Po obejrzeniu kryptonim szef w tvp stwierdzam że macie miodzio w tej pracy Bierzecie pracownika ( tu przebraną kadrową) która nie ma pojęcia o wymianie opon, wymianie filtra w aucie, nie wie jak wygląda silnik w aucie i daje radę... U was nie potrzeba żadnych kwalifikacji żeby być zatrudnionym a klient? kogo on interesuje...
Zgadza sie, nie zarobisz wiecej jak 2 robiąc im najlepsze statystyki. Nowi przez kilka lat mniej. Wszyscy bez premii bo to obiecanki cacanki. Świetna szkoła dla początkujących zarówno warsztat i sklep. Naucz sie u nich i nie wyprowadzaj się od rodziców a potem zmień firmę bo podstawy juz masz.
Ja pracuję w tej firmie ponad 8 lat i nie zarabiam 2tys a w ostatnim czasie zwolniło 3 ludzi z recepcji...kadra kierownicza jest straszna i o wszystko obwinia pracowników nawet za rzeczy które miały miejsce podczas ich nieobecności w racy
Witam Koledzy i Koleżanki ...postanowiłem napisać by przestrzec was przed warsztatem Nor Auto w Markach pod Warszawą ...miła obsługa to tylko przykrywka...bardzo się na nich przejechałem :grrr: , robiłem u nich sprzęgło + wykonane w innym zaprzyjaźnionym warsztacie : czyszczenie skrzyni, nowe łożyska, nity , uszczelniacze etc. . W Nor Auto w poduszkę skrzyni wkręcili mi za długie śruby co symulowało uszkodzoną poduszkę , po jej wymianie na nową! problem powrócił po 1 dniu , postanowiłem pojechać do znajomego z innego warsztatu od skrzyni ( który zdiagnozował za długie śruby ) oraz zlał jakiś zielono czarny szlam , który miał być nowym olejem do skrzyni z Nor Auto ( przejechałem od wymiany 500 km ) . Cały wątek był opisany tutaj , gdyby ktoś był ciekawy : (usunięte przez administratora)
Witam Koledzy i Koleżanki ...postanowiłem napisać by przestrzec was przed warsztatem Nor Auto w Markach pod Warszawą ...miła obsługa to tylko przykrywka...bardzo się na nich przejechałem :grrr: , robiłem u nich sprzęgło + wykonane w innym zaprzyjaźnionym warsztacie : czyszczenie skrzyni, nowe łożyska, nity , uszczelniacze etc. . W Nor Auto w poduszkę skrzyni wkręcili mi za długie śruby co symulowało uszkodzoną poduszkę , po jej wymianie na nową! problem powrócił po 1 dniu , postanowiłem pojechać do znajomego z innego warsztatu od skrzyni ( który zdiagnozował za długie śruby ) oraz zlał jakiś zielono czarny szlam , który miał być nowym olejem do skrzyni z Nor Auto ( przejechałem od wymiany 500 km ) . Cały wątek był opisany tutaj , gdyby ktoś był ciekawy : forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=181&t=396773
poza Warszawą dostaniesz 1700 zł maks. netto na początek, czyli polskie standardy "bez kokosów".
Skorzystałem ostatnio z usługi wymiany oleju.Korzystałem już drugi raz bo dwa lata temu bylem z niej zadowolony.Teraz raczej nie.Nie chodzi o samą wymianę bo to usługa prosta,a zwykły kierowca majac ku temu warunki sam sobie olej wymieni.Chodzi mi o podejście do klienta i zamówionej usługi.Prosiłem aby olej wymienił mi pracownik który robił mi to otatnim razem.Niestety niby ten pracownik był ale nadzorował innego który chyba dopiero się uczył.Nie wiem zatem czy usługa została wykonana prawidłowo czy nie.To dopiero się okaże po czasie tylko stres pozostaje.Jednym słowem nie polecam!Norauto jak widzę się "zepsuło".Mogą to być skutki takiego traktowania pracowników jak w komentarzach powyżej.Czas mi więc znależć nowy warsztat.
Gdybyś miał odrobinę rozumu nie pisałbyś takich głupot, to że nie wymieniała ci osoba, którą chciałeś nie znaczy że ktoś się uczył, a drugi go nadzorował. Po prostu zwykła rozmowa między kolegami. Ale to tak jest jak ktoś się nudzi, posiada niewielki mózg i pisze taka opinie tylko żeby pisać.
