Zwolniony 03.05.2021 00:44 Witam jak wiadomo dużo opini o firmie jest tu pousuwanych wiec nie liczę ze moja przetrwa Jedyny plus tej firmy to tygodniówki (które nie zawsze są w ciągu tygodnia na koncie No ale w większości przypadków) Na minus Zwracanie sie do ludzi misiaczki Brak szacunku do czasu wolnego pracownika (firma wymienia sprzęt przyjedź se po pracy odebrać komputer i obowiązkowo zabierz jeszcze monitory bo przecież musisz, nieważne ze masz swoje w domu) Karty zadań za oceny klientów ? Wszystko super szkoda tylko ze większość ocen jest nieuzasadniona i najczęściej klienci oceniają paypal a nie twój wkład jako pracownika I co później ? Później zwolnienie bo to juz kwestia farta czy uda ci sie pozytywnie ogarnąć kartę zadań Wiec w ogólnym skrócie zero jakiegokolwiek odczucia stabilizacji czy tego ze będę miał prace za tydzień czy za miesiąc Każde święto pracuj i nie ze lepsza stawka musisz bo jak na l4 pójdziesz to nie masz premii za dany miesiąc 3 minuty przerwy na godzinę pracy A jak powiesz ze cos ci nie odpowiada to zasłanianie sie tym ze przecież dużo czasu zaoszczędza sie na pracy zdalnej wiec nie sap bo jeszcze cie zwolnimy
Mieliście jakieś podwyżki?
Myślę, że obecna epidemia bardzo zweryfikuje takich maruderów. Firma jest ok!
Pracowałem kiedyś i odradzam. Namawianie na słabą ofertę, plotki wśród pracowników, generalnie kiepska atmosfera. Jeśli komuś się podobało w przedszkolu, gdzie wszyscy wpadają na siebie bez poszanowania przestrzeni osobistej drugiego człowieka to polecam, w innym przypadku szczerze odradzam.
@alicjaaa co to za wymagania AHT i DSATu ? Pierwsze słyszę.
Witam, pracowałam w APS jako konsultant na infolinii Play. Praca mi się bardzo podobała i planowałam tam pracować dłużej niż 3 tygodnie - dokładnie tak. Przyszłam do pracy, przygotowałam stanowisko, a tu wypowiedzenie natychmiastowe. Powodem tego było niespełnianie wymagań, czyli- AHT i DSATu, mimo iż poprawiłam wyniki nie dostałam kolejnej szansy, a wczesniej nawet ostrzeżenia o możliwości zwolnienia z pracy. Śmiech i kpina jak traktowani są tam normalni pracownicy. Zwykła masówka i traktowanie ludzi jak rzeczy, które można wyrzucić. Słyszałam wiele przykrych historii jakie konsultanci robili, i jak się odzywali do klientów i nie zostali zwolnieni. Jednak w tej firmie liczy się tylko to, żeby spełniać warunki długości czasu rozmów i ocen. Nie zwraca się tam uwagi na to, czy klient uzyskał pomoc i odpowiedz na pytanie, ważne żeby jak najszybciej się rozłączył i wysłał ocenę 6 po zakończeniu rozmowy. Jeśli pójdziecie tam do pracy, nie zdziwcie się jak szybko możecie jej nie mieć. Pozdrawiam.
@qwerty a jak dokładnie ta premia wygląda, dlaczego ona w ogóle zmienia się co miesiąc, wiadomo? Troche to dziwne, żeby co miesiąc było inaczej, macie wtedy pisne aneksy czy jak to wygląda potem, co miesiąc nowy aneks czy jest to tak zapisane, że po prostu raz ją wyrobisz a raz nie? Mam nadzieje, że chociaż macie podstawę jakąś?
Witam, pracuję dokładnie dla sieci PLAY na utrzymaniu. Nie polecam tam pracy, ponieważ mimo grafiku jaki oddajemy zdarza się, że brakuje miejsc dla pracowników i zostają odprawieni do domu, lub czekają na miejsce kilka godzin za darmo. Często też jak już znajdzie się miejsce to nie ma słuchawek, a wiadomo, że w pracy konsultanta w call center to podstawa. System motywacyjny (premia) jest zmieniany średnio co miesiąc jak zobaczą, że ktoś ma za dużo jest zmieniony tak, żeby coraz mniej ludzi mogło tą premie wyrobić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arvato APS?
Zobacz opinie na temat firmy Arvato APS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arvato APS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!