Hotel Conrad*** Sp. z o.o.

Kraków

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 39 ocen.

Opinie o Hotel Conrad*** Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hotel Conrad*** Sp. z o.o.

Byly pracownik

Dyrektor to fajny gosc z poczuciem humoru. Brakuje mu nieco samokrytyki.Ma swoje wizje.Mimo szczerej checi do dyskusji w praktyce nie znosi sprzeciwu.Uwielbia tych ludzi ktorzy podzielaja jego poglad na sprawy.Jest przekonany ze ma absolutne racje a to inni sa glupi.Malo empatii,nutka narcyzmu,niepotrzbny egozm.Wiele wad i wiele zalet.Nie podzielam krytyki,czlowiek wartosciowy.Ciezki we wspolpracy,ale godny polecenia.

była pracownica
@sz 01.11.2017 20:12
Ciężko to ocenić nie znając konkretnej sytuacji o której wspominasz.Uważam,że to człowiek inteligentny i doświadczony.Problem p...

Oj nie zgodzę się. Moim zdaniem umiejętności komunikacyjne to dyrektor ma. Problem, sądzę, leży w tym, że ten człowiek zbyt mocno koncentruje się na kreowaniu siebie jako menedżera, człowieka sukcesu niż na pracy. Szacunek podwładnych nie zdobywa się w ten sposób, to jakiś stary archaiczny sposób zarządzania. Doświadczony menedżer powinien wiedzieć, że w pracy obowiązywać powinna pewna kultura, niektórych rzeczy nie wolno mówić, nie powinno się podnosić głosu itp. "Cierpliwość, wyczucie, czas" można mieć do dziecka, a nie do osoby która zarządza grupą ludzi. W hotelu pracowałam kilka lat temu, może coś się zmieniło.

były
@była pracownica 20.11.2017 10:52
Oj nie zgodzę się. Moim zdaniem umiejętności komunikacyjne to dyrektor ma. Problem, sądzę, leży w tym, że ten człowiek zbyt m...

Tak zgodzę się to człowiek który kreuje siebie nie potrafi pomóc pracownikowi wywyższa się ma się za nie wiadomo kogo, oczywiście wiem że to dyrektor ale brak szacunku do pracownika jest widoczny od razu od pierwszego dnia. Wiele razy próbowałem znaleźć z nim dobry kontakt by po prostu żyć w zgodzie ale niestety nie da się.

Lkjh

Krótko nie polecam , długo się tam nie da wytrzymać pracowałem w wielu hotelach i fajnie wspominam ale tam odradzam zdecydowanie.

jjjj

po przepracowaniu ponad roku stwierdzam że jest to idealna praca na 2 miesiące może 3 żeby złapać podstawowe doświadczenie . Nie będę na pewno miło wspominał ponieważ ciężko nazwać pracą coś co nie należy do twoich obowiązków typu jak ktoś napisał obsługa parkingu , bieganiem po pokojach czy naprawianiem czujnika przy drzwiach , już nie mówiąc o robieniu tostów o 2 w nocy bo z tym też można się spotkać. Nie rozumiem jak recepcjonista musi ustawiać autobusy i to nie 1 czy 2 tylko czasami nawet 4 i to tak za marna stawkę. Polecam na 2 miesiące jeżeli to wasza pierwsza praca w hotelarstwie jeżeli macie już jakieś doświadczenie to odradzam jest dużo innych miejsc z lepszą stawką i warunkami pracy.

anonim

Pracowałam dość długo miejsce dobre na max 3-4 miesiące . Ogólnie na dłużej nie polecam, praca dla recepcjonistki / recepcjonisty polega również na zajmowaniu się parkingiem, naprawianiem klimatyzacji , czy bieganiem po pokojach bo znowu coś nie działa. Brak jakiegokolwiek systemu motywacyjnego oraz brak awansu Bardzo marne stawki w porównaniu do innych hoteli.

były pracownik

Dobre miejsce do zdobycia doświadczenia. Elastyczny grafik jak i poszczególni kierownicy. Brak szkoleń oraz systemu motywacyjnego, ale za to spokojne miejsce pracy. Polecam na poczatku drogi w hotelarstwie.

Alda

Dlaczego są usuwane opinie każdy chce zoobaczyc w co się pakuje czasem szkoda czasu trzeba dac pracodawca do zrozumienia ze czasy białych murzynów już się skończyły.

Lolek

ale jednak tam ludzie pracują....sorki (z szacunku) "tyrają jak woły". Ale ten wpis z szamponem...;) nie mogę przestać się śmiać...;D

anonim

stawki marne, umowy zlecenia tam gdzie zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być nawiązana umowa o pracę, poza sezonem jeszcze gorzej

anonim

dyrektor zagląda w dekolty pracownic

Pochopne
@anonim 11.02.2017 10:19
dyrektor zagląda w dekolty pracownic

Nie zgodze sie. Troche wiecej dystansu do siebie,mniej przewrazliwienia.

byly pracownik

marne stawki, kiedy w Polsce właściciele zrozumieją,że ludzie powoli nie chcą pracować za 10 zł? Czasy,że człowiek pracował za wartość dwóch czekolad, się skończyły

Pokasowali

Nie sugerowal bym sie tymi opiniami. Bylo bardzo duzo negatywnych,zwlaszcza o dyrektorze o tym jak podrywa pracownice. Ktos musial to gdzies zglosic bo zostaly usuniete. Moja ulubiona opinia to bylo ze dyrektor zna sie na zarzadzaniu ludzmi jak na szamponach do wlosow xd (dodam ze widzialem iz jest lysy)

młoda

Można tam popracować kilka miesięcy żeby zdobyć podstawowe doświadczenie. Jednak na dłużej to mi odradzali. Nie przekonałam się bo poszłam do innego hotelu w okolicy (lepsze pieniążki)

marka

Umowy zlecenie, stres, złe zarządzanie

Zostaw opinię o Hotel Conrad*** Sp. z o.o. - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hotel Conrad*** Sp. z o.o.