieć... Zlikwidowali w zakładzie 10 miejsc no i padło też na mnie, najgorsze, że prezesik to kumpel ze szkolnej ławki... przykra sprawa, no ale trudno. Wysłałem do nich CV od razu jak poleciałem z roboty, bo mam kredyt na dom, a żona była jeszcze na macierzyńskim wtedy i musiałem coś znaleźć, bo oszczędności jakie mieliśmy trzeba było przeznaczać na odsetki. Szybko się udało znaleźć pracę i w sumie jest lepiej bo zarabiam lepszą kasę, są premie i jestem spokojny o swoją rodzinę!

Konstanty

Jak przeglądam opinie o tej agencji to tak ogólnie rzecz biorąc większość jest ok. Jutro aplikuję w takim razie

bzyk bzyk

Jak już coś znajdziesz to zakaszesz rękawy i działasz choćby to była najcięższa praca. Ale już tak jest. Na pewno na konktrakcie z nimi na pewno stratny nie będziesz - swoje zarobisz, możesz zdobyć doświadczenie a to w przyszłości może zaprocentować

morski

Ogólnie nie mogę narzekać, bo kasa zawsze na czas i nigdy nie było opóźnień, więc bardziej na plus niż na minus

michu

Oferowali to co zastałem więc za to szacuneczek. Pewni i sprawdzeni przeze mnie i moich kumpli

Misiek

Zdeeeecyyydowanie polecam tą agencję! Pozdro dla chłopaków z roboty!

Pogodny

Jak ktoś dopiero startuje do pracy zaraz po szkole i nie ma zbyt dużego doświadczenia to mogą pomóc, bo dużo łatwiej u nich coś znaleźć niż po jakichś olx, gumtree czy ogłoszeniach w gazecie

Patro_93

Jakoś nie miałem szczęścia do pracodawców, zawsze okazywali się chamami i oszustami - na wypłatę trzeba było czekać, roboty tyle że czasami człowiek nie wyrabiał i brakowało się. Pomyślałem, że może znaleźć coś przez agencję. Wybrałem najlepszą wg opinii innych znajomych którzy z ich pomocy skorzystali. Teraz pracuję już pół roku, kasa w nowej robocie na czas, określone warunki i nie można spokojnie się swoimi zadaniami zająć.

Bernard

Kiedy odchodziłem z poprzedniej pracy chciałem sobie zrobić miesiąc wolnego i odpocząć od tego wszystkiego, ale tego samego dnia scrollowałem facebooka i wyświetliła się nazwa tej agencji. Odpaliłem stronę, poczytałem i przejrzałem oferty. Napisałem maila i ... z mojego wolnego nic nie wyszło, po 3 dniach odpowiedzieli, rozmowa, konkrety i mam nową pracę, a wolne sobie zrobię kiedy indziej :))

ivo

Sąsiad mnie przestrzegał przed tą firmą, ale w sumie nigdy nie podał konkretnej przyczyny. Ja się zdecydowałem i podjąłem współpracę. Tak mija już kolejny miesiąc a ja z każdym następnym jestem coraz bardziej zadowolony. Dobrze, że się nie rozmyśliłem przy podpisaniu umowy.

zaangażowany

Cenię takie działania - umowa szczegółowa i kilka razy sami mówią żeby czytać co się podpisuje czy to umowę o pracę czy inne dokumenty. Podpisałem. pracuję już drugi rok i wszystko się zgadza z tym co podpisałem. Polecam! 10/10

Wojtechhh

Sam szukałem dobrej agencji i dowiedziałem się, że oni mają bardzo dobrą opinię jako pracodawaca. Skontaktowałem się w sprawie pracy i jakoś idzie.

dobry

Mija kolejny miesiąc jak pracuję dzięki tej agencji, wszystko jest tak jak zapewniali. Idzie się z nimi dogadać.

Kamil

Jak można się skontaktować z firmą w celu znalezienia pracy ? Pozdrawiam

Dymek
@Kamil 14.12.2017 14:26

napisz do nich maila albo zadzwoń

dobry wałek

to dobra firma. w polsce jeszcze jeszcze tylko kilka dobrych firm, ale mozna je na palcach jednej ręki policzyć. Cała reszta to (usunięte przez administratora) i naciagacze. Dlatego wybierzcie madrze żeby nie żałowac. dlatego lepiej sprawdź jak jest na miejscu, a nie czytaj te glupoty.....

Michał B. 1993

Bardzo fajna atmosfera pracy (żarty i anegdoty współpracowników), wyrozumiały i spokojny szef, brak problemów z wypłatą, możliwość rozwoju, służbowy sprzęt, otwartość na nowe pomysły i świeże podejście. Wszystko w jak najlepszym porządku :)

.

Praca dobra, kasa na czas, a to że czasami ktos komnus odparsknie czy powie nie jest chyba wielkim problemem ?

anonymous

Prowadzą teraz jakąś rekrutację?

Mango
@anonymous 08.12.2017 09:12

U nich rekrutacja trwa praktycznie zawsze, to agencja posrednictwa pracy, oni zajmuja sie praktycznie tylko rekrutacja

paulina bogdańska

Polecam, agencja działa sprawnie i szybko, bardzo ułatwia znalezienie pracy :-)

kot

fajna agencja, nie wiedzialem wczesniej, ze w ogole cos takiego istenieje, a oni mi zalatwili bardzo fajną prace i to za dobrą kase, aż się zdziwiłem

farfocel zielony

znalezli mi prace na magazynie i jestem zadowolony co jak co ale placa calkiem niezle trafilem na spoko zaklad gdzie kierownictwo nie cisnie i jest wyrozumiale

anonymous

Polecam agencja wywiązała się ze wszystkiego w 100%, dziękuję

Przemek

Zgłoszenie się do polski hr bardzo przyspieszylo znalezienie pracy a miałem z tym niemaly problem. Szukałem pracy doryczej i trwało to juz drugi miesiac... po zgłoszeniu się do tej agencji dostalem pierwsze propozycje pracy juz po 2 dniach i bylky calkiem spoko, ale stwierdzilem, ze dam sobie jeszcze tydzien i moze podeslą coś lepszego. Ni e zawiodlem sie. Teraz mam spoko prace i fajny dodatkowy hajsik. Polecaaam

balzack

Agencja którą można polecić!!! Z czystym sumieniem!! Załatwili mi spoko prackę! Kaska też niezła, ogólnie to jestem zadowolony!!!

Bilbo Bagins

Zadzwonili do mnie zebym przyszedł na rozmowę. Fajnie, cieszę sie, wreszcie coś ruszyło. Spodziewać się czegoś konkretnego? O co pytają?

anonymous
@Bilbo Bagins 22.11.2017 11:59

Jezuuu ludzie, wszędzie rozmowy wyglądają podobnie. Tu też. Zwykła rozmowa, standardowe pytania. Na plus jest to, że są bardzo miłe rekruterki i tyle.

Daniel

Od czerwca szukałem pracy, bo skonczylem szkole. Szykałem na własną rękę. 2 miesiace nie mogłem totalnie nic znaleźć, albo mnie nie chcieli albo ja nie chciałem, bo byly tragicznie niskie stawki. A ja nie trwaię takiego wyzysku i braku szcacunku do mojej pracy i czasu. No i w kńcu trafiłem na Polski Hr. Zgłosiłem się do nich, bo co mi tam szkodzi. No i super, w ciągu tygodnia miałem pracę i pracuję tu do teraz. Dobra stawka i trafiłem na świetną ekipę. Dlatego polecam każdemu kto ma problem ze znalezieniem pracy, Polski Hr robi to kompleksowo.

kasia

dobry, rzetelny pośrednik.

white

wiele jest takich firma na rynku ale ta może się poszczycić swietna organizacja i bardzo ciekawymi ofertami pracy, ciekawymi glownie ze wzgledu na zarobki

Kamcioch

Agencja godna poelcenia wszystko sprawnie załatwiają ja się ciesze

Wielkie W

spoko zarobiłem na inwentaryzacji którą mi załatwili, spoko firma, duzo latwiej dzieki nim znalezc jakas prace dorywczą, tymczasową

Paweł

Agencja którą mogę polecić. To moja trzecia z ktora wspolpracuje ale pierwsza uczciwa i tak dobrze zorganizowana. Do tego wypłacalna co jest niesamowicie ważne.

112

wspolprace z polski hr oceniam dobrze, wywiazali sie ze wszystkeigo, nie bylo zadnych problemow i dzieki nim moglem zarobic spoko pieniadze

solo

dziękuję agencji polski hr za załatwienie mi pracy. teraz mam fajną kaskę i spoko ekipę. dziękuje i polecam

PATRYS

DOBRA AGENCJA ZAŁATWILA MI SPOKO PRACE WIEC TERAZ MAM SPOKO PIENIADZE I SIE CIESZE

cool.

ogólnie jestem zadowolony z tej agencji, dwa razy załatwili mi spoko prace i do tego zadnych problemow nigdy u nich nie bylo, dzwonilem tam nie raz i zawsze ktos mi pomagal, wyplaty tez zawsze przychodzily na czas

ADAMSKI

Praca dobra, kasa na czas, a to że czasami ktos komnus odparsknie czy powie nie jest chyba wielkim problemem ?

patrycja

bardzo szybko znaleźli mi pracę a sama szukałam już ze 2 miesiące... dobrze że podpisalam z nimi umowę, jestem zadowolona

Mikołaj Sosnowski

Dobry pośrednik, uczciwy, godny zaufania. Ja jestem zadowolony z tej współpracy.

Jakub

Agencja na 5! Daja radę na rynku i pokazują, że można naprawdę mocno iść do przodu przy obecnych standardach

Kajt

Mija kolejny miesiąc jak pracuję dzięki tej agencji, wszystko jest tak jak zapewniali. Idzie się z nimi dogadać

Olek

W poprzedniej agencji pośrednictwa pracy byłem źle traktowany, zero szacunku do pracownika. Więc jestem na to bardzo wyczulony…. Ale akurat w polski hr jest dobrze, traktują mnie tu dobrze, załatwiają fajną pracę, polecam.

damian

Ten pośrednik załatwił mi bardzo fajną robotę za dobrą kasę, więc polecam wszystkim. jestem mega zadowolony,

777

Pracowałem przez polski hr jako kontroler jakości i mogę polecić tą agencję. Wypłaty były solidne, terminowe. Polski hr całkowicie wywiązał się z umowy. Ogólnie bylem zadowolony z tej pracy.

Klaudiusz
@777 26.09.2017 10:39

O, to ja podobnie. Mogliby niby troche lepiej płacić, ale za bardzo narzekaćnie mogę. Spoko agencja, caly czas dostaje oferty pracy od nich więc jest w czym wybierać.

BENEK

polecam pracę za posrednictwem polski hr, wszystko dobrze zorganizowane, pieniadze przychodzą ładnie co miesiąc

Nati

Ja przez polski hr robilam kilka inwentrayzacji w rossmannie i bylam zadowolona. Dobrze zapłacili, ogolnie wszystko ok. Poznałam też tam sympatyczne dziewczyny. Studiuje wiec taka inwentaruzacja co jakis czas to fajny zastrzyk gotówki :]

lisica

zostałem zatrudniony przez polski hr w tesco. jeszcze nie mialam pierwszej wyplaty, ale na razie wszystko bardzo ok. sa tu dwie osoby zatrudnione przez nich i mowia, ze kasa taka jak byla ustalana i terminowo.

Zostaw opinię o Polski HR - Temporary Work - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polski HR - Temporary Work