Strata czasu, jak i dla mechanika jak i dra pracownika na sklepie. Firma oferuje bardzo niskie wynagrodzenia, praca 7 dni w tyg w tym weekendy. Brak możliwości rozwoju, niby piszą coś na ten temat, ale uwierzcie mi, tam nie ma żadnych szkoleń, człowiek stoi w miejscu i się pogrąża, rynek się rozwija a ty stoisz w miejscu. Mówię to jako były pracownik, który po paru latach wyrwał się z tego kołchozu i teraz widzi różnicę.
Pojawiły się ogłoszenia o pracę do księgowości w Warszawie, mógłby ktoś napisać czy jest ok? czy lepiej szukać gdzie indziej:)
Zgadzam się. Mechanik ma płacone od godziny, nie od obrotu. Brak premii miesięcznych/kwartalnych/rocznych. Plus to pewna wypłata co miesiąc, większość pracowników jest szczupła (żart). 20 zł napiwku przed wykonana pracą zapewne poprawi jakość usługi. Duzo pracowników sezonowych, świeżych co się "uczą" na Twoim samochodzie. Maksymalnie jako mechanik z kilkuletnim stażem to ok. 2200 zl netto. Malo osób zarabia powyżej 2000. Większość ok. 1600-2000 zł.
"20 zł napiwku przed wykonana pracą zapewne poprawi jakość usługi." Sorry ale to jakiś żart i do tego mało śmieszny. Jak jedziesz do mechanika to masz mieć naprawione auto za konkretny pieniądz, ale problemy z płacą to jest sprawa pomiędzy mechanikiem i jego pracodawcą. Jak mechanik jest niezadowolony niech przejdzie do innej firmy, a nie próbuje wymusić jakiś nowy standard obsługi klienta, polegający na przekupywaniu go drobnymi, żeby raczył "poprawić jakość obsługi". Każdy pracuje na opinię firmy, jak źle pracujesz, to klient już do ciebie nie przyjedzie i firma straci. A tworząc nową tradycję łapówkarską sprawiasz, że po jakimś czasie nikt kto przyjedzie i nie da ci w łapę nie zostanie należycie obsłużony. Sam pomysł to jakaś paranoja.
Jak już ktoś wcześniej pisał: "Jaka płaca taka praca". Po co zmieniać pracę? Jest minimum socjalne...jest minimum wydajności.
NIE POLECAM JAKO PRACODAWCY - Jaka płaca taka i praca. Mechanik nie ma płacone od pracy czy od obrotu ( wypłata głodowa ) więc nie dziwcie się że wymiana oleju trwa godzinę ! wymiana żarówki pół godziny. Jak bym miał płacone od pracy to i bym zrobił szybko aby wsiąść kolejny samochód i coś zarobić a nie wsiąść na rękę 1700 - polityka firmy jest taka że klient któremu się śpieszy. W norauto nic = nie przyśpieszy , chyba że podejdziesz do mechanika tak jak w kościele do księdza. Masz szybki i porządny serwis. ( co do ręki to od ręki ). Na sklepie chłopaki mają pensje poniżej głodowych. Bez możliwości dorobienia, więc nie dziwcie sie że nie starają się o serwis waszych samochodów jak i o dobór części - firma porażka. NIE POLECAM JAKO PRACODAWCY
Norauto to stabilna grupa kapitałowa. Nawet jak obecnie firma ma kłopoty to właściciele dają kasę i interes na razie się kręci. Szkoda-że najlepsi pracownicy odchodzą-ale tak to już jest. Rynek polski jest wymagający, trzeba dostosować się do ciągłych zmian. Polecam usługi związane z szybkim serwisem (wymiana oleju, płynów, klocków). Na poważniejsze roboty z autem -warto mieć mechanika w pobliżu miejsca zamieszkania. Tanie są wycieraczki i żarówki i akumulatory.
Firma bez perspektyw.W dzisiejszych czasach, gdzie klient jest wymagający, konkurencja jest na każdym kroku, przetrwają tylko ci którzy dostosują się do rynku.Niestety firma nie ma pomysły na siebie,nie inwestuje w pracowników,a jak wiemy, pracownik jest wizytówką firmy.Mechanicy bez szkoleń, konsultanci bez szkoleń, zarobki marne, premie fikcyjne, niby są ale zgadzać muszą się tabelki i cyferki, na sam koniec okazuje się że zabrakło paru cyferek i premii nie ma. Najważniejsza rzecz, nie wierz w to co Ci obiecują,hasła i słowa bez pokrycia nie mające żadnej wartości.Wybór należy do Ciebie :]
Nowi sprzedawcy 1400-1700 netto na początek, w dużym mieście to naprawdę bardzo "przeciętnie", tym bardziej ze praca trwa po 10-12 godzin np. o 8:30 do 20:00, praca w sobotę i niedziele. Praktycznie brak premii, brak szkoleń. Mechanicy zarobki 1600-2000 zł netto, mało kto przekracza 2000 zł i tak samo praca w świątki, piątki, soboty i niedziele. W sezonie oponiarskim masakra, samochód za samochodem a wypłata taka sama (cięzko o premie), poza sezonem taki nacisk na klimę, szybkie wymiany oleju, wymieniasz 2 oleje w tym samym czasie, z jednego samochodu spuszcza olej, w drugi podnosisz, wymieniasz filtr oleju, znowu do tamtego, byle szybko, szybciej, i tak od rana do wieczora. Wiadomo sa tez luźniejsze dni w pracy, ale przez ok. 50 dni w roku mniej pracy, ale kolejne ok. 250 naprawde bardzo duzo pracy. Kierownicy siedzą przed komputerami, czasami zejdą na dół, na ogół mało pracują. Atmosfera w pracy dobra, ale rotacja duzą.
Praca na beczce z prochem. Nigdy nie wiadomo kiedy podziękują ci za współpracę. Nawet wieloletni najlepsi pracownicy nie stanowią dla tej firmy żadnej wartości. Czysta biurowa kalkulacja, brak szkoleń, brak podwyżek, rotacja w celu przyjmowania nowego narybku za najniższą stawkę. Cała polityka rozwojowa kręci się wokół biura w Warszawie. Tylko tam są inwestowane pieniądze. Niestety jeśli nie dba się o pracowników to ci nie dbają o klienta. Ta firma chyba za późno to dostrzeże i jej przyszłość jest raczej policzona w miesiącach.
Czyli każdy potwierdza, ze jedynym plusem jest to ze firma wyplaca wynagrodzenie. Wyplaca, bo gdyby chociaż jednej nie wyplacila to dawno by tam nikogo nie bylo. Olo dokładnie, nauczyć się podstaw i lecisz dalej. Norauto nigdy nie doceni tego ze wczesniej przychodzisz, a zostniajesz dłużej, że dajesz z siebie wszystko. Mozesz dla firmy zarobic 100 tys. miesięcznie, a i tak zarobisz tyle ile masz w umowie. Taka to juz jest firma. Ma taka politykę i doputy dopuki będą w zarządzie Ci sami ludzie, doputy dopuki nie zmieni sie myślenie, że pracownik jest najwazniejszy, to zawsze będzie tak jak jest.
norauto w sosnowcu to dopiero porażka nic nie umieją zrobić a i wpisy usuwają na temat swojej pracy która zresztą jest tragiczna ja tam byłem z autem to mi tylko popsuli i musiałem jechać z autem do innego warsztatu pięć stów w plecy
Czasami człowiek jest zmuszony do takiego "bzdurnego wynagrodzenia". W naszym Centrum wiekszosc mechaników zna się dobrze na samochodach, nie ma problemu wymienić rozrzad, sprzeglo. Brak oszukiwania klienta w postaci nie wykonania danej usługi, tak jest u nas. Ceny wysokie ale nikt nie pracuje "na czarno", każdy ma umowę o pracę, każda usługa jest sprzedawana legalnie. Gorzej z diagnostyką komputerową (brak szkoleń, brak "elektryka" w firmie). Problemem jest zarząd firmy i brak możliwości rozwoju (także finansowego). Duza rotacja pracownikow nie sprzyja podniesieniu poziomu obsługi klienta. Nikt nie ma czasu żeby zrozumiec potrzeby klienta. Zapewne sprzedawca zarabiajacy 1600 zł lub 1800 po 4 latach pracy, do tego 2 sprzedawców na cały dzień nie jest w stanie zrozumiec potrzeb klienta. Dyrekcja, Kierownik Sklepu, Kierownik Stacji to ludzie bez duzej wiedzy z zakresu zarządzania ludźmi, a przede wszystkim z bardzo prostym podejściem do tego tematu, raczej wypaleni wieloletnią pracą w Norauto. Nie jest to zla firma, ale potrzebna jest duża zmiana żeby kierownictwo w Centrali zrozumieli to co godność człowieka, jakie potrzeby ma pracownik, ze zwykły mechanik jest tak naprawdę ważniejszy niż jakiś dyrektor czy manager regionu, że to manager regionu nie zarabia pieniędzy dla firmy, tylko je wydaje i że nie zawsze ma rację. Firma musi budować swoja pozycję wśród lokalnego rynku, bo w Polsce to firma lokalna. Problemów jest wiele. D
Witam, jestem pracownikiem jednego z Norauto w Polsce z kilku letnim doswiadczeniem w Norauto. Plusy: umowa na pełen etat na czas nieokreslony przyjazna atmosfera wewnatrz centrum Minusy: niska pensja podstawowa i brak premii (premie widmo) brak perspektyw (patrz minus nizej) siec w Polsce nie rozwija sie (w ciagu 3 lat nie powstalo zadne nowe centrum) cele, cele, cele, ciagle patrzenie na tabelki, wykresy slabe zarzadzanie przez centrale i przedstawicieli regionalnych ktorzy mimo kryzysu jezdza dobrymi firmowymi samochodami Peugeot 508 Jak dla mnie podstawa to rozwoj pracownikow szeregowych (mechanicy, konsultanci) i szanowanie tych pracownikow ktorzy sie staraja, maja potencja, checi do pracy. Oczywiscie zawszse cos za cos. Klient jest coraz bardziej wymagajacy i porzebuje kogos kto sie zna na rzeczy. Centrala tego nie potrafi zrozumieć, albo rozumie ale nie chce inwestować w kadry.
Ja pojechałem do Narauto w Sosnowcu w celu zainstalowania CB-radia. Umówiony dzień i godzina. Montowano 6godzin , zmieniano co chwile radia i anteny jakie tylko mieli , nawet na prezdenta . I żaden z panów tam pracujących nie umiał zamontować. A liczyłem tam na jakość usługi i szybki czas. Wreszcie puściły mi nerwy i zrezygnowałem z uługi . Na drugi dzień podjechałem do profesjonalnego servisu CB . Montaż tam trwał 15 minut, i profesjonalnie zamontowane.
(usunięte przez administratora) CELE i cele , pensja głodowa - premie widmo , perspektywy żadne. cięcia socjalne na każdym kroku. praca raz 5 h później 12 brak jakiejkolwiek stabilizacji ( nie licząc USTABILIZUJEMY CI NĘDZE! ) - ciesze się że po 3 latach już tam nie pracuje. (usunięte przez administratora) to co oferują we wrocku to porażka
JESTEŚ TAKI FIGO-FAGO CO TRZEBA BYŁO JECHAĆ DO SERWISU BMW ZAPŁACIŁBYŚ 250 +FILTR I WTEDY SIĘ WYPOWIADAJ!!!! W KOŃCU NIE KAŻDEGO STAĆ NA TAKĄ FURE PRAWDA??? TO PO CO TAKI DURNY KOMENTARZ ŻE ZAJĘŁO IM TO 2GODINY-ZASTANÓW SIĘ NASTĘPNYM RAZEM JAK COŚ NAPISZESZ
byłem w sosnowcu auto bmw 5 czas wymiany ok 2 godzin tragedia
a ja jak bylem na wymianie zacisku hamulcowego tyl to dyrektor powiedzial kto taki zlom przyjol auto mialo 7 lat bo byly ważniejsze opony do wymiany a z zaciskiem nikt niedal sobie rady
ja bylem tam z moim pierwszym audi na naprawe hamulców i puscili mnie bez odpowietrzania ,potem zona pojechala na wymiane oleju zle wkrecony filtr oleju ojciec byl tam z wymiana oleju przekrecony gwint w misce tam kto tam pracuje tylko byl tam jeden mechanik sebastian mial pojecie o autach reszta to piekarze i cukiernicy
norauto w roli pracodawcy...odradzam- jeżeli chcecie pozbyć się życia prywatnego a w zamian pracować po 12h(najczęsciej w weekendy) to spoko. dużo obiecywań zero realizacji. zarobki w stosunku do ilosci powierzanych zadań bardzo marne (po 2 latach 1500netto przyp. red.) równi i równiejsi jak już raz do kogoś przypną etykietke to przepadłeś. ODRADZAM!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Norauto Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Norauto Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Norauto Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!