Wymieniałam klocki hamulcowe w marcu. Po wcześniejszym, umówieniu i zakupieniu ze strony oferty, pojechałam na wymianę. Wszystko fajnie,pięknie wymienili.Gdy przyszło do płatności Pan poinformował mnie,że niestety nie wymienili mi ich na Ferodo jak było w ofercie,bo już takich nie mają i założyli inne.Myślę sobie"hm jestem kobietą,na klockach się nie znam,no to dobra.Założyli inne to dobrze". Jest wrzesień (w kwietniu i maju samochód nie jeździł,bo pracowałam zdalnie),a podczas jazdy klocki mi piszczą.Pojechałam do mechanika,samochód sprawny,ale stwierdził,że założone mi najtańsze klocki zawierające dużo metalu i dlatego taki odgłos. Żenada. Nigdy więcej już nie skorzystam.
Ale przecież to jest forum pracownicze i nie rozumiem dlaczego klienci akurat tu zostawiają swoje uwagi?
Pojechałam do Norauto zrobić rutynową rzecz, jaką jest wymiana klocków hamulcowych. Po ok 40 min dostałam telefon, że nie mogą klocków wymienić, ponieważ zepsuty jest zacisk hamulcowy, zaproponowano wymianę tego elementu za blisko 400 zł. Zrezygnowałam z tej wątpliwej przyjemności. Następnego dnia oddałam samochód do innego punktu. Klocki hamulcowe zostały wymienione, a zacisk jak się okazało - działa bez zarzutu. W Norauto próbowano wymusić na mnie wykupienie drogiej usługi zupełnie bezpodstawnie, a mimo że nie wymieniono kloców hamulcowych musiałam i tak zapłacić 60 zł. Bardzo nie polecam!
Na pewno na forum są osoby, które rozważały pracę w tym miejscu. Jeśli niektórzy z Was z powodzeniem wysłali swoje aplikację i podjęli tam pracę, to zachęcam do podzielenia się informacjami na temat przebiegu procesu rekrutacji. Jeżeli ktoś nadal szuka informacji o wolnych wakatach, przesyłam link do strony firmy: https://www.norauto.pl/praca W zakładce praca znajdziecie aktualne ogłoszenia i szczegóły dotyczące zatrudnienia.
Absolutnie nie polecam Norauto w Swadzim! Niekompetentni pracownicy,ktorym bezgranicznie ufaja kierownicy a klientów z reklamacja traktuja jak wyludzaczy pieniędzy i intruzow! Sytuacja...podczas wymiany oleju i filtrow- umówionej jak zwykle wizyty ,a ktora w tym oto miejscu przedłużyła sie o cala godzine(pomijam) ZOSTALA MI ZLAMANA MIARKA DO SPRAWDZANIA OLEJU poczym przyklejona na klej "kropelke" a co za tym idzie góra miarki przykleila sie do otworu a miarka plywala w srodku!!!! O czym dowiedzialam sie podczas kontroli w serwisie Mercedesa bo oczywiście pracownik sie nie przyznał... Podczas mojej wizyty reklamacyjnej chcialam sie dowiedzieć jak Norauto Swadzim sie do tego ustosunkuje do tej sytuacji,ale zostalam potraktowana przez kierownika w dniu 06.07 o godz 10.30 -jak intruz ,ktory sam sobie zrobil szkodę a teraz ich nachodzi!!!!! Nie dopuszczono mnie do Dyrektora,ktory nota bene mial zadzwonic do mnie w tej sprawie dzień wcześniej. Uwazam,ze w takiej firmie takie traktowanie klienta jest po prostu miedopuszczalne! Od lat jestem klientem Norauto(Poznan Komorniki,Bielsko Biała)ale taka sytuacja mnie jeszcze nie spotkala! ODRADZAM WRĘCZ NORAUTO W SWADZIM JAKO FIRME KTORA NIE DBA ABSOLUTNIE ANI O KLIENTA ANI O SWOJE DOBRE IMIĘ!
Odradzam warsztat w Katowicach przy ulicy Reńców . Ze względu na bliskość warsztatu od mojego miejsca zamieszkania kolejny raz dałem się skusić na usługę w tej firmie. Pomimo ustalenia z konsultantem godziny odbioru pojazdu samochód nie był gotowy.Panowie nawet nie wjechali na halę. Nie usłyszałem słowa przepraszamy.Nikt nie poinformował o opóźnieniu . Totalny brak szacunku dla klienta. Kolejna sytuacja: znajomemu który był przejazdem przez Katowice zerwał się pasek klinowy. Pojazd został odstawiony do Norauto Katowice. Naprawa która normalnie trwa ok jednej godziny specjalistom z Norauto zajęła 2,5 godziny za które oczywiści klient musiał zapłacić. Powód -brak , komplikacje w trakcie naprawy brak. Poprosiłem o okazanie pojazdu okazało się ,że rozbrojone zostało wiele elementów które nie były konieczne. Podpytałem pracowników ASO Forda o technologię wymiany okazało się ,że w serwisie trwa to dwa razy krócej oraz jest dwa razy taniej. Odradzam zlecanie usług w tej firmie. Kolejna sytuacja
NIE POLECAM- FIRMA ZJAMUJACA SIE JEDYNIE DOBRZE W ZAKRESIE WYMIANY OPON (POD WARUNKIEM ZE MAJA WCZENSIJE ZMAUWIONE...) FIRMA NIE POSIADA WYKFALIKOWANYCH PRACOWNIKOW W ZAKRESIE PRAC KTORYCH MAJA NA STORNIE INTRNETOWYCH DO TEGO KLIJENCI CZESTO MUSZA CZEKAC O WIELE DŁUŻEJ NA SWOJE AUTA NIŻ TEMRINOWO. BARDZO WYMADZAJACY SIE KIEROWNIK SKLEPU PAN K. KTORY MYSL IZE POZJADAL WSZYSTKIE ROZUMY CZESTO WPROWADZAK LIJENTOW W BLAD BYLE WYBIELIC SWOJ SKLEP- NIE POLECAM
dalsza cześć usłyszałęm takze ze co niektórzy klienci wychodząc z sklepu rzucają np. radio na ziemie (specjalnie i przychodza ponownie ze jest uszkodzone) pan stwierdził iz "takich przypadków było bardzo wiele" takze jakiś czas temu była sytuacja gdzie Pan pojechał na wymiane oleju a otrzymał auto z zepsutą stacyjka (przekręcona)...nadmieniłem ten oto temat panu "kierwonikowi" który rzekł "ten Pan od stacyjki sam ją uszkodził a firma pokryła szkody bo nie było go stać na to i dla dobrego imienia musieli mu zrobić" kurde!!! gdzie normalność jak Pan o którym mowa (auto od stacyjki) stał na dworze i marzł z małym synkiem przez nie umiejętność obsługiwania auta przez personel!!! karygodne!!! całej sytuacji nawet nie chce opisywać bo komu by sie chciało to czytać... ale stanowczo odradzam korzystanie z usług tej oto firmy... jak coś sprzedawają to z uśmechem na twarzy a jeśli coś sie spsuje (tak jak moje radio) to potrafią człowieka zmieszać z błotem i sie na niego wypiąć... firma powinna być solidna i poprawiać swoje błedy (a błedy to rzecz ludzka) ale trzeba sie do błedu przyznać... dam znać co z moją sprawa... ale najprawdopodobniej skończy się ona w sądzie... pozdrawiam i ostrzegam!
dalsza cześć Pan kierownik poinformował mnie iz radio które działało ok 4 miesiecy w aucie (jakiś czas nie było uzywane z powodu sprzedazy auta) nie zostanie naprawione ponieważ nie ma do tego części ( tryby sie starłu od wysówania radia)...(nie sadziłem ze to mozliwe poniewaz jest to radio ich produkcji) w trakcie (nerwowej) konwersacji w ogóle nie dopuszczał mnie do słowa (musiałem tylko słuchać co ma do powiedzenia) z czego wynikało ze ja zepsułem radio... zdenerwoany zapytałem: "jak to miałem zrobić?? Pan myśli ze wożę w aucie komode na radiu?albo garderobe???" usłyszałem ze " bardzo możliwe...nie wiem co Pan tam wozi" szok!!! po długiej dyskusji usłyszałem ze mój iloraz inteligencji jest niski bo nie potrafię nacisnąć guzika "open" (matura sama się nie zdała) i wciskałem radio na siłe bo nie chciało mi sie czekać az samo wyjedzie!! nonsens!!! gdyby to sie stało po tygodniu to okej...ale nie po ok 4 miesiącach! zdenerwowany dalej prowadziłem dyskusje z "kierownikiem" po czym orzekł iz "radio zostało uszkodzone z przyczyn mechanicznych i napewno mi go nie zrobia a nawet go nie złożą.. mam sobie zrobić z nim co chce" ( w końcu moje!) w dalszej dyskusji stwierdził ze uszkodziłem to oto radio przyczyna fizyczną! fuck! zacząłem sie gubić :/ po bradzo nerwowej dyskusji z pseudo "kierownikiem" poprosiłem o daty w których jest dyrektor.. Pan łaskawie mi je podał...a po poproszeniu o numer do biura dyrektora usłyszałem "nie!!! napewno go Panu nie podam!" wtf??? to z kim miałem o tym rozmawiać?? skoro "kierownik wywyższając się poprostu powiedził ze jesli nie przyjade w ciągu 14-stu dni wywali radio...(za moje ciężko zarobione pieniądze!!!) i własnie odnotował ze nie wstawie sie po nie... usłyszałęm takze ze co niektórzy klienci wychodząc z sklepu rzucają np. radio na ziemie (specjalnie i przychodza ponownie ze jest uszkodzone) pan stwierdził iz "takich przypadkó
Mechanicy sa różni. Wiedze i umiejtności posiada większość ekipy, ale nie każdy. Brak specjalizacji i czasu na naprawy. Polityka firmy jest taka żeby przyjąć i przerobić jak najwięcej a nie dokładnie. Liczy się ilość przy zachowaniu przeciętnej jakości. Raczej nie opłaca się robić większych napraw, firma to tzw. FastFit(czyli szybko wymienić olej, opony i do widzenia). To tego typu warsztat, co nie znaczy ze mechanicy słabi, raczej zmęczeni 12 godzinnym trybem pracy i mało zmobilizowani do efektywnego działania.
Popieram nic dobrego
Usługi są tam drogie i nie fachowe. Nie polecam - [usunięte przez moderatora]
Myślę że to porażka oddawać tam auto. Każdy jest tam technik mechanik ( od wymiany opon, oleju i mycia szyb) . Nie mają tam pojęcia co to jest naprawa i ile trzeba umieć na mechanika. Kierownictwo to temat naciągacze i głąby nie wspomnę o małym dyrektorku- typowy mol książkowy i mądrala