Opinie o Hotel Conrad*** Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Hotel Conrad*** Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Hotel Conrad*** Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Conrad*** Sp. z o.o. w Kraków

Administrator Nowy wpis

Hotel Conrad*** Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Magazynier. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.

Kandydatka Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy mogę prosić o informację dlaczego przy aplikacjach na stanowisko pracownik recepcji CV powinno mieć załączone zdjęcie? Czy o wyborze odpowiedniego kandydata/kandydatki nie powinny decydować kompetencje? Dlaczego przy innych stanowiskach nie ma takiego wymagania? Z góry dziękuję:)

Agnieszka
Inne

Czy jedna z byłych pracownic hotelu nie była przypadkiem polonistką? :o Tak bezczelnie poprawiła jednego z opiniodawców, że go chyba zatkało, bo nie odpowiedział. :/ A może taka zgorzkniała jest przez tę całą dyscyplinę w hotelu? Czy obsługa tutaj aktualnie jest miła i życzliwa czy trafiają się takie niemiłe rodzynki? Ktoś był ostatnio i może opowiedzieć o atmosferze u nich?

Była pracownica
Były pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

Czy P. Agnieszka nie jest czasem P. Tomaszem, który po czterech latach wymyślił odpowiedź?

Danuta
Inne
@Była pracownica

Kto wie. Widziałam ofertę na recepcjonistkę. Czy jako była pracownica możesz dać znać czy warto zaaplikować? Głównie chodzi o warunki finansowe

była pracownica
Były pracownik
@Danuta

Za moich czasów zarobki nie różniły się zbytnio od tych jakie były w innych hotelach dla pracowników recepcji. UoP była traktowana przez dyrektora obiektu jako jakaś forma awansu lub premia dla, jego zdaniem, najlepszych. Na plus, że można było sobie czasem dorobić sprzedając wycieczki, zamawiając taxi :) Pracowałam tam daaawno temu, więc mogę sie mylić.

Danuta Nowy wpis
Inne
@była pracownica

Ta forma dorabiania to z napiwków? Ilu było tych najlepszych pracowników na umowach o pracę? Ciekawa jestem czy szef miał jakiś limit na te umowy, czy to była jego dobra wola?

@byla pracownica Nowy wpis
Były pracownik
@Danuta

Raczej nie dobra wola, a kodeks pracy :D Recepcjonista wykonuje prace w stałym miejscu, w okreslonych godzinach i podlega pod pracodawcę. Traktowanie przez pracodawcę umów o pracę jako "nagrody " czy "promocji" to (usunięte przez administratora) Ale oczywiście koszty są mniejsze kiedy zatrudnia się pracowników na umowy cywilno-prawne. Ja, z perspektywy, czasu odradzałabym pracę w takich miejscach.

anonim

Pracowałam dość długo miejsce dobre na max 3-4 miesiące . Ogólnie na dłużej nie polecam, praca dla recepcjonistki / recepcjonisty polega również na zajmowaniu się parkingiem, naprawianiem klimatyzacji , czy bieganiem po pokojach bo znowu coś nie działa. Brak jakiegokolwiek systemu motywacyjnego oraz brak awansu Bardzo marne stawki w porównaniu do innych hoteli.

Lata lecą
Były pracownik
@anonim

A pewne rzeczy się nie zmieniaja

Agnieszka
Inne
@Lata lecą

No cóż, jak obowiązki to obowiązki... Ale po tylu latach kasa pewnie z tego lepsza? I aktualnie zespół tutaj chociaż może dobry jest, jak atmosfera?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy kandydat na stanowisko Pracownik remontowo budowlany w firmie Hotel Conrad*** Sp. z o.o. ma szansę poznać potencjalną ścieżkę rozwoju zawodowego już na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak przebiega rekrutacja? Podziel się swoimi doświadczeniami.
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Kierownika pracującego!
Kraków
Koloryt Sp. z o.o.
(112 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tomasz
Inne

