Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe

Swadzim

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Opinie o Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe

johnny

NIE POLECAM- FIRMA ZJAMUJACA SIE JEDYNIE DOBRZE W ZAKRESIE WYMIANY OPON (POD WARUNKIEM ZE MAJA WCZENSIJE ZMAUWIONE...) FIRMA NIE POSIADA WYKFALIKOWANYCH PRACOWNIKOW W ZAKRESIE PRAC KTORYCH MAJA NA STORNIE INTRNETOWYCH DO TEGO KLIJENCI CZESTO MUSZA CZEKAC O WIELE DŁUŻEJ NA SWOJE AUTA NIŻ TEMRINOWO. BARDZO WYMADZAJACY SIE KIEROWNIK SKLEPU PAN K. KTORY MYSL IZE POZJADAL WSZYSTKIE ROZUMY CZESTO WPROWADZAK LIJENTOW W BLAD BYLE WYBIELIC SWOJ SKLEP- NIE POLECAM

zniesmaczony

dalsza cześć usłyszałęm takze ze co niektórzy klienci wychodząc z sklepu rzucają np. radio na ziemie (specjalnie i przychodza ponownie ze jest uszkodzone) pan stwierdził iz "takich przypadków było bardzo wiele" takze jakiś czas temu była sytuacja gdzie Pan pojechał na wymiane oleju a otrzymał auto z zepsutą stacyjka (przekręcona)...nadmieniłem ten oto temat panu "kierwonikowi" który rzekł "ten Pan od stacyjki sam ją uszkodził a firma pokryła szkody bo nie było go stać na to i dla dobrego imienia musieli mu zrobić" kurde!!! gdzie normalność jak Pan o którym mowa (auto od stacyjki) stał na dworze i marzł z małym synkiem przez nie umiejętność obsługiwania auta przez personel!!! karygodne!!! całej sytuacji nawet nie chce opisywać bo komu by sie chciało to czytać... ale stanowczo odradzam korzystanie z usług tej oto firmy... jak coś sprzedawają to z uśmechem na twarzy a jeśli coś sie spsuje (tak jak moje radio) to potrafią człowieka zmieszać z błotem i sie na niego wypiąć... firma powinna być solidna i poprawiać swoje błedy (a błedy to rzecz ludzka) ale trzeba sie do błedu przyznać... dam znać co z moją sprawa... ale najprawdopodobniej skończy się ona w sądzie... pozdrawiam i ostrzegam!

zniesmaczony

dalsza cześć Pan kierownik poinformował mnie iz radio które działało ok 4 miesiecy w aucie (jakiś czas nie było uzywane z powodu sprzedazy auta) nie zostanie naprawione ponieważ nie ma do tego części ( tryby sie starłu od wysówania radia)...(nie sadziłem ze to mozliwe poniewaz jest to radio ich produkcji) w trakcie (nerwowej) konwersacji w ogóle nie dopuszczał mnie do słowa (musiałem tylko słuchać co ma do powiedzenia) z czego wynikało ze ja zepsułem radio... zdenerwoany zapytałem: "jak to miałem zrobić?? Pan myśli ze wożę w aucie komode na radiu?albo garderobe???" usłyszałem ze " bardzo możliwe...nie wiem co Pan tam wozi" szok!!! po długiej dyskusji usłyszałem ze mój iloraz inteligencji jest niski bo nie potrafię nacisnąć guzika "open" (matura sama się nie zdała) i wciskałem radio na siłe bo nie chciało mi sie czekać az samo wyjedzie!! nonsens!!! gdyby to sie stało po tygodniu to okej...ale nie po ok 4 miesiącach! zdenerwowany dalej prowadziłem dyskusje z "kierownikiem" po czym orzekł iz "radio zostało uszkodzone z przyczyn mechanicznych i napewno mi go nie zrobia a nawet go nie złożą.. mam sobie zrobić z nim co chce" ( w końcu moje!) w dalszej dyskusji stwierdził ze uszkodziłem to oto radio przyczyna fizyczną! fuck! zacząłem sie gubić :/ po bradzo nerwowej dyskusji z pseudo "kierownikiem" poprosiłem o daty w których jest dyrektor.. Pan łaskawie mi je podał...a po poproszeniu o numer do biura dyrektora usłyszałem "nie!!! napewno go Panu nie podam!" wtf??? to z kim miałem o tym rozmawiać?? skoro "kierownik wywyższając się poprostu powiedził ze jesli nie przyjade w ciągu 14-stu dni wywali radio...(za moje ciężko zarobione pieniądze!!!) i własnie odnotował ze nie wstawie sie po nie... usłyszałęm takze ze co niektórzy klienci wychodząc z sklepu rzucają np. radio na ziemie (specjalnie i przychodza ponownie ze jest uszkodzone) pan stwierdził iz "takich przypadkó

Parowa

Mechanicy sa różni. Wiedze i umiejtności posiada większość ekipy, ale nie każdy. Brak specjalizacji i czasu na naprawy. Polityka firmy jest taka żeby przyjąć i przerobić jak najwięcej a nie dokładnie. Liczy się ilość przy zachowaniu przeciętnej jakości. Raczej nie opłaca się robić większych napraw, firma to tzw. FastFit(czyli szybko wymienić olej, opony i do widzenia). To tego typu warsztat, co nie znaczy ze mechanicy słabi, raczej zmęczeni 12 godzinnym trybem pracy i mało zmobilizowani do efektywnego działania.

:)

Popieram nic dobrego

:)

Usługi są tam drogie i nie fachowe. Nie polecam - [usunięte przez moderatora]

ja

Myślę że to porażka oddawać tam auto. Każdy jest tam technik mechanik ( od wymiany opon, oleju i mycia szyb) . Nie mają tam pojęcia co to jest naprawa i ile trzeba umieć na mechanika. Kierownictwo to temat naciągacze i głąby nie wspomnę o małym dyrektorku- typowy mol książkowy i mądrala

Zostaw opinię o Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe - Swadzim

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Norauto Polska Sp. z o.o. Centrum Samochodowe