Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Łódź

gość

Witam, wybieram się niedługo na rozmowę do firmy czy wiecie jak wyglądają zarobki oraz czy można liczyć na dodatkowe benefity np. kartę sportową?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gg

też chętnie posłucham o pracy w Łodzi, bo mam za kilka dni iść na szkolenie i nie wiem czy warto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xxx

pole na minus, na wielki minus, tak samo jak spotkasz się z określeniem firma kogucik. W wielkim skrócie oznacza to np. że co innego mówią a co innego robią, kantują, więcej pisał nie będę bo licho nie śpi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dział HR
@xxx

Wszelkie niejasności związane z wypłatą wynagrodzeń prosimy zgłaszać na adres: wynagrodzenia@voicecc.pl. Serdecznie pozdrawiamy, Dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ada

Żenada, nie płacą, warunki są śmieszne, kierownicy drą się gdy rozmawiasz z klientami... Kto to widział. Kompletnie żenująca firma "krzak". Nikomu nie życzę tam trafić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dział HR
@ada

Wszelkie niejasności związane z wypłatą wynagrodzeń prosimy zgłaszać na adres: wynagrodzenia@voicecc.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
lola

Żależy na który projekt się trafi- ja akurat jestem na ubezpieczeniach i nie narzekam. Na godzinę pracy 6 min przerwy,przerwy się kumulują. Elastyczny grafik, spoko liderzy (nigdy nie robią problemów jak musisz wyjść albo jesteś chory) kasa terminowo(na szkoleniu mówią,że dzień wcześniej trzeba podpisać rachunek) jeżeli ktoś szuka pracy na jakiś czas to polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Pracowałam w voice. Ogólnie atmosfera jest bardzo fajna. Chociaż no parę osób jest dość nie ciekawych ale trzeba olewać i robić swoje. Stawki nie sa za wysokie ale dobre jest to że ma się elastyczny grafik. Przerwy co godzinę 10 minut. No ale lekka monotonia.Ale ogólnie jest w porządku nie ma co aż rak narzekać Zawsze warto próbować i mogę polecić tą firmę. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Diana

(usunięte przez administratora) Masz obowiązek podwyższać im koszty i pakiety, ale NIE MASZ PRAWA ich zmniejszyć. Tak właśnie nc+ traci klientow. Liderzy po skończonym ledwo liceum drą się, przekrzykują klienta i każą wchodzić Ci jemu w zdanie. Generalnie dno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

kto jest najgorszym koordynatorem? I czy my mamy jeszcze takie stanowiska ???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

(usunięte przez administratora) najgorszy koordynator! nienawidze go, (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
strus

tak placone jak zrobisz 161h

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

jezeli chodzi o firme to jest to swietne miejsce na zdobycie doswiadczenia, zarobki tez nie sa zle jezeli tylko chce wam sie pracowac. Jezeli ktos przychodzi z przeswiadczeniem ze posiedzi sobie 8 godzin i tyle to nie polecam. normalne ze trzeba dac cos z siebie. szkolenia bardzo duzo daja jesli chodzi o rozwoj osobisty. projekty sa rozne jezeli chcecie sie duzo nauczyc z technik sprzedazy to polecam nc+, pomocni Liderzy i najlepszy Kierownik. pracuje juz 9 miesiac...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monik

Podzielam wpelni Twoje zdanie,Cyfra+(teraz NC+)Liderzy i "Szefowa"to najlepsza sprawa,jaka mogla nas spotkac...Buziaki dla wszystkich NC+ DO DZIELA!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henio

A ja pracowałem na samym początku w VCC i nie mam porównania z tym co jest teraz ale kiedyś kierownictwo było super. Zawsze był czas na rozmowę z pracownikiem, ludzkie podejście. Owszem jak w każdej firmie jest ciśnienie na wynik i każdemu kto tego nie rozumie proponuję otwarcie własnej działalności. Ciekawe jak byście wtedy walczyli o kasę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niki

Witam :) A kiedy jest podpisywana umowa ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bob

Praca łatwa-fakt, atmosfera- masakra, konsultanci- rozni ludzie, lepsi gorsi, LIDERZY- smiech! brak wiedzy ,zle podejście, pomoc na pokaz przed ''nowym narybkiem'', (usunięte przez administratora).OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM....wstyd przyznać staz pracy-rok

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edg

Widze pozmieniało się troche od czasu kiedy ja pracowałem, widzialem że podpisali umowe z jakąś firmą ubezpieczeniową i oferują nawet umowę o prace - wow ; ) Za moich czasów zlecenie, 6,50 na ręke i ucinana prowizja. Praca rzeczywiście stresująca, presja jest głównie ze strony liderów, gdyby nie to oczywiście było by pięknie. Konsultanci są super, godzinka przerwy, naprawde takich ludzi jak w VCC nie poznałem nigdzie. Polecam spróbować, dzięki temu że tam pracowałem mam teraz bardzo dobrze płatną prace w Call Center.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
og

A mi sie podoba ;) pracuje na projekcie t-mobile i nie narzekam ani na liderow ani na atmosfere :) ludzie spoko fakt ze czasem glowa boli ale da sie wytrzymac :) pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
damian

Arturo nie ma sie co cieszyc bo tam nawet twój pies by dostał propozycje pracy, idź i popracuj, ja nie miałem problemów z dostosowaniem grafiku ale to jest firma starter , kariery tu nie zrobisz, liderzy niekompetentni, średnia wypłata 800-1000zł.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
donqutas

szukają kierownika projektu na pewno zgłosi się na stanowisko jakiś kolejny (usunięte przez administratora) co słoma z butów wystawać będzie.....bo kto normalny pójdzie tam robić nawet jako kierownik??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy Tu

pracowalem w fabryce na (usunięte przez administratora)produkujacej maszynki do golenia oraz na budowie,. zrezygnowalem z tych prac, sadzac, ze VCC bedzie dla mnie rajem... po 2 miesiacach wrocilem na budowe... polecam wszystkim

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii