Witam, wybieram się niedługo na rozmowę do firmy czy wiecie jak wyglądają zarobki oraz czy można liczyć na dodatkowe benefity np. kartę sportową?
też chętnie posłucham o pracy w Łodzi, bo mam za kilka dni iść na szkolenie i nie wiem czy warto?
pole na minus, na wielki minus, tak samo jak spotkasz się z określeniem firma kogucik. W wielkim skrócie oznacza to np. że co innego mówią a co innego robią, kantują, więcej pisał nie będę bo licho nie śpi...
Wszelkie niejasności związane z wypłatą wynagrodzeń prosimy zgłaszać na adres: wynagrodzenia@voicecc.pl. Serdecznie pozdrawiamy, Dział HR
Żenada, nie płacą, warunki są śmieszne, kierownicy drą się gdy rozmawiasz z klientami... Kto to widział. Kompletnie żenująca firma "krzak". Nikomu nie życzę tam trafić.
Wszelkie niejasności związane z wypłatą wynagrodzeń prosimy zgłaszać na adres: wynagrodzenia@voicecc.pl
Żależy na który projekt się trafi- ja akurat jestem na ubezpieczeniach i nie narzekam. Na godzinę pracy 6 min przerwy,przerwy się kumulują. Elastyczny grafik, spoko liderzy (nigdy nie robią problemów jak musisz wyjść albo jesteś chory) kasa terminowo(na szkoleniu mówią,że dzień wcześniej trzeba podpisać rachunek) jeżeli ktoś szuka pracy na jakiś czas to polecam.
Pracowałam w voice. Ogólnie atmosfera jest bardzo fajna. Chociaż no parę osób jest dość nie ciekawych ale trzeba olewać i robić swoje. Stawki nie sa za wysokie ale dobre jest to że ma się elastyczny grafik. Przerwy co godzinę 10 minut. No ale lekka monotonia.Ale ogólnie jest w porządku nie ma co aż rak narzekać Zawsze warto próbować i mogę polecić tą firmę. Pozdrawiam
(usunięte przez administratora) Masz obowiązek podwyższać im koszty i pakiety, ale NIE MASZ PRAWA ich zmniejszyć. Tak właśnie nc+ traci klientow. Liderzy po skończonym ledwo liceum drą się, przekrzykują klienta i każą wchodzić Ci jemu w zdanie. Generalnie dno.
kto jest najgorszym koordynatorem? I czy my mamy jeszcze takie stanowiska ???
(usunięte przez administratora) najgorszy koordynator! nienawidze go, (usunięte przez administratora)
tak placone jak zrobisz 161h
jezeli chodzi o firme to jest to swietne miejsce na zdobycie doswiadczenia, zarobki tez nie sa zle jezeli tylko chce wam sie pracowac. Jezeli ktos przychodzi z przeswiadczeniem ze posiedzi sobie 8 godzin i tyle to nie polecam. normalne ze trzeba dac cos z siebie. szkolenia bardzo duzo daja jesli chodzi o rozwoj osobisty. projekty sa rozne jezeli chcecie sie duzo nauczyc z technik sprzedazy to polecam nc+, pomocni Liderzy i najlepszy Kierownik. pracuje juz 9 miesiac...
Podzielam wpelni Twoje zdanie,Cyfra+(teraz NC+)Liderzy i "Szefowa"to najlepsza sprawa,jaka mogla nas spotkac...Buziaki dla wszystkich NC+ DO DZIELA!!!
A ja pracowałem na samym początku w VCC i nie mam porównania z tym co jest teraz ale kiedyś kierownictwo było super. Zawsze był czas na rozmowę z pracownikiem, ludzkie podejście. Owszem jak w każdej firmie jest ciśnienie na wynik i każdemu kto tego nie rozumie proponuję otwarcie własnej działalności. Ciekawe jak byście wtedy walczyli o kasę.
Witam :) A kiedy jest podpisywana umowa ?
Praca łatwa-fakt, atmosfera- masakra, konsultanci- rozni ludzie, lepsi gorsi, LIDERZY- smiech! brak wiedzy ,zle podejście, pomoc na pokaz przed ''nowym narybkiem'', (usunięte przez administratora).OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM....wstyd przyznać staz pracy-rok
Widze pozmieniało się troche od czasu kiedy ja pracowałem, widzialem że podpisali umowe z jakąś firmą ubezpieczeniową i oferują nawet umowę o prace - wow ; ) Za moich czasów zlecenie, 6,50 na ręke i ucinana prowizja. Praca rzeczywiście stresująca, presja jest głównie ze strony liderów, gdyby nie to oczywiście było by pięknie. Konsultanci są super, godzinka przerwy, naprawde takich ludzi jak w VCC nie poznałem nigdzie. Polecam spróbować, dzięki temu że tam pracowałem mam teraz bardzo dobrze płatną prace w Call Center.
A mi sie podoba ;) pracuje na projekcie t-mobile i nie narzekam ani na liderow ani na atmosfere :) ludzie spoko fakt ze czasem glowa boli ale da sie wytrzymac :) pozdrawiam
Arturo nie ma sie co cieszyc bo tam nawet twój pies by dostał propozycje pracy, idź i popracuj, ja nie miałem problemów z dostosowaniem grafiku ale to jest firma starter , kariery tu nie zrobisz, liderzy niekompetentni, średnia wypłata 800-1000zł.
szukają kierownika projektu na pewno zgłosi się na stanowisko jakiś kolejny (usunięte przez administratora) co słoma z butów wystawać będzie.....bo kto normalny pójdzie tam robić nawet jako kierownik??
pracowalem w fabryce na (usunięte przez administratora)produkujacej maszynki do golenia oraz na budowie,. zrezygnowalem z tych prac, sadzac, ze VCC bedzie dla mnie rajem... po 2 miesiacach wrocilem na budowe... polecam wszystkim
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 5 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.