Idealnych firm nie ma. Dyscyplina w firmie jest niezbędna mimo, że to się niepodoba

1
była pracownica
@Tomasz

Panie Tomaszu - "nie podoba" - skoro tak Pan wymaga dyscypliny:) Pozdrawiam

2
Idealne firmy
@Tomasz

Oczywiście że nie ma idealnych firm , nigdy nie było i nie będzie. Dlaczego jednak pracownicy maja na tym cierpieć ? dlaczego czegoś nie zmienić na lepsze ?. Gdyby na zmianie gdzie jest recepcjonista był jeszcze portier recepcjonista nie musiałby zajmować się usterkami w pokoju czy ustawianiem autokarów. A może ktoś kto pracuje dobrze lub lepiej zasługuje na jakąś premie ?. Rotacja za rotacją zmiana za zmianą czy jest to wina ludzi że warunki są złe ?. Najpierw trzeba zadbać o pracowników i nie chodzi mi tu tylko o pieniądze. Jeżeli hotel zadba o swoich pracowników to pracownicy napewno zadbają o gości hotelowych bo będą mieli większą motywację do pracy no i warunki też lepsze. Trzeba dążyć do bycia idealną firmą a nie mówić że nie ma w Polsce ludzi do pracy bo są tylko chcą godziwe zarobić i mieć lepsze warunki.Dyscyplina ? proszę sobie odpowiedzieć czy w dziale obok recepcji jest dyscyplina ?. Mimo tego co napisałem będę miło wspominał poznałem wiele fajnych ludzi którzy stali się moimi przyjaciółmi i którzy przez tą prace którą kiedyś robili powinni zarabiać jak najwięcej i to samemu na zmienię dzień i noc a było tej pracy tyle że czasami brakowało kompletnie sił. Kiedyś ta recepcja była zdecydowanie inna zgrana i wzajemnie sobie pomagająca.

Obserwator/ka
Były pracownik
@Idealne firmy

Ponieważ jest zgodna z prawdą.

1
Paulina
Inne

@anonimm, dlaczego? Czy możesz napisać coś więcej na ten temat? Co jeszcze możecie powiedzieć na temat pracy w Hotel Conrad*** w Krakowie? Jak oceniacie tego pracodawcę pod względem innych, podobnych z branży? Jakie widzicie plusy i minusy pracy w tym miejscu?

anonimm

Nie polecam , po zmianie hotelu na to samo stanowisko pracuje mi się dużo lepiej. Chociaż hotel sam w sobie ładny mi się osobiście się podoba. Duży plus za parking podziemny. Pod względem pracy niestety zmiana była konieczna .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paulina
Inne

@anonim, widzę, że jesteś zainteresowany stanowiskiem recepcjonisty w Hotel Conrad*** w Krakowie. Próbowałeś już aplikować do pracy? A może jesteś już w trakcie procesu rekrutacyjnego? @była pracownica, Twój nick wskazuje na to, że pracowałaś w tym miejscu. Co możesz powiedzieć o warunkach oferowanych przez tego pracodawcę? @kilka lat pracy, piszesz o plusach i minusach. Co masz na myśli? Jakie mógłbyś wskazać plus, albo minusy tej pracy? Twoje zdanie jako pracującego długo byłoby szczególnie cenne.

anonim

Ktoś może napisać coś więcej o pracy w recepcji? Jakie sa Obowiązki, ilość pracy i jakie sa relacje z innymi recepcjonistami? Czy jest współpraca? I jak oceniacie organizacje pracy działów?

Byly pracownik

Dyrektor to fajny gosc z poczuciem humoru. Brakuje mu nieco samokrytyki.Ma swoje wizje.Mimo szczerej checi do dyskusji w praktyce nie znosi sprzeciwu.Uwielbia tych ludzi ktorzy podzielaja jego poglad na sprawy.Jest przekonany ze ma absolutne racje a to inni sa glupi.Malo empatii,nutka narcyzmu,niepotrzbny egozm.Wiele wad i wiele zalet.Nie podzielam krytyki,czlowiek wartosciowy.Ciezki we wspolpracy,ale godny polecenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szczerze
@Byly pracownik

Egoista z niego straszny,to fakt niestety.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
była prracownica
@Byly pracownik

A jakie pozytywne cechy? Ja mimo przepracowania ponad roku w hotelu nie znalazłam żadnych. Większość "porad"nie miało totalnego przełożenia w praktyce, świadczyły wyłącznie o jego braku jakiejkolwiek wiedzy na temat miejsca którym zarządza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sz
@była prracownica

Ciężko to ocenić nie znając konkretnej sytuacji o której wspominasz.Uważam,że to człowiek inteligentny i doświadczony.Problem pojawia się jedynie z komunikacją i sposobem wyrażania swojego zdania.Doskonale zdaje sobie sprawę z wielu rzeczy których głośnio nie przyznaje.Cierpliwość, wyczucie,czas i wszystko da się załatwić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
była pracownica
@sz

Oj nie zgodzę się. Moim zdaniem umiejętności komunikacyjne to dyrektor ma. Problem, sądzę, leży w tym, że ten człowiek zbyt mocno koncentruje się na kreowaniu siebie jako menedżera, człowieka sukcesu niż na pracy. Szacunek podwładnych nie zdobywa się w ten sposób, to jakiś stary archaiczny sposób zarządzania. Doświadczony menedżer powinien wiedzieć, że w pracy obowiązywać powinna pewna kultura, niektórych rzeczy nie wolno mówić, nie powinno się podnosić głosu itp. "Cierpliwość, wyczucie, czas" można mieć do dziecka, a nie do osoby która zarządza grupą ludzi. W hotelu pracowałam kilka lat temu, może coś się zmieniło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były
@była pracownica

Tak zgodzę się to człowiek który kreuje siebie nie potrafi pomóc pracownikowi wywyższa się ma się za nie wiadomo kogo, oczywiście wiem że to dyrektor ale brak szacunku do pracownika jest widoczny od razu od pierwszego dnia. Wiele razy próbowałem znaleźć z nim dobry kontakt by po prostu żyć w zgodzie ale niestety nie da się.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@była pracownica

Moze o hotelarstwie ma jakies pojecie ale o zarzadzaniu ludzmi nie ma pojecia. Po za tym brak mu checi do dzialania. Na wiele rzeczy przymyka oko obnizajac w ten sposob standard hotelu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telew
@Ja

Dyrektora nie należy na tym forum oceniać jak człowieka bo nikt nie wie jaki jest prywatnie jak się zachowuje , jako pracodawca nie potrafi zarządzać ludźmi nie pomaga pracownikowi a wręcz ciągle można liczyć na docinki i udawadnianie jakim jesteś słabym pracownikiem. W tym hotelu najgorzej ma RECEPCJA mało kto tam wytrzymuje rotację nie samowite ludzie którzy dobrze pracowali i się starali już dawno się zwolnili ponieważ nawal pracy jak na recepcjoniste jest przerażający no i za taka kasę nie warty. Jeżeli ktoś pracuje dobrze stara się wszystko robi jak należy nie ma szans nawet na dobre słowo tylko niestety dyrektor myśli że jak nie ten pracownik to następny. Ciągle ogłoszenia o pracę w hotelu głównie na recepcję , nie jest to problem z ludźmi tylko ż pracodawca ,jeszcze z 7-8 miesięcy temu RECEPCJA była niesamowicie zgrana wszyscy odwalali kawał dobrej roboty. Nikt nigdy ich nie docenił poza kierownikiem recepcji który naprawdę pomagał i dbał o swoją załogę nigdy nie można było liczyć na brak pomocy z jego strony.

kilka lat pracy

Ja proponuje przyjść tam do pracy i samemu się przekonać - potem wypowiedzieć się osobiście na gowork.pl . Przepracowałem tam kilka dobrych lat - były plusy i minusy. Fakt widzę że dyrektor na tym forum nie jest zbyt lubiany ale nie tylko on tam pracuje. Przydałby się tam system motywacyjny tak z 200-300zł mc dla tych którzy się starają (powinni decydować o tym wyłącznie kierownicy działów).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bakuuu

Niestety wszystkie negatywne opinie to prawda ciągłe rotacje. Dyrektor nie przepada za mężczyznami ( łagodnie powiedziane) ciągle się czepia zawsze jakiegoś mężczyzny zero porozumienia.W hotelu nie ma osoby która zajmuję się usługą bagażową i tu zaczyna się problem.Kiedy każdy mężczyzna mu odmówi ten musi robić to sam. Kelnerzy i kelnerki też nie mają za ciekawie bywa tak a nawet często że kończą zmianę o 12 w nocy a 5-6 muszą wstać na śniadania. Recepcjonistów przez ostatni rok było mnóstwo wielu fajnych ludzi się zwolniło nikt na to nie zareagował nie zaproponował lepszych pieniążków. Ciężka jest zmiana nocna kiedy pokojowa już skończy zmianę zaczyna się armagedon , recepcjonista biega po pokojach naprawia co się da a jednocześnie robi rezerwację i obsługuje gości i parking.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lkjh

Krótko nie polecam , długo się tam nie da wytrzymać pracowałem w wielu hotelach i fajnie wspominam ale tam odradzam zdecydowanie.

jjjj

po przepracowaniu ponad roku stwierdzam że jest to idealna praca na 2 miesiące może 3 żeby złapać podstawowe doświadczenie . Nie będę na pewno miło wspominał ponieważ ciężko nazwać pracą coś co nie należy do twoich obowiązków typu jak ktoś napisał obsługa parkingu , bieganiem po pokojach czy naprawianiem czujnika przy drzwiach , już nie mówiąc o robieniu tostów o 2 w nocy bo z tym też można się spotkać. Nie rozumiem jak recepcjonista musi ustawiać autobusy i to nie 1 czy 2 tylko czasami nawet 4 i to tak za marna stawkę. Polecam na 2 miesiące jeżeli to wasza pierwsza praca w hotelarstwie jeżeli macie już jakieś doświadczenie to odradzam jest dużo innych miejsc z lepszą stawką i warunkami pracy.

były pracownik

Dobre miejsce do zdobycia doświadczenia. Elastyczny grafik jak i poszczególni kierownicy. Brak szkoleń oraz systemu motywacyjnego, ale za to spokojne miejsce pracy. Polecam na poczatku drogi w hotelarstwie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alda

Dlaczego są usuwane opinie każdy chce zoobaczyc w co się pakuje czasem szkoda czasu trzeba dac pracodawca do zrozumienia ze czasy białych murzynów już się skończyły.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lolek

ale jednak tam ludzie pracują....sorki (z szacunku) "tyrają jak woły". Ale ten wpis z szamponem...;) nie mogę przestać się śmiać...;D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

stawki marne, umowy zlecenia tam gdzie zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być nawiązana umowa o pracę, poza sezonem jeszcze gorzej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

dyrektor zagląda w dekolty pracownic

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pochopne
@anonim

Nie zgodze sie. Troche wiecej dystansu do siebie,mniej przewrazliwienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

marne stawki, kiedy w Polsce właściciele zrozumieją,że ludzie powoli nie chcą pracować za 10 zł? Czasy,że człowiek pracował za wartość dwóch czekolad, się skończyły

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Conrad*** Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hotel Conrad*** Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Hotel Conrad*** Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Hotel Conrad*** Sp. z o.o.
3.2/5 Na podstawie 97 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Biskupia 12 lok. 10
    31-144 Kraków
  • NIP: 6762400617 KRS: 0000331779
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Conrad*** Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii