Opinie o Jawa Radliński Szymanek sp.j. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników na temat pracodawcy Jawa Radliński Szymanek sp.j., i Klientów firmy. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Jawa Radliński Szymanek sp.j. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jawa Radliński Szymanek sp.j. w Warszawa

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w tym miejscu, zaczynając od kasjera po kierownika. Kasjer otrzymuje najniższa krajowa (poza Warszawą, tam jest trochę więcej) + śmieszne premie targetowe (których zazwyczaj sie nie wyrabia). Kierownik? Haha, wypłata kierownika nie jest adekwatna do zakresu obowiązków. Ta firma powinna nazywać się "wypełnij tabelkę". Aspirują do miana "najlepszej sieci drogerii w pl" a nawet nie dorównują do standardów hebe. Nie ma klientów? Wina pracownika. Nie ma obrotu? Wina pracownika. Wymagają profesjonalnej obsługi klienta nie robiąc pracownikom szkoleń. Sam pan dyrektor Radliński twierdzi że nie ma ludzi niezastąpionych i z dnia na dzień potrafią wymienić cały personel. Kierownik regionu mazo, pani E., to karierowiczka nie znosząca sprzeciwu. Gdy nie ma racji i tak upiera się przy swoim. Na zakończenie : jeśli chcesz sobie zszargać nerwy i być (usunięte przez administratora) - kandyduj. Jeśli nie - wszędzie lepiej niż tam!!!!!

Daria

A wystarczy być dobrym pracownikiem któremu chce się pracować a nie byłoby powodu do narzekania, polecam firmę

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Jawa Radliński Szymanek sp.j.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Na początku praca idealna …ale potem to dopiero ciekawa historia to jest firma „kogucik” nie żadna firma, starasz się za każdym razem wszystko jest źle wypluwasz siódme poty jest jeszcze gorzej ..koszyk musi być jak najlepszy bo będzie awantura i po premii, milion obowiązku ZA KIEROWNIKA musi wykonywać personel, podbieganie do klienta kiedy tylko otworzy drzwi bo „kamery patrzą” nie możesz rozmawiać z koleżanka z pracy na jednej zmianie bo awantura trzeba stać na baczność w pracy jeden (usunięte przez administratora) w ciągu dniówki 10h jak nie 12h w gazetkę w ciągu 15 min przerwy mamy wtedy załatwić swoje potrzeby i tyle nie można iść się napić oraz nie można iść do toalety przez cały dzień bo Pani kierownik siedzi w biurze je i pije nie zwracając uwagi na to czy zaraz pracownik zemdleje na sklepie nie pijąc w upał przez 9h czy nie pójdziesz do toalety za przeproszeniem nie zdążysz ściągnąć spodni kierowniczka od razu cię wola żebyś przyszła na sklep. Przy klientach traktują cię jak śmiecia doprowadzają do płaczu. Jesteś obserwowana na kamery czy wszystko robisz dobrze bo ja nie to awantura i po premii. Idziesz ze strachem do pracy czy znów nie będziesz zmieszana z błotem. Pierwszy raz spotkałam się z taka atmosfera w pracy, z taka firma i z takimi ludźmi. Klienci podchodzili do nas i mówili „to się nazywa docenianie pracownika i szanowanie go”. Nigdy ale to nigdy nie pójdę tam nawet na zakupy.

Pytanie Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Naprawdę? Istnieją jeszcze takie obozy pracy?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 56 dni.
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Jawa Radliński Szymanek sp.j.? Można dołączyć rodzinę?

Kkkk Nowy wpis
Były pracownik

Na początku jak tutaj większość z was byłam zachwycona tym że dostałam pracę w Jawie. Pierwsza praca i to w drogerii, no cudownie. Świat kosmetyków, szkolenia, miła atmosfera.. Wróć. Atmosfera jak najbardziej zależy od zespołu akurat na to narzekać nie mogłam. Ale cała reszta... Pod bieganie do klienta jak tylko otworzy drzwi bo przecież na kamerach obserwuje kierownik regionalny bądź dyrektor, czy klient jest obsłużony, jak nie to przecież łomot. Przy całym dniu pracy od rana do wieczora przerwa 15min z zegarkiem w ręku, jeśli przekroczyłaś ten czas nawet i minutę to regionalna potrafiła wysłać meila że przerwa to 15min :) wieczne krzyki i pretensje regionalnej że za mały obrót, że to nasza wina, że nie potrafimy klienta obsłużyć ani mu nic wcisnąć.. Jakieś 'egzaminy' przy klientach aby cię publicznie zdeptać że czegoś nie wiesz a przecież szkoleń brak :) każda wizyta regionalnej która nawiedzala nas nawet 2razy w tygodniu kończyła się ogromnym stresem a nawet płaczem bo po prostu jesteś mieszany z błotem. Od paru miesięcy chciałam się zwolnić, ale zrobili to za mnie jesienią. Przyszlam sobie do pracy a regionalna (Estera) przyjechała i w obecności kierowniczki sklepu (która też już o tym dawno wiedziała) powiedziała mi prosto w oczy że się nie nadaję do pracy, że odstaję od grupy i mają lepsze na moje miejsce. I że mam wybór- albo miesięczne wypowiedzenie ale w świadectwie pracy mi wpiszą jakieś świństwo (bo przecież bez powodu umowy nie mogą uciąć ;) ) albo zwalniam się natychmiast. Zwolniłam się bo i tak wypowiedzenie by mi nic nie dało. I nie mogłam po prostu na tą bladź patrzeć. W czasie pandemii zwolnienie pracownika to naprawdę szczyt (usunięte przez administratora) Do tego na drugi dzień się dowiedziałam, że na moim miejscu pracuje siostra kierowniczki krajowej, także co tu dużo mówić :) nienawidzę tego sklepu i całego ich kierownictwa. Od tamtej pory nie robię tam zakupów.

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Jawa Radliński Szymanek sp.j.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Nie polecam
Były pracownik
@Pytanie

Nadgodziny są płacone jak za normalną godzinę. Wiec nie warto, a jak już musisz zostać to lepiej odebrać już te godziny co się (usunięte przez administratora)

xx
Były pracownik
@Pytanie

I odbiory i zapłacone, ale trzeba sobie tego przypilnować bo mi się zdarzyło kilka razy, że pomimo maila o nadgodzinach do regionalnej nie zostały one wypłacone. Oni mogli zapominać i popełniać błędy, a tobie za każde potknięcie masz zabieraną premię.

Paulina
@xx

Czyli w sumie za co w Jawie premia może zostać zabrana? Możesz podać jakieś przykłady? Czy często się to zdarza? Jest zabierana wtedy cała kwota czy tylko jej część?

K
Były pracownik
@Paulina

Nawet za brak makijażu.

Janusz
@K

Mówisz poważnie? A odchodząc od tej kwestii - powiesz mi jaka atmosfera panuje w Jawie? Jakie są relacje między pracownikami? A jak z szefostwem? :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym trzeba się wykazać, aby pomyślnie przejść proces rekrutacyjny w firmie Jawa Radliński Szymanek sp.j.? Na co pracodawca kładzie nacisk: doświadczenie, umiejętności, wiedzę, a może osobowość? Opisz swoje doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Kierownik Drogeria Jawa Dobre Miasto
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Justyna
Były pracownik

Rotacja w biurze spora. Ludzie odchodzą ,bo nie czują się częścią tej firmy. Pseudokierownicy traktuja ludzi jak koniecxne zlo. Wlasna opinia nie mile widziana, ale jak.wiesz jak obejsc przepisy by powiekszyc kieszenie prezesow- mile widziane. Jak również dlatego iż brak jest podwyżek i awansów . Prym oczywiście wiodą premie na umowę zlecenia zamiast zapłacić pracownikowi wraz z pensja. No i te oceny pracownicze - rodem z korporacji szkoda ze nie wypłaty. Socjal w postaci opieki medycznej to żaden rarytas. Osobiście można dojść do wniosku iż jest die glupsxym przebywając wśród takich osób. Odradzam.

Rama
Były pracownik

No niestety ale osoby tam pracujące piszą prawdę. Jeżeli plan sklepu nie zostanie zrealizowany to premie zgarnia Regionalny Kierownik. Co do atmosfery to jeżeli regionalnej powie się prawdę to z zawzietoscia komara znajduje błędy i wywala. Tak jest w sklepach. Oczywiście nie każda to meduza , ale Est.era szczególnie złośliwa. Szkoleń brak, pakietu socjalnego tez. Pensja najniższa krajowa dla kasjera. Kierownik o 600zl więcej oczywiście brutto.

1
Xdeaooa
Pracownik

Praca w drogerii jest bardzo fajna. Kontakt z klientem oraz mega zespół angażuje :)

Daria

A wystarczy być dobrym pracownikiem któremu chce się pracować a nie byłoby powodu do narzekania, polecam firmę

Były pracownik
Były pracownik
@Daria

Tak sie składa, ze pracowitość nie gwarantuje pracy w tej firmie. Tu raczej liczą się układy. Jesli pracujesz, a nie spodoba się komuś ze starszej ekipy twoja osoba lecisz bez mrugnięcia okiem.

......
Kandydat
@Daria

Żart jakiś... u mnie cały zespół pracował bardzo dobrze. Z kasą lecieli w .... po prostu traktowanie na poziomie szmaty do podłogi i spiski kierowniczki. Można wiele zarzucić i dowody też są

xx
Były pracownik
@Daria

Nawet jak się chce pracować to nikt tego nie doceni. Pracowałam kilka lat i to jak potraktowano całą ekipę na końcu współpracy pozostawia wiele do życzenia.

ktoś
Były pracownik

Zarobki na stanowisku kierownika bardzo marne. Premie śmieszne, a plany takie, że mało kiedy dało się je wyrobić. Kierownik regionalny kłamał jak z nut do samego końca współpracy. Najważniejsze były tabelki i z miesiąca na miesiąc było ich coraz więcej. Jak zaczynałam pracę było całkiem fajnie. Trwało to kilka miesięcy i się skończyło. Awansowało się za pomidorki dla kierownika regionalnego i za wchodzenie w(usunięte przez administratora). Jak się człowiek odezwał bo chciał coś wywalczyć dla swojego personelu zostawał szybko zgaszony. Jak się próbował postawić to za każdym razem zostało ucinane z premii, która i tak była śmieszna. Socjal zerowy. Szkolenie jedno na rok może się zdarzy. Ogólnie zmarnowane lata w ty miejscu. Nie polecam. Nie przespałam przez nią wiele nocy i wylałam sporo łez. Jedynym pozytywnym aspektem był dział kadr i księgowości. Wszystkie dokumenty i wypłaty na czas no i dziewczyny mega miłe chociaż nie wiem czy się coś nie pozmieniało bo już długo nie pracuję.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Jawa Radliński Szymanek sp.j.?

M
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jaka kierowniczke trafisz. Jako klient wygląda super. Ale wchodząc wewnątrz dopiero poznaje się smaczki i faworyzacje pupilków kierowniczki. Dlatego opłaca się wazelina. Ale to jak wszędzie. W czasie pandemii lepiej nie dyskutować.

Masakra
Pracownik

Cała ta firma to jest porazka

Kejti
Były pracownik

Nie polecam pracy w tym miejscu. Nie dość że jest się traktowanym jak śmieć przez kierownika to atmosfera i relacje mowią same za siebie. Najniższa krajowa i oczekują traktowania pracy jakby to był własny biznes???? Kochani jaka płaca taka praca. Mobing tam gra główna role i potwierdzi to nie jedna osobą pracującą tam obecnie bądź poprzednio. Oszuści oszuści oszuści Na początku wyjdaje się fajnie.

Klaudia
Klient
 Pytanie
@Kejti

Przy etacie 3/4 dają najniższą krajową? Jak to wygląda finansowo przy niepełnym etacie?

Były pracownik
Pracownik
@Klaudia

1600 netto

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam, zwalniają z dnia na dzień bez podania przyczyny. Kombinacje z umowami, na początek zamiast okresu próbnego umowa zlecenie. Kasjer dostaje 3/4 etatu i marne pieniądze, nie ma szans na pełny etat, nie dajcie się na to nabrać. Tam często się dziewczyny zmieniają i o czymś to świadczy. Atmosfera bez komentarza...

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda temat awansu w Jawa Radliński Szymanek sp.j.? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Kasjerka?

NNN
Były pracownik

Ewentualnie awans na więcej obowiązków,za te same pieniądzę albo najlepiej za uciętą premie.

.................
Klient

Fajny asortyment i promocje. Obsługa fatalna ... kiedyś się robiło przyjemniej zakupy. Pani blondynka też mogłaby być milsza Wszystkie panie zachowują się jakby pracowały tam za karę .... Drogie Panie nie ma już czasu PRL

Julka
Klient
 Pytanie

Witam jakie są zarobki brutto? i jak wygląda z premią ? czy firma daje jakieś dodatki typu bony, karty przedpłacone itp na święta czy nie ma nic

Nie polecam
Były pracownik
@Julka

Nie ma żadnych bonów, kart i nic z tych rzeczy. „Premie” są w zależności od wyrobionego budżetu a jak nie jest wyrobiony to bierze sobie wszystko regionalna :)

Karol
Klient
 Pytanie

Godzina 20:43 sklep czynny do 21 a ja nie mogę wejść do sklepu i kupić szamponu do włosów. Rozumiem że trzeba zamknąć dzień ale żeby tyle przed czasem?..... a Panie siedzą i smieszkują, może trzeba zmienić godziny otwarcia sklepu 10-20:40.

1
Ania 94
Klient
 Pytanie

Byłam stałym klientem tej drogerii ale niestety odechciewa się robienia tam zakupów. Dziewczyny sztucznie się uśmiechają i drwią sobie z klientów łącznie z Panią kierownik a tak chyba nie powinno być. Od razu widać kto jest nowym pracownikiem po traktowaniu pracowników z większym stażem. Tam się jakoś dobrze nie dzieje non stop zmieniają się dziewczyny chyba coś więc nie gra ... Byłam świadkiem jak 2 dziewczyny kilka dni temu otwieraly sobie perfumy z górnej półki do których bodajże nie było testera i potem klient ma kupić taki produkt? Żenada i dno

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w tym miejscu, zaczynając od kasjera po kierownika. Kasjer otrzymuje najniższa krajowa (poza Warszawą, tam jest trochę więcej) + śmieszne premie targetowe (których zazwyczaj sie nie wyrabia). Kierownik? Haha, wypłata kierownika nie jest adekwatna do zakresu obowiązków. Ta firma powinna nazywać się "wypełnij tabelkę". Aspirują do miana "najlepszej sieci drogerii w pl" a nawet nie dorównują do standardów hebe. Nie ma klientów? Wina pracownika. Nie ma obrotu? Wina pracownika. Wymagają profesjonalnej obsługi klienta nie robiąc pracownikom szkoleń. Sam pan dyrektor Radliński twierdzi że nie ma ludzi niezastąpionych i z dnia na dzień potrafią wymienić cały personel. Kierownik regionu mazo, pani E., to karierowiczka nie znosząca sprzeciwu. Gdy nie ma racji i tak upiera się przy swoim. Na zakończenie : jeśli chcesz sobie zszargać nerwy i być (usunięte przez administratora) - kandyduj. Jeśli nie - wszędzie lepiej niż tam!!!!!

Standardy różowej konkurencji
Klient
 Rekomendacja
@Były pracownik

Chyba niestety nie masz pojęcia, o tym jak wyglądają standardy Hebe, wiec spieszę z pomocą ;) Bede opisywać prace na najniższym stanowisku konsultanta - wynagrodzenie to najniższa krajowa, a obecnie w czasach pandemii nawet tyle nie wychodzi, a jedyne 1500zl netto. Zakres obowiązków taki, ze w normalnej firmie zatrudniono by kilka osób na różne stanowiska. Chociażby w rossmannie maja 3 różne stanowiska na to, co my robimy. Nie dość, ze mamy targety na WSZYSTKO - od promocji na kasie, przez marki dostępne na wyłączność (z pielęgnacji twarzy, wlosow), marki własne Hebe, make up, zapachy, dodatkowe targety na jeden produkt np konkretny tusz, po nawet zakładanie aplikacji - to w między czasie „konsultacji” trzeba robić dosłownie 5 rzeczy na raz. Na każdej zmianie, na ktorej nie ma kierownika, zwykły konsultant ma być osoba funkcyjną wykonująca wszystkie papierowe, biurowe sprawy, które należą do obowiązków kierownika - w tym również robienie zwrotów produktów do producenta, robienie przerzutów towaru na na inne sklepy, przygotowywanie promocji od A do Z, czyli zmiana wszystkich dodatkowych ekspozycji (a nie wiem, czy zauważyłaś w Hebe jest tego od groma, dosłownie jak na jakimś straganie), sprawdzanie maili, wysyłanie durnych tabelek z analizami, kontrolowanie budżetu, ogólnej sprzedaży. Oprócz tego jak mamy dostawę to jej przyjęcie, przygotowanie całej sterty papierów, przyjęcie w systemie no i oczywiście rozładowanie kilku palet samemu. Samemu, bo na zmianie jesteśmy we dwie osoby - jedna na sali sprzedaży, zazwyczaj nie może odejść od kasy, bo cały czas są klienci, druga cały czas w biurze. W między czasie wpadną zamówienia internetowe do zrobienia (bo od czasu pandemii nie zajmuje się tym nikt w centrum, tylko wykonują to zwykle sklepy), czasami jest ich 30 do zrobienia, w tym 15 ekspresowych, które trzeba zrobić w przeciągu 15 minut, od kiedy dostaniesz powiadomienie. Zamówienia trzeba robić od zera do dokładnego spakowania i zamówienia kurierów. Dalej - promocje mamy co chwila nowe, wymyślają takie na 2 dni i ciagle trzeba ściągać jakieś ceny lub wkładać nowe. Na jedna promke poświęcamy mniej więcej całe 3 dni pracy, w tym jeden siedzimy do godziny 23 lub 24. W okresie listopad grudzień mamy promka na promce, wiec na sklepie poza obsługa klienta zajmujemy się ciagle promkami. Dostawy nie są ruszane w ogóle, bo nie ma kiedy, zalega nam czasami po 6 palet - cześć wywozimy już na sklep, bo na magazynie już się nie mieści. Wracając jeszcze do konsultacji i targetow - poza jednym szkoleniem wprowadzającym po rozpoczęciu pracy nie mamy ŻADNYCH innych szkoleń. Tyle, co wiemy prywatnie tyle nasze. Niektóre dziewczyny przyjmowane nie maja pojęcia o kosmetykach, bo nie maja wykształcenia w tym kierunku ani nawet się aż tak tym nie pasjonują, po prostu przyszły do tej pracy jak do pracy w markecie. Stad nie dziwne, ze później wciskają komuś produkty, które mogą mu zaszkodzić, a nie pomóc. Nie ma również czasu na robienie porządku - jeśli przyjrzałabys się dokładnie w wielu Hebe zalega tak ogromny kurz, brud i (usunięte przez administratora) ze to jest tragedia! Hebe jest świetne w tworzenie pozorów i kreowaniu się na druga Sephore i drogerie wyjątkowa, wyszukana i tylko dla prawdziwych pasjonatek, PROFESJONALISTÓW (to słowo jest wałkowane do znudzenia), a tak naprawdę to druga Biedronka (w końcu ta sama firma), tylko ze z gorszymi warunkami zatrudnienia, niższa pensja i większym zakresem obowiązków. Zanim się tu zatrudniłam, myślałam, ze Hebe to praca marzeń - będę mogła zdobyć doświadczenie w malowaniu klientek (w ogłoszeniu o prace jest to jeden z obowiązków), będę dobierać kompletna pielęgnacje itp. Jak mnie przyjęto czulam się jakbym pana Boga za nogi złapała. Moje koleżanki mówią tak samo. Ta praca to największe życiowe rozczarowanie... Jak skończy się lockdown, uciekam gdzie się da. Już nawet najzwyklejsza praca w markecie jest lepsza od tego, bo dostaniesz przynajmniej najniższa krajowa (a w wielu miejscach nawet więcej) i nie będziesz musiała latać za klientem i wciskać mu wszystkiego jak na targu. Także tak naprawdę wyglada praca w Hebe, mam nadzieje, ze wiele Ci rozjasnilam i skutecznie odradziłam, jeśli przyszłoby Ci do głowy składać tam CV

Rufi
 Rekomendacja

Wszystkich nie uda się zadowolić ale sądzę, że mamy dobrą firmę i warto to szanować bo czas mamy bardzo niespokojny!

Zostaw merytoryczną opinię o Jawa Radliński Szymanek sp.j. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Jawa Radliński Szymanek sp.j.
2.5/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Kazimierza Gierdziejewskiego 7
    02-495 Warszawa
  • NIP: 5223001335 REGON: 146395940 KRS: 0000440536
Jawa Radliński Szymanek sp.j.