Doradca Klienta 2016-10-08 18:15 przez Himka

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja odbyła się w dwóch etapach. Pierwsza z właścicielem placówki w danym mieście a kolejna z jakimś dyrektorem kilkunastu placówek. Opowiadano mi o firmie jak i zadawano różne pytania dotyczące mnie, moich zalet czy wad, czego wiem o nich itp. Musiałam również odegrać scenkę - czyli ja byłam sprzedawcą a osoba mnie rekrutująca była klientem. Oczywiście była to scenka nie związana z branżą Orange a sprzętu służącego do aktywności fizycznej. Obie rozmowy trwały po około pół godziny. Ogólnie osoby, które ze mną rozmawiały były bardzo miłe i kompetentne. Rekrutację oceniam na plus gdyż starano się mnie w ogóle nie stresować tylko w opanowany sposób przeprowadzić ze mną rozmowę.

Pytania

-Czy wiem na czym polega badanie potrzeb klienta i w jaki sposób bym to zrobiła. -Jakie bym na ich miejscu zadała sobie trzy pytania. -Czy wiem, czym się firma zajmuje i jakie usługi oferują. -Jakie znam systemy operacyjne. -Co moim zdaniem znaczy trudny klient i kogo bym takim mianem określiła. -Czy wiem co to są standardy obsługi klienta, co moim zdaniem jest standardem obsługi klienta no i oczywiście zostałam poproszona o przedstawienie standardu obsługi klienta. Pytań było od groma. Niektóre trudne - niektóre aż za łatwe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem

Przedstawiciel Handlowy 2016-09-25 18:56 przez Rafał Dziurowicz

Przebieg rekrutacji

Rozmowa prosta, praktycznie każdy kto u konkurencji miał wyniki dostanie "zatrudnienie". Osoba która prowadziła rozmowę proponowała mi umowę o pracę, niestety głupio wybrałem umowę agencyjną bo nie byłem tego świadom jak to wygląda i że umowa agencyjna to tak naprawdę umowa o prace...

Pytania

Czy jestem gotów podpisać weksel in-blanco Ile usług sprzedawałem u konkurencji Czy wiem że w Orange jest mały problem z sprzedażą

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Orange Retail S.A.